Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Faraon08

Voor alle groentjes en nieuwkomers

Recommended Posts

Voor alle niewkomers en onervaren mensen met bepaalde termen en het kweken in het geheel........lees alles door voor jullie een dommen vragen gaan stellen ( msshien niet dom voor ons maar wel voor de real profesionals).....

 

Hier zitten veel Ervaren mensen die dat niet apprecieren......ze zullen u zeker helpen....door te zeggen lees alles goed door of ze zullen met een hele theorie afkomen waar je helemaal niets van gaat verstaan maar probeer eerst alles door te lezen en te begrijpen .....

 

.dus jonge mensen, onervaren, gewone kwekers .....mensen die niet weten naar wat zoeken of hoe je moet zoeken......1 raad lees alles door....WF zit vol met goeie informatie no doubt about that........

 

dus beter alles door lezen voor je een tik op je hoofdje krijgt van foei foei leeeeeeeeeeeees alles goed door. lezen....... zo niet er zijn andere forums waar het minder actief is als WF maar waar je toch meer een familie gevoel krijgt

 

 

Good luck nieuwe kwekers.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij bestaan er alleen maar domme antwoorden, domme vragen niet echt, wat voor jou gesneden koek is is voor een ander een heel vraagstuk, daarom heb je ook dit forum...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel mee eens met eerst inlezen, als ik een vraag tegenkom van iemand die 2 handen kunstmest op zijn pot heeft gepleurd, een week later met de vraag komt waarom zijn plant is verbrand..tja..

Zo zijn er meer simpele vragen maar ja als een forumlid het een domme vraag vind, antwoord hij toch gewoon niet, iedereen moet ergens beginnen, goed begrijpend lezen is voor veel mensen ook niet eenvoudig, dus hebben ze vaak wat meer uitleg nodig dan diegene die dat wel beheerst..

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor alle niewkomers en onervaren mensen met bepaalde termen en het kweken in het geheel........lees alles door voor jullie een dommen vragen gaan stellen ( msshien niet dom voor ons maar wel voor de real profesionals).....Hier zitten veel Ervaren mensen die dat niet apprecieren......ze zullen u zeker helpen....door te zeggen lees alles goed door of ze zullen met een hele theorie afkomen waar je helemaal niets van gaat verstaan maar probeer eerst alles door te lezen en te begrijpen ......dus jonge mensen, onervaren, gewone kwekers .....mensen die niet weten naar wat zoeken of hoe je moet zoeken......1 raad lees alles door....WF zit vol met goeie informatie no doubt about that........dus beter alles door lezen voor je een tik op je hoofdje krijgt van foei foei leeeeeeeeeeeees alles goed door. lezen....... zo niet er zijn andere forums waar het minder actief is als WF maar waar je toch meer een familie gevoel krijgt

 

 

Good luck nieuwe kwekers.....

 

ik heb 1 advies voor je..! lezen lezen lezen..!!! :wacko:

 

 

in de welkoms berichten (die je ''moet'' lezen) staat dit al vermeld (dat je eerst alle sticky's etc moet doorlezen)..

Share this post


Link to post
Share on other sites

theorie is een zijde .

ik zeg al doende leer je , dus ook door je fouten .

uiterraard basis info eerst lezen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk bericht als 8ste post :wacko: maar idd lezen is de helft van je vragen al opgelost

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik begrijp het allemaal wel....herhalen is niet altijd leuk....maar niet elke 18 jarige weet hoe je met informatie om moet....

 

er zijn veel soorten mensen....minder jarigen, mensen met achterstand, mensen die niet zo opgeleid zijn ect die zich inschrijven.......

 

hoe dom ook de vraag klinkt een forum blijft een bond een soort familie bond.....maar soms lees je van die antwoorden dat je zegt man chill eens uit....eravren mensen moet proberen wat minder agressief zijn en niet de zo de strenge vader uit hangen.......

