Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Tweezijdigplakband

Eigen Stijl??

Recommended Posts

Net als Snijer leg ik de plakrand naar me toe, dan kan je hem idd mooi oprollen met je wijsvingers (waar je vooral bij beginners bulten in de joint opmerkt doordat ze em met hun duimen ertussen proppen...). Draait wel lekker strak (met de vinger erlangs oprollen vanaf de filter).

 

Alhoewel het rollen erg vlot gaat, geeft t wel een probleem met hollandaises, misschien omdat je de plakrand veel meer aanraakt op deze manier?

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger viel mijn tipje er ook vaak uit, maar toen maakten we de tip altijd voor de joint aan te steken nat en dan hielden we een aansteker onder de tip (wel beetje heen en weer bewegen dat je tip niet in de fik vliegt), zodat het weer droog werd. Dan plakt de vloei meestal een beetje aan de tip vast en pleurt ie er niet uit. :|

 

Draai nu meestal een S-tip uit een half tipje, en dan ffe opwarmen met een vlam zodat ie in vorm blijft. 1cm tabak bij de tip, daarna pas mix, anders is t zonde van de wiet die je bij de tip gooit, de joint is dat tog smerig om te smoken. Met hash draai ik altijd wat dunner, met wiet wat dikker. En niet aanstampen, alleen wat schudden. Als je m te hard aanstampt hijst ie niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik maak eerst een tippie met een spiraal erin dan maak ik de vorm van een joint en dan mix ik me wiet met tabak en gooi het er telkens in en dan telkens even aanduwen sodat de joint lekker strak wordt!! :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joint met z'n 2en draaien en dan lekker stressen omdat je elkaar in de weg zit :|...als hij eindelijk is dan lekker chill die J smoren, dat is zo lekker.

Eerst stressen dan chillen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

draai altijd M tippie, en ik draai nooit binnenste buiten, maar scheur van tevoren altijd het stuk af wat ik niet nodig denk te hebben, ,blijft de joint wat steviger over het algemeen. De hoeveelheid wisselt nogal van wat ik erin doe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De wiet goed drogen, verkruimelen en altijd vergeten tabak erin te doen :)

Gegarandeerd een superjoint :|

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik de tijd heb..

 

tipje :

 

beide uiteinden, de andere kant op dichtrollen, zodat je een soort van '2 tip' effect hebt, heist wat makkelijker en is lekker stevig (vind ik dan)

 

naar beneden dichtrollen ------------ naar boven dichtrollen

 

vloei :

 

binnenste buiten, gewoon de plakrand aan de buitenkant, en likken na het dichtrollen, de overtollige vloei wegbranden of scheuren.

 

Sjag :

 

Voorzichtig verdelen, in het midden wat minder en aan de buitenkant wat meer, zodat de wiet/hajs er mooi tussenin valt.

 

Dichtdraaien:

 

Des te strakker, des te beter.. ff goed aanstampe.. en je hebt een lekker jointje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

u neme een groot blaadje, leg een pinkje tabak op het vloeitje.

ge neemt nen dikken top A5, verkruimel die op het vloeitje bovenop het beetje tabak. neem topje jack en paar brokkies tbizla.leg een pinkje tabak op de verkruimelde haze.smeer den jack erop samen met die lekkere tbizla. vetten S filter erin en dan omgekeerd toe spekken afbranden en voila

 

veel goe stuff, overwegend haze smaak met herer diep gaan en tbizla stoned zijn

 

smakenlijk heeee

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoor hier allemaal van T tipje en M tipje en nog anderen :D ik ken alleen maar een S tipje :smoke kan er mij eens iemand uitleggen wat het verschil is en hoe je ze maakt B) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe,

 

Gwoon hoe je de slagen maakt, als je heel klein vouwt, en dan steeds wat groter, dan maak je een spiraaltje.

 

Als je aan het begin een S vorm maakt die in het midden komt en de rest eromheen rolt, heb je een sje..

 

En mijn manier heb ik ook al gezegd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jengle-J

Tippie ligt altijd links, en scheur bij de wat dikkere vloeitjes (rizla ofzo) vaak een stukje af. Oh ja en vaak haal ik de aansteker nog even onder het tippie door zodat het tippie gewoon in zijn vorm blijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou... nu ik er eigenlijk aan denk :

 

- s tipje (soms met luchtkamer)

- blauwe vloei (lange)

- klein plukje shag net boven tip

- klein plukje shag om de joint dicht te stoppen

- wiet gedubbeldekt (shag / wiet / shag / wiet)

 

redelijk 'normaal', niet dik... gewoontjes

en goed gevuld

 

gr. vage kweker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een zeer hard aangestampte --> eens hij goed brand pleurt hij serieus zwaar, dit zorgt ervoor dattie hard inslaat.

lol ik doe juist het omgekeerde.

zodat hij niet kleiner word door het aanstampen en zodat ik er niet hard aan hoef te sleuren, en van die zachte trekjes kan nemen

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat me opvalt tov mn maten is dat ik mn tip aan de linkerkant leg, en hun aan de rechter kant.

