Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

linkinpark

LGS & LP's guerilla 2012

Recommended Posts

Teken ?? B) Wtf ?

Nehhh dat kan bijna niet ! ;)

 

Leuke spot man ziet er goed uit :whip:

 

HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaa dus wel, ik kreeg er een toen ik mijn hand even op de grond zette en toen zat er instant een op mijn hand.

en een tweede die had zich bovenop mijn tas laten vallen, deze stond een tijdje open met een vest erin in een soort van hutje, ik had het vest niet eens aangehad maar blijkbaar vond de teek het al een goed plekje..... B)

maar goed, weer oppassen geblazen dus

 

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die krengen horen pas bij 15 graden actief te worden.. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd voor weer een update :lol:

Ik zie dat het onderhand meer dan alleen aan het kriebelen is hier in de guerilla sectie

Zo ook bij ons

 

Ik zal eerst even een update geven van mijn micro-zadenkweek

 

Links 3x ADH37xautohaze en rechts 1x Easy royal typhoon

De ADH's hebben bijna al het grote blad verloren, vooral de laatste dagen ging het hard

gallery_18490_13315_4741041.jpg

 

Een MWC zaadje zonder huls

gallery_18490_13315_2649080.jpg

 

gallery_18490_13315_72129.jpg

 

En de ERT waar ik een F2 van maak

gallery_18490_13315_221988.jpg

gallery_18490_13315_2980125.jpg

 

Ook lekker wit, alleen niet echt compact omdat deze op het vroegste moment al bestoven is, we gaan er dit jaar buiten wel achterkomen of dit een lekker soortje is :)

 

Alleen nu zag ik vandaag dit voor het eerst :P

gallery_18490_13315_106787.jpg

Een paar banaantjes als ik het goed heb, ik kon ze nergens anders in de plant vinden en deze zijn echt de laatste 2-3dagen tevoorschijn moeten komen.. Het komt misschien ook doordat er 's nachts soms wat licht door kiertjes schijnt..

Ik hoop niet dat dit heel erg is.

 

Maargoed!

We hadden nog 10x ADH47xah en 1x MWC onder een tl staan waar we eerst eigenlijk andere plannen mee hadden.

De MWC had ik als rijp zaadje uit mijn ADH's gehaalt en meteen uit nieuwschierigheid ontkiemt. Deze is dus lekker aan het groeien terwijl zijn/haar zusjes en broertjes nog in de aanmaak zijn ;)

 

Aangezien onze plannen niet doorgingen hebben we gister deze planten maar op een spot gedropt. Het weer zit toch lekker mee.

Picca's

 

ADH's

gallery_18490_13315_186313.jpg

gallery_18490_13315_2408960.jpg

 

MWC

gallery_18490_13315_718894.jpg

 

en MWC op de spot..

gallery_18490_13315_578128.jpg

 

en de autoflowers

gallery_18490_13315_2123372.jpg

wees creatief :lol:

gallery_18490_13315_4184706.jpg

 

De autoflowers en MWC staan gewoon in 1 van onze standaard kuilen die al klaar voor gebruik waren, dus 40L potgrond gemengt met 20-30L klei en wat kippenmest. Dus ik verwacht niet dat ze grond tekort gaan komen :)

Dat was dus onze aftrap, voor de rest gaan we nog even geduldig wachten met droppen tot april-mei.

Wel heb ik nu weer 10 MWC (die al uit de ADH's zijn gevallen/geplukt) in de watten gelegd.

Daarvan wil ik er 5 pakken om 1 of 2 vrouwtjes over te houden om te kweken in mijn box als die leeg is.

De andere 5 drop op ik in 1 kuil op een spot.

 

We zitten nu trouwens onderhand op 115 kuilen en 3 autoflower greppels.

Alleen moeten veel kuilen nog gevult worden met grond. We'll keep you updated :lol:

 

Op een goed 2012 :)

 

 

LP :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoppa

 

 

 

knallen met die autoflowers

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plannen en leuke soortjes allemaal. Ik wens jullie het beste.

 

Die banaan.... kan komen dat de RDxTh die niet van kunstlicht houdt of de Easy Feminized geeft herma trekken.

