Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

linkinpark

LGS & LP's guerilla 2012

Recommended Posts

Dat hekje inderdaad en het gras stond ook wel zo hoog als de eerste grote bladeren dus vandaar dat die zijtakken ook recht omhoog staan, die zaten nog in het gras. We merken wel dat bovenop de plekken waar kuilen al maanden klaar staan het gras een stuk beter groeit dus dat belooft al wat ;)

 

Ik heb nog 3 recente foto's van mijn mwc scrogje

Ik scrog zonder klemmetjes of iets, gewoon iedere keer de takken buigen

gallery_18490_13315_262317.jpg

 

Het verschil in bloeitijd is duidelijk te merken. De planten begonnen een beetje uit de hand te lopen voordat ik ze op 12/12 zette en later schoot de grootste als eerste in de bloei maar gelukkig sinds kort ook de linkse van de 2.

De vroegere heeft al zulke toppen

gallery_18490_13315_2439419.jpg

 

de latere dit

gallery_18490_13315_2083678.jpg

 

 

En nog even een leuke foto toevallig. Dit is hoe ik ze buiten ontkiem. Gewoon in een bakje van de chinees, paar gaatjes in het dekseltje. Normaal laten we de zaadjes niet zo ver ontkiemen voordat we het droppen maar het is niet erg volgensmij. Misschien wel beter, als je van dit soort kiemplantjes dropt kan je het kopje al boven de grond uit laten steken dus hoef je je alvast geen zorgen te maken of die wel of niet boven de grond komt :P

Dit is toevallig kierewiet (sebs :D )

gallery_18490_13315_2620501.jpg

 

 

LP :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die staan er mooi bij buiten, jammer van het nog veel te ongunstige weer, maar goed, het is een sterk kruid :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerst nog maar een paar budshots van de indoor-MWC,

gallery_28379_13888_3006120.jpg

gallery_28379_13888_1541805.jpg

gallery_28379_13888_5486258.jpg

 

en nog een foto van hoe onze eerste ronde er nu bij staat.

we hebben de bekertjes op sommige plekken te lang laten staan waardoor de plantjes niet zijn opgegeten maar wel zijn gestrekt, we kijken het eventjes een week aan om te beslissen of ze het gaan overleven anders knallen we nieuwe zaadjes :D

 

blue mystic x masterlow

gallery_28379_13888_4660919.jpg

 

gisteren ook weer wat mannen eruit getrokken, sommige auto/semi flowers laten hun geslacht super snel zien :bier

 

tot de volgende keer

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tering, 7 mei en al zu;lke mooie planten, ondanks de kou bij jullie. Maar je moet maar zo denkne: dat soort noordenwind weken zijn er bijna altijd, straks is het afgelopen, komen de temperaturen op minimaal het dubbele uit en dan gaan ze knallen! Ze zijn nu al goed uitgeworteld en aangeslagen, dus die tijd ben je voor!

 

Mooi werk, mooie foto's en het gaat nu al super!

Genieten om te zien! :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooooie plantjes heb je al veeeel suc6 !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

een goedemiddage iedereen, een update van mijn kant want linkinpark was druk aan het werk en ik niet dus kon ik de foto's schieten

 

om mee te beginnen wil ik wat kiemplanten laten zien. we hebben nu het grootste deel (ong 65 kuilen) gevuld met kiemplantjes die buiten zijn ontkiemt.

er zijn er flink wat van dood gegaan maar dat zullen we over een weekje extra bij gaan kiemen. als 50% van de eerste ronde het overleeft ben ik al meer dan

tevreden over ons eerste rondje :o

 

gallery_28379_13888_2486697.jpg

gallery_28379_13888_98733.jpg

gallery_28379_13888_1546162.jpg

gallery_28379_13888_1877013.jpg

 

deze foto's zijn redelijk representatief over hoe het er nu bij staat. sommige plantjes beginnen net aan hun 2e internode, anderen zijn dood gegaan.

dit zijn wat voorbeelden van kuilen die we opnieuw moeten vullen.

