Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

linkinpark

LGS & LP's guerilla 2012

Recommended Posts

Hey beste medekwekers, een gelukkig nieuwjaar allereerst! :wave:

 

We vonden dat het wel weer eens tijd was voor een nieuw topic aangezien er in de tussentijd een hele hoop is gebeurd! We zijn namelijk al sinds september ongeveer bezig met voorbereidingen.

We zijn al ruim over de helft dus vandaar dat we nu al beginnen met een topic want dan hebben we nog genoeg tijd voor verbeteringen enzovoorts.

Alle kritiek is welkom! We hebben voor dit jaar meer dan 10 spots, groot en klein, die bijna allemaal volgens hetzelfde recept zijn gemaakt. Sommige spots hebben goede grond maar weinig licht en weinig veiligheid terwijl andere spots geen goede groede grond hebben maar wel ruim genoeg licht en veiligheid. Kortom we hebben van alles wat, als het een te droog seizoen gaat worden zijn er spots die daar waarschijnlijk geen last van zullen hebben en als er spots worden ontdekt zijn er nog genoeg over. Tenminste dat is onze verwachting :wacko: Vorig jaar hadden we te weinig spots met te weinig planten met te kleine kuilen en te weinig licht. Dat is hoe we er nu tegenaan kijken en dat zijn dingen die we allemaal dit jaar willen gaan verbeteren. Ook doen we gelukkig geen voorgroei meer maar willen we ontkiemde zaadjes direct in de kuilen doen zonder de plant te laten stressen door overpotten en andere omstandigheden. Ons plan is tot nu toe om een selectie van 5 ontkiemde zaadjes te doen per kuil. Aan het eind zien we dan wel of er 1 of 2 vrouwtjes in blijven staan. We willen nu echt alleen de beste planten overhouden en niet dat de helft non-stop last heeft van bepaalde dingen enz. We zitten nu op ongeveer 65 kuilen van minstens 60L. In elke kuil zit 40L universele potgrond gemengd met klei en 4 theekopjes (kippen)mest. Sommige kuilen hebben 80L potgrond (en ongeveer 20-40L klei dan).

We hopen/denken dat dit echt een groot verschil maakt. De kippenmest die er soms sinds november al doorheen is gemengt zorgt toch ook voor een goed bodemleven in de grond in de tussentijd voordat de plantjes naar de spots gaan? Rond de 100 kuilen is ons doel.

Ook hebben we op iedere spot gaas tegen konijnen en herten en gaan we nog een flinke lading slakkenkorrels inslaan :)

Wat nu eigenlijk alleen nog moet gaan gebeuren is een hoop graven en de rest is niet zo veel meer.

 

Binnenkort ga ik even alle soorten zaden uploaden die we hebben gekocht en gekweekt.

Op naar een top jaar! ;)

 

 

LP :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat klinkt leuk maar als ik het dus allemaal goed begrijp wil je er tussen de 100 en 200 planten maar wat nou als er 3of4 of misschien wel 5 mooie dames in 1gat zitten en dit het geval zou zijn bij meerdere gaten ga je dan als nog uit dunnen of laat je ze dan ook staan in elk geval veel succes hou je in de gaten :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ masterstoner

we zijn zowiezo van plan om zo veel mogelijk uit te dunnen, als er bijvoorbeeld een vrouwtje met fluffy pheno staat in dezelfde kuil als een 2 keer zo kleine maar compacte pheno dan gaat die fluffy plant er bij wijze van dieven meteen er uit :wacko: :rofl

 

ik wil nog wel eventjes het arsenaal uploaden:

royal dane 09

owen royal dane

owen henkes lolland

henkes lolland (onbekende breeder)

royal dane x royal typhoon

(royal dane x royal typhoon) x power plant

(royal dane x royal typhoon) x super silver haze

royal dane 09 x NDB

royal dane 09 x canna indica

easy sativa x royal typhoon

easy sativa x masterlow

easy sativa x royal typhoon F2

blue mystic x masterlow

adh47 x auto haze

adh47 x auto haze x (easy sativa x royal typhoon)

power plant x lowryder

danish gold x lowsnow

 

greetz,

lufthegreenstuf

 

btw. de teller staat op het moment op 68 kuilen ;), waarvan een handje vol ook nog eens 100 liters zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ drips;

leuk dat je nu al langskomt, we hebben onze stinkende best gedaan om al deze soortjes te bemachtigen en om ze weg te kunnen zetten maar we lopen duidelijk ver voor op schema dus dat gaat helemaal goed komen :wacko:

 

nog even wat voorbereidende foto's die nog op mijn computer stonden:

eerst een foto van de mest die gebruikt wordt. we hebben ook andere soortgelijke zakken gebruikt opdat we niet alles van 1 aanbieder hoeven te halen.

