Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Smokedeew

Smaakvloei

Recommended Posts

Hi

 

Ik heb een tijdje terug met een maatje van mij smaakvloei gerookt. Dit was een lange vloei, wit van kleur met aarbeitjes en kiwi's erop. Mijn vraag is: Weet iemand waar ik dit in Rotterdam/in de buurt van Rotterdam kan kopen? Heb al verschillende soorten shops geprobeerd en headshop vlakbij Zuidplein, maar kan het nergens vinden..

 

Groetjes Smokedeew

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er persoonlijk ook niet zo,n fan van...

Hier verkopen ze het bij de videotheek...

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ze nog liggen hier (met die perzikjes erop), misschien 3 van gerookt. Bah, zonde van je wiet! :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm ik vond het persoonlijk best lekker :wacko: Maar kan ze echt serieus nergens vinden xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

laatste keer (paar maanden terug) dat ik bij de huyskamer was hadden ze ze nog, huyskamer zit in het noorden, volgens mij de 3e pijnackerstraat, maar kan ook de eerste zijn :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het liefst dat mn jointje naar een lekker wietje smaakt,

maar als je geen lekker wietje hebt dan kan ik me voorstellen dat je op dit soort dingen overstapt

smartshops hebben vaak ook wel smaakvloeitjes en volgens mij heeft bijna elke coffee shop wel een kleine blunt collectie liggen in diverse smaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou gewoon op internet kijken, maar ik proef er eerlijk gezegd, op het aflikken na, niks van en me joint brand veelste snel op haha succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe oud ben jij?? :wacko:

Dat is echt iets wat je doet als je 14 bent. :rofl

Wiet met smaakje.pukeon.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bluntje puur doen en nokkie gaan..

 

Leuke reatcie Doc :wacko:

 

Laters, Snowie

 

Kleine toevoeging vroegen rolde een maat van mij wel eens wat van die waterpijp molasse tabak mee in een jointje.. dan bleef de aardbeiensmaak ook tijdens het blowen. Moet je wel van houden natuurlijk hea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

vriend van me had een paar weken/maanden geleden ook 2 pakjes van die smaakvloei ik vond het wel grappig, maar proefde eigenlijk totaal geen verschil behalve als je na een hijs je likken aflikt, maar de rook zelf krijgt er geen smaak door

maar een groot deel van onze groep weigerde de joints met die vloei gedraaid te roken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...