Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

geer

eerste keer (help)

Recommended Posts

voeding een overdosis de

laatste 2 keer. (rare topvorming tot gevolg)

 

en je blad zal vanaf de puntjes gaan verdorren/breken/broos worden als het heel erg is geweest, kun je niks aan doen behalve alleen maar water geven en hopen dat het niet zo hard gaat dat al het groen vergeeld en vd plant af gaat vallen :wacko:

 

heb je wel de juiste verhouding van dat meeldauw spul aangehouden?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey alle, wat een geluk dat ze bijna de tijd vol hebben gemaakt.

staan (nog steeds) rechtop. alhoewel, bij optillen vallen de toppen naar beneden

van het gewicht. als ik het devolgende keer nog eens doen zou zijn stokken toch wel noodzakkelijk.

veel geleerd en door jullie verteld, en nu begint het toch wel te komen het eindpunt.

 

wil ze eigenlijk a.s zondag knippen, maar weet niet of dit te vroeg is. kan iemand mij nog vertellen wat het gewicht doet als ik het nog een week zou laten staan? schilt dit enorm ? of is dat te verwaarlozen ?

 

geer :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
denk dat ik over 2 a 3 weken best tevreden ben, over de opbrengst van mijn 25 geadopteerde tijdelijke kinderen.

 

ik weet dat het je 1e kweek is maar je loopt aardig hard van stapel nu...

 

toen gaven we je advies 2/3 weken te wachten, je bent krap 1wk verder, wacht nou gewoon want met de soort die jij hebt staan komt het aan op de laatste weken qua gewicht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd,geduld is niet te verwaarlozen :wacko:

 

Succes en wacht nog zeker een week en bekijk de trichomen met een zak microscoop

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste hazer en lostchild,

 

op advies van jullie zal ik mijn geduld dan nog een week uitstellen.

 

wist niet dat het gewicht, zo veel schelen zou gaan. dacht ojee dadelijk vallen ze om in de tent. vandaar de gedachte ook om te knippen.

 

thx geer :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi hoi,

 

iemand die mij zou kunnen vertellen wat het verschil met gewicht tussen nu en volgende week knippen

 

thx alvast geer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen antwoord op je vraag, wel ben ik erg benieuwd hoe ze er nu bij staan, zou je nog eens wat foto's willen schieten?

 

Ik heb geen antwoord op je vraag, wel ben ik erg benieuwd hoe ze er nu bij staan, zou je nog eens wat foto's willen schieten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je de trichomen niet bekijken met een loep of zak microscoop?Dan heb je ineens een inzicht wat je wil van effect,knip je ze te vroeg dan scheelt het idd wat aan gewicht maar kan de uitwerking best tegenvallen.

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 dagen geleden werd je nog aangeraden ze minimaal 2 weken te laten staan.

 

Hoe langer je het laat staan, hoe minder dat gif dat je gespoten hebt van invloed is op het resultaat. Waarom wil je nou al gaan knippen dan? De laatste weken zijn juist de weken waarin je de meeste grammen scoort. Ik snap dit echt niet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze nu dreigen om te vallen zal je toch iets moeten bedenken om zo overeind te houden. De toppen worden zwaarder en de stengels zullen doorbuigen of zelf omknakken.

 

En zonder ze gezien te hebben zeg ik je, "tegen alle advies in", dat je nu al kunt oogsten, als je dat wil. :rofl Ik begrijp dat je niet kunt wachten om je eigen wiet te proberen. Maar oogst dan een deel. Dun je veldje uit. En volgende week nog een keer en nog een keer.....

 

Deze dames zullen je geduld nog op de proef stellen, het duurde al drie weken op 12/12 om de eerste bloei te tonen. Dat wordt een latertje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zover ik weet is dat als 2/3 van de haartjes bruin zijn, je kunt oogsten. Maar dan nog

kijk en voel ik aan de buds of het kan. Het gaat op het eind om de enkele dag die telt.

Ik heb al soortjes gehad die bleven maar bloeien en steviger worden, maar de

afgang van de kwaliteit lag op de loer. Ik heb geen Haze gekweekt tot nu toe dus

kan bij deze soort niets met zekerheid zeggen.

Overigens één 600 W is te weinig voor jouw 25 planten. Het oppervlak is te groot.

De buitenste planten aan de rand krijgen te weing licht. Ik ga dan liever voor 2x 400 W.

 

gr, Zappi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook nieuwschierig naar de foto's.

 

heb heel het verslag tot nu toe gevolgd, en ben ook benieuwd hoe je het afmaakt.

dus miss voor de generatie na jou, maak het aub af met foto's.

 

iedereen kan hier van leren.