 

gallery_28379_13179_312311.jpg

gallery_28379_13179_3114979.jpg

gallery_28379_13179_1499685.jpg

 

wij gebruiken 4 tot 6 kopjes korrels, afhankelijk van de grootte van de kuil

 

een hert die zich uit staat te schudden, na een stukje gezwommen te hebben

gallery_28379_13179_1080038.png

 

een van de pallets potgrond die wij hebben verwerkt

gallery_28379_13179_1439.jpg

 

en natuurlijk nog een voorproefje van een kuil, de lengte van de schep op de foto laat zien hoe diep de kuil werkelijk is

gallery_28379_13179_82109.jpg

 

volgende update komen de foto's van het zaad :rofl

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wacko: Lekker bezig zo te zien!

 

Ga je regelmatig naar de spot, want bij mij overwoekerde het onkruid redelijk snel mijn planten... Of heb je daar

een andere truc voor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zijn iets te veel spots om er regelmatig te komen maar we hebben de spots redelijk goed onkruid vrij gemaakt.

voordat de planten erin gaan zullen we zowiezo het nieuwe spul een beetje moeten weghalen maar ik verwacht dat onze plantjes het onkruid heel snel het nakijken geven :rofl

qua tips en trucs kan ik eigenlijk alleen maar zeggen, zo vroeg mogelijk beginnen en voor de rest ..... machete :wacko:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is een foto van de zaden die ik nu heb, LGS heeft er ook nog wel wat thuis liggen.

 

 

Van links naar rechts:

RD'09 - Owen's Henkes lolland - Owen's RD - RDxRoyal Typhoon - RDxcanna indica - (RDxRoyal Typhoon)xSuper silver haze

gallery_18490_13315_556939.jpg

Easy sativaxRoyal Typhoon - zaadje lowrider#2 :wave: - lowriderxPP - (RDxRoyal Typhoon)xPP - DGxlowsnow Henkes lolland onbekende kweker - ADH47xauto haze - RDxNDB

 

Btw: Royal Typhoon is onze afkorting voor Royal Dane x Typhoon, anders word het helemaal onoverzichtelijk.

Een groot deel van de soortjes gebruiken we niet voor de grote opbrengst maar zijn meer experimentjes.

De soorten waar we echt voor gaan zijn meer RD,HL,RDxNDB,RDxRoyal typhoon enz.

Misschien dat 1 van de andere soorten ons nog gaat verbazen dit jaar :wave:

RDxcanna indica zijn de zaadjes die we hebben gekregen doordat de grote RD van vorig jaar per ongeluk bestoven was.

We zijn er toen achter gekomen dat ze is bestoven door canna indica. Die canna indica zou eigenlijk fem. zijn dus ik weet niet of alles herma gaat worden, daar komen we dan wel achter :) we hebben iig een hoop van die zaadjes.

De enige reden waarom we (RDxRoyal Typhoon)xSuper silver haze hebben is omdat we een takje van iemand's SSH mochten bestuiven, maarja RDxRT is niet de allervroegste en de SSH bleek later een best fluffy pheno dus we kijken wel wat daar van komt.

Van de RDxRT hebben we nog wel het meeste (ruim 2000), komt doordat we best laat vorig jaar nog even een zadenkweek deden. Als iemand nog een leuk soortje wil ruilen tegen deze soort, graag :lol: Deze soort heb ik ook op de foto iedere keer met een V aangegeven. Al die namen ook, ik moet eigenlijk nieuwe namen verzinnen, maar hoe noem ik (RDx(RDxTy))xpower plant? of xSSH :wacko:

 

Ik heb nu thuis nog 3 vrouwlijke ADH47xAH en 3 Easy sativaxRoyal Typhoon van onbekend geslacht. De lamp staat net op 12/12 omdat de ADH's al bijna toppen aan het aanmaken zijn. Ik hoop dat ik van de EasyRoyalTyphoon 2 vrouwtjes en 1 mannetje overhoud. Dan kan ik ERT F2 maken en de (ADH47xAH)xERT. Daarom staan deze soorten ook in het arsenaal van LGS ;)

 

Dit is de ADH 27dec. (onderhand zijn de plantjes al 2x zo groot)

gallery_18490_13315_2350847.jpg

 

En dit is de ERT 27dec.

gallery_18490_13315_2986449.jpg

gallery_18490_13315_1037327.jpg

 

Ik ben bezig met een scrog te maken

gallery_18490_13315_3135292.jpg

 

@Drips

Wat is regelmatig? Over onkruid maken we ons idd niet zo veel zorgen, en wat LGS zegt; als onze plannen kloppen (en het weer een klein beetje mee zit) dan hoeft dat onkruid niet zo'n probleem te vormen.

