Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kurt

THC PILLEN

Recommended Posts

Weet iemand of er thc pillen bestaan. Ik wil het namelijk zelf maken. Als u iets weet wil je me het dan laten weten

 

alvast bedankt kurt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er ooit van gehoord...

 

maar...eh....als je ze zelf maakt, bestaan ze zéker :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze nog niet bestaan kan je patent opleggen ofzo, (kan je rijk mee worden) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel s gelezen dat er zogenaamde 'THC capsules' zijn, zoek maar op Google en je komt vanzelf meer te weten erover..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op pillen kun je geen patent leggen, anders zou de rijkste man ter wereld niet Bill Gates zijn.

Thc pillen bestaan.. gewoon skuff verwerkt in die pillen.

Is voor MS patienten, etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt ook "syntetische thc" pillen. heet "marynol" als ik het goed heb.

maar dat is alleen voor mensen met erge ziektes bedoelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er bestaat wel "zoiets" maar dat hoort dan bij de medicinale shit, wat t dan precies is? geen idee haha maar op i-net genoeg over te vinden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

JAAAA gewoon zelf maken dude!

 

Koop een space case een hash maker een ico-lator iets waar je hash mee kan maken (Of koop gewoon hash :D ).

By een beetje headshop of smart shop (Happy holland in nijmegen) kan je lege capsules krijgen dat zijn gewoon lege pillen dus. Wat je eerst moet doen is een joint draaien met je sjit om te bepalen hoe potent je hash is. (Kut he :whistling) daarna doe je een paar druppels olijf olie in je kapsule en de naar jou inzien een afdoende hoeveelheid hash en slik je pil :-) wacht 20 tot 60 minuten (incubatie tijd afhanklijk van lichaamsbouw stofwisseling tolerantie en conditie).

De rede dat ik zelf hash maak voor die pillen is dat ik als ik het dan toch ga op eten wel zeker wil weten dat het zo schoon mogenlijk is en niet dat het vervuild is door allerlei troep die er in hash kan zitten. Die pillen geven je een heeeeeel ander efect dan smoken en het is een stuk beter voor je longen.

 

Have FUN!

 

PS

Niet mixxen met andere drugs je weet nooit wat het effect kan zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch liever roken voor mij hoor :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...