 

gallery_28379_13888_201804.jpg

gallery_28379_13888_5491792.jpg

gallery_28379_13888_3314261.jpg

 

verder hebben we nog onze kuil met de 3 adh47 x auto haze, deze zijn alledrie net begonnen met de eerste bloei verschijnselen

 

gallery_28379_13888_4381597.jpg

gallery_28379_13888_3797922.jpg

 

ik heb ook nog een foto van een geinig plantje, we weten niet meer of het een royal dane x royal typhoon x silver haze of gekruist met power plant is.

gezien de lange dunne bladeren gokken we nu eigenlijk al dat het een haze kruising is.

iig was dit plantje veel eerder voor de lol alvast gedropped, en deze heeft het overleeft, winterhard en hopelijk een vrouwtje :bier

 

gallery_28379_13888_2642458.jpg

 

en tot slot ons mooiste plantje, de MWC

ze is officieel verklaard tot vrouwtje met al 4 witte draadjes,

van mij mag ze nog wel een flinke anderhalve maand doorgroeien :tu

 

gallery_28379_13888_678068.jpg

gallery_28379_13888_589154.png

gallery_28379_13888_5447239.jpg

gallery_28379_13888_4682930.jpg :D

dat was hem weer en graag tot de volgende keer :tu

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigenlijk kan dit foto'tje er ook wel op.

dit is een van de 2 spots die we hebben speciaal voor mannetjes. ik heb een klein beetje weggenomen van de foto maar als je goed kijkt snap je wel dat ze flink wat zon krijgen aangezien de spot op het zuiden ligt. er staat nauwlijks begroeiing voor en het "wit" bovenin de foto is dan ook gewoon de lucht :o

 

met de rode lijntjes is het toch wat duidelijker wat ik heb vrijgemaakt en weer tijdelijk heb opgevuld tot we de spot gaan gebruiken

gallery_28379_13888_4172938.jpg

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

moooi staaat er strak bij ook moooie spot voor de mannen deze is voor zaden kweek ofso?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja idd voor een zadenkweek maar dan wel alleen voor de mannen, de vrouwtjes die we bestuiven staan daar niet in de buurt :o

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi jongens, die van jullie beginnen ook al aardig wat hoogte te pakken, een spot speciaal voor de mannen, cool :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

een heel kleine update van hoe het er nu aan toe gaat.

er is iets minder dan de helft dood gegaan uit onze eerste kiem rondes. we zijn zo slim geweest om een ronde te strooien met de slakkenkorrels van ecostyle :verrygood nooit meer doen!

 

er is maar 1 soort korrels geschikt en dat zijn de blauwe korrels van bayer, of de blauwe korrels in de witte strooibussen. de korrels van ecostyle zijn na 3(!) dagen al volledig afgebroken en weggespoelt.

we zullen weer bij moeten kiemen, ongeveer 30 kuilen moeten opnieuw gevuld worden.

 

de mwc heeft er trouwens weer 15 cm bij :lol:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer man van die slakkenkorrels, was het een duur merk?

succes met het opnieuw kiemen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

de korrels waren zo'n voordeel pak van ecostyle. ze zijn milieuvriendelijker en ook gezonder voor huisdieren e.d.

maar tegenover regenbuien zijn het simpelweg de slechtste die we kennen :verrygood ze zijn trouwens even duur als andere merken

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

goedemiddag iedereen, een update van onze kleine zaden kweek spot

oorspronkelijk hadden we hier 2 autobb en 10 adh47xautobb neergezet, maar zoals jullie al wisten

is daar niet veel van terrecht gekomen vanwege de grote drukte in ganjaland :verrygood

ook op deze spot hadden we de verkeerde korrels gestrooid de vorige keer dus het was wel spannend of ze er nog stonden.

