Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Jimsassid

misselijk

Recommended Posts

In het weekend waren we met wat vrienden weer samen en hebben we er flink op los gerold :lol:. Ik had wat mee, en een vriend ook, 2 verschillende soorten. Een paar uur na het roken van de eerste wiet, rookte ik ereen van het andere type, en ik werd wat misselijk (ik moest niet kotsen ofzo, kwerd gewoon ongemakkelijk).

Komt die misselijkheid door 2 soorten door elkaar te gebruiken? (Alle twee had ik ze al apart gesmoord)

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk niet dat het door de wiet komt, heb nog nooit gehad en rook geregeld wel eens wat door elkaar en zelfs bij elkaar in één joint.

 

en hebben de andere het ook gehad of was jij de eenige die miselik werdt en had je niets van alcohol erbij gedronken ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

alcohol...

 

we have a winner :lol:

 

tja zal waarschijnlijk daardoor zijn

man man,

jenever, witte wijn, fiero en chocomelk door elkaar :lol:

 

tja, moen der van profiteren nu 'tnog kan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja om te stronke moet je van goeie huize komen moet je al echt door gerookt zijn anders is het net een schip op ruwe zee

:wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Milan

hehe me enige kots ervaring ooit van drugs/drank is door een combinatie van bijde.

Kwas iets te overmoedig, en zoop die halve fles dropshot in 1 slok op.

Na 3 kwartier in een benauwde tram te hebben gezeten (Amsterdam, spitsuur), kwam ik thuis, en heb ik voor me deur de dropshot net zo snel eruit gegooid hehe:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was op een feest van een vriend van het weekend. we hadden een bootje gevuld met bier en sterke drank.

 

we mochten de hele avond doorgaan als we maar rustig bleven.

 

dat bleef het niet. en dus moesten we moven. maja ik had een jointje op en een boel drank. ik dacht ik blijf tot 3 uur of later bij dat feestje en kan dus niet blowen.

 

toen er aan de bierflow een einde kwam begon ik m toch te knijpen. en ik moest ff bijtanken. dus nog een paar jointjes.

 

geen goei combinatie.

 

ik ging helemaal bad. nog nooit zo erg gehad. ik ben bij die vriend de trap op gekropen en heb op de badkamer gezeten.

 

mijn gezicht trok wit weg. ik kon alleen nog maar knikken en ik kreeg kotsneigingen als er iemand hard schreeuwd.

 

ze hebben van 12 tot 3 de wacht bij mij moeten houden.

 

ik heb het overleefd en ben weer terug in het zadel geklomen maar zal nooit meer zo ver gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh dat heb ik ook eens gehad ik werd zelfs effe blind omdat ik zo hard begon te duizelen (gelukkig nog maar 1 keer voorgevallen en zonder alcool) :evil:

en tschijnt dat mensen met een lage bloeddruk dat gemakkelijk hebben!

het beste daartegen is voor het smoren uwen bloeddruk op te meten :lol:

(wel veel werk) :lol: 8) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de perfecte bloeddruk volgens de artsen dus dat valt wel mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

phat ik heb net van de week bloeddruk gemeten en ik had het laagste van iedereen

 

Wat was het? kweenie kheb t nog wel ergens staan. Extreem laag. Tzal wel een meetfout zijn.

:lol:: :lol:: :P: nu ga ik phat vaak out :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga nooit out. :twisted: :twisted:

wa drinke jullie zoal tijdens het blowe

ik alleen bier. het liefst la chouffe of bud

Share this post


Link to post
Share on other sites

BIER COEBERGH VIEUX (vraag me niet hoe we er aan kwamen) BIER SIGAREN EN WIET. NAJA DAN WIL JE WEL OUT GAAN

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik blowde eigenlijk nog maar net. Die nacht heel slecht geslapen, en de volgende dag met wat vrienden 3 joints achter elkaar. Tja dat ging een beetje fout, m'n ontbijt kwam er dus uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oh dat heb ik ook eens gehad ik werd zelfs effe blind omdat ik zo hard begon te duizelen (gelukkig nog maar 1 keer voorgevallen en zonder alcool) :evil:  

en tschijnt dat mensen met een lage bloeddruk dat gemakkelijk hebben!

het beste daartegen is voor het smoren uwen bloeddruk op te meten :lol:  

(wel veel werk) :lol:  8)  :P

 

Meen je dat met die lage bloeddruk?

Ik heb dit dagelijks als ik uit de stoel opsta ofzo

is dit erg of? LOL ik weet dat neit eens hehe

 

alcohol...  

