Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

greenf1ngers

36 Amneesjes onder 2X600W | Secret Jardin 150

Recommended Posts

net boven het net knakken.. bang dat ie knakt? ja zo heet het toch ook :blink: gewoon proberen. mocht ie eraf knakken dan tape je het weer aan elkaar.

Daar heeft amnees gelijk in het zijn reuze sterke planten binnen no time is de stam hersteld.

En met tape werkt inderdaad ook perfect heb ik ook weleens moeten doen langleve de duketape :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes ouwe knak-o-loog, gaan ze zeker waarderen, en nu knallen :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet ik veel dat amnees knakken bedoelt met platleggen:)

 

Thnx krasi! Ja nu knallen met die wijven hahah

 

Amnees thnx buddy

Share this post


Link to post
Share on other sites

stikkie wordt weer helemaal genegeerd.. :rofl

 

komt zeker door ze 5000 post's... :wacko:

:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgen een nieuwe filter kopen. Denk wilco 1000m3 carboriginal.. Iemand hier ervaring mee? Ga erdoor uitblazen

Share this post


Link to post
Share on other sites

can carboriginal is :wacko: mooiste filter samen met de preshfilter die ik gezien/gehad heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wilco............... die lekt altijd!!!! Zeker in de laatste weken bloei. Bah..

 

En dan zijn er shops die beweren dat het exact dezelfde kwaliteit is als een carboriginal filter, alleen goedkoper.... MY ASS!!!!

 

Carboriginal filter nog nooit last van iets gehad.... Wilco.....BAH

 

 

Maar een Can Carboriginal kende ik nog niet stikkie, hoe zijn die? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 80 euro betaald aangezien ik ooit bij die shop gewerkt heb krijg ik mooie korting. Dat is nog eens een prijsje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo mensen,

 

De planten doen het redelijk. nu 47 dagen op 12/12 en dag 36 van de zichtbare bloei.

Ik merk dat de zijkanten het beter doen met de topshield kappen maar het midden vind ik iets minder gaan. Ze krijgen nu 2 keer per week 2/3 van de max dosis voeding.

Hoe vinden jullie ze erbij staan? Kunnen ze natter? Krijgen nu 30/40 liter om de dag en ze trekken de potten niet droog. Zijn altijd mooi vochtig als ik water geef

 

gallery_2973_13181_1291122.jpg

 

gallery_2973_13181_1406594.jpg

 

gallery_2973_13181_627741.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stekkenboer zei 9 weken... Maar dit is de lange versie denk ik zo. Met 10 weken hak ik ze om. Nieuwe ronde draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo mensen,

 

De planten doen het redelijk.

nu 47 dagen op 12/12 en dag 36 van de zichtbare bloei.

Ik merk dat de zijkanten het beter doen met de topshield kappen, maar het midden vind ik iets minder gaan.

Hoe vinden jullie ze erbij staan?

 

Zomaar een vraag.

Ik vraag mij af wat je er mee bedoeld of hoe het zit !

Doen de planten het beter aan de zijkant vergeleken met het midden.

Zijn ze dan in het midden matig en aan de buitenkant goed of zijn ze in het midden goed en aan de zijkant beter ?

 

Murc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaal heb ik dikke dikke toppen recht onder de lamp en buiten mindere planten. Nu is alles ong hetzelfde met hier en daar een iets dikkere top. Eens kijken wat ze de komende weken doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien de kappen iets lager hangen en/of ze minder breed afstellen?

Hoe lang gebruik je al dezelfde bulbs? Misschien vernieuwen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Normaal heb ik dikke dikke toppen recht onder de lamp en buiten mindere planten. Nu is alles ong hetzelfde met hier en daar een iets dikkere top. Eens kijken wat ze de komende weken doen...

 

Ik heb het vaker gehoord hier op het forum bij topshields, dikere toppen aan de buitenkant :)

 

 

Misschien de kappen iets lager hangen en/of ze minder breed afstellen?

Hoe lang gebruik je al dezelfde bulbs? Misschien vernieuwen?

 

Lekker bezig :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik de topshield eraf ga halen. Volgens mij houdt deze licht tegen recht onder de lamp en is dit de oorzaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou kunnen GF, volgens mij werkt het goed als de plantjes jong zijn, minder IR warmte, wanneer ze gaan bloeien de topshield verwijderen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan verpest je het hele ''dicht er op breedstraal'' concept..

kan je beter een adjust a wing halen om met de diepte te spelen, ik vind tot nu toe het topshield concept echt perfect werken..

 

30 cm van het bladerdek af zonder tekenen van verdampings problemen.. :rofl

ik zou ze laten zitten tot het einde, want juist in de bloei is stralingswarmte een boosdoener.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ze nu op 40 Cm hangen dat is wel lager als normaal maar het is natuurlijk de vraag of de dikkere buitenrijen het normale explosieve midden compenseren in totaal. Ben er heel erg benieuwd naar, dan maak ik deze af met topshields. Eens kijken wat de eindscore wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...