Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
koekje040

VuurwerkFreaks

Recommended Posts

Alowa beste kweek verslaafde,

Zoals jullie weten heb ik niet een verslaving maar meerdere :tu

 

Daaronder valt vuurwerk, nu wou ik weten of er hier op het forum ook andere mensen geïnteresseerd zijn in het gedoe met vuurwerk.

Zelf ben ik te vinden op verschillende fora zoals VWC

 

Ik heb zelf ook wat pyro activiteiten gemaakt maar ben daar de laatste tijd mee gestopt wegens tijdgebrek, en interesse voor het kweken.

 

Wie op het forum houd zich ook bezig met vuurwerk? Misschien kunnen we lekker bijkletsen op het forum of andere dingen delen.

 

Laat je horen kwekers!

 

 

Gr Koekje

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier schieten ze met carbid. en lawine pijlen. dan als het donker is worden het flitspijlen. die van die enorm felle flitsen geven. af en toe op de bult, een cobra 6 onder een vuilniszak met diesel. je krijgt dan een enorme vuurbal.

 

En ik woon op t juiste plekje enzie alles op een afstandje toe. vooral als de schooljeugd dan met kipenscheetjes( astronauten) in de tuin gooien, wacht ik op het juiste moment, en dan steek ik ook wat af, en zie je ze schrikken en rennen ze hard weg ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeg je vuurwerk...dan zeg je Zeebodem ;)

Rond deze tijden verander ik altijd weer naar klein kind haha.

Ik ben altijd druk in de weer met melkbussen,illegaal knalspul en uitraard het gewone consumenten spul dadelijk uit de winkel.

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mijn wijk zijn ook al weer diverse randdebielen met illegaal spul aan het knallen.

Soms denk ik dat de ramen uit de sponningen vliegen.

Van mij mogen ze iedereen oppakken die iets afsteekt buiten de legale uren daarvoor.

Eigenlijk mogen ze wat mij betreft die hele irritante kutzooi verbieden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha ben er gek op maar wel sier !!! ik vind het helemaal leuk ben ook altijd de hele avond bezig met dat spul af te steken

koude handeeeeeeeeen

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vuurwerk is erg tof !

Die harde knallen spreken ons juist erg aan ;)

met een harde na druin :tu

Cobra 6 en Atomic 6 blivjen het best

Wij maken er zelf ook filmpjes van dus iemand die intresse heeft zegt het maar :specool?

we zijn er niet zo pro in maar zelf vinden we het erg leuk om de filmpjes te maken op YouTube..

 

 

 

Groetjes,

Taiga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit jaar ga ik naar duitsland toe voor de vuurwerk het scheelt behoorlijk is prijs verschil :tu strijkers zijn mijn favo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ik ben een carbidman melkbusje erbij en binnen de bebouwde kom .

ook wij rijden elk jaar naar duitsland daar kun je bij aldi en lidl voor weinig wat vuurwerkpakketten aanschaffen .

dat scheelt zo een paar eurotientjes met hier .

en is van goeie kwaliteit .

dan gaan we ook altijd ff langs de snackbar voor eine currywurst mit ne flasche bier .

 

houzgroen

macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kruidstress is hier al goed te voelen :specool

 

Er word hier ieder jaar voor flink wat duiten de lucht in geknalt ;)

Overdag aan de matten, fluitbakken en de losse knallers.

'S avonds een shitload aan siervuurwerk. :lol: :tu

 

Kant niet wachten,

jammer dat het maar 1 dag mag in het jaar ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook een kruitverslaafde,vooral sier,nou ja,soms een knalletje ;)

Volg ook forums,zoals vuurwerkcrew en fpm

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

het kost zeker een paar duiten .

maar carbidschieten kost weinig.

trouwens duur siervuurwerk is overbodig ik kijk gewoon naar afgestoken vuurpijlen van een ander kost nax.

voor mij is carbid in een melkbus de bom .

 

houzboom

macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fan van de mooiere flowerbeds ;)

 

Maar kocht je er vroeger een paar van 25kgs per stuk in Belgie...helaas kan dat niet meer.

Er wordt hier niks aangeboden alleen maar 100.000 rollen en knallers maar daar vind ik niks aan.

 

Ik vond alleen een adres in Zwitserland. Daar hebben ze ze van 81 kilooooo :tu http://www.feuerwerk-handel.ch

 

Maar welke mongool gaat er nou helemaal naar Zwitserland...ik niet.

 

Hopelijk dat anderen in de wijk eens wat leuks hebben aangezien leuke hobby normaal betaald en de hele straat oeee, aaahhh roept.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger als kind was ik er helemaal gek van sporttassen vol strijkers, inkopen/verkopen..leuke bijverdienste was dat..

