Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

linkinpark

LGS & LP's guerilla 2012

Recommended Posts

Lekker bezig man, die coco bricks zijn erg handig om te mengen met de bestaande grond en wat growshop grond, scheelt weer wat sjouw werk, en die teken...grrrr...wij hebben er ook last van :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zozo, jullie zijn het echt van plan ih! Goed bezig!

 

Ik heb net een paar zaden besteld, ik ga nu voor het tweede jaar in de achtertuin wat proberen te kweken :wave:

Vorig jaar geoefend met zaad uit vogelvoer, geen problemen gehad, dus nu gaan we voor het echte spul =D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi growers, het echte seizoen is alweer bijna begonnen he!

5 dagen geleden zijn we even de plantjes gaan checken die we gedropt hadden en dat was goed nieuws en slecht nieuws eigenlijk..

 

De blueberry spot (met adh47 x abb) en nog 2 autoblueberry's ging in eerste instantie goed totdat er 1 of andere flinke vogel ofzo dacht van dit is een mooi plekje op even lekker uit te rusten en te gaan kroelen..

In ieder geval toen we het aantroffen zagen we nul planten en een hoop grond die overal lag. Toen zijn we voorzichtig gaan graven en kwamen we opeens nog 5 plantjes tegen die al zeker een paar dagen begraven waren :D

Er zijn dus nog 5 adh47 x abb over dus het plan van een zadenkweek moet nog wel lukken opzich

Zo zagen ze er allemaal een beetje uit toen

gallery_18490_13315_3318242.jpg

 

Toen gingen we even de (royal dane x royal typhoon) x super silver haze

en (royal dane x royal typhoon) x powerplant checken. Deze hadden blijkbaar ook niet goed bij het zonlicht kunnen komen door wat riet wat we over de kuil hadden gelegt zodat het niet zo zou opvallen. Daarmee moeten we dus voortaan ook een beetje uitkijken.

gallery_18490_13315_3448909.jpg

2 kuilen hadden we gevult en er stonden nog wel een aantal plantjes in.

 

De ADH47xah die we 28feb hadden gedropt zagen er wel goed uit ;)

er waren er wel 1 of 2 dood gegaan maar dat is natuurlijke selectie he

Zo zagen ze er 5 dagen geleden uit

gallery_18490_13315_1071567.jpg

gallery_18490_13315_2043907.jpg

gallery_18490_13315_277592.jpg

 

En de ene MWC die we toen ook hadden gedropt

gallery_18490_13315_2239112.jpg

gallery_18490_13315_4545232.jpg

 

Binnenkort gaat het echte droppen beginnen, we hebben al een beetje besproken waar wat komt enzo dus dat gaat wel goed komen :lol:

 

 

LP :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi man, zou zelf ook graag een guerilla doen maar zit niet te wachten op lime disease. Is een vriend van mij 2 jaar geleden overkomen dus denk dat ik het maar bij mn tuintje hou.

Keep up the good work=)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tering, jullie maken wel werk van die plantengaten! Succes! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bastet, De teller staat nu trouwens op 84, er komen er nog wel wat bij maar we halen de 100 denk ik net niet meer dit jaar ;)

nog ongeveer 2 weekjes wachten :)

 

@inferno255, we gebruiken tegenwoordig laarzen en ducktape waardoor alle teken blijven vastplakken.

In 3 uur zou ik normaal ontelbaar veel teken hebben maar dit keer vanwege de plakrand van de ducktape, heb ik 1 teek gehad die op mijn broek zat en thats it :D :lol:

Ik had nog wel een teek die op mijn been zat maar die kwam daar door de paar minuutjes tijdens het omkleden naar mijn normale kleding

 

Greetz,

Lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha vage vogel, dat ie precies dat plekje uitzocht, op onze spot zitten konijnen en herten, zelfs zwijnen.....als dat maar goed gaat :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mwc zijn onderhand al een stukje groter geworden. Geslacht werd snel bekend onder 18u.

