Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

haxxorz

Autopots + Advanced Nutrients

Recommended Posts

Hey, sorry voor de delay maar heb een bladprobleem in 2 van de tentjes en was daar gister even druk mee.

De Blue Widows gaan nog prima, heb de EC verlaagd naar 1,8 en het licht gedimt naar 75% wil wel dat ze nu de herfst in gaan.

Alles onder het bladerdek is bruin en de toppen erboven zijn nog wit. Met hier en daar een bruin haartje.

Als ik de trichomen bekijk zit er al flink wat milky tussen maar nog geen amber.

 

Het bladprobleem bij de jonge dames ligt hoogst waarschijnlijk aan stress door een lampje in de ruimte waar de tentjes staan.

Het gaat om een 40 watt spaarlampje dat 2 nachten aan is blijven staan. Ik denk dit omdat bij de ene tent enkel de planten geel zien die naast een open inlaatrooster staan waar het licht in scheen. Aan de andere kant is dat dicht en daar gaat het nog prima. In de 3e tent heb er 3 planten last van achter in de hoek niet. Dit komt overeen met de schaduwval.

 

Als ik geen vooruitgang zie bij die van de 3e tent gaan ze eruit en nieuw zaad erin, heb geen zin om weer planten te laten "overleven".

 

Vanavond echt fotos want ik ben benieuwd naar jullie mening. Denk niet dat het de PH is... misschien de EC die lag wat hoog (2,0 ipv 1,8), maar waarom dan enkel 2 van de 4 planten... zelfde reservoir.

 

@vaporist

 

Ik heb nu ook 2x de easygrow systemen gekocht en in een 60x60 tentje gezet (ps dat past net niet :vape: , moet je knutselen met een verhoging van 3 cm).

Als je direct 12/12 gaat en geen sativa pakt gaat dat wel, maar de 1pots zijn wel een stuk handiger qua plaatsing ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blue widow heb ik redelijke ervaring mee.Je heb 3 feno's erin.De blueberry feno,met keiharde ronde toppen.Is in 8 weken klaar.

De widow feno,kenbaar aan de uien geur.Meer puntige toppen en heeft een week of 10 nodig.

En de mix van die 2.Dat was een fruitige feno met puntige toppen.Ook een week of 10 kon deze dame ertegen.Ik persoonlijk vond dit de minste.

 

Succes,want dit is een super lekker rokertje aan het worden.Dinafem staat ook bekend om erg stabiele sterke fems.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom denk je dat ze er in staan? http://www.wietforum.nl/index.php?s=&s...st&p=943686 :vape:

Ben er zeer tevreden over, er zit er een tussen idd die al wat rijper lijkt, denk dat dat de 8 weken pheno is.

 

Heb hem natuurlijk nog niet gerookt maar de geur van het inspectie-topje dat nu al een dag of 2 ligt is fenomenaal :wave:

Als de smaak net zo fijn word als de gehele kweek komt dit soortje zeker nog een keer terug in de tent.

 

Maar hierna... 6x Kandy Kush... en ben aan het rondkijken voor een ECHTE (feminized) mexican haze... als iemand tips heeft...

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx voor de info.

 

Ik heb in mijn homebox xs (60x60) wel de easy2grow te gekregen, ik heb het frame zeg maar op dat onderste randje van die easy2grow gezet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie foto's en ben benieuwd naar de komende foto's.

 

Ik heb nu ook 2x de easygrow systemen gekocht en in een 60x60 tentje gezet (ps dat past net niet :vape: , moet je knutselen met een verhoging van 3 cm).

 

Dan neem je de toch gewoon een plaatje van 60 x 60 en keep je de hoeken uit, zodat je deze op de onderste stangen kunt leggen ^_^ .

 

Groeten Beaker :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja das zo'n beetje wat ik gedaan heb en bedoelde met knutselen :wave:

had nog zo'n plankje liggen, gemaakt toen ik mijn Dp90 overeind gebruikte :vape:

 

ok hier dan ff paar kiekjes, toppen niet veel dikker geworden, wel veel compacter zit eindelijk wat gewicht in nu... kan ze niet volledig in beeld krijgen ivm met het net en dergelijke maar dat komt wel na de oogst...

 

gallery_29225_13283_438706.jpg

 

hier het bladprobleem met 2 van de 4 casey's, je ziet duidelijk dat links lekker gaat, rechts problemen heeft, geel blad, lopen achter, topontwikkeling minder... zoiezo jammer van de overvoeding maar heb de EC al weer wat laten zakken. Ben nu alles naar rechts aan het scroggen, en hoop ondanks de direkt 12/12 methode toch met 2 plantjes de boel vol te krijgen. Dan gaan de bleke dames eruit.

 

gallery_29225_13283_1947204.jpg

 

En omdat ik het nooit over mijn hart krijg backup plantjes de nek om te draaien;

 

gallery_29225_13283_752246.jpg

 

paste precies!

 

Haxxorz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er toch niemand reageert of meekijkt ga ik me gewoon even stiekem doch grondig verheerlijken aan wat verse budshots....

 

gallery_29225_13283_485645.jpg

 

Hmmm lekker *friemel friemel* glanzende opgepompte toppen... MEER!

