Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

brechtius

verstandskiezen trekken en verdampen

Recommended Posts

Hallo,

 

 

Ik weet dat cannabis niet echt helpt tegen de pijn die voorkomt als je je wijsheidstanden laat trekken.

t'is dus puur recreatief. Ik weet ook dat je (een week?) na het trekken van je kiezen niet mag roken..Nu vroeg ik me af of dit hetzelfde was met verdampen.

 

thxx

brecht

Share this post


Link to post
Share on other sites

huh er is mij nooit vertelt dat je niet mag roken na het trekken van een verstandskies lol

 

heb nooit ergens last van gehad

 

smeer wat pure kruidnagel olie rondom je zere plek en het zal verdoven :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik mocht ook een dag niet roken toen ze die van mij trokken. Het zou de wonden kunnen vervuilen. Johnny had daar wel een oplossing voor. Na elke sigaret een glas goede whiskey. Helpt ook tegen de pijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stond 10min later alweer te paffen....

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

het rookt ff raar als de verdoving nog werkt , maar ik had me jointje al voor gedraaid en toen ik thuis kwam paff paff niets aan de hand :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mijn weten heeft tabak stoffen in zich met een remmende werking op de heling van een wond

cannabis heeft dit niet

dampen moet dus kunnen.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha,je moet het volgende aan je tandarts vragen als hij zegt dat je niet mag roken na het trekken van je kies.

 

Arts:U mag 24 uur na het trekken van een kies niet roken.

 

Patient:Waarom niet dokter?

 

Arts:De nicotine kan infecties veroorzaken.

 

Patient:Mooi,want ik rook pure joints.

 

Arts:bgrrbrmblll.......

 

Het is dus gewoon bullshit.Ik denk zelfs dat de cannaboiden eerder de genezing positief zullen beinvloeden ipv negatief.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn ervaring is (kan puur toeval zijn)

 

1e kant trekken => gewoon roken (eerste dagen wel veel minder dan normaal, 10 peuken per dag schat ik) => dikke ontsteking

 

2e kant => tot een minimum (2 a 3 per dag + pure wiet voor het slapen) => nergens last van gehad

 

Nogmaals, kan ook puur toeval zijn!

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat mij is verteld:

 

Tabak roken met een open wond in de mond is niet aan te raden vanwege verhoogd infectiegevaar en vertraging van het helingsproces wat zeer ernstige en nare consequenties kan hebben.

Het gevaar voor een 'Dry Socket' ligt bij roken na het trekken van een kies op de loer.

Ook de zuigende beweging verhoogt de kans op een dry socket.

Wil je het toch doen doe het dan met een vochtig stuk verband over de open wond heen die je daarna van de wond haalt maar ik zeg je je lichaam heeft een wond en je doet er het best aan die eerst goed te verzorgen.

 

Cannabis heeft ontstekingsremmende kwaliteiten dus verdampen lijkt me eerder een positief dan negatief effect te hebben.

Lees dit zeer informatieve stuk maar op Fuckcombustion: Vaping After Wisdom Teeth Removal

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb zoals de tandarts het zegt een winst gevend gebid elke 2 maanden wel een gaatje verstandskiezen heb ik niet meer en mis ook al 4 normale kiezen toen ze bezig waren met de 3de kies en laatste verstands kies bezig waren zei hij ook in eens dat je niet mag roken na het trekken maar goed de keren daar voor gewoon naar buiten gelopen niks gehoord over roken wel of niet dus gewoon lekker stug door lopen blowen en nooit ergens last van gehad dus volgens mij kan het niet zoveel kwaad maar ja dat wil niet zeggen dat dat voor iedereen geld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na het trekken van mijn verstandskiezen was ik een paar uur later weer aan het blowen. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 2 jaar terug een flapoperatie gehad aan mijn bovenkaak, best wel een kutingreep met veel hechtingen mocht een maand niet roken, ik met de arts in discussie, (en eten dan?ook een maand niet?)

Dat was iets heel anders, kan je zeggen dat ik een maand lang erg slecht gegeten heb (soep en yoghurt), maar ik heb me de pestpokken geblowd, wel erg goed gespoeld minstens 3X per dag. Het genezen ging volgens hem verrassend snel achteraf gezien, de hechtingen konden er relatief snel uit...

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij moesten er 4 verstands kiezen worden getrokken, twee aan elke kant. Dat heb ik iin twee keer laten doen, en elke keer een uur na de behandeling gewoon mijn jointje gerookt, ging prima nergens last van gehad. Behalve de combie tussen ibrufen, de verdoving en thc viel uit eindelijk wat minder goed. Toen moest ik even "rusten"op bed.

Gr Thomas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb 2 jaar terug een flapoperatie gehad aan mijn bovenkaak, best wel een kutingreep met veel hechtingen

Ik heb er vier achter de rug :)

Maar wel met succes :j

Ik ben na al die flapoperaties wel helemaal met de tabak gestopt.

Ik heb er destijds een topic over geopend waar veel info in staat: Is wiet schadelijker voor je gebit dan tabak?

Dat sluit wel aan op waar het hier over gaat.

 

Na het trekken van mijn verstandskiezen was ik een paar uur later weer aan het blowen. :huh:
Maar jij rookt alleen Amnesia Haze dan zit je wel goed dat doodt alle bacterien :D

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de vele reacites

@ nesta, dus de droge mond kan ik voorkomen door gewoon wat te drinken? (water en speeksel zelfde functie? of brengt water weer speeksel in je mond)?

wijze links die je stuurde, erg bedankt

ps : ik had de antwoorden niet afgewacht, ik leende een vaporizer van een maat en ben sindsdien al aan het dampen :huh:

this thing is amazing t'is een arizen, geen idee welk model, met een afstandsbedieing derbij :) lekker vaag in de zetel liggen met wat muziek

bedankt

fijne middag

brecht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijf lekker liggen B :)

 

Water en speeksel zijn twee heel verschillende dingen: speeksel bevat naast water ook uit eiwitten en mineralen die o.a. zorgen voor reinigen spoelen smeren afweer beschermen en remineraliseren.

Maar bij een speekseltekort kun je gewoon lekker water drinken kan geen kwaad.

Ook goed: lauwe citroenthee of muntthee.

En spoelen met een brine.

:huh::

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx lauwe citroen drink ik nog vaak ('s ochtends in m'n theetje :huh:)

zal eens kijken of 'k een pot tegen ' t lijf loop voor die brine , maar beloof niets :)

nu gran turismo !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...