Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Nesta

De Beste Grinder

Recommended Posts

Die ziet er het zelfde uit aks die DP.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

zien er allemaal ongeveer hetzelfde uit volgens mij. ik heb zo'n onbedrukte in 4 delen van bij growshop alien. http://420shop.nl/rollen/grinders/grinder-...ium-4parts.html was maar 15 euro. af en toe eens opkuisen met een vochtig doekje en dan het wrijvende stuk insmeren met een beetje olie (olijf of sla, ...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesta de groot verbruiker.

Anders even naar Amsterdam de Damstaart niet kopen maar even kijken hoe ze eruit zien en oordelen of het wel van kwaliteit is je zoekt.

Kan je meteen dampend nog bij azarius kijken en zien.

 

Succes met de kerst inkopen.

 

zien er allemaal ongeveer hetzelfde uit volgens mij

Dat is zeker zo maar sommige zijn zo slecht geboord of gemaakt dat je altijd last van splinter hebt.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nesta de groot verbruiker.
:)

Ik had 420shop een @ gestuurd en hij schreef me 'De large versie verkruimeld (naar mijn mening) iets te grof. De gaatjes zijn iets groter dan de reguliere versie. De reguliere versie vind ik zelf de perfecte grinder (er past genoeg in om te verkruimelen) en deze is net iets goedkoper.

Omdat ik graag een iets grovere maling wil ga ik toch voor de large versie.

Ik zal hier laten weten of ik er blij mee ben en of ie bevalt, zojuist besteld :huh:

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb deze ook :) .

 

2 jaar geleden als kerstcadeautje van een shop hier in de buurt gekregen en gebruik deze nog steeds dagelijks :huh: .

 

Ook heel makkelijk schoon te maken met een beetje alcohol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb net exact dezelfde als die grinder van dutch passion , aleen heeft de mijne rasta kleurtjes

deze grinder is nu 2jaar in mijn bezit en dat zal zo blijven voor de rest van mijn blowende leven :huh:

(was hem bijna eens kwijtgeraakt op een festival , gelukkig lag hij in de tent van een vriend :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

De knoflook grinder(toepasselijk) van de Action voor 0.99 cent.

ik denk dat er wel een gram of 4 in past en de kwaliteit hard plastic vind ik redelijk goed.

ook blijft er door het statisch effect van het plastic, het thc poeder er aan kleven zelfs bij 0.2 gram heb ik ervaren.

Ik klop het zelf uit op de tafel tijdens het draaien om in mijn joint te rollen,

maar je kan het ook opsparen voor bv een puur stukje thc hasj.

 

Een grinder die net als mn andere grinder zeker 10 jaar of normaal gebruikt eeuwig mee gaat denk ik zelf,

niet kapot te krijgen of je moet er klein metaal mee proberen te ''grinden'' :huh:

(wie weet welke verzamelaar van antiek rookwaar over 2 eeuwen het ergens vind en het nostalgisch zelf gaat gebruiken voor zn wiet als antiek rookwaar :) )

 

Ik vind die grinder zelf wel 6 euro waard en dan voor 1 euro.

qua formaat te gebruiken vanaf 0.2 gram tot 5 gram .

Ook waarvoor ze verkocht worden als knoflook versnipperaar zijn ze werkelijk perfect.

4 knoflook teentjes zijn in 5 seconden versnipperd, daarom heb ik er 2 gekocht :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij kwam gisteren binnen en ik heb er gelijk dankbaar gebruik van gemaakt. :)

Superding.

Ondanks dat ik zoals de topic titel zegt op zoek was naar 'De Beste' heb ik met dit budget bakkie een hele fijne grinder in mijn bezit die precies doet wat ie moet doen.

Wie weet kom ik nog eens een grinder tegen waar ik geen nee tegen kan zeggen maar tot die tijd voldoet deze perfect.

 

Dank aan 420shop en wf voor de het meedenken :huh:

 

Edit

Dat is geen geld man ben benieuwd!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gartis grinders van greenhouse.Zijn van plastic en gaan jaren mee.Geen gepiep als er wat vuil tussenzit.Ik heb het idee dat het de goedkoopste zijn die er bestaan.

 

Die zeefjes en al die onzin zie ik het nut niet van in.Ik wil de thc juist in me joint en niet gezeefd onderin een bakje.Voor zeven is topzeef uitgevonden imo,niet de grinder.

 

Ik geloof dat het dls was waar ik ooit de ultieme grinder heb gezien.Met uitdrukgedeelte erin en heerlijke comfort voor je hand.Tot op heden nooit meer zoiets aangetroffen.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Nesta.

Goed om te horen zijn ook zoveel keuze tegenwoordig.

Gelukkig is er voor ieder wat.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik geloof dat het dls was waar ik ooit de ultieme grinder heb gezien.Met uitdrukgedeelte erin en heerlijke comfort voor je hand.Tot op heden nooit meer zoiets aangetroffen.

Zoiets misschien? :huh: :)

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol Aad

 

jij moet wel tevreden zijn , als je hem nogmaals post :huh:

ziet er wel degelijk uit in ieder geval

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel tevreden,zelfs nu ik de link even aan het nalezen ben en het engels daar wel erg tenenkrommend blijkt te zijn. :huh:

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites
een leuk alternatief uit de viswereld Korda Krusha, werkt perfect, neem alleen wel de small version. :)

Idd of je wilt een mega draaien. :huh: Waar zouden die stoners van O&O bij Korda het idee toch vandaan hebben...... :P

Zelf gebruik ik al jaren gewoon een simpel plastic grinder v/d plaatselijke GS als het nodig is, anders gewoon door de vingers hoor.

