Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Smellygreenshit

Vreemd gevoel in luchtwegen

Recommended Posts

Ik weet niet of dit topic hier op de juiste plek staat, maar kon geen betere plek vinden dan roken en rollen.

Ik heb een heel maf probleem. Ik heb geen idee of het word veroorzaakt door het blowen maar ik gok van wel.

 

Ik heb 5 jaar lang minder kunnen blowen dan ik wilde door een relatie. Die relatie is voorbij en ik kan dus weer normaal blowen.

Om de schade een beetje in te halen van de afgelopen 5 jaar ben ik twee maanden lang echt veel gaan blowen. Vooral veel Amnesia gerookt en behoorlijk veel waterpijp.

 

Sinds een paar weken heb ik het gevoel dat ik téveel zuurstof binnenkrijg, het is een beetje lastig uit te leggen. Ik heb gedurende de gehele dag last van het gevoel alsof er menthol in mijn luchtwegen is gekomen (geen benauwdheid, maar het open gevoel dat menthol geeft en de koude lucht die je voelt). Ik heb het gevoel heb dat mijn keel en luchtpijp veel meer lucht krijgen tot het punt dat het gevoelig word. Heb ook het idee dat mijn smaak wat veranderd is.

 

Nou vroeg ik mij af dat dit misschien komt door veel blowen. Ik betwijfel het zelf, heb dit gevoel nog nooit gehad en blow al ruim 20 jaar dagelijks.

Zou het kunnen zijn dat mijn longen en luchtwegen door bepaalde leuke stofjes uit de Amnesia 'open' zijn gaan staan ofzo? Ik ben hiervoor al bij de huisarts geweest en die heeft even geluisterd naar mijn longen en luchtwegen en kon niks geks vinden. Maar het blijft aan me knagen en het is gewoon een vervelend irritant gevoel.

 

Ik hoor graag jullie mening :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voelt het alsof al het sluim wat normaal in je keel zit weg is en daarom de huid sneller afkoeld als je ademd

ik heb hier weleens last van namelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey,

heb je geen chemische weed gerookt? waar allemaal troep op zit gespoten?

sterkte ermee

groetjes alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wake en bake: Nou... nu je het zo zegt. Voorheen had ik veel last van slijm, veel de keel schrapen enzo. Daar heb ik nu geen last van.

@187suspect: Ik haal m'n wiet altijd bij Far Out in Dedemsvaart. Denk niet dat zij bespoten spul verkopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb veel waterpijp en bong gerookt :rofl. Toen had ik last van een droog en een soort open gevoel in me keel.. Nu ik gewoon jointjes rook heb ik er geen last meer van. Weet niet of jij alleen joints/bong etc rookt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja dan kan maar 1 ding zeggen:

 

Geen rampen met verdampen!!

 

Al rook ik zelf graag een joint.

 

Succes met je zoektocht,houd in gedachte dat iets verbranden nooit helemaal onschadelijk kan zijn als je dat inademt.Vandaar verdampen.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rook je met of zonder tabak?

Als je echt met tabak wilt roken kijk dan eens naar een tabak zonder additieven (zoals American Spirit en Mr. Jacks), zo rook je al een stuk minder zooi en misschien helpt dat bij het verminderen van je klachten. Ook heeft American Spirit veel verschillende sterktes, wat misschien kan helpen als je wilt afbouwen.

Maar helemaal met tabak stoppen is natuurlijk nog beter.

 

Cannabis verdampen of het verwerken in voedsel zijn ook nog goede opties om zo je luchtwegen te ontzien.

 

Ook word er enorm veel gerommeld met de cannabis die in de coffeeshops ligt, er worden een hoop chemicaliën, gif en rotzooi gebruikt, wat de consument uiteindelijk weer oprookt. Er staat niet voor niks op de fles van het antischimmel middel van Bayer (Baycor): Bayer is niet verantwoordelijk voor schade bij onjuist gebruik... en dit is nog maar een product die je gewoon bij het tuincentrum kan kopen.

 

Overigens kan je bij een andere arts een second opinion aanvragen, het kan zijn dat de ene arts mogelijk ergens overheen heeft gekeken wat de andere arts wel opvalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit probleem herken ik.

 

Inmiddels is het al heel wat jaren terug dat ik dit probleem heb gehad.

Toen ik begon met blowen kreeg ik na een half jaar hetzelfde probleem. Op dat moment was ik nog erg actief in de sport en je raad het dus al elke keer als ik adem moest halen begon ik te hoesten. Tevens ook zonder te sporten had ik er last van maar niet zo erg. Bij mij is het vanzelf weg gegaan na een ong. driekwart jaar.

Ik heb er zelf nooit een verklaring voor gevonden of naar de dokter geweest maar mijn advies is gewoon blijven door blowen en maak je geen

zorgen want het gaat vanzelf ook weer weg. Het is een kwestie van tijd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt misschien door die amnesia

Ik heb vaak gehoord van mensen die alleen maar (veel) haze in een periode rookten en dat hun smaak veranderde en hun keel kut begon te doen..

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah! Was het draadje alweer vergeten, zijn weer wat antwoorden bijgekomen.

Sinds ik dit topic geopend heb ben ik geen bong meer gaan roken en het probleem is zo goed als verdwenen.

Amnesia rook ik nog steeds elke dag maar nu alleen nog in joints. Ik rook m'n joints met Drum Natural Flavour.

 

Ik ga wel ff op zoek naar American Spirit en Mr. Jacks die kantklos noemde.

Verdampen heb ik ook geprobeerd maar is echt niet mijn ding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...