Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

maeva

Brit blowt zich dood na 24.000 joints

Recommended Posts

Een 36-jarige Brit is overleden nadat/omdat hij in meer dan tien jaar tijd zo'n 24.000 joints had opgerookt. De man overleed in augustus, maar de definitieve doodsoorzaak is pas nu bekendgemaakt.

 

Lee Maisey uit Summerhill is de eerste Brit van wie is aangetoond dat hij door een cannabisvergiftiging om het leven kwam. De man zou 11 jaar lang dagelijks zes zelfgedraaide joints gerookt hebben. Aanvankelijk klaagde de gepassioneerde blower over hoofdpijn. De volgende dag vond een vriend hem dood op het tapijt in de woonkamer. De doodsoorzaak in het overlijdensbericht luidde 'vergiftiging'.

 

Naar aanleiding van het overlijden stelt drugsexpert Philip Guy van de universiteit van Hull dat cannabis de dag van vandaag veel geconcentreerder is dan vroeger. "Het is niet meer de leuke hippiedrug van weleer". Guy waarschuwt er ook voor dat cannabis in een cake (de spacecake) of andere voeding veel gevaarlijker is dan het oproken van de drug.

 

Een toxicoloog van het Imperial College in Londen vindt het overlijden op zijn minst bizar. "Dit heb ik nog nooit gezien. Maar het weerlegt het argument dat cannabis niet dodelijk is", aldus de professor

Share this post


Link to post
Share on other sites
De man zou 11 jaar lang dagelijks zes zelfgedraaide joints gerookt hebben.

Dat valt nog mee......zelf zit ik daar ook zowat aan (qua hoeveelheid)

 

Ik denk eerder dat 't een samenloop van omstandigheden is geweest, dan ''cannabisvergiftiging""

 

24.000 joints (halve gram per joint) is 12.000 gram wiet...12 kilo dus in 11 jaar.....dat is iets meer dan een kilo per jaar = ongeveer 1 ons per maand....

 

veel vrienden van mij roken ook wel een onsje per maand....en ik heb nog nooit iemand horen klagen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof er geen ene flikker van! ik rook veel meer al 13 jaar.

Zullen zodirect wel uitvinden dat het een andere oorzaak is.

Of hij heeft hash met rattegif gerookt,die engelsen nemen het nl niet zo nauw met hun rokertje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wellicht een teervergiftiging? Je krijgt elke keer een flinke lading naar binnen met joints. Maar ja, een goed geteerd schip zinkt ook niet.

Ik weet het niet, het zal met niet verbazen als dit bericht weer op een Telegraaf-achtige manier de wereld is ingeslingerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
. Maar ja, een goed geteerd schip zinkt ook niet.

idd....en gerookt vlees gaat langer mee :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ook niet te vergelijken met de kwaliteit die wij hollanders hebben - vergeet niet dat er in engeland een zooitje troep verkocht wordt.

Meestal roken die gasten die vieze gore keiharde zeepies - en daar zit me er een bende in dat wil je niet weten .

Hij is zijn lichaam aan het vergiftingen geweest maar dan niet met cannabis hahahahahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmmmm dit vinnek wel héél slecht nieuws :D

Hopelijk komt het voor mij nooit zo ver maar kblow nog maar een jaar of 3 dus heb nog even tijd :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het kan goed aan een vergiftiging ofzo liggen maar niet aan overdosis.. want daar is wel eens een onderzoek naar gedaan en dan zou je in een week 170.000 joints moeten roken.. haha en 1 ding.. zelfs de meest doorgewinterde sMoker lukt dat niet.. dus eigenlijk bestaat er geen overdosis wiet..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet niet, maar misschien hasjolie ofzo wel? Als je daar een paar liter van opdrinkt. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
het kan goed aan een vergiftiging ofzo liggen maar niet aan overdosis.. want daar is wel eens een onderzoek naar gedaan en dan zou je in een week 170.000 joints moeten roken.. haha en 1 ding.. zelfs de meest doorgewinterde sMoker lukt dat niet.. dus eigenlijk bestaat er geen overdosis wiet..

Hoe heeft men dat ooit uitgeprobeerd dan. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
het kan goed aan een vergiftiging ofzo liggen maar niet aan overdosis.. want daar is wel eens een onderzoek naar gedaan en dan zou je in een week 170.000 joints moeten roken.. haha en 1 ding.. zelfs de meest doorgewinterde sMoker lukt dat niet.. dus eigenlijk bestaat er geen overdosis wiet..

Hoe heeft men dat ooit uitgeprobeerd dan. :o

Nou Nee Maar Met berekeningen kom je heeeeel ver.. snap je misschien niet maar geloof mij maar.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken het verhaal en er klopt niets van!!! Cannabis (in welke concentratie danook) kan geen mens doden, niet eens een muis. Cannabis kan een mede-oorzaak zijn, maar geen hoofdoorzaak. Er is zoveel onderzoek gedaan en hierbij is een arts geweest, geen patholoog-anatoom. Wat is er dan wel gbeurd? Niet wetende of de man andere drugs of medicatie gebruikt is een interactie in de hersenen de meest voor de hand liggende. Misschien is cannabis de "trigger" !geweest.

 

Casz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik me niet vergis word cannabis toxisch bij 750 kilo die je dan binnen zeer afzienbare tijd naar binnen moet werken, maar water word ook giftig als je 12 liter ineens naar binnen kieperd, dan kunnen je nieren het ook niet meer aan :o

 

Alles is dus zo'n beetje giftig als je er maar genoeg van inneemt.