Ik heb de beste 2 vrouwtjes binnen gehouden en ik wil ze scroggen. Nog 3 andere mwc waarschijnlijk alle 3 vrouwtjes heb ik laatst op de spot gedropt waar we eerder automary hadden gedropt. Het was natuurlijk ook zonde om die de prullebak in te gooien terwijl we kant en klare spots hebben :)

Maar in ieder geval

 

Dit zijn de 3 mwc. Toen we op de spot aankwamen waren de automary jammergenoeg opgegeten.. Misschien door de rat of muis die had besloten een holletje in onze plantenkuil te maken. Alleen 1 automary stond er nog (onderaan foto), die was getopt en beschadigd maarja. Uiteindelijk komen er andere soorten in deze kuilen, dit is zijn alleen nog een beetje voorproefjes.

gallery_18490_13315_2825130.jpg

 

De 2 binnen groeiden sneller dan verwacht. Ik dacht ik wacht even met de lamp op 12/12 zetten want misschien schieten ze vanzelf in de bloei aangezien ze ook redelijk snel geslacht vertoonden maar het bleef maar doorgroeien dus ze staan nu een paar dagen onder 12/12. Nog niks van bloeiverschijnselingen te zien, ik hoop dat die snel komen anders moet het op één na beste vrouwtje ook gewoon plaats maken en dan gebruik ik het scrog voor 1 plant. We zien wel :lol:

gallery_18490_13315_5515232.jpg

 

LP ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zit jullie niet mee in het rijk der dieren, gelukkig hebben jullie nog backup seeds :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maakt nu niet meer uit krasi :)

Onze eerste echte dropping zit er al weer op!

Gisteren zijn we even flink bezig tot alles echt naar wens was.

We hebben Easy toyal typhoon, Blue mystic x master low, Danish Gold, Calinfornia kush x uk08, en Royal dane/royal typhoon x pp

gedropt. Iedere soort 3 of 4 kuilen en iedere kuil 5 tot 8 buiten ontkiemde zaden.

Flinke lading slakkenkorrels wat gaas en wat bekertjes met een gaatje bovenin zoals ik al vaak als tip heb gelezen..

Dus dat moet toch wel goedkomen, als het maar niet opeens een week gaat vriezen ;)

gallery_18490_13315_4518996.jpg

gallery_18490_13315_333956.jpg

 

De 2e ronde ligt al in de watten

 

Nu eerst naar 4-20! :lol:

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even een klein update'je van de ADH47xah en de ene mwc.

Bij veel ADH's was al geslacht te zien dus al een paar mannetjes weggehaald.

mwc geeft nogsteeds geen geslacht, denk daarom dat het een vrouwtje is :wave:

 

dit zijn de adh's

gallery_18490_13315_1005086.jpg

enn... zonder mannetjes, sommige zijn nog onbekend

gallery_18490_13315_4101239.jpg

 

de mwc; heeft dat gaas ook niet veel langer dan een week nog nodig..

gallery_18490_13315_1099008.jpg

gallery_18490_13315_4056881.jpg

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cool jongens, slim hekwerk :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat het niet zo goed te zien is maar de MWC heeft al kleine zijtakjes en de stam is bijna dikker geworden dan mij duim :wave:

het is maar moeilijk te geloven dat dit nog plantjes zijn met nachtvorst en weinig lichturen, dat belooft nog wat als straks het weer optimaal is en het echt gaat knallen

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn nu volop bezig met ontkiemen en afmaken van de laatste spots, daarna nog 2 mannenspots helemaal afmaken en de voorbereiding zit er eindelijk op :D

Wat ik net even gedaan heb is een leuk aantal zaden van de RDxRD/Ty en RDxCI in 2 glaasjes water om ze over 1 of 2 dagen in 2 kuilen te doen.

Gewoon allebij de soorten 1 kuil geven en alles lekker laten opkomen om uiteindelijk 1 beste van iedere soort over te houden.

We zijn gewoon benieuwd wat zo'n selectie ons gaat geven. Het is geen super goede spot die ze krijgen maar de betere spots hebben we voor betere soorten :lol: en we weten nog steeds niet of die RDxCI kruising wel iets te bieden heeft.