 

gallery_29225_13283_318508.jpg

 

Oeee yeah! Budorgie!

 

gallery_29225_13283_1720286.jpg

 

Lekker lekker, lekkende bekken trekken van die druipende knoepels.... FLES ERBIJ! DOE UT! DIKKE FLES ERBIJ!

 

gallery_29225_13283_1770868.jpg

 

JA goedzo... ga maar lekker los met die dikke fles...

 

gallery_29225_13283_191351.jpg

 

AHHHHHHHH!!!!!! nog een laatste reservoirtje schuimend tapwater door die dames heen spuiten en dan ga ik de schaamstreken eens met de snoeischaar betreden!

 

Haxxorz, over en uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wauw :vape: , wat een mooie dikke flessuh toppuh ^_^ .

 

Wel door blijven gaan met updates hoor ^_^ .

 

Groeten Beaker :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moiie toppen idd, maar zijn ze al klaar dan?.., iig succes nog even :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb even zitten rekenen ik zit op bijna 12 weken sinds ze hun kopje hebben laten zien, dus die mogen nog wel een week, max. 2.

Zoals ik al zei alles onder het bladerdek is al flink bruin, de hoofdtoppen zelf beginnen nu ook wat bruine haartjes te tonen.

Trichomen zijn; veel milky met hier en daar nog wat heldere sprieten, ik wacht tot ik wat amber gekleurde trichomen zie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wegens een stinkende filter besloten alle Blue Widdowtjes om te hakken... sommige hoofdtoppen hadden nog wel een paar dagen mogen hebben maar desalnietemin word het zeker een heftig rokertje. De inspectie topjes hakte er ook al flink in. Ik wil ze ook niet te stoned hebben ik rook voornamelijk medicinaal en dus vrij veel.

 

De topjes onder het blader dek waren groter dan golfballen, ben dan ook blij dat ik niet gedieft heb. De lumateks hebben hun werk erg goed gedaan en zeker diep gestraald. De compactheid was nog wel waar ik het meeste over verbaasd was. Natuurlijk is het een indica dominante soort dus ik verwachte zoiezo geen sativa structuren. Toch verwijt ik Advanced Nutrients de veroorzaker te zijn van deze veel te compacte wiet :tu

 

Toch nog maar even een eindraportje over het autopot systeem, kan er kort over zijn;TOP!

Wel vind ik de 60/40 custom mix wat minder geschikt dan mijn zelf gebrouwde 60/40 GL Hydro + GL Custom Aarde.

Ik voeg dit in lagen in de pot toe, eerst een laag hydrokorrels, dan een laag aarde erover dan weer een laag korrels etc.

Ook adviseer ik de 2 a 3 onderste CM van de pot alleen Hydrokorrels en wat perliet te geven.

 

Wel af en toe de wortels van je plant checken, zo heeft een plant in de hoek een paar dagen droog gestaan, dit merkte ik pas toen ze ging hangen en dat was te laat. Verder heb ik er bij de andere tentjes enzo nog geen last van gehad.

 

Voor de nieuwe ronde(n) wil ik het volgende kwijt:

 

In een DR90 staan nu 2x easy2grows ter vergelijking

Deze hebben onder in de pot een AIRDOME

 

De nieuwe ronde wordt Kandy Kush van Reserva Privada tevens weer 6x

Ook deze potten krijgen AIRDOMES! Dan kunnen we een vergelijking gaan maken.

 

Verder weer de Advanced Nutrients Sensi lijn, ben erg tevreden! Gebruik nu ook de Enzymen en Voodoo Juice.

 

Een update met foto's en het eindresultaat in grammen volgende week :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry heb er geen foto's van kunnen maken. Het was wat chaotisch allemaal.

Wel heb ik een eindresultaat in grammen en zal ik strax wat foto's van de wiet in en uit de curepotten tonen.

 

Het is nu droog doch vochtig als je hem snapt, vandaar dat het nu in de potten zit, kan het lekker verzoeten daarbinnen.

Over zoet gesproken, je proeft dat ie nu op smaak begint te komen, nog een weekie en dan is de zoetigheid volledig aanwezig denk ik.

 

Resultaat was (ondanks de mindere start) toch nog 486 gram. Geen grote takken ertussen ofzo ik knip alle toppen kort.

Ben er erg tevreden mee, de wiet is compact, weinig tak... de kushjes van Reserva Privada staan er nu in, foto's volgen.

 

p.s. De gele dames trekken niet meer bij, ze maken wel top aan ofzo, ze staan nu nog even in een klein tentje, laatste kans.

In plaats van deze arme zieltjes staan er nu 4 Big Buddha Cheese in, die plant ken ik nu wel, lekker rokertje, easy growing.

Ik denk dat stress de grote boosdoener was. De 2 casey's gaan wel gewoon door en worden weer wat groener.

 

Haxxorz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes man, je hebt lekker huisgemaakt rookwaar...u can`t beat that :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey bedankt man, ja fock de shops! :lol:

Het is trouwens iets meer in totaal, had nog een bakje met 50 gram kleine topjes over het hoofd gezien.

Totaal dus 536 gram geworden... nog beter :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...