Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wietsmoker93

NY diesel wtf hoezo smaakt ie zo raar

Recommended Posts

Hallo ik rook al een tijdje wiet ( 3 jaar ) en heb net toch is een rare wiet gekocht ( NY diesel ), Wat me thuis al opviel toen ik in het zakje rook dat het echt een hele apparte en lekkere geur ( deed me aan me eerste joint denken zo rook die echt )

Hoe kan deze wiet zo'n aparte smaak hebben het lijkt wel alsof het een apparte familie is zoals de haze soort heeft ook zo'n apparte smaak maar toch een stuk anders dan diesel.

En ik vroeg me af meestal proef ik het verschil niet zo tussen wiet maar haze en diesel hebben toch echt een aparte lekkere smaak.

 

Nu is mijn vraag dus hoe kan deze wiet zo raar ruiken en zijn er nog meer wietjes die echt een aparte smaak hebben zoals haze en diesel?

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Welkom u hebt ook de terpenengroep ontdekt.Wiet kan ook naar zoetige worteltjes ruiken zoals de Parvati of Purple Haze naar kerkwierook of een Libanees naar citroen of een Afghaan naar sinaasappel etc. :rofl

 

Namaste :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Welkom u hebt ook de terpenengroep ontdekt.Wiet kan ook naar zoetige worteltjes ruiken zoals de Parvati of Purple Haze naar kerkwierook of een Libanees naar citroen of een Afghaan naar sinaasappel etc. ;)

 

Namaste :wacko:

Hey bedankt ik ben weer terug was eerst te jong om hier te zijn :wave:, weet je misschien waar ik dit soort aparte wietjes kan kopen? En weet jij misschien nog een soort die echt heel appart/lekker smaakt?

 

En weet je misschien ook wat er zo speciaal is aan terpeenwiet? en is het slechter of maakt het niks uit?

 

Bedankt alvast :)

 

Mvg :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet je eens shoreline proberen van greyarea in amsterdam, erg apart wietje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aan de heren gracht zit een shop van een egels man! die heeft ook van dat soort spacy wietjes:P

 

erg lekker :wacko:

 

gr L€on

Share this post


Link to post
Share on other sites

diesel is ff wennen om te roken, maar wel een superwietje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De echte Mexican Haze is er ook eentje voor liefhebbers :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

NYCD is heerlijk! Heb er nu een kruising mee staan, en die heerlijke zoete Grape komt je tegemoet bij het openmaken van de tent :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het komt de smaak trouwens wel ten goede als je zo'n lekker wietje een tijdje laat curen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En weet je misschien ook wat er zo speciaal is aan terpeenwiet? en is het slechter of maakt het niks uit?

:rofl

alle wiet bevat terpenen

terpenen zijn gewoon stoffen die de geur aan wiet geven, en beinvloeden ook het effect

 

er zijn talloze lekkere smaakjes, helaas is er in de shop vaak nogal veel wat op elkaar lijkt kwa smaak

maar ook in de shop zul je genoeg verschillende smaakjes kunnen vinden, probeer gewoon eens wat uit.

zelf zit ik tegenwoordog veel aan de nepal(hasj), dat heeft ook weer een typerend smaakje

Share this post


Link to post
Share on other sites

NYCD en Sour Diesel zijn erg lekker. Ik ben zelf geen fan van Haze, dus zodra ik zo'n soortje voorbij zie komen, gaat ie ook meteen mee. Ik wil altijd nog een keer BlueBerry proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

red hair skunk, durban poison, en ga zo maar door thai heeft ook een hele eigen smaak er is zoveel variatie je komt altijd wel weer wat lekkers tegen. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo ik rook al een tijdje wiet ( 3 jaar ) en heb net toch is een rare wiet gekocht ( NY diesel ), Wat me thuis al opviel toen ik in het zakje rook dat het echt een hele apparte en lekkere geur ( deed me aan me eerste joint denken zo rook die echt )

Hoe kan deze wiet zo'n aparte smaak hebben het lijkt wel alsof het een apparte familie is zoals de haze soort heeft ook zo'n apparte smaak maar toch een stuk anders dan diesel.

En ik vroeg me af meestal proef ik het verschil niet zo tussen wiet maar haze en diesel hebben toch echt een aparte lekkere smaak.

 

Nu is mijn vraag dus hoe kan deze wiet zo raar ruiken en zijn er nog meer wietjes die echt een aparte smaak hebben zoals haze en diesel?

 

Mvg

 

 

diesel is een haze dacht ik hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

diesel is een haze dacht ik hoor

 

met haze bedoelt hij de standaard haze smaakjes zoals G13 amnesia en SSH enzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...