Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Phalanopsis

levende muis tussen big mac broodjes!

Recommended Posts

hahaha :wacko:

leuk gevonden...!

 

waarom edit je nou.. :rofl weer last van stemmetjes..? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij zijn 2 verschillende personen Stikkie..

 

 

(tenminste dat denkt de buitenwereld)

Share this post


Link to post
Share on other sites

stikkie woont 15 min van de mac daarom is zijn burger altijd koud :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

amper 5 minuten.

en hier voor werkte ik zo goed als naast een mac en daar was het de zelfde koek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

erg slechte mac daar

 

als ik hier ooooooit wat eet zijn ze altijd goed heet maar ik vraag ook altijd zonder konijnen voer

ik moet dan altijd effe wachte op me burger

 

probeer dat eens, als het goed bakke ze dan een versen zonder groenvoer

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik snap dat gezeik op de Mac nooit zo goed.. zoek een ander restaurant waar je fatsoenlijk kunt zitten en voor 5 euro een complete maaltijd naar binnen werkt? Ja er gaat wel eens iets mis, maar niet vaker dan bij een restaurant waar je 30 euro kwijt bent voor een bordje eten.

 

snackbar is vaak goedkoper(of even duur), en in elk geval een stuk lekkerder

ben bij de mac altijd teleurgesteld in de hamburgers, bigmac is nou niet echt big te noemen, sla lijkt meer op een minuscuul beetje zeewier en de broodjes zijn ook van die slappe happen

van de snackbar is het tenminste altijd lekker en zoals verwacht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is erger als je een halve muis vind in je hamburger, nadat je een hap hebt genomen

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe hoorde dit vandaag op de radio , ik ben niet de enigste die de mac links laat liggen.

 

McDonald’s faalt met Twitter-campagne

McDonald’s dacht social media in te kunnen zetten om een positieve buzz over de afkomst van de ingrediënten te kunnen genereren. Helaas voor de fastfoodketen liep het iets anders af: Twitteraars begonnen negatief te tweeten onder de door McDonald’s verspreide hashtag.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

McDonald’s betaalde Twitter om hun promoted tweets, met hashtags #meetthefarmers en #McDStories, bovenaan de zoekresultaten te krijgen. Via de eerste hashtag twitterden leveranciers van McDonald’s over de vermeende verse en gezonde ingrediënten die gebruikt worden. Via de andere hashtag werden tweets als ‘'Als je iets met trots maakt, kunnen mensen dat proeven' - aardappelleverancier McDonald's #McDStories’ gepubliceerd. En juist vergezeld van die laatste hashtag begonnen wereldwijd Twitteraars negatieve ervaringen met McDonald’s te delen.

 

Al snel verschenen er anekdotes van mensen die zeggen ziek te worden van McDonald’s-Eten, een nagel vonden tussen het eten of liever nog hun eigen diarree eten. Na twee uur lang vol geklaag van consumenten, besloot McDonald’s om de hashtag #McDStories maar niet meer te gebruiken.

 

Promoted Tweets niet voor iedereen

Deze case moet een nachtmerrie zijn geweest voor Rick Wion, social media-directeur van de fastfoodketen. In plaats van dat men enthousiast begon te twitteren over McDonald’s, kreeg het bedrijf juist de wind van voren. Hieronder een aantal tips om dit soort social media-nachtmerries te voorkomen en je niet onnodig geld uit te laten geven voor promoted tweets:

 

Ken jezelf

Weet wat er zoal gezegd wordt over jou of je bedrijf. Als je controversieel bent, dan is het niet slim om promoted tweets over je bedrijf in te zetten. Het is dan enkel wachten tot je de actie als een boemerang terug in je gezicht krijgt. Vergeet niet dat promoted tweets álle Twitteraars gemakkelijk kunnen bereiken in plaats van alleen je fans, degenen die je sowieso al volgen op het sociale netwerk. Hierdoor trek je dus ook eerder mensen aan die negatieve ervaringen met jou of je bedrijf hebben.

 

Weet waarom je het doet

Waarom ben je eigenlijk van plan om geld uit te geven voor een promoted tweet? Wat is je precieze doel? Wat wil je ermee bereiken? Waarom gebruik je uitgerekend die hashtag? Als je op dit soort simpele vragen geen simpel antwoord weet te geven, dan moet je het niet doen.

 

Test het eerst uit

Probeer je boodschap of hashtag eerst te verspreiden op Twitter zonder ervoor te betalen. Als je dan al negatieve reacties krijgt, dan kun je het betalen voor een promoted tweet wel achterwege laten…

 

 

 

 

Robby Kenison

✔@Muzzafuzza I haven't been to McDonalds in years, because I'd rather eat my own diarrhea. #McDStories

18 Jan 12 ReplyRetweetFavorite

 

bron http://www.onlinepromotie.nl/weblog/mcdona...r-campagne.html

 

Deandre Sample

@UnoHisName My wife is sure getting fat ##McDStories

24 Jan 12 ReplyRetweetFavorite

 

 

Moobyghost

@Moobyghost #McDStories Did you know? McDonald uses fake eggs in breakfast as well as industrial chemicals in their nuggets and various other products.

24 Jan 12 ReplyRetweetFavorite

 

 

Evert te Winkel

@egtwinkel Ik mag formeel op Twitter niets negatiefs zeggen over mijn (bijbaan)werkgever McDonalds, maar twittercampagne is gelukkig wel mislukt

24 Jan 12 ReplyRetweetFavorite

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...