 

ik ga niet verbaasd zijn dat er veel geen topics meer willen zetten uit onzekerheid.......and right lezen lezen en lezen......lezen is gemakkelijk begrijpen is iets anders.......niet iedereen is zo smart

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

En zo eens een entertje tussen je hap tekst wil ook wel eens helpen je vraag/opmerking aangenamer leesbaar te maken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Farao als je het zo neertypt krijg ik toch met mijn opleiding moeite met begrijpend lezen... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik begrijp het allemaal wel....herhalen is niet altijd leuk....maar niet elke 18 jarige weet hoe je met informatie om moet....er zijn veel soorten mensen....minder jarigen, mensen met achterstand, mensen die niet zo opgeleid zijn ect die zich inschrijven.......hoe dom ook de vraag klinkt een forum blijft een bond een soort familie bond.....maar soms lees je van die antwoorden dat jezegt man chill eens uit....eravren mensen moet proberen wat minder agressief zijn en niet de zo de strenge vader uit hangen.......ik ga niet verbaasd zijn dat er veel geen topics meer willen zetten uit onzekerheid.......and right lezen lezen en lezen......lezen is gemakkelijk begrijpen is iets anders.......niet iedereen is zo smart

 

 

niet bang zijn een topic aan te maken ook ervaren mensen zijn hier om te helpen :wacko:

De meeste topics hier zijn geen overbodige dus niets aan de hand en laten we wel wezen alleen echt slimme mensen zitten hier niet die weten immers alles al :blink:

 

maar een paar entertjes ertussen leest wel makelijker idd

Share this post


Link to post
Share on other sites

jejejeje nee ik lees en begrijp goed genoeg......

 

ik heb ook de juiste leeftijd om mijn mening te zeggen..bang voor wat? Anders had ik deze topic niet gezet....en dankzij de goeie raad van sommige ( lezen godverdomme :blink: ) ben ik tot de conclusie gekomen dat deze forum meer gericht is voor ervaren kwekers wie graag vragen wilt stellen......

 

en voor beginners kan je beter niet lid worden want daar zijn ze nog niet klaar. voor... ze kunnen beter alles eerst doorlezen .... :rofl en wanneer ze al die termen van buiten kennen dan pas raad ik ze aan om in WF lid te worden ......

 

maar bang ben ik zeker niet hoor. en bang moet ze ook niet zijn why :wacko: ??........er zijn hier ook geduldige forumers... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik begrijp het allemaal wel....herhalen is niet altijd leuk....maar niet elke 18 jarige weet hoe je met informatie om moet....er zijn veel soorten mensen....minder jarigen, mensen met achterstand, mensen die niet zo opgeleid zijn ect die zich inschrijven.......hoe dom ook de vraag klinkt een forum blijft een bond een soort familie bond.....maar soms lees je van die antwoorden dat jezegt man chill eens uit....eravren mensen moet proberen wat minder agressief zijn en niet de zo de strenge vader uit hangen.......ik ga niet verbaasd zijn dat er veel geen topics meer willen zetten uit onzekerheid.......and right lezen lezen en lezen......lezen is gemakkelijk begrijpen is iets anders.......niet iedereen is zo smart

 

 

niet bang zijn een topic aan te maken ook ervaren mensen zijn hier om te helpen :blink:

De meeste topics hier zijn geen overbodige dus niets aan de hand en laten we wel wezen alleen echt slimme mensen zitten hier niet die weten immers alles al :rofl

 

maar een paar entertjes ertussen leest wel makelijker idd

 

:wacko: idd je leest beter met enters er tussen....i will change this bad habit

Share this post


Link to post
Share on other sites

natuurlijk is dit forum ook voor beginners we hebben daar zelf 2 fora voor.

Iedereen kan hier toch op ik ben zelf een mega leek en ik zit hier ook goed :wacko:

 

Ik vind het juist leuk dat het hier ook vol zit met zeer ervaren kwekers want dan pas krijg je de antwoorden waar je wat aan hebt.

