Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
The Unforgiven

Trufflemagic.com

Recommended Posts

Ik ga in deze met achterlijkeharry mee.

Zelf heel goed de fout in gegaan met een veel te hoge dosering en wel een goede setting.

Beide zijn belangrijk goede setting en een goede dosering.

 

Als er ineens een opgefokt en agressief persoon voor je deur staat te schreeuwen, dan is dit met een halve dosering ook niet prettig.

Hier ga ik al nuchter op fout.

En dan is toch de setting niet goed voorbereid.

 

zODd voelt zich ook wel een oude LSD hippie.

 

 

PS, WB achterlijkeharry hoe is die nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar zODd kan je dan stellen dat de dosering van groter belang is dan de set en setting?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beide zijn belangrijk goede setting en een goede dosering.

Zo denk ik er over.

 

Maar naar mijn mening is dit een complex onderwerp.

Iedereen reageert anders op dit soort dingen maar ook de setting werkt voor iedereen anders.

En al helemaal als iemand het nog nooit gedaan heeft en niet weet wat die kan verwachten.

Of welke Pandora box in het hoofd geopend word.

 

--

Alles was perfect maar ik had een erg grote dosis genomen en dat ging mega fout.

Die bad trip geeft me nu nog angsten als ik er aan terug denk.

En toch doe ik nog heel soms een tripje maar erg gedoseerd.

Want die bad trip wil ik nooit meer in me leven was een erg wijze les.

--

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm.. JA ! natuurlijk moet je niet meteen alles ineens opeten of hoe je het ook consumeert ;-)

Beter bijnemen, je zuipt immers ook niet meteen ineens een fles whiskey op, dan kan je er ook op wachten wat er met je gebeurt.

Dat doe je ook glas voor glas tot je ''het goed vind'' :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was dat met paddo's of LSD zODd? Zag dat je het net over LSD had, vandaar.

 

Ben zelf een keer goed fout gegaan op LSD, zo fout zelfs dat ik sinds toen nooit meer getript hebt en zelfs nu vandaag de dag er geen behoefte aan heb, terwijl ik weet hoe mooi en leerzaam het kan zijn.

 

@MrG: paddo's erbij eten tijdens het trippen werkt niet zo goed, net zoals de dag nadat je getript hebt nog een keer paddo's eten.

Het effect is nihil en te verwaarlozen, al helemaal in vergelijking met de trip van de dag ervoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja deels waar ja, ivm tolerantie.. maar je gaat gewoon niet ineens een hele berg opvreten en dan maar hopen dat het goed komt omdat je setting ook goed was etc. zie post hierboven..

En als ik thee getrokken heb, dan voel ik na een goed halfuur al dat ie begint in te slaan en aan de hand daarvan bepaal ik of ik de rest achter over sla of niet/deels en zo heeft iedereen zijn manier.. bij mij is de thee nog gewoon warm zelfs ..

Maar dan praat ik over alles binnen een uurtje dus. maar wat je zegt klopt deels :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Kantklos.

Ik heb 10 jaar lang LSD gedaan maar nog nooit bad gegaan.

Wel een keer de hele nacht Micky mouse gezocht maar dat was mega fun.

Dacht hem in de damstraat te zien.

Ik verwerk dingen met LSD die ik anders niet kan voelen of bij komen.

Wel is dit zeer zeldzaam dat ik het nog doe ben te oud.

 

 

 

Bad ben ik met Paddo`s en bijna een keer met truffels gegaan beide keren was het teveel.

Wat je over de LSD beschrijft had ik met paddo`s maar ik weet dat de fout bij mijn zat.

maar ik snap wel wat je bedoelt met fout gaan het zit nog even diep in je geheugen ook als je met zo een trip fout ga.

 

Binnenkort weer een keer paddo`s proberen uit eigen kweek.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als er ineens een opgefokt en agressief persoon voor je deur staat te schreeuwen, dan is dit met een halve dosering ook niet prettig.

 

dan is dat zeker niet prettig maar er is wel beter mee om te gaan dan met een zware dosering.

en dan komen we weer op het sturen.

met een halve dosering kan je makkelijker je trip terug sturen naar de happy fase,terwijl je met een te zware dosering meer gestuurd word en moeilijker terug kan komen in de happy fase.

 

@zoDd

alles gaat goed hier :spliff:

alleen met de kou heb ik veel last van mijn rug helaas,maar alles gaat nog steeds vooruit dus ik ben een gelukkig mens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

paddo's en truffels zijn zeker wel te sturen , maar dit is niet voor iedereen het geval en ook niet bij iedere trip mogelijk.

Bij LSD is dit makkelijker

kijk , sommige mensen moeten geen paddo's eten(of lsd), dat kunje eigenlijk niet weten voor je ze probeert . Daarom is voor de eerste keer een kleinere portie beter , als een soort van kennismaking.

iemand die nog nooit geblowd heeft geef je ook geen joint met 0.5g amnesia haze in , zulke dingen lopen verkeerd af.

