Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sEEler

L-tje draaien?

Recommended Posts

Men neme 2 vloeitjes

1 horizontaal neerleggen met de plakrand aan de bovenkant

De ander verticaal neerleggen en de korte kant van het horizontale vloeitje vast plakken aan de plakrand van het verticale vloeitje

En dan rolle maar :D :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe dit wel af en toe, valt goed mee hoor.

 

Enigste nadeel is dat korte vloeien meestal enorm dun zijn en je dus geen toeter kan rollen, eerder een lange rechte. (tenzij smoking korte vloeien, die zijn breed)

Share this post


Link to post
Share on other sites

plak het uiteinde van het horizontale vloetje altijd aan de plakrand van de verticale.

de verticale het liefst een beetje scheef naar voren met de "bovenkant".

 

maar ik geef optimus gelijk, is het niet nodig, begin er dan ook niet aan.

haal gewoon pakje kingsize vloei. en wil je nog langer, koop dan pakje rolvloei

(laatste lijkt me geen optie als je nog aan de L moet beginnen :o )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan nu best een redelijk jointje met sigarettengruis en wiet rollen, in een kingsize vloei. Zo'n L begin ik niet aan, ik heb wel wat beters te doen. :o Ik koop wel een pakje smoking, scheelt me tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik koop wel een pakje smoking, scheelt me tijd.

sorry Maar de L staat bij ons toch bekent als een L Van grote vloei...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik koop wel een pakje smoking, scheelt me tijd.

sorry Maar de L staat bij ons toch bekent als een L Van grote vloei...

Hmm, bij ons doen altijd de sukkels die geen lange vloei hebben het. :o L van lange vloei is natuurlijk wèl leuk. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij plakke 2 lange vloeis aan elkaar dan wordt ie nog langer.

 

Als je geen lange vloei hebt maar alleen korte is da wel een goede oplossing :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
wij plakke 2 lange vloeis aan elkaar dan wordt ie nog langer.

kan je doen maar het aan elkaar maken alleen al is een kutwerk en zit nooit zo goed als bij een L (ja of F of dubbele F etc. etc. :o )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind da da altijd toch goed gaat

soms kan het zijn dat je wat scheef kleeft maar dat zie je dan toch al voor je begint te rollen en dan plak je gewoon opnieuw :o :) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind L-etjes wel chill. Gisteren ook weer een L-etje gemaakt met grote vloei (wel de helft van de extra vloei afgeknipt, zoveel plakrand heb je niet nodig).

 

Anders moet ik steeds nieuwe jointjes maken want een normale joint gaat veel te snel op met een paar vrienden. (Het is erg vervelend als jij de enige in je vriendengroep bent die kan draaien).

Share this post


Link to post
Share on other sites

een L is gewoon 2 vloeitjes in de vorm van een L geplakt. kan met grote en kleine vloeitjes. handig als je bijv. geen lange vloei heb. maar rookt minder lekker vind ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je hem erop plakt in een hoek van 45° kun je bijna de 2 vloeitjes volledig benutten ipv zoveel over te hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het vies, je rookt heel veel vloei, die gewone kleine vloei is heel dik.

koop gewoon pakje smoking, en draai binnenste buiten. dat smaakt een stuk beter :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik vind het vies, je rookt heel veel vloei, die gewone kleine vloei is heel dik.

koop gewoon pakje smoking, en draai binnenste buiten. dat smaakt een stuk beter :whistling

Zou je me kunnen uitleggen hoe je binnenstebuiten moet draaien is dat niet gewoon het blaadje omdraaien???

 

En wat veranderd dat aan de smaak???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een L binneste buiten draaien is niet moeilijk.. het vloeitje dat je horizontaal legt moet je omdraaien zoals je normaal binnestebuiten draait en die plak je dan op het verticale vloeitje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...