Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kweeknoob

Eisen wietpas wettelijk onmogelijk

Recommended Posts

Coffeeshophouders kunnen wettelijk gezien niet aan de eisen voldoen die de invoering van de wietpas aan hen stelt. Volgens het plan moeten de coffeeshops een ledenlijst bij gaan houden, met daarin onder meer het Burger Service Nummer van elk lid. Dat druist in tegen de regels die persoonsgegevens beschermen, stelt Marc Josemans van de Vereniging Officiële Coffeeshops Maastricht.

 

De coffeeshophouders willen daarom wachten tot minister Opstelten van Justitie met een juridisch beter onderbouwd plan voor de invoering van de gewraakte pas komt. Mocht dat niet gebeuren, schuwen ze een gang naar de rechtbank niet.

 

In hun strijd tegen de wietpas worden de coffeeshopeigenaren gesteund door de Venlose afdeling van de PvdA. Met de campagne 'Stop de Wietpas' hoopt de partij te voorkomen dat de drugshandel in de illegaliteit verdwijnt, met alle bijbehorende overlast op straat. PvdA-leider Job Cohen steunt de actie, die in drie dagen tijd al 650 handtekeningen opleverde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

We\hebben nu Donner als vice-president bij de Raad vn State, dus wat wettelijk niet kan, kan nu dus wel!!

 

Namaste :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een partijpoliticus op een heel verkeerde plek

 

Obama gaat volgend jaar zijn best doen (prop19 en betekent stemmen erbij) dan is de heksenjacht op ons ineens zomaar voorbij :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we het hopen Ls dat gezanik

van een paar malloten hier in dit land moet maar eens afgelopen zijn !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfff... weetje... En dan knallen ze een paar jaar geleden een iemand met een goed hart neer zoals Pim Fortuyn..

Laat ik wijs zijn en verder niets zeggen.

K geloof dat ik in 2013 maar eens de handel in ga haha..

Alle overlast die erbij gepaard gaat en de stijgende vraag en alle trammalant komt toch wel..

Er zijn straks nog meer straatdealers in NL dan de complete politiemacht in nl lol.. je valt niet eens meer op en er is nergens vat meer op.

Maargoed ze willen het toch zelf eigenlijk maken ze het gewoon nog mooier..

Share this post


Link to post
Share on other sites

We\hebben nu Donner als vice-president bij de Raad vn State, dus wat wettelijk niet kan, kan nu dus wel!!

 

Namaste :P

 

Dit voelde deze kikkert al lang :huh: k hou nie zo van warm water.

Keep it up Namaste :D

 

P.s heb jij niet 2 namen trouwens ofzow of ben ik zo wappie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahahah nooit op reis geweest merk ik zo....

 

namaste is een groet uit landen als india nepal....zoals wij doei /hoi zeggen zeggen ze daar namaste...

 

 

maar als je verder zoekt:

 

Betekenis van Namasté

Namasté komt van het sanskriet - Namaskaar - wat betekent:

Ik eer, of buig voor, het Goddelijke in jou.

In het Sanskriet betekent "namas" buiging en "té" betekent naar u.

 

groeten van ejb ( namaste......)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, ja ik zeg jah of ben ik nou zo wappie, ja dus :huh: hahaha.. ok dan weten we dat ook weer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, beetje domino effect he.. ;) maar alles staat alweer bijna he dus we blijven mooi bezig zo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...