Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

L€on

1e keer Kweektent 80x80x160

Recommended Posts

hallo mede verslaafde:P

 

net bekomen van de schrik:O afgelopen avond liep ik met een kennis over straat even ergens heen, en ja hoor politie, stoppen en gelijk werden we ge foeieert of hoe je het ook schrijft! ID etc. die kennis had het een en ander in zijn zakken (gereedschap) ja hoor aller twee aangehouden:S ik had alleen niet mijn ID bij :S

 

we werden bij den aangehouden voor het vervoeren van inbraak gereedschap! een doppen set en een waterpomptang:O

maar ze moesten ook even met mij langs me huis voor me ID, ik dacht neeeeeeeeeeee zo meteen willen ze binnen dan ben ik de Sjaak!!!!

 

Maar gelukkig ze bleven buiten en vroegen alleen aan me vriendin mijn id, gelukkig nu weer vrij met een proces aan me broek:S

 

eerst betalen dan pas rechtszaak: is toch krom!

 

maar goed ben weer veilig en heel thuis ben niet mishandelt in een celletje door 3 blauw-petten, alleen de handboeien zaten te strak:S hufters

 

zo nu eerst even een lekkere joint..

 

groet

 

L€on

 

Ps: jullie hebben nu echt een verkeerd beeld van mij :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aangehouden voor een waterpomptang en doppenset? No way dat dat inbraakgereedschap is, hadden jullie een reden om dat bij je te hebben? Geen idee waar je vandaan komt, maar lijkt me sterk dat ze hier mensen om zo'n reden aan zullen houden met dat soort gereedschap..

Krijg je nou serieus een proces aan je broek omdat je vriend dat bij zich had? Daar mogen ze jou niet voor aanhouden tenzij ze reden hebben tot verdenking, wel kunnen ze je beboeten voor het niet bij je hebben van identiteitsbewijs!

 

Wordt steeds gekker met die politie :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

De vragen die jij nu stelt heb ik ook:P het is echt van de zotte.. :rofl

 

het was laat maar dan nog al loop ik om 5 uur snachts over straat. we waren opweg naar mijn huis.

 

ik wacht het proces verbaal af en we zullen zien.

 

gr

 

L€on

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aangehouden voor een waterpomptang en doppenset? No way dat dat inbraakgereedschap is, hadden jullie een reden om dat bij je te hebben? Geen idee waar je vandaan komt, maar lijkt me sterk dat ze hier mensen om zo'n reden aan zullen houden met dat soort gereedschap..

Krijg je nou serieus een proces aan je broek omdat je vriend dat bij zich had? Daar mogen ze jou niet voor aanhouden tenzij ze reden hebben tot verdenking, wel kunnen ze je beboeten voor het niet bij je hebben van identiteitsbewijs!

 

Wordt steeds gekker met die politie :rofl

 

 

reken maar dat een waterpomptang inbraak gereedschap is...

er zijn al heel wat schuur deurtjes (scharnieren) mee open gemaakt..

 

los daar van is het niet een iligaal product om bij je te hebben dus ze hebben geen poot om op te staan.. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken iemand die door de ME met getrokken wapen staande werd gehouden en geboeid afgevoerd werd omdat hij in dezelfde kleur en formaat auto reed als een verdachte. Ging over een gewapende overval.

Snap dat politie soms hard moet optreden maar je niet vertellen wat je dan wel niet gedaan hebt is inderdaad van der zotte.

 

Daarnaast is het vreemd dat je een boete krijgt en dan pas voor moet komen tenzij je het zelf een rechtzaak maakt of de geldboete los van het "delict" staat.

Als je door dit "delict" voor moet komen dan zouden ze bij de rechtbank de geldboete pas moeten bepalen (mits schuldig bevonden).

 

Heb dit gelukkig nooit zelf meegemaakt :rofl.

 

Vreemd verhaal maar misschien is het handig je rechtsbijstands verzekering in te schakelen als je die hebt.

 

Gelukkig heb je, je plantjes nog :rofl

 

Gr. Grim

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik direct een advocaat wilde vanacht, Dan moest ik in de cel wachtgen tot er met vandaag.. dat zag ik neit zitten ik heb dan ook ontkent en een verklaring afgelegt dat ik geen bedoelingen had en dat ik ook niet wist dat hij het bij had, heb nu een proces verbaal en ofecier van justitie beslist wat eht bedrag is:S

 

F 116 op een tijdstip gelegen binnen een door het

bevoegde gezag vastgestelde periode, op de weg

vervoeren of bij zich hebben van enig gereedschap,

voorwerp of middel, dat ertoe kan dienen zich

onrechtmatig de toegang tot een gebouw of erf

te verschaffen, onrechtmatig sluitingen te openen

of te verbreken, diefstal door middel van braak

te vergemakkelijken of het maken van sporen te

voorkomen.

