Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Stunned

coffeeshop sannie

Recommended Posts

Beste Sannie, wf-leden en onschuldige kijkertjes,

 

Ik vraag me al een tijdje af of zijne hoogheid Sannie een coffeeshop heeft waar men zijn soortjes kan proeven alvorens hij/zij een keuze maakt welke plant hij/zij kweken wil.

Heb al wat tussen de topics zitten rommelen maar vond hier geen antwoord/vraag over en Google stuurt me steevast naar Sannie's zadenwinkel.

Of kent er iemand shops waar zijn soortjes over (of onder) de toonbank gaan?

Kan mij hier iemand bij helpen?

 

Je kan nog zoveel rookverslagjes lezen, soms moet je het gwn zelf proeven.

 

Gr

Stunned

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ver ik weet heeft Sannie geen coffeeshop nee :(

Maar er zijn wel shops waar je zijn soortjes kan vinden maar dat ligt aan de verkopers natuurlijk.

Ik weet er in ieder geval geen één waar ze te vinden zijn dus gewoon zaden kopen en zelf zetten :rofl

En anders gewoon de verslagen lezen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor het snelle antwoord Spikey, ik vermoedde al zoiets.

 

Als iemand weet waar zijn kolossus verkocht wordt, mag hij /zij mij altijd een pm sturen met de naam van de coffeeshop!

 

Gr

Stunned

Share this post


Link to post
Share on other sites

een maandje gelee hadden ze bij de greenhouse op de haarlemmerstraat

als ik het goed heb: shackzilla

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat de shops zoveel rommelen met namen , dat je nooit weet of ze echt hebben, wat ze zeggen te hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx Weetje en Groen gif.

Staan genoteerd voor een volgende roadtrip, rookverslagjes volgen.

De zoektocht naar Kolossus gaat door... :rofl

 

@ ouwejopie:

Vele wietjes zijn ondertussen onherkenbaar geworden van hun voorouderen.

Een populaire strain verkoopt meer maar er wordt dan ook meer mee gerotzooid.

Als ik rommel krijg post ik het hier ook. :rofl

 

mazzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als een willekeurig wit soortje als PP of NLX wordt verkocht denk ik helaas niet dat je Shackzilla/Sannie's Jack/Herijuana op het menu ziet staan :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gat in de markt. In elke grote stad van nederland een cofeeshop beginnen alleen met sannie's wietjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is haast geen concurrentie tussen coffeeshops en daarom zie je zelden een fatsoenlijk aanbod lekkere wietjes waarvan je zeker weet dat het is wat ze zeggen dat het is. ik zeg: net zoveel coffeeshops als kroegen, dan komt dat allemaal goed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze die taboo er een keer afhalen zal dat niet lang zo zijn, denk dat je dan binnen no time op een 50/50 verhouding komt..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gat in de markt. In elke grote stad van nederland een cofeeshop beginnen alleen met sannie's wietjes!

Daar zeg je zoiets...

En inplaats van een wietpas hoef je enkel lid te zijn van WF :wacko:

 

Alhoewel niet alle shops over dezelfde kam te scheren zijn zou het ganse coffeeshopgebeuren wat transparanter mogen zijn, waarbij de klant(/koning) wat meer info kan krijgen.

 

Verder nog iemand tips over het bemachtigen van sanniewiet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

een rook verslag maken zelf voor iemand die sannie's kolossus heeft gekweekt !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond deze toch al redelijk uitgebreid.

Maar die had je misschien al gelezen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de vrolijke gaper in Gorinchem heb ik Heribei en KO Kush zien liggen.

 

Ook Hericules heb ik er al eens voorbij zien komen.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ john beton:

Dat zou heerlijk wezen, bij deze stel ik me kandidaat.

Het is ondertussen bewezen dat deze onder de goede omstandigheden een bevredigende omzet heeft, maar

ik ben benieuwd of ze ook m'n pijntjes kan stillen. Als ze me echter bevalt komt dit eerstdaags in m'n tentje!

 

@soca:

Oh jawel dit was hét kweekje die mij inspireerde. (of moet ik zeggen hét rookverslag die mij inspireerde)

 

@ twindaddy:

Aan het lijstje voor de coffeeshop-kroegentocht toegevoegd.

