Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Art

Vijf gewone Amnezen in een tentje

Recommended Posts

Ben even door omstandigheden weggeweest,even onder het mes geweest.Het begon weer te kriebelen,ph heeft me op gang geholpen want ik ben best nog brak,wat ben ik blij met dit forum :D

Tja,er staan vijf amnezen die het wat moeilijk hebben gehad,slap,koud etc,nu staan ze onder 600Watt op 18/6,eerste dagen even op 24/0,en vier gaan het wel redden,1 is nog wat slap maar het kruintje staat wel goed,foto's volgen later.

 

Het wordt een basic Sannie style ronde,custom mix,buffertabs,schimmels en bac boei,niks meer of minder.Wel hebben ze beetje wortelstim gehad en een beetje stikstof de eerste dagen gesproeid(vismix).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dat je er weer bent Art..

 

groentjes,

chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi art

Beterschap en hopelijk ben je snel weer op de been , wat aardig van PH dat hij je heeft geholpen :D

Je plantjes zullen vast wel bij trekken ;)

Ben benieuwd naar de fotos

Succes Beterschap en Groeten pac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de eerste plaats beterschap natuurlijk.

Veel succes met je amnezen.

 

en verslagen van Art zijn art.

 

Volger hiero.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Art,

 

Van harte beterschap gewenst en veel succes met deze kweek.

Groet!

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jawel,PH heeft ook een goede kant :D

 

Beterschap Art.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wens je succes en kom regelmatig even koekeloeren.. en beterschap gewenst uiteraard!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt mannen,ja Stikkie,het is de oude gleufenglijder amnees :D

Foto's volgen morgen als ik zin heb,ze staan er nu nog wat zielig bij,nog wat bleekjes van kleur,ze hebben hiervoor iets te koud en waarschijnlijk daardoor te nat gestaan,maar er waren mooie wortels dus ze hebben wel kans ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee Art, sterkte met revalideren, ik ben blij dat je weer gaat beginnen, ik mag graag je topic`s lezen :) , Ph toffe kerel ;) , waar forum al niet goed voor is :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Krasi!

Een paar foto's van vanavond,kruintjes staan omhoog,komt goed,ze hebben het moeilijk gehad,

 

gallery_16683_13182_950398.jpg

 

gallery_16683_13182_3928770.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn dus de aangeslagen meiden, je zal er wel weer wat moois van maken, succes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi,

 

Zo op de foto lijkt het nog weinig,maar ze zijn nu alle vijf aangeslagen,kruintjes staan omhoog,en zag al 7 vingerige blaadjes in ontwikkeling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had wel weer zin in een verslag van Art :D Fijn dat PH even wilde helpen, goede mensen hier ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tw!tchy,

Hij heeft zelfs gestofzuigerd :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stekjes hebben het inderdaad zwaar gehad Art, maar als ze eenmaal aanslaan dan ben jij wel iemand die goed zorg voor ze draagt, dus dat zal wel goedkomen dan.

 

Ben benieuwd naar je volgende update met hopelijk aangeslagen stekken.

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn aangeslagen,gelukkig hadden ze al aarde wortels,heb ze meteen als zaailingen behandeld,behalve dat de lamp wat hoger staat om ze aan 600watt te laten wennen,maar geen gedoe met lv maar gelijk knallen.

Zal wel een weekje duren voordat ze beetje mooier eruit gaan zien,wordt zo'n drie weken voorgroei schat ik in.Het mooie is dat eind December een Gavita 1000watt in de planning staat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker, deze amnezen krijgen dus in de bloei een dikke 1000 watt voor hun raap? Ben erg benieuwd wat hier af gaat komen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee 1150 gok ik, hopelijk komt het een beetje in de richting van de g/w..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja,de volle mep,gram per watt zal moeilijk worden maar ik doe me best :D

Drie zijn nu goed aangeslagen en beginnen zich te herstellen,twee andere doen het wel,maar het gaat wat trager.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan heb je wat meer medium nodig om er een kilo + vanaf te halen denk ik zo. :D

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met 18 liter is denk ik maximaal 200 gr droog per plant haalbaar,maar met grotere potten,langere voorgroei moet het mogelijk zijn.

Drie Amneesjes beginnen zich goed te herstellen,twee blijven erg achter en staan nu bijna stil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze ga ik ook maar eens volgens art :D

 

die vorige was ook zeer netjes

 

ennuh die ene twee stekkies komen wel hoor , zing maar een beetje voor ze ;)

 

 

 

 

 

 

succes

 

 

Greetzz jw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik heb gezongen,nu hangen die twee helemaal slap,zag het gisteren al aankomen met lampje op 60 cm dus meteen een paar Cheeseberry Haze uit de eerste batch ter ontkiemen gelegd,dit is een zeer snelle groeier die aan een korte voorbloei genoeg heeft,met twee nieuwe amnees stekken loop ik teveel verschil/vertraging op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...