Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
LPS

Camerabeelden niet als bewijs

Recommended Posts

Hallo, iemand had een (goede) tijd terug, en dan spreken we wellicht over jaren, een link hier gepost over dat camera beelden niet als bewijs kunnen functioneren. Met zoeken heb ik het niet kunnen vinden. Wie o wie weet hier meer van, zou graag die link weer terug vinden!

 

tschuss!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was dat niet vorig jaar op 1 april ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar gaat niemand je een antwoord op kunnen geven denk ik. De meningen hierover lopen uiteen van "dat kunnen ze niet" tot totale paranoide.

 

Dus, hoe gek wil je jezelf maken?

 

Ik kan je in ieder geval geen zinnig antwoord geven. Zorg gewoon dat er van buitenaf niets te zien valt :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maar dat werd in dat artikel leuk beargumenteerd waarom het niet zou kunnen, wou even dat weer kijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Camerabeelden niet als bewijs. lol

 

nee, al zou justitie het niet als bewijs gebruiken, het gaat er om dat Ik weet wie aan mijn spulletjes komt, zoadat ik die kan terughalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wtf: wat denk je zelf? Ben je al eens opgepakt d.m.v beeldmateriaal? Ik wel, :execute en dat hebben ze mooi tegen me gebruikt dus beeldmateriaal zowel foto's als filmmateriaal kan worden gebruikt als bewijsmateriaal omdat het eventueel gemaakt wordt tijdens een lopend onderzoek en kan dan WEL als bewijsmateriaal worden gezien. :wtf2: Gebeurt dit echter buiten het onderzoek dan kan het zijn dat justitie dit niet ziet als bewijsmateriaal. :D

 

Ligt er natuurlijk wel aan wat voor beeldmateriaal dit is. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ja, al die duizenden camera's buiten op straat in Nederland hangen er voor niks ;)

:execute

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie het al voor me. er komen 3 mannen zonder masker mijn huis binnen, ze kijken allemaal 10 seconden in de camera en laten hun paspoort zien. ze stelen dan alles weg. Maar omdat ik in het strafproces ben vergeten het beeldmateriaal aan te dragen moet justitie het materiaal negeren... (en er hing geen waarschuwing dat er camera's hangen)

 

 

En dat lijkt mij dus erge burocratiesche shit.

 

Dus als je als rechter ziet dat er met jou jongeheer een 12 jarig meisje word gezwaffeld, dan kan hij je er niet op aanrekenen, als vlak voor de uitspraak het bandje op tafel word gelegd. omdat het beeldmateriaal niet is aangemeld als bewijs.

 

 

 

wat leven wij in een vreemde wereld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sudoma niet opgepakt vanwege, maar is wel mee gedreigd als bewijs tijdens verhoor. Maar goed, zolang je ontkent kunnen ze niks. Die camera's filmen allemaal zo bagger, want anders is het niet te doen ivm opslagruimte. Dus ja dan kan je echt niet zeggen of die ene vlek op het beeld Pietje of Jantje is.

 

@loadrunner ja dat werd trouwens wel genoemd, dat het net zoals met (waak)honden gaat, maar idd er zijn wel grenzen uiteraard!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...