- Greenhouse (A'dam)

- Bushdoctor (A'dam)

- De Vrolijke Gaper (Gorinchem)

 

Als deze lijst nog wat voller raakt maak ik misschien een kans er iets van Sannie te vinden.

 

Gr

Stunned

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor je tip groen gif.

In de rokerij hebben ze wel meer kwaliteitsvolle wietjes zag ik.

Leuk concept die site, ietwat onduidelijke foto's wel.

Killing fields hadden ze inderdaad in Oktober aan een pittige €13/gr. maar deze

bleek de maand erna al vervangen te zijn door LA Sister.

Lijkt erop dat ze snel door hun voorraad zaten, is ook 'n topwietje die KF.

 

Stunned

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toegevoegd aan het lijstje:

 

Suncity(Amersfoort)

 

Hier werd recent kolossus! gespot door een WF-lid!

 

Ik kom in de buurt,

ik voel het...

Share this post


Link to post
Share on other sites

laatste keer dat ik bij de rokerij was , hadden ze amnesia onder 4 verschillende namen. maar waren gewoon 4 verschillende kwaliteiten amnesia.....van heel slecht tot redelijk goed.

 

edit: ik dacht voor de verandering een Sour Diesel te kopen, en dat was dus amnesia....WTF!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier in drenthe is ook neit veel soeps dus heb een kameraad die heeft heel veel voor eigengebruik :blink: :wacko: en die weet precies wat het is waar het heeft gestaan

 

en of het semi bio is gevoed of geheel bio (ja klopt dat kan iedereen ruiken maar dacht typ het er toch even bij)

 

wil je echt weten hoe het smaakt en zeker weten dat het soortje is dat je zoekt. zelf kweken! :rofl

suc6 met het zoeken en je shop-rond-reis-trip!

 

Gr L€on

Share this post


Link to post
Share on other sites
een maandje gelee hadden ze bij de greenhouse op de haarlemmerstraat

als ik het goed heb: shackzilla

 

grtz Weetje

4 floors rotterdam heeft hem ook gehad 2 maanden daarna helaas niet meer gezien

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan er bijna vanuit gaan dat 75 tot 85% of zelfs hoger onder naam word verkocht dus dat wil zeggen dat het niet is wat ze zeggen.

Ik ken zelf een shop daar hebben ze een naam daar gooien ze gewoon alles doorheen of het nou K2 is of SSH of PP het gaat onder dezelfde naam over de counter.

 

De shophouder moet er vaak vanuit gaan met de namen die aangeboden worden, want daar begint het allemaal.

Zo ken ik gasten die K2 gewoon voor Amnesia en ze nemen het gewoon aan en leggen de prijs er ook voor neer en het gaat gewoon in de grote bak bij de andere rommel ze halen de hand er een keer door heen en vullen de zakjes gewoon, zo gaat dat.

 

Maar wat is eigenlijk wat het is. Als je echt wilt weten wat je verkoopt als shop met je bij de herkomst van je soortje en kweek betrokken zijn dan kan je redelijk zeker zijn van je zaak. Anders moeten shops maar afwachten met het spul waarmee de jongens komen met de naam die ze erbij noemen, dan al niet wat de shop er naderhand mee doet. Betrouwbare leveranciers en shops heb je overal wel.

 

Over het algemeen doen de grote steden zoals Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Den haag, Utrecht dat soort steden vaak goeie zaken en hebben echt wel goeie wiet. Je moet ze alleen weten te vinden.

 

Het ideale voorbeeld is hier zojuist gegeven. Een breeder die zijn eigen soortjes wiet te koop heeft in een eigen coffeeshop.

Voor zover ik weet zijn die er niet.

Maar goed voor je weet dat het soortje te koop is, is het al weg. Een paar kilo per dag gaat er wel doorheen bij een goeie shop.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het ideale voorbeeld is hier zojuist gegeven. Een breeder die zijn eigen soortjes wiet te koop heeft in een eigen coffeeshop.

Voor zover ik weet zijn die er niet.

kweet niet zeker of de cofeeshop sensi van de sensi seeds is ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...