 

Maar 6 blowtjes per dag, tja dat doen toch wel meer mensen, ook over zo'n lange tijd.

Misschien was die man verzwakt door wat anders waardoor dit net de druppel was zeg maar, of hij heeft troep gerookt....

Share this post


Link to post
Share on other sites

had ie een eigen kweek dan of zo want 6 jointjes per dag dan moet je de hele dag in de shop zitten ja of je koop elke dag paar gram of in 1 keer heel veel gram weet je wel veel gram voor weinig geld.

maar ik denk dat ie zelf wel een kweek had hebben ze daar niks over gezegt ? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ken het verhaal en er klopt niets van!!! Cannabis (in welke concentratie danook) kan geen mens doden, niet eens een muis. Cannabis kan een mede-oorzaak zijn, maar geen hoofdoorzaak. Er is zoveel onderzoek gedaan en hierbij is een arts geweest, geen patholoog-anatoom. Wat is er dan wel gbeurd? Niet wetende of de man andere drugs of medicatie gebruikt is een interactie in de hersenen de meest voor de hand liggende. Misschien is cannabis de "trigger" !geweest.

 

Casz

hier ben je toch wel eventjes fout met da van die muis, een vriend van mij heeft een hond een blow gegeven, of twee, en die hond is een halfuur erna doodgevallen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zie je het voor je een blowende muis :) laat staan een blowende hond, dan verscheur ik helemaal van het lachen. Foto's.....

 

de muis kreeg cannabinoiden geinjecteerd, jouw hond is dood, maar niet door cannabis. Hoe gaat dat in zijn werk? :o

 

Ct

Share this post


Link to post
Share on other sites
een vriend van mij heeft een hond een blow gegeven, of twee, en die hond is een halfuur erna doodgevallen...

het lichaam, organen etc. en het afweersysteem tegen slechte stoffen van een hond zijn niet te vergelijken met dat van een mens dus dit slaat natuurlijk nergens op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken toch ook een hond die een zakje wiet had opgevreten, eigenaren zwaar in paniek, hond werd er wel wat hyper van, viel daarna als een blok in slaap, maar verder niets aan de hand...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

mensen die aan guerillafarming doen, leggen rond hun kwekkplaatsen

menselijke haren en urine om te voorkomen dat allerlei dieren de lekker

ruikende toppen van hun wietplanten gaan opeten.

 

Ik heb nog nergens geleen dat iemand bij zijn planten een dode eland

of grizzlybeer heeft gevonden omdat die toevallig van hun plantje hadden

gesnoept. :o

 

Groeten,

 

Klaboem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ken het verhaal en er klopt niets van!!! Cannabis (in welke concentratie danook) kan geen mens doden, niet eens een muis. Cannabis kan een mede-oorzaak zijn, maar geen hoofdoorzaak. Er is zoveel onderzoek gedaan en hierbij is een arts geweest, geen patholoog-anatoom. Wat is er dan wel gbeurd? Niet wetende of de man andere drugs of medicatie gebruikt is een interactie in de hersenen de meest voor de hand liggende. Misschien is cannabis de "trigger" !geweest.

 

Casz

hier ben je toch wel eventjes fout met da van die muis, een vriend van mij heeft een hond een blow gegeven, of twee, en die hond is een halfuur erna doodgevallen...

ik denk dat die hond dan niet echt sterk was mijn hond heb hart problemen , en die krijgt bijna elke week een hijsie en dan gaat ie lekker slapen er gebeurd niet hij gaat alleen maar slapen valt niet dood neer of zo hij wordt ook gewoon weer wakker. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi,

 

mensen die aan guerillafarming doen, leggen rond hun kwekkplaatsen

menselijke haren en urine om te voorkomen dat allerlei dieren de lekker

ruikende toppen van hun wietplanten gaan opeten.

 

Ik heb nog nergens geleen dat iemand bij zijn planten een dode eland

of grizzlybeer heeft gevonden omdat die toevallig van hun plantje hadden

gesnoept. ;)

 

Groeten,

 

Klaboem.

neej mijn hond komt er ook niet bij zit meestal wel een hok om heen he kerel :o

 

maja sommige mensen laten hun hond en dieren gewoon los lopen hoor door hun plantage heen.

 

ik ken iemand die dat doet ik zeg ook van uhh : gaat ie niet aan je planten eten dan of kapot krabben weet je ik ga het iedergeval niet na doen want straks eet me hond al me wiet planten op ik heb ze in een schuur staan , hij ging vandaag in de achtertuin even naar buiten ging ie helemaal ruiken want hij ruikte wiet weet je hij dacht ook al hij rook iets bekend weet je soms krijgt ie ook een hijsie van me :) hij gaat toch niet dood heb ik gemerkt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha ha mijn parkiet vreet hele wietplanten op. En wordt totaal niet stoned.

Tabak en wiet samen is DOPE. Gewoon shotten en ja mensen je gaat er dood van op lange termijn.

Misschien is die Brit wel doodgegaan van die kombinatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook nu 4 jaar alle dagen, 25 gram per week (x52weken x4jaar) dat is 5.2 kilo in 4 jaar. Dat komt uit op 10400 jointen van 1/2 gram. dat is ongeveer net zoveel als diee kerel ... o ooooooooh !!! ;) :)

 

NoooooT!!! I ll smoke untill i drop down :o

 

Ik geloof niet in de WeeD-DooD !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...