Een beetje leklicht moet niks uitmaken. Planten langs wegen met auto's schieten ook niet in de stress als er

een auto langs rijdt met koplampen aan. Een lantaarn met continue (kunst)licht s'nachts geeft wel bloei problemen.

 

Ik zou overigens wel opletten dat konijnen je plantenperk niet kunnen betreden bij de autoflowers

langs de zijkant door de takken. Zou zonde zijn als ze alle plantjes opknabbelen. Die beesten

proberen zelfs onder de afscheidingen door te komen dus pas ermee op!

 

Sterkte met de kuilen vullen! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi man! :) :D

Ik word er vrolijk van bij het zien. Maar wat een werk is er verzet! Al die kuilen en zakken naar de stekken brengen haha, ongelooflijk, ik besef me opeens hoe lui ik eigenlijk ben ;) . Dat gaan goeie opbrengsten worden met al die potgrond, kan bijna niet anders.

 

Wens jullie alle sterkte toe!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vet hoor, jullie zijn ook al zo vroeg, ik ga volgende week spotje spotten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de reacties :D

 

@Limbic

Inderdaad ik denk eerlijk gezegd dat het door die RDxTy komt want de vrouwtjes van vorig jaar hadden hier en daar ook een paar bananen maar voor de rest nergens last van gehad.

Die autoflowerkuil ziet er misschien groter uit dan die is maar bedankt voor de tip! Bij de rest van de normale planten doen we het gaas zoals bij de MWC want dan kunnen we het later nog weghalen als het niet meer nodig is. Dan steek ik wel een paar goede takken in de grond om dat gaas te verankeren zodat er ook niks onderdoor kan graven :)

Maar bij die auto's vonden we het wel een goed idee zo.

 

@NYABINGHI

;)

Dat heb je goed gezien we hebben ons best uitgeslooft :) sinds september bezig

Vooral 100L kuilen in dikke kleigrond is wel even doorzetten maar gelukkig zijn we nu op spots bezig met een beetje zandgrond dus dat gaat een stuk chiller.

We moeten wel nog een stuk of 30 kuilen vullen met 40L potgrond each maar het komt wel goed :P

 

LP :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ondertussen is onze zadencollectie een beetje uitgebreid dus ik doe de lijst weer even updaten, ook voor onze eigen overzichtelijkheid :(

 

royal dane 09 x canna indica

royal dane x royal typhoon

royal dane/royal typhoon x power plant

royal dane/royal typhoon x super silver haze

easy royal typhoon

royal dane x typhoon purple pheno

royal dane x ndb

onb. henkes lolland

owen's henkes lolland

owen's royal dane

royal dane '09 (frobanken)

 

En nog een aantal nieuwe:

danish dold (met dank aan RNL88)

calinfornia kush x uk08 (mda Thunder)

indiaas soortje (mda Sebs)

kierewiet (mda Sebs)

rd x arne's deep passion (mda Limbic)

rd x freezeland (mda Limbic)

rd x potgronic/guerrilla gold (mda Limbic)

heribei (mda Sannie)

 

semi-autoflowers:

auto mary x onb. deen (mda Sebs)

rd x lowryder (mda Limbic)

danish gold x lowsnow

easy royal typhoon x adh47/auto haze (MWC)

lowryder x powerplant

easy sativa x masterlow

blue mystic x masterlow

 

autoflowers:

adh47 x auto haze (mda LPS)

lowryder x masterlow

mad shack (mda sannie)

lowryder

autoblueberryxADH47 (mda Marko77)

auto mary x auto mary (mda Sebs)

auto mary x snowryder (mda Sebs)

Big devil x auto mary (mda Sebs)

 

Hier komt waarschijnlijk nog heribeixndb bij.

Op dit moment hebben we dus eigenlijk teveel om nog allemaal te kunnen zetten dit jaar.

Dus zullen we moeten gaan kiezen, en we dachten dat jullie medegrowers misschien een handje daarmee zouden kunnen helpen :lol:

 

We hebben dus eigenlijk de latere soorten als

royal dane/royal typhoon x power plant

royal dane/royal typhoon x super silver haze

deze moeten volgensmij echt verduiserd worden dus hier willen we niet al te veel op inzetten.

Met royal dane en henkes lolland wil ik sowieso kuilen gaan vullen, we hebben 2 verschillende van allebei de soorten dus daar moeten we toch wel een paar enorme planten uit kunnen kweken. Zeker als we een selectie van 6-7 seeds per kuil doen..