 

eenmaal aangekomen stond er een auto voor de "deur" met meerdere mensen met lampjes :lol:

ik ben maar even verder gereden en ben wat later terug gekomen, toen bleek het dat deze mensen nog geen 10 meter van de plantjes hadden zitten bbq'en

gelukkig hebben wij echt een slim plekje uitgekozen wnt deze mensen hebben ze dus niet zien staan :P

 

goed de foto's, de plantjes waren wel wat aangevreten en ik moest er ook een aantal slakken uit trekken dus ik was geen moment te laat

gallery_28379_13888_3844404.jpg

 

het linker plantje was al getopt door de vorige ontmoeting met de slakken

gallery_28379_13888_2166561.jpg

 

 

gallery_28379_13888_3702566.jpg

 

en dan de close up, helaas is er nog geen geslacht, voor de rekenwonders onder ons, we hebben 25% kans op 2 x hetzelfde geslacht

gallery_28379_13888_3452715.jpg

gallery_28379_13888_2079535.jpg

 

voor een plekkie wat we nu eigenlijk helemaal niet kunnen bijhouden is het al bij al nog redelijk verlopen tot dusverre

 

@marko77: je krijgt uiteraart wat je toebehoort en als het niet van deze plantjes komt,

dan krijg je nog wel iets uit een ander projekt, met 2 mannen spots kunnen we vast wel wat voor jou regelen :D

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat supergroen zijn die planten, lijkt bijna wel plastic. Zal wel door dat natte weer bij jullie komen?

 

Dat is ook de reden van dat die korrels zo snel wegspoelen, is het een droog voorjaar, kan je er best effe op leven.

 

Denk ook dat die ene plant geen Deense kruising is, ziet er inderdaad heel anders uit als de meeste denen.

 

Maar verder, ga zo door, hou ze in de gaten, het is slakkentijd en onkruid-overgroeitijd, dus extra aandacht verdienen ze.

 

Op naar die kilo's! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog een update van het kleine spul.

we zijn nog steeds volle bak aan het ontkiemen en uitzetten, we moeten nu eerst 31 kuilen opnieuw vullen (vanwege de slechte korrels)

en daarna kunnen we weer verder met de volgende kuilen.

 

auto mary x big devil met dank aan sebs

gallery_28379_13888_5214538.jpg

 

en nog wat soortjes van limbic;

 

royal dane x potcronic x guerrilla gold

royal dane x freezeeland

en royal dane x arne's deep passion

 

gallery_28379_13888_3354447.jpg

gallery_28379_13888_3494227.jpg

gallery_28379_13888_3002712.jpg

@NYABINGHI, welke plant bedoel je die geen deense kruising zou zijn?

we hebben idd wat autoflowers maar zo'n beetje alle anderen zijn deens of gekruist met denen

nog bedankt voor je plastic compliment :verrygood

 

groetjes iedereen,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt balen van die korrels, gelukkig genoeg backups available, en nog even de tijd :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie soortjes allemaal, kijk uit naar het resultaat.

 

Dit schreef je ergens bovenaan de pagina:

 

""ik heb ook nog een foto van een geinig plantje, we weten niet meer of het een royal dane x royal typhoon x silver haze of gekruist met power plant is.

gezien de lange dunne bladeren gokken we nu eigenlijk al dat het een haze kruising is.

iig was dit plantje veel eerder voor de lol alvast gedropped, en deze heeft het overleeft, winterhard en hopelijk een vrouwtje :verrygood

 

img-resized.png Reduced: 58% of original size [ 1024 x 768 ] - Click to view full imagegallery_28379_13888_2642458.jpg

"

 

Maar ja, ik ben ook geen expert!

Ga zo door, met jullie flexibiliteit gaat dit wat moois worden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks!

Wat LGS bedoelde was eigenlijk dat we niet meer weten of dit (RDxRD/Ty)xsupersilverhaze is of juist (RDxRD/Ty)xpowerplant.

In ieder geval ist half deens, en we denken dus ook half SSH. Maarja het kan net zo goed een man worden :lol:

die plant gaat het straks in ieder geval niet moeilijk krijgen want is 1e week april gedropt en is als enige overgebleven van de 6 ofzo.

Time will tell :verrygood

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenmiddag mede stoners

 

Ik dacht ik doe nog even een klein update'tje van de mwc die binnen staat duss.. picca's!

gallery_18490_13315_1080600.jpg

 

De rechter die eerder in de bloei was geschoten had ik toch iets te lang gescrogd maarja

gallery_18490_13315_5419885.jpg

gallery_18490_13315_1569852.jpg

 

gallery_18490_13315_295763.jpg

 

De geur is heel erg apart, een beetje exotisch maar met een duidelijke haze tint.

