Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Art

Vijf gewone Amnezen in een tentje

Recommended Posts

art man zonde van je klote stekken ....

maar t gaat wel goedkomen bij jou zoals altyd .

 

succes kerel

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb 'Art' , 'organisch kweken' en 'uitstekend' vaak tegengekomen in 1 zin dus we zullen jou topic ook eens onder de loep nemen.

en trouwens, amnesia is/was 1 van men favoriete wietjes dus ik zal het zeker kunnen smaken wat ik hier zal zien.

ik hoop op een goeie kweek voor je zonder al te veel problemen, veel suc6.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nou ik heb gezongen,nu hangen die twee helemaal slap,

 

Ja dan vraag je er zelf om dude ;)

Dan ben je snel verwend met sterke zaailingen is het niet ?

 

Veel sterkte met aan vullen

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb 'Art' , 'organisch kweken' en 'uitstekend' vaak tegengekomen in 1 zin dus we zullen jou topic ook eens onder de loep nemen.

en trouwens, amnesia is/was 1 van men favoriete wietjes dus ik zal het zeker kunnen smaken wat ik hier zal zien.

ik hoop op een goeie kweek voor je zonder al te veel problemen, veel suc6.

 

Van wie zou je dat nou hebben :tu Slim bezig jongen, volgen deze handel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Art maakt er wel wat moois van ik weet als ze ruimte krijgen kan het zo maar eens mooi uitpakken. ;)

 

@Donnie,Als voetruimte invloed heeft op de opbrengst........dan zouden dit 5grams plantjes moeten zijn

 

gallery_22925_8436_22414.jpg

 

Suc6 :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer hoor Art, gelukkig heb je er 3 doorheen getrokken, en met 2 CB-haze heb je een mooie vervanging ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Art: Klote man met stekken weet je het nooit soms, zoals Sannie al zei zaadplanten verwennen je natuurlijk wel. Ben benieuwd wat je van de cheeseberry gaat maken.

 

@PH Ik zal niet zeggen dat je geen goede opbrengsten kunt scoren met kleine potten - maar het is wel degelijk van invloed natuurlijk. Een gezonde plant met een grote wortelwolume neemt meer op en geeft meer af dan een plant met een kleiner wortelvolume, dat ga jij als kenner toch niet tegenspreken ;)

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voorlopig baal ik enorm,krijg net te horen dat mijn operatie mislukt is en dat alles opnieuw moet,alleen dan wat uitgebreider ;)

Door al dat gedoe is mijn zorg voor de plantjes ook wat minder,maar we gaan stug door!

 

@Donnie,

Die stekken waren al kantje boord,het is dat ik weet wat voor brenger dit is ..................... :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das balen Art,sterkte!

 

het is dat ik weet wat voor brenger dit is ..................... ;)

@Sannie,Daar kan op dit momend nog geen zaadplantje tegen op :specool :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voorlopig baal ik enorm,krijg net te horen dat mijn operatie mislukt is en dat alles opnieuw moet,alleen dan wat uitgebreider ;)

Door al dat gedoe is mijn zorg voor de plantjes ook wat minder,maar we gaan stug door!

 

 

:tu ....Sterkte Art !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een rot nieuws weer Art, het zit je niet mee, sterkte man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx!

Stand van zaken,ik heb gisteren drie ontkiemde CBH zaden gepoot,1 is boven.

Twee amnezen gaan goed,de andere leven wel maar er zit weinig vooruitgang in,waar je de bekertjes ziet zitten de zaailingen,CBH is een sterke groeier,,die de amnees nog kan inhalen en die niet lang hoeft voor te groeien,nu hopen dat alle zaden opkomen,en de achterblijvers blijven kans maken,de drie potten gaan binnenkort iets omhoog.

 

Hoop dat vanaf nu beter gaat,want me voorraad slinkt ook,maar ik doe me best..............

 

gallery_16683_13182_1060261.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Art, de 2 bovenste gaan mooi, misschien dat links onder het nog gaat redden, de rest heb ik een hard hoofd in, maar ach back-up is on the way ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals Krasi zegt, ik denk persoonlijk dat die linksonder het niet gaat redden en teveel achterstand gaat oplopen. Beter die Amneesjes eruit en 3x CBH draaien, is een mooi combokweekje zo. Die 2 amnezen bovenin hebben het al naar hun zin!

 

Wat betreft je ingreep, lijkt me echt verschrikkelijk dat je te horen krijgt dat je operatie is mislukt, heel veel sterkte met deze zeer vervelende situatie.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heyy art

Wat jammer dat je weer onder het mes moet ;) ik hoop voor je dat dit de laatste keer is en je weer zo gezond word als een vis

 

Hopelijk komen je zaadjes snel uit en worden dat je mooie lekkere opbrengst wietje zodat je stash weer aangevult word

Heel veel sterkte , beterschap en succes

groeten pac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bedenk me dat het misschien stam rot kan zijn bij die niet mee komen.

Ze hebben wel de voortekenen=ze hangen niet slap,ze verdampen dus maar groeien niet...

Check dat eens als je ze dr uit trekt.

 

Suc6 met aanvullen en sterkte met je gezondheid!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx voor de reacties!

De cbh zijn allemaal opgekomen,en heb ze wat beter in het zonnetje gezet.Stamrot zou kunnen,ik trek morgen er twee uit,die andere lijkt weer iets op te knappen.Twee amnezen gaan prima,en ga ik fimmen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@P H donner,

Ééntje had beginnende rot en heb ik eruit getrokken,de andere twee beginnen bij te trekken en te groeien,dus die laat ik nog even zitten.

De zaailingen zijn alle op,de strijd kan beginnen en de sterkste zal winnen ;)

Volgende week dinsdag weer onder het mes,met een hoop gebel toch gelukt om de wachtlijsten te omzeilen...............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch ben ik bang dat die dan ook zijn aangetast.

Misschien met een kwastje voorzichtig wat aarde weg vegen...check it out.

 

Fijn dat je snel aan de beurt bent! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die kleine heb ik uitgegraven,en de hoofdstam bruin,maar een zijvertakking groen gaat wel goed,maar is dus wel aangetast,maar er onstaat wel weer een goed deel(zijvertakking).

Plukken of laten staan,hoofdstam is aangetast maar zijtak is apart geworteld en groen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn gevoel zegt weg.

 

Plant zal altijd achter lopen,beter ruimte voor gezondheid ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt mij ook,alleen bij de derde twijfel ik,zie geen aantasting(als ik dieper graaf beschadig ik de boel),en ze begint te groeien.Bij de andere twee waren de stekblokjes zeiknat terwijl de aarde eromheen droog was,lijkt wel f die plugjes vocht aantrekken..............voor jou de laatste keer met die kt plugjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de zaailingen er goed uit zien, zou ik ook PH Donner zijn advies volgen. Beter het zekere dan een onzekere en misschien minder gezonde plant.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites
twee waren de stekblokjes zeiknat terwijl de aarde eromheen droog was,lijkt wel f die plugjes vocht aantrekken..............voor jou de laatste keer met die kt plugjes :tu

Tja..we weten dat ze allemaal voetjes hadden,maar misschien net iets te weinig...... ;)

Ga idd nooit meer turfpotjes gebruiken :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

De tweede die ik er heb uitgetrokken zat muurvast,en geen spoor van stamrot,de derde(middelste plant op de foto) lijkt nu echt bij te trekken en laat ik even staan.

 

gallery_16683_13182_43899.jpg

 

gallery_16683_13182_544301.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...