Ook nog iets: op het moment dat we de zaadjes willen gaan planten dan willen we eerst de kuilen nog even goed omspitten. Ik verwacht dat de kuil dan redelijk vol kleine wortels zit van allerlei planten die profiteren van de voedingsrijke grond, als ik dat allemaal losspit zorgen die worteltjes dan uiteindelijk na een poosje ook niet voor extra voedingsstoffen?

 

Linkin Park :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes met je guerilla, ziet er goed georganiseerd uit :wacko:

Vooral die zakken grond :rofl

 

Laten we hopen op een zonnige zomer, met weinig rippers.

 

 

Smoke&Fly

Share this post


Link to post
Share on other sites

laten we het maar niet hebben over die pijnlijke nacht, ik heb die stapel in 24 uur 3 keer verplaatst :wacko:

op de foto is het 2040 liter grond, 1x1x2 meter, met nog een los zakje bovenop. in totaal gebruiken we volgens mij tussen de 4000 en 4500 liter potgrond :rofl

bedankt en jij ook veel succes toegewenst

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

whahahahahah,

wie zei dat wiet lui maakte, vraag dat maar eens aan een guerilla kweker :rofl

:wacko:

 

Smoke&Fly

 

(moe van het 4 uur lopen op zoek naar guerilla plekken ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

We konden het niet laten om nog 5x Heribei bij sannie's te halen :rofl ook nog 2x Mad Shack erbij gekregen.

Wederom bedankt voor je supersnelle levering :wacko:

We zijn benieuwd hoe dit allemaal gaat uitpakken

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou voorlopig nog eventjes niet denk ik, want de camera is kapot gegaan. je kan wel ons topic van vorig jaar bekijken, we zullen wel een x aantal spots recyclen.

wellicht koop ik deze maand nog een nieuwe camera maar dat laat nog eventjes op zich wachten.

 

greetz,

 

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
whahahahahah,

wie zei dat wiet lui maakte, vraag dat maar eens aan een guerilla kweker B)

:rofl

 

Smoke&Fly

 

 

true :( ...its hard to be a guerilla B) ...

en je kan je sportschool meteen opzeggen...dat scheelt weer :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

om ons topic toch alvast wat groene plaatjes te geven wil ik even wat foto's van toekomstige zaadjes plaatsen.

het betreft de volgende genetica: blue mystic x masterlow en de easy sativa x masterlow

deze easy sativa komt nog van het veldje easy's van linkinpark uit 2011

 

het volledige topic staat in de micro/fluo sectie maar voor het geval dat je het gemist heb:

 

een easy sativa stek, zwanger van een masterlow

gallery_28379_13000_5490763.jpg

gallery_28379_13000_1936957.jpg

gallery_28379_13000_4254767.jpg

 

en de blue mystic, ook zwanger van een masterlow

gallery_28379_13000_1639932.jpg

gallery_28379_13000_5306882.jpg

gallery_28379_13000_806808.jpg

gallery_28379_13000_2423685.jpg

gallery_28379_13000_1152519.jpg

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks RD :blink:

 

Ik heb van de week nog 2 zaadjes gevonden in purple RDxTy wiet.

En dan bedoel ik de beste pheno die ik vorig jaar had, en de lekkerste wiet die ik vorig jaar gekweekt heb.

Het was ook echt bijna de enige compacte RDxTy, ik vond het dus al jammer dat ik niet met deze pheno gekruist had.

gallery_18490_12353_1397836.jpg

gallery_18490_12353_4383820.jpg

Ik weet niet of het herma zaad is want de soort had soms hier en daar wat herma-trekjes maar we hebben nooit echt een plant gehad die duidelijk zichzelf had bestoven. Het kan ook gekruist zijn met RDx(RDxTy) want er hebben wel mannetjes daarvan in de buurt gestaan maar als dat zo is dan valt het denk ik wel te zien aan de plant zelf.