Ik ben benieuwd wat voor wiet het buiten gaat worden, hoe groot ze kunnen worden, wanneer ze afbloeien enzovoorts :verrygood

deze staan trouwens gewoon in een beetje universele potgrond en krijgen gewoon normaal kraanwater voor de rest geen toevoegingen of iets, ik zie het meer als een voorproefje :lol:

 

LP :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Time will tell inderdaad :lol: , uiteindelijk komt alles boven water of weer goed. Je gaat het meemaken, en ik ga je volgen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi allemaal :lol:

 

onze gemiddelde ziet er nu zo uit, we hebben weer wat meer uitval gehad en er zijn dus nog kuilen leeg of nog voller als wat je hier ziet ^_^

 

gallery_28379_13888_1562653.jpg

gallery_28379_13888_5348386.jpg

gallery_28379_13888_1859622.jpg

gallery_28379_13888_4912683.jpg

 

dan wat foto's van een autoflower kuil met adh47 x ah,

je kunt zien dat autoflowers ons grondje net niet trekken, er zit net te veel voeding in voor zo'n "klein" plantje

 

gallery_28379_13888_627759.jpg

 

gallery_28379_13888_4315188.jpg

gallery_28379_13888_3332664.jpg

 

dan nog een kuil gevuld met andere autoflowers namelijk adh47 x abb, het was de bedoeling dat we een zadenkweek hiermee deden maar helaas zijn het allebei vrouwtjes,

we zullen dus het stuifmeel van een andere plant moeten halen en we kunnen dus helaas geen adh47 x abb f2 meer maken :lol:

ze zien er nog best wel leuk uit, je kan zien dat ze net zijn gestopt met normaal groeien en nu zijwaarts met zijtakje groeien als een stekje,

wat ik interpreteer als de aanloop naar de bloeiperiode

 

de rechter was getopt door slakken, vandaar dat die wat kleiner is dan de ander

 

gallery_28379_13888_2856216.jpg

gallery_28379_13888_5212947.jpg

 

en de geslachtsfoto's van deze plantjes

 

gallery_28379_13888_579690.png

gallery_28379_13888_188149.png

 

en dan hebben wij nog 1 plant om te showen op het moment en dat is onze grote trots, de mwc van ongeveer 1 meter 50

deze maakt van die rare bladeren aan die extra vingers hebben die over de normale vingers heen groeien

 

gallery_28379_13888_4287961.jpg

gallery_28379_13888_2568669.jpg

gallery_28379_13888_3955682.jpg

 

dit dus :)

gallery_28379_13888_405302.jpg

 

dat was hem weer voor deze keer, onze collectie word steeds groter dus de updates ook

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

laat die updates maar komen ! zou je zelf ook niet liever wat meer vingers hebben ?

heb je trouwens het gevoel dat je die 'hekjes' echt nodig hebt ?

mooie waarschuwing van die slakkenkorrels want ik denk dat ik net dezelfde heb !!!!!! ecostyle stond er volgens mij ook op mijn doosje zo van die lichtblauwe korrels , nu moet ik wel zeggen ik heb echt heel dat doosje rond men planten gekapt dus hopelijk is dat wel genoeg maar morgen gaat het de eerste keer regenen sinds ze er liggen ... (ongeveer 5 dagen ) zouden ze dan nu al weg zijn of zouden ze morgen met de eerste regen direct wegspoelen of wat denk jij ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

we hebben letterlijk ervaren dat de korrels na 2 dagen kompleet waren verdwenen (zonder een "echte" regenbui), ik zou dus echt aanraden om 's avonds voor de regen van binnekort

goed opnieuw te strooien met de bayer korrels, dat is een bekend merk wat meestal wel overal in voorraad is..

 

als je deze kan vinden zit je trouwens ook goed, deze korrels zijn wat ons betreft het beste

gallery_28379_13612_5883.jpg

 

linkinpark heeft ook nog een leuke update van een kuiltje met andere voorgegroeide mwc's en nog een klein oerwoudje aan ert's :)

we hebben nu nog 5 sessie's van kiemplanten uit zetten te gaan en daarna mogen we weer opnieuw gaan bijvullen.

en we hebben nog een aantal voorgroei plantjes klaarstaan waarvan er eentje al een klein bosje begint te worden :wacko:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...