Nee het is echt niet alleen voor de ervaren mensen hoor dat lijkt wellicht zo maar is ver van de waarheid

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is wel degelijk ook een beginners forum...

alleen is zelf kijken hoe je iets kan oplossen, of even zelf zoeken naar een antwoord op je vraag (door te lezen bijvoorbeeld) een dood normale zaak en niets minder dan logisch..

 

en helemaal als er al 200 topics over geopend zijn door andere (niet lezende gebruikers)

het lijkt wel of sommige ''kwekers'' verwachten dat als ze lid worden wij voor ze gaan kweken..

 

HELAAS...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha sticky@ Klopt: Sommige denken degelijk welzo..... :wacko:

 

maar voor de rest moet het nog altijd gezellig blijven..daarom vind ik gewoon als de vraag je niet aanstaat antwoord ...gewoon niet...bedoeling van zo n soort forum is niet mensen opvoeden maar gezellig onder elkaar communiceren...

 

dies eender hoe ervaren je ook bent....hoe dom of hoe slim je vraag ook klinkt...... maar sommige klinken zo territoriaal ......

 

ken je dat: je vind een nieuwe job en inneens kom je zo n colegas tegen...die om de 5 min beginnen te zagen zo moet het niet en pfffff zuchten....en je stelt een WEAK vraagje: en weeral zuchten pfff ik heb het u toch 2 keer gezegt zo moet het bla bla...... en dan rond draaien met hun ogen en weinig geduld........en dan gaan zagen tegen de baas...mmm die nieuweling is maar niets..........

 

ok dat zal hier niet gebeuren maar je kunt het zo wel vergelijken

 

 

 

Come on guys....lets be peacefull and help each other in a good way

Share this post


Link to post
Share on other sites
wil het wel op roken voor je.. :wacko:

 

 

hahahahahaha duhhhhh :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hahaha sticky@ Klopt: Sommige denken degelijk welzo..... :rofl

 

maar voor de rest moet het nog altijd gezellig blijven..daarom vind ik gewoon als de vraag je niet aanstaat antwoord ...gewoon niet...bedoeling van zo n soort forum is niet mensen opvoeden maar gezellig onder elkaar communiceren...

 

dies eender hoe ervaren je ook bent....hoe dom of hoe slim je vraag ook klinkt...... maar sommige klinken zo territoriaal ......

 

ken je dat: je vind een nieuwe job en inneens kom je zo n colegas tegen...die om de 5 min beginnen te zagen zo moet het niet en pfffff zuchten....en je stelt een WEAK vraagje: en weeral zuchten pfff ik heb het u toch 2 keer gezegt zo moet het bla bla...... en dan rond draaien met hun ogen en weinig geduld........en dan gaan zagen tegen de baas...mmm die nieuweling is maar niets..........

 

ok dat zal hier niet gebeuren maar je kunt het zo wel vergelijken

 

 

 

Come on guys....lets be peacefull and help each other in a good way

 

 

tja, dat ken ik allemaal niet... :blink:

 

ben al uitgeleerd en ben de baas dus, tja... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle waardevolle topic worden ook naar stikkie genoemd hier op wf..

Share this post


Link to post
Share on other sites
tja, dat ken ik allemaal niet...

 

ben al uitgeleerd en ben de baas dus, tja...

 

Niet hier :blink: altijd baas boven baas :rofl

 

lol :wacko:

 

Alle waardevolle topic worden ook naar stikkie genoemd hier op wf..

 

Ja eigenlijk wel ja ik vind dat we die benaming anders moeten maken bv maak er een "boefje " van

 

Revolutie in de forum wereld !!!!!!! hernoem de sticky's hahahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan verliest het ook gelijk de onderbouwende kracht, dus dat lijkt me niet slim...

nu snapt iedereen de link gelijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahaha ok goed punt

 

maar....toch ....revolutie....het eerste forum ....hmm .. tja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad boefje snapt niks van kweken..

 

 

Ik wou dat ik stikkie was

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...