 

de sterkte van de portie kan erg varieren en set en setting spelen inderdaad een rol hierin ,

laatst 1.75g Zstrain paddo gegeten , ik ging echt loeihard . een portie was 3.5 gram ...

 

Bijnemen is nutteloos , dat zal je trip alleen maar langer maken , niet sterker.

 

ik heb erg veel ervaring met verschillende psychedelica , heb nog nooit een bad trip gehad.

Wel "moeilijke" momenten gehad , maar hey die horen er misschien wel bij :spliff:

 

Bij trippen hangt het ook erg van je mentaliteit af , ik ben iemand die erg kan relativeren .

Mijn meest intense ervaring was op 1 LSD zegel waarvan ik een stripje gekocht had , die waren wel sterk maar vond ze toch maar in de midden.

De laatste 2 zegeltjes heb ik samen met 1 vriend geconsumeerd. 1u later keek ik naar de 2stapelwolken in de lucht , die trokken samen en vormden een gigantische vortex .

ik kan goed begrijpen alsje dit niet "gewend" bent dat dit nogal overwelmend is en dat dit een badtrip kan veroorzaken.

ik zag trouwens niks meer , alleen 1 grote kleurenpallet die door elkaar vloeide .

Wat was dat een HEERLIJKE ervaring ;)

 

 

@ MRg

ik laat mijn thee 10 minuten trekken en dan giet ik het naar binnen (doe er citroensap in , dit laat de psilo beter loskomen :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ mrt die berg paddo's zijn toch ook niet ineens in je systeem?

Ik zette er meestal thee van en drink dat rustig op, als je ze opeet dan deed ik dat altijd al rustig (extreem goed kauwen).

Voordat ik alles op had was ik het klammehandjesstadium al voorbij :spliff:

 

@zODd van eigen kweek is het natuurlijk het mooiste.

 

Weet niet wat het is dat ik er geen trek meer in heb, iets zorgt voor een blokkade waardoor ik er geen trek in heb (en dat met mooie herinneringen in het achterhoofd). Het zal wel angst, een trauma? Misschien had het wel zo moeten zijn...

 

Misschien werkt het wel gewoon sowieso positief wanneer je tegen iemand zegt dat hij een kleine dosering gaat gebruiken, zal direct en indirect wel positief uitwerken voor diegene.

Ligt er natuurlijk wel aan hoe je het zegt, "nou je moet echt een halve portie nemen hoor anders komt het niet goed", beter: "dit is de helft van een normale dosering, neem dit maar, dan weet je zeker dat je een leuke ervaring hebt".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Kantklos.

Ik weet alleen dat een LSD trip heel diep in je geheugen kom te zitten.

Ik zelf heb nog we eens last van flashbacks en dat is gewoon net als je in een tijd machine stapt.

Lijk me dus dat een slechte ervaring ook erg diep komt te zitten dus het kan zeer zeker angst zijn.

Het blijven toch erg intense dingen maar ook als het fout ga is het intense.

 

 

Is mijn eerst eigen kweekje dus hopen dat het wat word.

Het zijn Psilocybe cubensis Koh Samui (Thai).

 

Zal wel af en toe een macro droppen.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

7.5 gram is net voldoende om een gezellige avond te hebben. Ik denk dat 10 gram een betere hoeveelheid is, maarja wat doe je dan met de resterende 5 gram. Advies: eerst 10 gram nemen en als je net in de piek zit en jezelf goed voelt de rest nemen. Dan wordt het effect niet veel sterker, maar wel veel langer

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ zODd: flashbacks, bedoel je dan dat je delen van de trip herbeleefd?

Dat heb ik vroeger gehad, door paddo's (dat weet ik zeker, omdat ik toen nog nooit LSD had genomen).

Dat ik die trip ineens weer terug kreeg was best wel irritant, het was nou ook niet bepaald mild te noemen, was ook goed aan me te zien.

Het gebeurde altijd tijdens of na het roken van een joint.

Heb toen proberen uit te zoeken waardoor dat kwam en het schijnt dat wanneer je paddo's (en misschien ook andere psychedelica) combineert met de nodige joints, je lichaam daarna minder goed thc van psilo. kan onderscheiden, waardoor thc een andere uitwerking geeft.

 

Het was dan wel niet een volledige trip, het duurde veel korter en was wat minder intens, maar toch...

 

Nu weet ik niet of het ook echt zo werkt in je lichaam, maar toen ik die informatie hoorde, dacht ik wel bingo.

Ik rookte toen nog met tabak, zou ook kunnen zijn dat het daar aan ligt, denk bijvoorbeeld aan de mao-remmers die erin zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijk me niet slim om in dit topic over dit veder te gaan.

Is niet de juiste praat voor een goede setting :spliff: van ons.

 

Er is aardig veel info op het net in verband met LSD.

 

 

@MrG.

Geniet lekker ;)

Hou ons op de hoogte.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een forum is dan ook om te discussiëren. ;)

 

Maar je hebt gelijk, het topic zou moeten gaan over Trufflemagic.com en niet over bad trips. :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan alleen niet via de post betalen, hoe komt het op je afschrift te staan? Truffelmagic.com? Of wat anders?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...