 

Verder neit zoveel bijzonders, gewoon draaien en smoken :verrygood

left is the good way :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
al wil dat met hasj niet altijd even goed lukken..

onzin.. ik heb een alluminium grinder en hasj wordt gewoon poeder.. perfect..!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat me opvalt tov mn maten is dat ik mn tip aan de linkerkant leg, en hun aan de rechter kant.

 

Verder neit zoveel bijzonders, gewoon draaien en smoken  :verrygood

left is the good way :verrygood

nee nee.. rechts is voor de masters :D :P :verrygood

ahaha neej iedereen zn eigen kant toch

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Garbage

ik maak meestal gewoon en normaal tipje (M) of van 2 tippies (shotgun) maar dat ben ik nog aan t leren :S .

 

Als ik met peuk draai dan...

Floe (Goud bij normaal Zilver bij buitenste binnen) leg ik gewoon neer en me tip leg ik op zijn plek. Bij de tip leg ik tabak en de rest verspreid ik over de rest van de floe. Dan doe ik er wiet bij ( ik doe er nooit hasj bij) en dan rollen maar en chillen

 

Als ik met shag draai dan...

Floe (Goud bij normaal Zilver bij buitenste binnen) leg ik gewoon neer en me tip leg ik op zijn plek. Bij de tip leg ik de shag ook gewoon neer en dan verspreid ik m (wel een rot karwei) en bij de tip iets meer want dat rook ik niet(ben geen tip roker). en dan leg ik er wat hasj/wiet bij. en dan draaien en genieten

 

ik rook nooit hasj en peuk omdat uit de as al die k+_*e hete hasj op je kleding terecht kom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Draaien jullie nooit met de filter van een sigaret ipv een tip? Ik doe dit wel vaker. In het begin is het ff wennen omdat het toch anders smaakt maar eenmaal gewend vind ik het best te pruimen. Je wordt iets minder stoned, maar het rookt wel redelijk zacht. Alleen kan je filter op het einde wel eens bruin zijn wat een iets of wat bijsmaak geeft.

 

Een ander trucje is om bij het draaien van de joint de uiteinden van het vloeitje boven de tabak en wiet vast te nemen. Als je deze dan over elkaar wrijft om de tabak en wiet vorm te geven druk je niet op de wiet en tabak zelf. Dit zorgt ervoor dat de mix wiet-tabak veel luchtiger. Dit rookt naar mijn mening best fijn. Hierbij moet je echter wel een tip en geen filter gebruiken.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Icarus

In een joint een sigaretfilter?, lijkt me ook niet de fijnste manier moet ik zeggen.

Als je wilt filteren waarom dan niet gewoon een waterpijp, filterd nog veel beter ook...

 

ik houd van dunnere joints, meer langwerpig en dan lekker strak gerold.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerst rol ik een S-tipje met 65% v/h tipblaadje,

 

dan leg ik deze a/d linkerkant v/m Rizla Kingsize blaadje,

 

dan een bolletje tabak bij de tip, kwestie van geen wiet bij de tip!,

 

dan een fijn strookje (heel fijn!!!) tabak over de hele lengte (lichtjes van klein naar groot!),

 

dan een goeie hoop wiet (lekker klein verkruimelen),

 

dan een heel fijn strookje tabak weer, net zoals de eerste keer,

 

rollen maar,

 

dan de top v/d joint vastnemen en heen en weer schudden (als ie goed gerolt is, zal de tip er niet uit vallen, anders kan dit nogal onprettig zijn :D )

 

als ie lekker stevig is, de top toedraaien, en indien nodig het restje blad aan de tip voorzichtig afbranden...

 

peace!

Share this post


Link to post
Share on other sites

de truk voor een goede joint zittem in de filter en de tabakverdeling

 

ik rol zo dat de filter de "basis" is van de J

 

 

filtertje wat bevochtigen door tussen je lippen te trekken, dan blijft ie goed in formaat

 

 

ik leg hem zelf rechts, dan zien da je je tabak (en weed of hasj) mooi verdeeld, je begint met je twee handen aan de filter, hou je rechterhand aan de filter terwijl je heen en weer rolt, en ga met je linkerhand rustig naar het uiteinde van de joint terwijl je nog steeds heen en weer rolt uiteraard, eens aan het uiteinde, duw je met je twee duimen (duwen is eigenlijk een verkeerd woord, je laat het er gewoon onder glippen, na een tijdje lukt dat zeer gemakkleijk, met de duwen en te plooien verneuk je je joints alleen maar) de onderkant van het blaadje tussen de filter en het blaadje en hupla, het rolt toe als nix

 

van het ogenblik dat er ook maar één kreukje in je blaadje zit heb je iztten knoeien en duwen en plooien imo :D niet goed :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...