Danish Gold gaat ook sowieso gezet worden. We kunnen alleen jammer genoeg niet teveel van deze soorten zetten want we willen dit jaar toch zoveel mogelijk verschillende zetten. Voor de overzichtelijkheid 2-3 misschien 4 soorten per spot.

 

Dat indiase soortje willen we ook meteen india-style doen. Gewoon een aparte spot met die planten, elkaar laten bestuiven en dan van de toppen dikke vingerhasj maken. Dan hebben we echte indiase hasj ;)

 

Sommige spots zijn best wel kamikaze dus daar willen we het liefst ook wat (semi-)autoflowers knallen.

Zodat we al oogst hebben voordat iedereen het verwacht.

 

Voor het gemak hebben we maar bedacht dat we 2 mannenspots maken. Daar staan dan mannen van allerlei soorten.

Ofterwijl als we ergens een mooie pheno hebben op een spot dan pakken we wat stuifmeel van een mooie man v.d. mannenspot, bestuiven we een paar topjes en hebben we selectief gekruist op guerilla ;)

 

Dat zijn de ideeën tenminste, we gaan er eigenlijk van uit dat 80% ontdekt word..

We gaan het allemaal zien dit jaar, maar wat denken jullie van de soorten?

We hebben spots met minder licht maar goede kleigrond. En spots met veel licht maar veel zandgrond.

We hebben veilige en minder veilige spots. Welke soorten zou ik op welke spots zetten?

En in welke soorten zien jullie echt potentie?

 

LP ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn inderdaad nogal wat soortjes ;) .

 

Maar wel hele interessante, veel Royal Dane invloed en jullie doen het goed dat je er van tevoren over nadenken wat waar moet komen.

 

Ik had vorig jaar ook een beetje kamikaze spot, weet zeker dat er mensen in de buurt zijn geweest, maar omdat mijn planten niet zo groot uitgroeiden (slechte grond vooral), was dat eigenlijk helemaal geen probleem, dan valt het echt niet op. Ik had er niet meer zoveel over, maar als je het en der wat lage planten neerzet heb je goede kans van slagen volgens mij. Maar aangezien ik nogal verwacht van die grote, diepe plantgaten van jullie, zou ik er vooral geen planten neerzetten die 2 of 3 meter worden, dat gaan ze wel halen denk ik.

 

Maar ja, dat hadden jullie zelf ook wel bedacht denk ik :lol: , maar bedoel alleen maar te zeggen dat als je het op een beetje natuurlijke manier inricht (bijna tuinarchitectuur dit), dat het dan niet zo opvalt, dan vallen je planten weg tussen ander opkomend groen van een afstand, ten opzichte van het andere uiterste: een netjes ingerichte akker.

 

En ik denk dat die RD kruisingen met haze soorten nog best wel op tijd kunnen afbloeien zonder verduisteren. Als een haze normaal in november klaar is en RD in september, zou je zeggen dat sommige van de nakomelingen begin oktober toch wel moeten halen. Ik weet het niet, maar zou het proberen.

 

Jullie gaan in ieder geval veel leren! Ben benieuwd, ga dit blijven volgen, goed voorbereid te werk gaan zoals jullie doen gaat jullie zeker succes opleveren!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar aangezien ik nogal verwacht van die grote, diepe plantgaten van jullie, zou ik er vooral geen planten neerzetten die 2 of 3 meter worden, dat gaan ze wel halen denk ik.
:rofl

 

de royal dane kruising was vorig jaar rond 10 oktober klaar, met de haze onvloeden wordt het waarschijnlijk echt laat...

maar we gaan gewoon erg vroeg wat van die late soorten zetten (die royal dane kruising kon vorig jaar al vanaf begin maart buiten?!)

en dan worden het of dode plantjes of een hele grote late bossen bonus :lol:

 

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

goedemiddag,

 

aangezien de rest ook weer een beetje uit de winterslaap komt hebben wij besloten om ook nog een paar autoflowers extra neer te zetten.

uiteraard is dit ook maar een testje om te zien of het buiten alweer een beetje wilt lukken :verrygood

 

3 x auto mary, het is weer een beetje zoeken want die plantjes verdwijnen uiteraard weer helemaal in onze kuilen :lol:

 

gallery_28379_13558_516063.jpg

ze staan op een van onze oude spots van vorig jaar, we hebben daar geen enkel last gehad van welk dier dan ook (behalve slakken) dus durven we daar zonder gaas te werken

 

en om nog maar wat meer groen te uploaden nog een paar foto's van mijn koffieplantjes :engel

gallery_28379_13558_2341861.jpg

gallery_28379_13558_4596712.jpg

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé dat is tof ! :lol:

Waar heb jij die koffie zaden gehaald ?

