Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
twindaddy80

The White Papers

Recommended Posts

Via deze weg ga ik jullie informeren dat Rosebud Magazine ermee gaat stoppen.Deze maand zal de laatste in noord amerika uitkomen en dus begin volgend jaar hier in Europa.Daarna is de stekker er definitief uit en zullen we het kwaliteitsblad missen in de shops.

 

Daarvoor in de plaats heeft men The White Papers in het leven geroepen.Een stukje basis informatie over verschillende onderwerpen.Graag zou ik deze info met jullie willen delen.Het is uiteraard weer engels,dus je doet ook nog wat aan je buitenlandse talen.

 

Het eerste stuk gaat over koolhydraten en waarom die nuttig zijn in onze kweekruimtes.Geniet er van iig.

 

Clearing up the Carb Controversy

 

Als mensen het teveel spam vinden,lees het gewoon niet.Ik denk dat het vrij goede info is die je altijd kan gebruiken of je nou met AN,canna,GH werkt of keer tegen je stam pist.

 

Zodra de volgende uit is zal ik die uiteraard weer met jullie delen.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegen je stam pist? Welke barbaar doet dat nu weer? :P

Je vrouwen af en toe een beetje mishandelen, volspuiten met van allerlei spul tot daar en toe, ma tegen de schenen aanzeiken? Kom op zeg! :huh:

 

Altijd mooi om wat extra informatie te krijgen Twin, daar leren we allemaal weer wat van!

 

Peace MJ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Blackstrap melasse onegzwaveld bevat wel wat meer dan alleen bepaalde suikers.Het is jammer dat er geen reageerbuis te zien is in het document waar blackstrap melasse is aan toegevoegd om het verschil te laten zien.

 

Namaste :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had al een email van advanced nutrients gekregen met de mededeling dat Rosebud stopt,erg jammer stonden altijd interessante dingen in

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...