 

we have a winner  

 

tja zal waarschijnlijk daardoor zijn  

man man,  

jenever, witte wijn, fiero en chocomelk door elkaar  

 

tja, moen der van profiteren nu 'tnog kan

 

je kan het beste met het alcohol percentage mee gaan dus van bier naar wijn liqeur jenever en wat je verder graag zou willen drinken. chocomelk is geen goeie combinatie als je flink gaat drinken scheutje rum of iets is wel lekker erin maar ga niet eerst zuipen en dan chocomelk drinken tenzij je je inhoud van je maag aan anderen wil delen:-)))

 

 

Groetels

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 x ging ik ook zwaar bad. K had 2 pure joints en wodka-red bull op, en half uur later begin ik in eens iedereen die om me heen stond te zien draaien en zodra ik bewoog stond de tijd als het ware stil en trilde mijn hele lichaam. Telkens als iemand iets zij kreeg ik kotsgevoel en ging helemaal schudden met mijn hoofd. K ben toen op bank gaan liggen en k werd helemaal gek. mijn vrienden hadde melk met suiker voor me gemaakt, maar toen ik (probeerde) te gaan staan ging ik echt BAD. Ik viel op de grond en begon met mijn hoofd te schudden en mijn hande voor mn gezicht... Verder weet ik nog dat ik daar s'ochtends wakker werd en nog steeds niet 100% was

Les geleerd: Combineer NOOIT alchohol en drugs :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wijze les met skunky.. 8O 8O maar ik ben nog nooit out gegaan wel een keer zo'n zware hitback gehad dat er van stond te shaken maar dat was na vijf min ook weer over

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is inderdaad kut als je je niet goedvoelt bij mij komt het meestal door de tabak die bij een joint zit daardoor voel ik me kmeestal kut :lol::

Share this post


Link to post
Share on other sites

alcohol met wiet...

ik zeg altijd maar.. doe van het ene gewoon zoals je altijd zou doen en doe het andere er een beetje bij dus bijvoorbeeld:

je rookt gewoon zoals normaal (bij mij ong. 4 a 5 graM.. :oops: )

en ik zou dan nog 3 a 4 biertjes drinken (dat is bij mij al lang genoeg om het erbij te voelen, omdat ik bijna nooit drink, alleen rook)

 

zo voel ik me altijd suuuuuuuuuuuuper RLx... :) en is nog nooit fout gegaan [klop] [klop] :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

BIj outgaan door (voornamelijk blowen) is eht je bloedsuikerspiegel die enorm omlaag valt.. wat te doen? Die bloedsuikerspiegel weer omhoog krikken.. Waarmee? Met een blikje Fanta en een Snickers. In de Fanta zitten veel vruchtesuikers, en gewone suikers, in de Snickers zit chocolade en noten, twee dingen die je ook veel energie geven.. Dat dus, in combinatie met veel frisse lucht, dan moet je eens zien hoe snel het al weer wat beter met je gaat.

 

Drinken en blowen.. verschilt heel erg per persoon hoe je erop reageert.. Hangt ook heel erg van de stemming van de avond af, vin ik zelf. Als het gezellig is en ik vermaak me goed, dan kan ik drinken en blowen wat ik wil, maar als ik me een beetje verveel val ik zo in slaap...

 

Hoewel ik erg vaak stronken ben blijf ik er bij dat het scheiden van die twee beter is. je bent relaxter dronken zonder blowen en relaxter stoned zonder drinken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

stoned + moe/slaapgevoel en dan nog is een joint paffe das pas om misselijk van te worden. Als ik men ogen toe doe hebbek het gevoel dak dan van de aarde val ofzo 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
alcohol met wiet...

ik zeg altijd maar.. doe van het ene gewoon zoals je altijd zou doen en doe het andere er een beetje bij dus bijvoorbeeld:

je rookt gewoon zoals normaal (bij mij ong. 4 a 5 graM.. :oops: )

en ik zou dan nog 3 a 4 biertjes drinken (dat is bij mij al lang genoeg om het erbij te voelen, omdat ik bijna nooit drink, alleen rook)

 

zo voel ik me altijd suuuuuuuuuuuuper RLx...  :D en is nog nooit fout gegaan [klop] [klop]  :wink:

 

Inderdaad..Al ga ik naar een terrassje ben ik al flink stoned, me vrienden (die drinken en niet blowen), nemen altijd een paar biertjes en ik neem gewoon de helft van alle rondjes een colatje oid en andere helft een mixdrankje (smirnoff oid)

 

bier drinken heb ik gehad; de nadelen ervan waren voor mij persoonlijk groter dan de voordelen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...