Die wil ik ook in mijn tuin :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die auto mary zijn lekker vroeg naar buiten gegaan, het weer gaat langzaam de goede kant op, wat ligt daar op de grond, is dat tegen slakken? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

die koffieplantjes heb ik een x van linkinpark gekregen,, en ze doen het best wel goed.

die ene die 2 dagen terug nog in z'n boon zat is nu al open geklapt

gallery_28379_13558_5406011.jpg

gallery_28379_13558_2465086.jpg

gallery_28379_13558_37176.jpg

 

deze planten gaan waarschijnlijk ongeveer rond hun 7e levensjaar koffiebonen geven dus dit wordt een lekker lang project :verrygood

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedenmiddag forumgenoten :)

Ik ben volop aan het genieten van het goede weer ^_^

Afgelopen vrijdag heb ik maar mijn zadenkweek in mijn box afgesloten

 

Zo zag het er toen uit

gallery_18490_13315_889119.jpg

 

ADH47xautohaze

gallery_18490_13315_100869.jpg

 

Easy royal typhoon

gallery_18490_13315_2852533.jpg

dit was er de laatste weken nog bijgegroeid, ver na de bestuiving. Echt wel 5cm aan toppen/torentjes.

Waarschijnlijk zag ik daarom ook hier en daar een banaantje, omdat ze al deze toppen nog wil bestuiven.

We hebben er toch vertrouwen in dat de kruising tussen deze 2 soorten het buiten goed gaat doen doen want de helft is autoflower dus bloei-stress zal er wat minder in zitten. En buiten bloeit de plant waarschijnlijk rustig af ipv nog een paar weken extra toppen aanmaken omdat de omstandigheden dat binnen toelaten..

LGS bij zijn micro-kweek ook wat herma-verschijnselen in zijn ES. Maar buiten had dezelfde ES nergens last van..

gallery_18490_13315_804380.jpg

 

ADH

gallery_18490_13315_3510966.jpg

 

ERT

gallery_18490_13315_847597.jpg

 

ERT F2 zaden

gallery_18490_13315_889120.jpg

 

Het meeste zaad zit nog in de planten die aan het drogen zijn dus ik ben benieuwd hoeveel ik er heb gekweekt :vape:

 

MWC zaden (adh47xautohaze)x(easy sativaxroyal typhoon)

gallery_18490_13315_4620198.jpg

 

En toen kwam ik opeens dit tegen :wave:

2 samengesmolten zaden mwc..

dat heb ik nog nooit gehad, wel 2 plantjes uit 1 zaadje maar dit niet :D

gallery_18490_13315_50069.jpg

gallery_18490_13315_4813855.jpg

 

En zoals ik 29 Feb zei

Wel heb ik nu weer 10 MWC (die al uit de ADH's zijn gevallen/geplukt) in de watten gelegd.

Daarvan wil ik er 5 pakken om 1 of 2 vrouwtjes over te houden om te kweken in mijn box als die leeg is.

De andere 5 drop op ik in 1 kuil op een spot.

Van de 10 zijn er maar 7 ontkiemd dus ik heb ze maar alle 7 binnengehouden.

Ze staan nu in mijn box die weer beschikbaar was :no

gallery_18490_13315_5652571.jpg

gallery_18490_13315_661070.jpg

 

Zouden deze planten vanzelf geslacht gaan vertonen na niet al te lange tijd of denken jullie dat ik ze over een paar weken op 12/12 moet zetten? Ik heb voor de rest geen ervaring met regulierxAF..