Daar komen we dus wel achter, die 2 kuilen zijn allebij zo'n 100L denk ik. Bijna alleen maar potgrond en een beetje kippenmest.

 

Links RDxCI rechts RDxRD/Ty

gallery_18490_13315_3858000.jpg

 

Let the season begin :D

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo dan heb je ruime keuze om te selecteren. Al zul je met zulke aantallen denk ik al vrij snel moeten gaan schrappen om ruimte te maken.

Het lijkt me vrij pittig om dan al de goede keuzes te maken.

 

Maar ben zeker benieuwd :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedere keer de helft die erbovenuit is gegroeid laten staan, te beginnen vanaf het ontkiemen idd :lol:

lijkt het wel bijna brandnetel als een kuil zo vol staat met kiemplantjes

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt allemaal heel goed.

 

Blijf je zeker volgen ik zit alleen te denken over je grond, je moet toch een goede rug hbben om dat met ze 2e 3x te verplaatsen Havana zit al kreupel als ik 100 l naar me spot toe moet brengen dikke respect man gebruik je kruiwagen ofzo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de grote stukken uiteraard met de auto en voor de rest 2 x 40 liter op je rug en lopen maar.

we hebben ruim 100 x 40 liter zakken ingegraven, maar het scheelt wel als je bedenkt dat we er al sinds vorig jaar september mee bezig zijn :lol:

 

het valt of staat met je vastberadenheid :D

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

goede avond,

een update van de eerste ronde, deze plantjes staan er nu bijna 2 weekjes.

 

we beginnen met een kuil blue mystic x masterlow,

gallery_28379_13888_3926280.jpg

gallery_28379_13888_875276.jpg

 

we hebben al meerdere keren dikke slakken op onze bekertjes gehad ondanks het strooien dus we zijn erg blij dat we bekertjes hebben gebruikt :D

verder nog een foto van een kuil met easy royal typhoon

gallery_28379_13888_2380048.jpg

 

we hebben ondertussen ook al royal dane x royal typhoon x power plant, californian kush x uk08, mwc en danish gold weggezet,

dus we hebben een mooi begin gemaakt :)

 

het jonge grut is goed aangeslagen, het weer heeft goed mee gewerkt en waarschijnlijk heeft het beetje zaai\stek grond

wat we er nog extra bij hebben gedaan ook zijn werk verricht :D

 

de oudere plantjes die al buiten stonden doen het ook erg goed,

als ik mij niet vergis heben we 2 vrouwtjes en 1 onbekend (waarschijnlijk vrouwtje) overgehouden in onze kuil met adh47 x ah

 

de laatste man

gallery_28379_13888_3299605.jpg

 

en de overgebleven vrouwtjes

gallery_28379_13888_5042457.jpg

 

en dan hebben we nog foto's van ons mwc plantje,

die is nu al begonnen met een groeispurt en is zeker 15 cm hoger geworden sinds de vorige keer :lol:

 

het gaas is nu ook niet meer nodig:

gallery_28379_13888_5386735.jpg

 

al een aardig stammetje

gallery_28379_13888_1944051.jpg

 

opkomende zij takjes

gallery_28379_13888_532761.jpg

 

en het bovenaanzicht

gallery_28379_13888_1165822.jpg

 

ik vind het persoonlijk een beetje een gestrekte opbouw maar hopelijk is het een vrouwtje :D

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker bezig al

 

hopend op een top zomer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die MWC begint al een leuke plant te worden zo. Tja wel iets strekken misschien.. maar de zon is ook nog lang niet op maximale kracht.., het is nog maar net mei.. :bier

Daarnaast kan het ook aan de genen liggen.. (sativa?)

 

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

MWC = (adh47 x auto haze) x (easy sativa x royal typhoon) :bier

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

O vandaar dat ik de naam niet kon linken :bier

Maar dan zitten er dus wel veel sativa genen in.. maar zo'n hekje werkt ook strekkend..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...