Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

greenf1ngers

36 Amneesjes onder 2X600W | Secret Jardin 150

Recommended Posts

Zijn ze al lekker aan het bouwen?! ;)

 

Grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yoo Ben ik weer, druk druk jullie kennen het!

 

De dames zijn nu 20 cm hoog. Heb mn dig spiegelreflex aan mn pa geleend dus nu iphone pics. Bagger dus met licht aan!

Ze krijgen water met wortelstimulator met ph 6.0. De LV is wel crap nu ik de 2e lamp vandaag heb aangesloten. rond de 40%. Was met 1 lamp 80% omdat de afzuiging toen op 50% draaide.

 

Op foto 3 zie je mijn filter hangen. Deze is f*cking dik en ik ga problemen krijgen met deze brede kappen> Dus ik moet even een andere filter gaan zoeken zodat ik nog wat omhoog kan. Iemand een tip welke filter???

 

Ik heb de spiegelkapjes van de topshields gebogen zodat er minder licht verloren gaat.

 

Dames heb ik een half uur geleden getopt. Sommige gaan hard sommige wat minder. Kijk zelf maar: Als ik mn camera terug heb nieuwe pics zonder licht.

 

gallery_2973_13181_1806051.jpg

 

gallery_2973_13181_502985.jpg

 

gallery_2973_13181_1159377.jpg

 

gallery_2973_13181_2033685.jpg

 

Cheers Greenfingers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi verzorgt !

 

Op foto 3 zie je mijn filter hangen. Deze is f*cking dik en ik ga problemen krijgen met deze brede kappen> Dus ik moet even een andere filter gaan zoeken zodat ik nog wat omhoog kan. Iemand een tip welke filter???

 

Met een andere filter zul je niet veel verder komen.

Je kunt wel snel en eenvoudig een kist maken die buiten de tent staat waar je de filter in zet en de slangen op aan sluit.

 

Dan hoeft de afzuigslang alleen in je tentje uit te komen zonder welke filter dan ook. Die staat dan in de kist.

 

Heb ik vaker gedaan met filters die niet te tillen zijn zonder hulp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat gaat m worden. Ga er morgen meteen mee aan de slag want mn hele tent buigt ook door met deze filter. Lijkt wel een banaan van boven. Gaat alleeen lastig worden om temp goed te houden. Als ik niet direct naar buiten blaas zit ik rond de 32 graden. FF denken dus. Heb ook maar beperkte plek langs het tentje.

 

Thnx guys. De stekken gaan goed nu. Zijn lekker aangeslagen en gaan als een speer. Zeker ook de breedte in nu na het toppen. De helft moet ik nog toppen als ze even groot zijn.

 

Wanneer zal ik de klok om gooien>? ze zijn nu 20cm. Zal ik wachten tot de nieuwe uitlopers na het toppen 5 vingerige bladeren hebben??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag even naar Hornbach geweest en een pomp en vat gekocht enzovoorts om ook maar eens van boven water te geven.

 

Ik ga morgen de filter uit de tent halen en hem buiten de tent plaatsen. Vind t lastig om van buiten lucht te pakken omdat het gaat vriezen en dan wordt het weer te koud. Wil niet meer al te veel uitgeven aan dit hok. Misschien de laatste ronde met deze. Waarschijnlijk kan ik het tovh niet laten maar toch..

Share this post


Link to post
Share on other sites

een preshfilter of carboriginal filter is al een stuk kleiner/dunner.

als je die dan in de lengte tussen je kappen hangt x l x

dan kost dat je als het goed is geen hoogte/ruimte voor je kappen meer...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu de filter buiten de tent aan t plaatsen. De mwningen zinn verdeeld over het uitblazen door de filter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

los van het feit dat een softbox beter afzuigt dan blaast (ivm de druk opbouw) en dat je nu 100% zeker moet zijn dat de filter en slangen helemaal luch/geur dicht zijn, zie ik niet echt een extra nadeel...

(zolang je wel je afgezogen lucht goed kwijt kan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yoo mensen,

 

De filter is nu uit de tent. Hij staat nu naast een raam dat op kiepstand staat. De planten gaan lekker de breedte in na het toppen dat is goed te zien op de foto's.

Mooie uitlopers. Planten houden zich goed. Sorry weer iphone foto's.

Tjonge wat ruiken die krengen nu al sterk!!!

 

gallery_2973_13181_364426.jpg

 

gallery_2973_13181_556077.jpg

 

gallery_2973_13181_1042372.jpg

 

Tips zijn meer dan welkom! Hoelang moeten ze nog op 18/6?

 

Grtzzz green ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valt opzich wel mee. De afgelopen 2 dagen zijn ze flink bijgetrokken. Er zijn 4 stuks die iets kleinet zijn die heb ik ook nog niet getopt en dat doe ik ook niet. Ze zijn nu allemaal ongeveer de pot breedte en groeien lekker dicht samen. Ik denk dat morgen de klok om gaat. Heb hele mooie nieuwe uitlopers al.

Share this post


Link to post
Share on other sites
de uitlopers volwassen laten worden.,maw er moeten 5vingers zijn.

Dan pas 12/12

 

Nu is het inschatten ik wil ongeveer 1/3 deel groen zien,dan op 12/12.

Maja zo doe ik het ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha die greenfingers,

 

die amneze gaan mooi man! ach die paar ongelijkheden zal je altijd wel hebben welke soort je ook pakt,

 

ze groeien lekker en zien er potent uit ;)

 

Grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yow greenfingers,

 

 

Ziet er allemaal prima uit..

 

Worden mooie plantjes voor je !!

 

Sucses ga je volgen!!

 

Greetzzz Bubble Cheese

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yoo mensen bedankt voor het volgen schuif lekker aan!

 

Ik heb vandaag de klok om gezet. Bij de volgende update goede foto's. De planten gaan nu hard. Poging gewaagd om de uitlopers op de foto te zetten.

Dames hebben tot vandaag water met wortel stim gehad op ph 6.0. Vanaf de eerste bloei ga ik canna flores geven en Aptus Super PK halve dosis.

 

 

gallery_2973_13181_664279.jpg

 

gallery_2973_13181_1144945.jpg

 

gallery_2973_13181_264086.jpg

 

gallery_2973_13181_646375.jpg

 

 

Werk ze vandaag! (Of niet)

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies het juiste moment voor die omschakeling die groeien verlopig nog wel ff door :tu en nu knallen he!

 

mooie dichte notess, ze doen wat ze moeten doen.. ;)

 

fijne avond

 

Grtz P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vanaf de eerste bloei ga ik canna flores geven en Aptus Super PK halve dosis.

 

 

vanaf zichtbare bloei super pk meegeven zou ik niet doen, heb je dat vaker gedaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...