 

alvast bedankt :rofl

wolfje

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi alle,

 

vanavond gaat ik foto`s maken van de dame`s. zal deze vanavonf dus op de site deponeren

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey alle, vandaag in de kraamkamer geweest. dame`s zijn nu 2 weken verder en de herfst begint er nu snel in te komen.

a.s vrijdag gaat de grasmaaier er doorheen en zal ik denk ik zeer tevreden zijn met het verloop ervan. alhoewel, ben toch wel vaak onderuit gegaan........ zoals gezegt vandaag water gegeven, en omdat de tent zo vol staat met 25stuks, moet ik er telkens een stuk of 10 uithalen om de achterste ook te kunnen voorzien van water. bij het eruit halen moesten ze ondersteund worden tegen de muur aan, anders vielen ze met pot en al om. staat te kijken van de omvang van de toppen en ben nieuwschierig naar het eindresultaat. foto`s maken doe ik vrijdag voor het knippen weer, vandaag mislukt, ivm met een defecte memorycard in het toestel.

 

tot vrijdag, geer :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

water geven met een tuinslang, hoef je ze er ook niet uit te halen :)

apart dat je steeds foto's beloofd en die komen dan niet en je deze serie gaat eindigen met knipfoto's waar we, vanaf week 8 niks meer gezien hebben beetje jammer :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mee eens lostchild

 

al 20 dagen geen foto

geen advies opvolgen over het oosttijd

beetje rommelig allemaal

mensen aan het lijntje houden dat de fotos komen 20 dagen lang

vind dit topic geen reactie meer waardig

eerst fotos dan knippe vind ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mee eens een beetje vaag allemaal, en nu nog uit de tent halen? ben je niet helemaal lekker bezig...

grtz...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zover ik weet is dat als 2/3 van de haartjes bruin zijn, je kunt oogsten.

 

Waar haal je dat dan vandaan?

 

 

Overigens één 600 W is te weinig voor jouw 25 planten. Het oppervlak is te groot.

De buitenste planten aan de rand krijgen te weing licht. Ik ga dan liever voor 2x 400 W.

 

Onzin, ik kweek in een DR 120 met maar 400 watt, ik krijg gewoon goede buds van de zijkanten af en draai door al die extra ruimte wel ruim 1op1 in mijn 2e ronde al :rofl

600 watt is precies goed in een DR 120 hoor..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi hoi,

 

bedankt voor alle reactie wederom, ik kan aan de foto`s nu niets doen.

lijkt wel een opdracht zoals het voorgesteld word, maar kapot is kapot.

 

de dame`s zijn steeds uit de tent gehaald voor bewatering, en zie niets van problemen

op en rond de plant. een waterslang had idd heel erg makkelijk geweest, en een automatisch

watersysteem ook, maar dit was ook niet aanwezig. overigens wel voorgesteld door een medekweker als

oplossing voor de volgende kweek.

 

rommelig is en was het zeker weten, veel geleerd en bijna klaar.,

zal proberen om nog een aantal foto`tjes te maken voor vrijdag maar beloof niets meer,

 

zal idd de 1 op 1 niet halen, maar 26 keer een top maakt toch een hele berg wiet...... TOCH ?

 

geer :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey alle, ff een camera`tje geleend en walla hier zijn de dame`tje`s in de dop.

plan is morgen de kapster uit te nodigen om de lady`s te kortwieken.

 

zie de foto`s en graag advies, ja of nog wachten met knippen ....

gallery_32755_13445_507692.jpg

gallery_32755_13445_1031422.jpg

gallery_32755_13445_1939661.jpg

gallery_32755_13445_2676279.jpg

 

gallery_32755_13444_4613600.jpg

gallery_32755_13444_1394266.jpg

gallery_32755_13444_1737992.jpg

gallery_32755_13444_4766127.jpg

 

alle dank alvast voor de adviezen :rofl

 

geer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Geer, ik zou niet lang meer wachten met omdoen want zie dat je blaadjes in je top bij paar plantjes al goed aan het gaan zijn... Opletten voor toprot ook... Hoe zit het met je LV?

 

Grtz,

 

John007

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo jhon,

 

luchtvochtigheid heb ik niet gemeten deze ronde, heb eigenlijk niets gemeten,

staan zoals ze staan gewoon rechtop.

 

thx voor replay

 

hallo jhon,

 

luchtvochtigheid heb ik niet gemeten deze ronde, heb eigenlijk niets gemeten,

staan zoals ze staan gewoon rechtop.

 

thx voor replay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog weinig bruine haartjes op deze foto's te zien......... zou nog wachten ( hoe moeilijk het ook is :rofl )

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon effe een loepje kopen

dat zegt meer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...