Nu ik ouder ben en een aantal huisdieren heb is dat veranderd en ben ik mij bewuster van de samenleving en de stress die het bij veel mensen en dieren opleverd. Ook de milieuverontreiniging, februari vind je nog de resten van die shit, weggdek kapot door brand en illigaal vuurwerk.

Veel vermiste katten en honden deze tijd, waardoor?

 

Ze lopen hier in Oktober al te knallen, ook met melkbussen, dan ben je het tegen oud en nieuw echt wel zat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was altijd een vuurwerk freak, laatste jaren begint het me steeds meer tegen te staan. TE harde knallen, vroeger was je blij met een groene strijker, nu moet je een oefengranaat hebben om er bij te horen, WTF!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@donbone, die bekende blauwe doosjes met piratenschip???die waren hard genoeg, toen kwamen er zwarte..ja en nu lawinepijlen en shit..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey boefje die zou ik ook wel willen hebben LOL

 

Strijkers zijn veel veiliger dan ander knal vuurwerk , op belgische site staat ook mooi knal werk maar helaas ligt dat voor mij aan de andere kant van nederland en opsturen doen ze ook niet , wat begrijpelijk is

Siervuurwerk blijft wel heel erg mooi als het maar niet te duur is en daarom ga ik naar Duitsland ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fan van de mooiere flowerbeds ;)

 

Maar kocht je er vroeger een paar van 25kgs per stuk in Belgie...helaas kan dat niet meer.

Er wordt hier niks aangeboden alleen maar 100.000 rollen en knallers maar daar vind ik niks aan.

 

Ik vond alleen een adres in Zwitserland. Daar hebben ze ze van 81 kilooooo :tu http://www.feuerwerk-handel.ch

 

Maar welke mongool gaat er nou helemaal naar Zwitserland...ik niet.

 

Hopelijk dat anderen in de wijk eens wat leuks hebben aangezien leuke hobby normaal betaald en de hele straat oeee, aaahhh roept.

 

die flowerbeds zijn gewoon te krijgen hoor

bij alpeco in kapellen hebben ze aardig wat leuke dingen staan

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorig jaar 7 a 8 K aan vuurwerk gespendeerd, we houden het dit jaar bij vuurwerk kijken en FEESTEN.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigen vuurwerkwinkel gehad dus mij hoef je niet te vragen of ik het leuk vind. ;)

 

afgelopen oud/nieuw 15 kruiwagen rommel op kunnen ruimmen... :tu :specool :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
die flowerbeds zijn gewoon te krijgen hoor

bij alpeco in kapellen hebben ze aardig wat leuke dingen staan

 

Die tijd is allang voorbij............................polen....................handelaren..........

...... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om 5 voor 12 3 dikke rookbommen in de straat en heel de straat kan wachten tot half 1.

 

Veel meer fun dan al die knallers ;)

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vroeger vond ik het ook geweldig, lekker knallen, hoe harder hoe beter, tegenwoordig komt er steeds hardere shit op de markt, maar dat is met wiet en al het andere ook zo, alles wordt beter, en om nou die zeikerd te worden waar ik vroeger zelf een pleurishekel aan had, nee hoor, je moet natuurlijk niet expres alles in m`n achtertuin flikkeren, ik heb ook een kat en die is ook doodsbang, maar ja het hoort er bij, ik heb er niet zoveel mee, ik koop het ook niet maar kan er wel naar kijken en er om lachen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
die flowerbeds zijn gewoon te krijgen hoor

bij alpeco in kapellen hebben ze aardig wat leuke dingen staan

 

Die tijd is allang voorbij............................polen....................handelaren..........

...... ;)

 

 

jep meer kom je niet tegen.. buiten dat flauwe spul uit Bels en Duitsland. triplex blokken voornamelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@donbone, die bekende blauwe doosjes met piratenschip???die waren hard genoeg, toen kwamen er zwarte..ja en nu lawinepijlen en shit..
yessssssssssss de overbekende groene strijkers, ik heb ook harder spul afgestoken hoor, lawinepijlen aan latarenpalen, vlinder in alle soorten en maten, en natuurlijk de welbekende 100.000 klappers, plus mijn all time favorite de hindu rollen ;)

 

Ben de laatste jaren toch wat meer gecharmeerd van mooi siervuurwerk, heb er misschien ook mee te maken dat ik nu vier jaar samenwoon en dit de meid is waar ik mee door wil, dus ben een stuk voorzichtiger geworden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...