Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Paradox

Het roken van zaadjes

Recommended Posts

Hey guys, ik vond zojuist wat zaadjes in de wiet die ik onlangs kocht, en ik vroeg me af: kun je deze gewoon oproken? Niet dat ik me afvraag of je het zou moeten doen, maar juist of er ook THC in zit. Vroeg ik me eigenlijk al langere tijd af, want wat ik ook een tijdje deed was die zaadjes verzamelen (god knows why) en stel nou ik zit een keer zonder wiet en zonder de mogelijkheid deze te halen, zou ik deze zaadjes dan gewoon kunnen roken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet lekker, en volgens mij krijg je er eerder koppijn van :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het proeft en stinkt naar verbrand plastic...

dus de vraag is niet kan je, maar wil je het wel roken..

 

ik zeg...

nee dank u..!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties jongens, wist niet wat ik met die dingen aan moest.. Om eerlijk te zijn toen ik laatst een jointje rookte rook het inderdaad merkwaardig, inderdaad een soort verbrand plastic / barbeque crossover-lucht.

 

Dan laat ik de zaadjes er maar uit en ga ik nu even m'n blowtje roken :wacko:

 

EDIT: Ik heb er een met alleen zaadjes gerookt, gekeken wat het effect was (om maar even wat bij te dragen aan de wetenschap over het roken van zaadjes) en ik moet wel zeggen dat ik er gewoon rustig van werd, maar ik voelde me niet stoned, even gewacht, het gevoel werd iets sterker. Toen maar even een goeie joint gemaakt en ach ja de rest is geschiedenis.

Ik rook weer die geur van de zaadjes, heel vaag die geur..

Edited by Paradox

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb er een met alleen zaadjes gerookt, gekeken wat het effect was (om maar even wat bij te dragen aan de wetenschap over het roken van zaadjes) en ik moet wel zeggen dat ik er gewoon rustig van werd, maar ik voelde me niet stoned, even gewacht, het gevoel werd iets sterker. Toen maar even een goeie joint gemaakt en ach ja de rest is geschiedenis.

Ik rook weer die geur van de zaadjes, heel vaag die geur..

Que?! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaadjes moet je zaaien, niet roken :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan kun je nog beter blad roken denk ik.. zou ik ook niet snel doen want je krijgt er ongelooflijke koppijn van.. maargoed..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil je nou zeggen dat je zoveel zaadjes in je wiet krijgt bij de shop

Dat je er een zak van vol hebt?

 

Misschien op zoek gaan naar een fatsoenlijke shop?

 

En een manier om toch de zaadjes te nutigen is of op eten.

Of in de aarde stoppen en 9 tot 10week wachten

 

 

Gr kut

Share this post


Link to post
Share on other sites
EDIT: Ik heb er een met alleen zaadjes gerookt, gekeken wat het effect was (om maar even wat bij te dragen aan de wetenschap over het roken van zaadjes) en ik moet wel zeggen dat ik er gewoon rustig van werd, maar ik voelde me niet stoned, even gewacht, het gevoel werd iets sterker. Toen maar even een goeie joint gemaakt en ach ja de rest is geschiedenis.

Ik rook weer die geur van de zaadjes, heel vaag die geur..

 

:wacko: :rofl ;) :) :wave: :wave: :lol: :huh: B) ;) ;) :P

 

Deze kan er ook weer bij denk ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha staat er al bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 keer van pure ellende geprobeerd in engeland bij gebrek aan beter

maar dat was inderdaad eens maar nooit weer

heb nog nooit zon knallende koppijn gehad zeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

vroegâh (midden jaren 70) hadden we geen sinsemilla, alleen bagger wiet uit colombia en afrika berstensvol met zaad. Dat was het eerste wat je er uit haalde. Die dingen ontploffen ook nog eens in je joint en je rookt pure plantenolie. Alternatief kun je je joint ook gewoon door de olijfolie halen :wacko:

 

Te jong voor doe maar huh?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan de andere kant niet verkeerd dat dit even ter discusie komt. Heb mij altijd al afgevraagd wat voor invloed een zaadje in je joint heeft. Is het bijvoorbeeld extra ongezond of maakt het niet uit ?

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb nog wel wat zaad wat je mag roken, daar word je zeker high van :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik krijg al hoofdpijn wanneer ik dit lees :wacko: Het zaad van de 'baggerwiet' van vroegâh is nu goud waard, dus je fortuin kan ook in rook opgaan ;)

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

whaha dit topic laat me met een grote glimlach wakker worden :rofl

wel aardig dat je je opgeofferd hebt voor de wetenschap...

Share this post


Link to post
Share on other sites
vroegâh (midden jaren 70) berstensvol met zaad. Dat was het eerste wat je er uit haalde. Die dingen ontploffen ook nog eens in je joint en je rookt pure plantenolie.

 

 

Dat weet ik ook nog al was het bij mij jaren 80.

De wiet die je toen kocht in sjops zat idd vol met zaadjes en dat was idd het eerste wat wij er uit gooide en waar we bovendien gek van werden als er teveel in zaten (weegt mee = minder wiet) toen was er nog niet zo'n sprake van zelf gaan kweken, en ja als die dan mee in je J-ke kwamen te zitten dan was het van knetter de knetter en smaken deed het ook al niet :wacko:

 

En...euh....wel gek dat iemand een J-ke wil roken met enkel maar zaadjes in daar zou ik nou nooit zijn opgekomen ik rook dan nog liever madeliefjes of zonnebloemen :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

yup ik heb ook wel is zoiets geprobeerd toen ik nergens meer wiet had :S dat ik em bijstak leek het wel een aansteker vlam wat van het zaad af kom, zelfs na het uitdoen van m'n aansteker bleef er nog een steekvlam uitkomen ende knetter in combinatie met de smaak is nou niet echt voor herhaling vatbaar :rofl

daarintegen zoals de meesten hier zeggen heb ik vrijwel nooit last van koppijn na het roken een wietje, ook wel eens een takje dr tussen gehad maarja niks.

 

grz. rainbow

Share this post


Link to post
Share on other sites

whazzup, ik ben het NIET met je eens,

 

Ik heb zeeeeeeeeeeeer goede herinneringen aan Columbia weed !!!!! de geur, heerlijk,kon ik heel de dag wel aan ruiken!!!! lekkere stonedheid met vleugje high, ideale wiet !!! ik mis het nog steeds, heb zelfs al eens een oproep gedaan hier of het nog te koop is, in amsterdam navraag gedaan maar na de irt affaire niet meer te krijgen.

Ik kweekte de zaadjes op, nog nooit een mannetje/herma van gehad, rustig wietje werd dat!!!!

 

en ok, een jointje draaien ging wat traag, de helft van het zakje eindigde in de asbak....maar voor die prijs???? PRIMA, toen de skunk op kwam heb ik dat ook wel gerookt maar mijn voorkeur heeft altijd bij buitenlandse en buitenwietjes uit NL gelegen, en bij hash. Na de skunk kreeg je de red hair en bij de northern light ben ik afgehaakt met die binnentroep.

 

 

maar ik snap je ook wel weer hoor, want eerlijk is eerlijk, het was wel bagger, maar dan wel de lekkerste bagger ooit !!!!

 

en even over de zaadjes, NIET ROKEN, de hoesjes die om het zaadje heen zitten zijn wel prima te roken...

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb vroeger ook eens zaadjes gerookt alleen hadden we deze opengedaan en het 'groene' er van tussen gehaald en opgerookt... Wel was niet slecht maar ook niet goed en het is uiteindelijk bij die ene keer gebleven..

Maar ja je experimenteert veel als je zonder stash zit :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...