 

We zijn nu volop bezig met onze laatste serieuze spot. Deze spot is op echte zandgrond en omdat we veel kuilen hebben om te vullen hebben we gister een flinke lading coco bricks vd growshop ernaartoe gebracht. Dat scheelde ons weer bijna 500L potgrond verslepen. Ik weet dat de bricks niet zijn gebufferd en dat de grond eromheen zandgrond is. (arme grond?)

Zou dit voedingsprobleem zijn opgelost door er universele potgrond bij te doen, nog wat kippenmest en een klein beetje bemeste tuinaarde? want een beetje bemeste tuinaarde hebben we daar toch liggen..

 

Greetz

 

Linkinpark ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook hier maar even loeren

wat een plannen en wat een zaad ^_^

 

en dat 2 in 1 zaadje :vape:

 

erg mooi verschijnsel

 

zullen waarschijnlijk 2 identieke planten uitkomen

 

succes

met je kweek

 

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou elmo dat is nog maar de vraag, vorig jaar hebben we ook een tweeling gehad uit 1 zaadje en die hadden verschillend geslacht.

en op de foto zie je volgens mij 2 zaadjes dus het is nog ff afwachten.

 

nog een kleine update; we hebben zaden gedoneerd gekregen van marko77 namelijk 10 regulier adh47 x abb

deze zaadjes hebben wij gekregen om een zadenkweek mee te doen dus dat doen we dan ook ^_^

alle 10 de zaadjes zijn ondertussen ontkiemt en zijn samen met 2 vrouwelijke auto blueberry zaadjes verhuist naar een 60 liter potgrond kuil

hopelijk wordt dat een mooi zadenkweekje met blueberry haze en blueberryblueberryhaze ^_^

iig nog een bedankje gericht aan marko77 :vape:

 

gallery_28379_13558_2623022.jpg

 

de 2 zaden in het meest linkse stukje zijn de 2 abb

gallery_28379_13558_471089.jpg

 

en verder hebben we voor de lol alvast 2 kuilen opgevuld met (royal dane x royal typhoon) x super silver haze en (royal dane x royal typhoon) x powerplant

omdat dit wat latere soorten zijn durven we het nu al goed aan om deze naar buiten te gooien, de royal dane kruising stond vorig jaar al vanaf maart buiten dus dat zal wel goed gaan zo.

 

vanaf nu worden alle plantjes die nog weggezet zullen worden, buiten ontkiemt en

als kiem-zaadje met klein worteltje al in een enorme kuil neergezet :wave:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mannen, succes :vape:

Ik wil me graag abonneren

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben erg benieuwd naar alle spots straks, zal flink wat update werk zijn :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, denk maar aan meer dan 15 verschillende spots met alles erop en deraan :vape:

binnenkort een kleine update van nog wat verricht werk

 

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog een kleine update zonder groen helaas ^_^

linkinpark en ik zijn bezig met de laatste loodjes van een flinke spot, er komen meer dan 25 kuilen op deze spot waarvan wij er nog zo'n 20 moeten vullen.

uiteraard hebben wij op die spot ook nog zo'n 3 meter aan autoflowergreppels :vape:

 

een representatief voorbeeld kuil:

 

stap 1, 20 liter cocobricks verbrokkelen

gallery_28379_13558_4848932.jpg

stap 2, 15 liter bemeste tuinaarde

gallery_28379_13558_453415.jpg

stap 3, 30 liter potgrond

gallery_28379_13558_5583146.jpg

stap 4, kippenmest erbij

gallery_28379_13558_2622764.jpg

stap 5, beetje zand erbij

gallery_28379_13558_748847.jpg

stap 6, nog wat kippenmest

gallery_28379_13558_3006770.jpg

stap 7, 20 liter potgrond erbij

gallery_28379_13558_6212916.jpg

stap 8, een lading zand erover om het aan te vullen

gallery_28379_13558_1650487.jpg

stap 9, dekseltje erop

gallery_28379_13558_2345274.jpg

 

stap 10, enzovoorts :wave:

gallery_28379_13558_159725.jpg

 

we zijn dus bijna klaar met alle voorbereidende plannen voor dit jaar en over 3 weken gaat een groot deel de deur uit ^_^

 

goed nieuws:

gallery_28379_13558_4058610.jpg

en slecht nieuws, echt massive teken:

gallery_28379_13558_1004021.jpg

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...