Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
loadrunner

Ze komen al boven kijken

Recommended Posts

Ik heb van die zwarte plastic potten besteld met onderin aan de zijkanten gaatjes. ik dacht 3 liter inhoud. niet gemeten, ze worden vaker besteld

 

eu-growshop-potten-kweekbakken-potten-rond-pot-rond-220x250mm-7ltr.jpg

 

Heb van een kennis een fles voeding gekregen die ik dan in een vat deponeer, met afgemeten water erbij ,en elke keer daamee water geef. 1 liter op 30 liter water. geen idee wat het is, maar het werkt volgens hem. en als het vat leeg is kwam er een zakje poeder in met weer 30 liter water erop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He loadrunner, aan je eerste kweekje bezig?

 

Ga je ze in een hok/kast/tent laten afbloeien , aan je lamp te zien moet dat haast wel, vertel eens wat over de afmetingen van je hok en je volledige set up,

 

3 liter potjes zijn wel heel erg klein als je onder 400 of 600 watt gaat afbloeien.

 

Groet knakie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is in een garage waar een oude ketel heeft gestaan 4 bij 4 meter, lucht aan en afvoerkanaal was er al. muren zijn geisoleerd, alleen een beetje aluminiumfolie tegen de wanden geplakt voor lichtweerkaatsing. Water gaat met een maatbeker en een gieter. En een digitale keukenthermometer waarmee ik kan kijken of de verwarming wat hoger moet of lager (staat een gewone cv in)

verder niet zo proffessioneel als ik wel eens vaker heb gezien.

 

Ik wil er niet al te veel geld insteken. Het blijft een beetje budget

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loadrunner,

 

Als ik goed geteld heb zijn er 10 dames aan het ontkiemen?

 

Deze ga je afbloeien in een ruimte van 4 bij 4?

 

Ga je met 1 of meerdere lampen werken? hoeveel watt is/zijn deze lamp(en) en heb je ook een filter/afzuiging?

 

Knakie

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 dames in 4x4 met 3 x 400 watt.

 

Ik heb afzuiging, gebruik de pijpen die van de oude cv ketel zijn, bovenkant pijp staat op 5 meter hoogte.

 

Heb verder geen filter maar dat maakt nu nog niet zo veel uit. die is er wel tusen te plaatsen als de dames een beetje gaan zweten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je 3 x 400 watt hebt hangen dan is het zonde om met veel te kleine potjes te werken, zeker op zo'n groot oppervlakte.

 

Met deze afmetingen en het aantal watt wat je hebt hangen zou ik zeker voor minimaal 18 liter potten gaan, met 3 liter potten blijven je dames door gebrek een wortel ontwikkeling echt veel te klein, dat is zonde van je geld, dan kan je net zo goed onder 1x 400 watter gaan kweken.

 

Je wilt toch grote cola's kweken? je hebt de ruimte ervoor, dus dan niet op potjes besparen, 3 liter potjes wordt echt niet veel

 

suc6 met je kweek

 

knakie

Share this post


Link to post
Share on other sites

met 18 liter worden ze inderdaad wel mooi ik heb de vielkante van desjop 25X25X26 passen er 16 op een meter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, ik heb in elk geval genoeg ruimte voor de dames. Ik heb het idee dat dit zeker gaat lukken

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok een budget kweekje ,als het geld het niet toe laat voor grootte potten

je kan ook 5 zaken aarde kopen ,bij je gsen door de midden snijden op de zijkant zetten

,, en knallen maar ,7 euro per stuk ,, das 3,50 per plant ,, moet je toch wel kunnen regelen ,

3 per lamp ,, een hopen op het beste

 

succes met je nu nog te kleine potjes,,

Share this post


Link to post
Share on other sites

potjes zijn vervangen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...