Ik weet niet wie het zei maar iemand had het een keer in een 'deens' topic hier over dat een plant uit overlevingsdrang uit zichzelf soms een paar zaden maakt die niet herma zijn maar grotendeels vrouwelijk. Ik weet even niet waar ik dat terug kan vinden maar als dat zo is hoop ik dat dat met deze zaden is gebeurd :rofl

Iig ben ik blij dat ik misschien nog wat van deze genetica over heb

gallery_18490_13315_1672562.jpg

 

LP :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even een update'tje van mijn micro-zadenkweek-probeersel.

Alles is is lekker de bloei in geschoten, vooral de ADH47xAH is al een poosje aan het bloeien.

Ik heb uiteindelijk 3 vrouwelijke ADH's overgehouden, 1 mannetje maar die is meteen :wacko:

In de andere pot zaten 2 mannelijke ESx(RDxTy) of Easy Royal Typhoon. Er was er niet 1 duidelijk vroeger maar 1 groeide wel duidelijk veel sneller dus die heb ik laten staan voor bestuiving. Ook heb ik 1 vrouwelijke Easy Royal Typhoon. Dus de kruisingen die ik ga maken zijn Easy Royal Typhoon F2 en E R T x ADH47/AH. Deze soorten wil ik nog gaan veredelen en later misschien ook nog kruisen met een stabiele vroege soort. In ieder geval.. picca's

 

Links 3x ADH en rechts 1x E R T. Het mannetje moest al plaats maken.

gallery_18490_13315_3946457.jpg

 

ADH

gallery_18490_13315_5102631.jpg

gallery_18490_13315_4906583.jpg

 

En de Easy. Is nog niet heel lang omgebogen dus alles moet nog lekker naar de lamp toe groeien.

gallery_18490_13315_2061387.jpg

gallery_18490_13315_4762478.jpg

gallery_18490_13315_3301807.jpg

 

En nog een Lowrider'tje overgenomen van LGS. Deze is x masterlow

gallery_18490_13315_5407753.jpg

gallery_18490_13315_38558.jpg

 

LP :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, onderhand is de micro-zadenkweek van LGS met succes afgerond, we zijn al volop aan het ruilen met de zaden en met de zaden die we al hadden dus over een poosje moet de lijst weer een keer worden geupdate :)

Ik weet trouwens nog niet hoe het met de ESxmasterlow kruising van LGS is verlopen want voor zover ik weet moest die door omstandigheden iets te vroeg geoogst worden dus dat word nog een verrassing tijdens het zadenpulken.

 

Bij mij gaat het ook goed, heb over een paar weken als het goed is een hele hoop ES/RT x ADH47/autohaze. Die ik MWC ga noemen. En ook nog wat ESxRT F2.

 

Maar onderhand zijn we weer iets nieuws van plan :D

gallery_18490_13315_1058895.jpg

 

Dit zijn 3 net ontkiemde heribei van sannie.

Ons plan is om deze 3 lekker te laten groeien onder wat TL licht en daarna van alle 3 stekken te snijden.

Dan gebruikt iemand die zo aardig voor ons geweest is een aantal stekken voor een binnenkweek.

Met die binnenkweek kunnen we het resultaat van de 3 verschillende planten zien en dan gebruiken we de beste pheno om nog meer stekken te snijden voor onze guerilla :)

 

Goed idee? niet?

 

LP :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

de easy sativa x masterlow zijn er in totaal 15 geworden

zaden zijn alleen wel super klein, iig niet genoeg om te ruilen maar we gaan ze zeer zeker testen :)

nog wel 6 gram wiet overgehouden :D

 

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

goedendag iedereen, de sneeuw is weer gesmolten en dus kunnen we er weer op uit ;)

we hebben ondertussen niet stil gezeten en ons droomgetal van 100 kuilen begint nu echt bijna werkelijkheid te worden (89 B))

er wordt van alles door elkaar gedaan maar ik heb toch een paar foto's gemaakt van een klein representatief voorbeeldje

uiteraart is alles netjes weggewerkt dus moet je goed zoeken

 

kleine spot met 5 kuilen

gallery_28379_13558_1478992.jpg

 

auto flower greppel

gallery_28379_13558_3077971.jpg

 

en it's gone

gallery_28379_13558_4670806.jpg

 

puur uit interesse, iemand een idee wat dit voor wortels zijn? er groeit ook riet, is het misschien van die plant?

gallery_28379_13558_1529689.jpg

gallery_28379_13558_25948.jpg

 

en tot slot wil ik vermelden dat ik alweer mijn eerste 2 teken van het jaar heb mogen ontvangen ;)

ik wens iedereen veel sterkte toe met deze klotebeesten :whip:

 

de natuur heeft er alweer zin in, en wij ook :D

gallery_28379_13558_128863.jpg

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...