 

Gelukkig stond er nog niks in maar hij draaide wel! en als ze eenmaal weten dat er een tent staat komen ze terug! :rofl

 

nu dus wachten op proces verbaal en dan een rechtzaak starten. te bizar gewoon.

 

Bram Moszkowicz bel me even op me mobiel terug>??? hahaha

 

Gr l€on

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vertrouw je die kennis van jou of kan hij iets gedaan hebben?

 

Hoop dat het met een sisser afloopt voor je.

 

In je hok eerst paprika's kweken en wachten tot ze komen ahhahahahahaha!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad afwachten..

 

:S

 

als ik hem aangooi gelijk vullen met wiet.

 

GR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uitslag van je wiet test

 

 

De score van je zelftest is: 6 - 15 punten.

 

Deze uitslag geeft aan dat de mate van je cannabisgebruik risico's met zich meebrengt. Mensen die dezelfde score hebben als jij, krijgen lichamelijke en/of psychische klachten als ze niet minderen of stoppen. Mogelijk hebben ze al wat problemen.

 

We adviseren je te minderen of te stoppen. We kunnen je helpen en bieden de volgende mogelijkheden:

 

Een gratis en eenmalig E-consult, waarmee je advies over je situatie kunt vragen bij onze deskundigen.

Je aanmelden voor de online cannabis hulp om te minderen of te stoppen.

 

E-consult cannabis Aanmelden Cannabis onder Controle

 

Als je nog twijfelt over aanmelden, kun je natuurlijk ook de demo van de online cannabis hulp bekijken.

 

Deze zelftest is ontwikkeld door Jellinek.

 

Score mogelijkheden

0-5: Geen extra risico hoewel cannabisgebruik altijd risico's met zich meebrengt.

6-15: Zeker risico; je cannabisgebruik is riskant. Probeer de risico's van gebruik te verminderen door te minderen of te stoppen.

16-36: Groot risico; het cannabisgebruik dreigt uit de hand te lopen.

 

valt mee toch :rofl:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

De score van je zelftest is: was bij -37 / -200 een menace to society en ja het is een min :rofl.

Ik ga dampend de dag door.

 

Want waar baseren ze het op?

 

maar wat zie ik L€on een rand gevalletje :rofl grapje hoor.

Weet je al welke soort?

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo mensen

 

helaas vandaag de tent weer afgebroken:S alles netjes terug in de dozen en even nog niet beginnen er was een melding gemaakt bij de woning bouw dat er wietplanten lucht hing!

 

Gelukkig goede contacten met de huismester en dus optijd ingelicht;) :rofl als de lucht een beetje is geklaart horen jullie van me sorry colegas

 

maar save first !

 

Nu balend naar bed een plus punt = Nu kan ik rustig sparen voor led spectrabox en dan groeien met led en afbloeien hps + led maar dat later

 

PS: Ik ben nog regelmatig/vaak op WF

 

Gr L€on

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke plant ruiken ze dan?

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo een idee had ik nou ook.

 

Ik volgde je onderwerp heb alleen nog maar een lege tent zien staan.

Buren zulle mischien wat gaan ruiken (als je inrichting dus niet oke is) na een week of 3 bloei dan gaan ze egt stinken.

Heb nog geen plant in die tent zien staan :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een hok, ongeacht aantal lampen of planten mag je nooit ruiken... Anders doe je iets goed fout..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is voor vinoe en MRT

|

 

het ging neit over mijn tent knoeperts! die staat inderdaat leeg!!!

 

bij mij zul niks ruiken, ook niet als die vol staat.

 

dit is een (huur) flat dus kan goed zijn dat er nog meer zitten. bij mij zullen ze niks ruiken!!!

Plus ik heb al eerder bij de woning bouw op het matje moeten staan voor planten.

dus wat jullie ook lullen: ik hou mijn eigen gevoel aan! ik denk dat zODd me wel snapt

 

gr L€on

 

zODd, ik zou het niet weten wel weet ik, dat er onder mij en beide kanten naast mij en nog wel een paar blowen, mischien dat de klikkers dat ruiken!

omdat het dan in het gezamelijke luchtafvoer systeem komt? ik zou het anders echt niet weten. maar ik heb gister gepraat met mijn bevriende huismeester:P ik heb hem ook gezecht dat ik bijna 5 gram op een dag rook en dat ze mischien dat ruiken. (Let op de huismeester weet niets van me tent hoor) ik zo dus mnoeten jullie dta maar verbieden dan he, hij zo dat zullen we nooit verbieden!

 

een fijne avond gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

L€on chill gast, verderop ging je ook al zo tekeer :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben geen 15 ben niet egt een ruziezoeker maar tog even 1 ding duidelijk maken NOEM MIJ GEEN KNOEPERT.