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel van die plastic grinders die o.a. te koop zijn bij de Large raad ik je in ieder geval af, daar breken wel stukken vanaf, die van de Greenhouse heb ik geen ervaring mee, maar heb toch liever metaal dan platic, voor het geval dat...

 

Die krengen van Futurola ook niet nemen, als je een beetje vette wiet hebt dan draai je hem zo vast en krijg je hem bijna met geen mogelijkheid meer los, zonder gereedschap te gebruiken en hem (half) te slopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net een kerstpakketje gekregen van de Countdown.

Hier zit een grinder in met een magneet die de grinder dicht klikt.

Wat me gelijk opviel is dat de grinder echt super soepel grind,

zo soepel dat ik eerst dacht dat hij niet eens grinde.

 

hardplastic en zelfs een kleine stash ruimte onderin.

Levenslange garantie staat er op het doosje zelf.

 

Dus die past mooi bij de anderen:

gallery_5544_11767_214414.jpg

Links= De Action grinder van 0.99 cent

Midden =De grinder uit een kerstpakketje van zeezicht vlaardingen 12 jaar geleden en evenlang in gebruik./

rechts =De grinder uit het kerstpakket van de Countdown die super soepel grind en een ''secret stash''ruimte heeft die naadloos afsluit op de onderkant.

 

Dus vaste klanten van de Countdown(wie de naam kent weet wat ik bedoel) ,

wees er snel bij voor de grinder, plus 1 single fili blunt vel,

een zakje ''shatzer''kruid, ik denk alternatieve tabak,

pakje kleine vloe met tips jaja,

1 jaja gold lang met tips xmas editie,

plus nog een tip boekje plus mooie aansteker(navulbaar zelfs).

Die tip wil ik nog even meegeven, wees er snel bij :huh:

 

Merry Xmas en laat alles smaken!

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb de quickgrinder,stijlvol in het zwart uiteraard.

Heerlijk ding,heavy duty,stevige grinder.

Ha Aad ik ben nu een dag of vier met m'n nieuwe grinder bezig.

Het is voor het eerst dat ik met een grinder werk en het bevalt me uitstekend maar ik begin nu wel te begrijpen waarom jij zo'n fan bent van jouw Quickgrinder.

Niks mis met de mijne maar het lijkt me wel een toevoeging dat jouwe een stuk meer grip heeft door de aangepaste vorm.

Dat lijkt me soepeler en lichter grinden.

Ik zie me nog wel zo'n Quickgrinder aanschaffen.. :huh:

 

Die zeefjes en al die onzin zie ik het nut niet van in.Ik wil de thc juist in me joint en niet gezeefd onderin een bakje.Voor zeven is topzeef uitgevonden imo,niet de grinder.
Heb je gelijk in Twindaddy.

Toch is het wel leuk om te zien wat er spelenderwijs, zonder daarvoor extra te schudden ofzo, achterblijft als je een paar grammetjes per dag grind voor je jointjes.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

Trust me,i know of what i speak. :)

 

Ik haal trouwens ook af en toe nog behoorlijk wat kief eruit.

Als er tussen de twee helften een paar millimetertjes wit te zien blijft(sluiten ze niet meer helemaal),weet ik dat het tijd is voor een grinderschoonmaakbeurt.

Dat bewaar ik lekker voor als ik BHO of AHO maak. B)

Nu gaat er hier ook wel elke dag zo'n 2.4/2.5 gr. doorheen... ;)

Maar doordat ik het dagelijks doe,is gebruiksgemak erg belangrijk.

Ik heb bv. de nano-grinder,die bij de MFLB kwam geprobeerd te gebruiken en snel opgegeven,nu is die ook wel erg klein(clou zat al in de nano :o ).

Door zijn stevigheid en een vorm waar je behoorlijk kracht mee kan zetten vind ik de quickgrinder ieg wel een ideaal ding.

 

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie hier het resultaat in het opvangbakje van een week lang tussen de 2 en 3 gram per dag grinden.

Zonder daar extra handelingen voor uit te voeren, dit is wat er gewoon 'natuurlijk' van af is gevallen.

Over een paar weken weer eens kijken ;) Allemaal voor in de Aho.

gallery_7512_11569_131695.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat lekker Nesta.

Die van mijn ziet er nu zo uit.

gallery_1018_2673_55269.jpg

 

Enjoy.

 

Ik ga denk ook nog opzoek naar die Quick Grinder.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal binnenkort eens een foto uploaden van mijn oude crusher, hij kostte een 10tje, draait al bijna 3 jaar mee en heb hem dus nog nooit schoongemaakt (behalve voor THC).

mijn oude grinder komt uit barcelona van toen ik daar op vakantie was, helaas zit de zeef nu los en heb ik een nieuwe nodig

ik zat er over na te denken om deze te gaan halen, http://www.everyonedoesit.com/online_heads...?iProductID=550,

heeft iemand misschien een goed onderbouwd alternatief, of een ervaring met het merk space case?

ik wil graag een mooie grinder die iets groter is dan de degene die ik nu heb (>5,1 cm) met een zeef.

hij moet lekker stevig zijn en vooral niet te licht (ik heb nu een grinder van ruim anderhalve ons).

ik zag eerst mooie grinders van sharpstone maar kwam toch wel veel slechte comments tegen op stoner forums.

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gister die van de action voor het eerst gebruikt........ ;)

Kreeg hem niet helemaal rond gedraaid want dr bleven stukken tussen de tanden zitten.

Maar wat eruit kwam was wel helemaal fijn.

Wat een k*tding zeg, mja had ook niks anders verwacht voor een euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...