Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

L€on

eerst groei toen bloei groei en nu weer in de bloei

Recommended Posts

Beste Forum leden

 

ik heb rond begin augustus 2 PP stekjes gekregen en heb die in een kast onder een 400 watt Bouwlamp halogeen + water verder niks laten groeien puur om te kijken hoe de plant op dingen reageert en of mij het mij daad werkelijk lukt toppen te krijgen.

 

stekje1 is zeer vroeg gesneuveld de ander houd het verdomt goed vol maar gaat echt erg sloom! aangezien die nu nog staat:O

 

In het begin heb ik hem laten groeien toen naar een tijd het licht op 12-12 gehouden, maar omdat de plant naar een tijd in mijn berging moest, wat resulteerde naar te weinig frisse lucht en tussen de donker tijd moest ik soms toch daar zijn.

maar het gekken is dat mijn plant toch de bloei in ging maar naar een tijdje weer de groei overal uit elke top kwam weer een scheut, het licht stond toen nog steeds 12/12. ook heb ik te veel blad verwijdert en is de plant gaan strekken, kortom een raar verloop! Op dit moment zijn aan al die scheuten alsnog weer toppen gekomen. (onderin zo meteen foto's hoe die er nu uitziet na 5 maanden)

 

in de zin hier boven zeg ik bewust :(een raar verloop) dit omdat ik er niks van verwachten en het puur deed om kennis te maken met de groei bloei van de wiet plant. ik heb er zo verdomt veel van heb geleerd en zoveel dingen hier beken en opgeslagen. dat ik nu heb besloten om binnenkort een kweek tent en alles wat erbij hoort te gaan kopen. beste lezer en leden graag hoor ik ook commentaar zo wel positief als negatief zijn erg welkom

 

ik had een andere leden account hier maar was niet tevreden ent mijn naam dus heb een nieuwe aangemaakt en met deze hou ik iedereen up-to-date over me kweek in de tent (zodra hij er is)

 

hier de link naar de foto's van de lange volhouder genaamd PP Visit My Website

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb rond begin augustus 2 PP stekjes gekregen en heb die in een kast onder een 400 watt Bouwlamp halogeen + water verder niks

Man ik ben zo benieuwd naar jou volgende updates. :spliff:

Dit soort beginners topics houdt het forum leuk.

Veel succes met de toppen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik zo die foto's bekijk, is het nog best knap wat je met 2 bouwlampen en 2 gloeilampen hebt bereikt.

 

Mijn advies;

1) zet alles uit en ruim alles op

2) ga eens 3 dagen zoeken en lezen op het forum

3) start daarna opnieuw met spul wat geschikt is om te kweken

 

Suuk6

 

EmTee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emtee zo als ik van hem heb begrepen gaat ie dat ook doen

Zag hem vandaag op de chat

 

Nou succes er mee

 

gr Kut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...