 

Mijn conclusie na een melding van stank zullen ze niet met een warmtebeedt camera bij je gaan staan. En als t een huurhuis is en jij heb GOED contact met de huisbaas doe je iets niet goed :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

L€on, jammer dat je moest afbreken :blink: . Je hebt ook alles meezitten, eerst opgepakt worden voor rondrijden met inbraak apparatuur, nu klachten van de buren.

Hoop dat je snel weer rust in de "tent" krijgt zodat je weer kan opstarten.

 

Misschien een idee om ergens anders te huren waar je met minder problemen van start kan gaan.

 

Of toch je tent toch opzetten en als je gaat blowen op een stoel onder je carbon filter gaan zitten :rofl

 

Guerrilla-kweek misschien een optie?

 

Suc6! hopelijk zien we dit jaar nog een kweekverslagje!!

 

 

Ik ben geen 15 ben niet egt een ruziezoeker maar tog even 1 ding duidelijk maken NOEM MIJ GEEN KNOEPERT.

 

Mijn conclusie na een melding van stank zullen ze niet met een warmtebeedt camera bij je gaan staan. En als t een huurhuis is en jij heb GOED contact met de huisbaas doe je iets niet goed :wacko:

 

Vinoe, misschien bedoelde hij zijn niet bestaande planten met "tent knoeperts!" :lol:

L€on is vast pissed begrijpelijk ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

knoepert is een ander wordt voor domoor.. en ja dat had ik tegen jou vinoe

 

GrimReaper snapt het! nog 1 jaartje ongeveer dan heb ik ook een 1 gezinds woning, van een andere corperatie.

 

zeker ben ik over de zijk!

En als mensen dan denken slimme opmerkingen te maken! En dus niet even goed lezen of daar de moeite voor nemen.

word ik nog een beetje pissiger. en noem ik je dus WEL knoepert!

 

 

 

 

QUOTE(Vinoe @ 14 Jan 2012, 20:30 ) *

Ik ben geen 15 ben niet egt een ruziezoeker maar tog even 1 ding duidelijk maken NOEM MIJ GEEN KNOEPERT.

 

Mijn conclusie na een melding van stank zullen ze niet met een warmtebeedt camera bij je gaan staan. En als t een huurhuis is en jij heb GOED contact met de huisbaas doe je iets niet goed

 

waarom is dat jou conclusie en geef mij 1 reden waarom een woningbouw geen contact legt met politie om eens rond te neuzen en dus mischien warmte zoekers gaan gebruiken.

of doorgeven aan de politie dat er klachten komen. En zodra helicoptertje in de lucht is pakken ze het gelijk mee.

 

 

En als t een huurhuis is en jij heb GOED contact met de huisbaas doe je iets niet goed

 

dit bedoel ik met mensen die neit lezen!

 

het is een huis meester! Is dus totaal iets anders!

 

 

huisbaas: Is de de eigenaar van de woning vaak bij kamer verhuur daar geef je geld aan.

 

huis meester: Werkt voor de woningbouw-corperatie en regelt naam plaatjes en houd de trapgaten schoon en vervangt de lampen in het trapenhuis, en neemt klachten aan als mensen hem dat willen zeggen! blaadjes weg blazen, zout strooien in het sneeuw seizoen.

 

 

 

Krasi komt goed man!

 

 

Een fijne avond mensen.

 

Gr L€on

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zow L das niet best jonguh :blink:

En ik vind het ook wel verstandig van je om het even rustig te houden want je weet het maar nooit he?

En je was toch nog niet begonnen dus zoveel schade zal je niet geleden hebben toch?

Ik woon in een 55+ woning dus ik zal niet zo snel een wietgeur gaan ruiken denk ik zo :wacko:

Al met al zal ik altijd op mijn hoede zijn want er zijn nu eenmaal mensen ............

 

 

 

Gr cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

leon

 

 

is toch simpel jij werkt toch voor het bedrijf dat mense uit zijn woning gooit

 

zo weet je toch ook meteen of jij aan de beurt komt

 

maar ik denk dat jij zoiezo niet moet kweken denk dat je daar te para voor bent

Share this post


Link to post
Share on other sites

criticalwidow: inderdaad stond nog niks in dus was de beslissing zo gemaakt. (Y)

 

Bosteelt: het bedrijf doet meer dan dat! wij zorgen allen voor dat woningen leeg is, verder doen deurwaarder en woningbouw de rest

 

denk jij dat ik dat als eerste hoor??

 

eerst zouden ze dan bij je komen deurwaarder in dat geval! en dan meld de deur waarder dat je ontruimt word als je neit betaald. wij weten het een dag van te voren en dan weten we nog geen huisnummer alleen de plaats en straat. ook denk ik dat als er een melding is gemaakt voor hennep lucht dat ik all recht heb om dan "para" te doen.

 

ik noem het liever oplettend en weten wat je pak kansen zijn en weten wat je kunt verliezen, lijkt me vrij normaal!

 

gr

 

L€on

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat had je verwacht dan? Frikandel_Speciaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...