Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BigGreenBag

BigGreenBag's inloopkast 1x600W + 1x400W

Recommended Posts

en en

is het al een beetje te roken ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

toppie gozer ;)

 

volgende ronde nog dikker ? :)

 

 

ben er direct weer bij met volgen !

 

succes met de smokes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, ik ben weer terug,

het grootste nadeel van zo een kweekje, waar niemand wat van weet is toch wel dat je geen 2 dagen de deur uit kan!

Wat dus resulteerde toen alles goed droog was, met al dat Friso gebeuren op TV, mijn maat en ik besloten ook maar een weekendje de sneeuw op te zoeken,

dat werd dus al snel weer een klein weekje, en een bakje doen op de terugweg naar huis plakte daar nog eens 5 dagen aan vast :(

Gelukkig hadden we een grote zak mee genomen, en dit wietje doet ook in de kou echt goed zijn werk ;)

Hoop gezeik met opdrachtgever, maarja je leeft maar 1 keer toch?

 

Eenieder echt heel hartelijk bedankt voor de mooie woorden :lol:

 

@amnees Die FT5 hoofdtop woog uit mijn hoofd zelfs bijna 90 gram, pakte daarom topjes die ik onderaan de groote top had weggeknipt erbij om de ons te gaan redden,

wat niet lukte overigens ;)

 

@Krasi Dank je :P Dat zag jij erg scherp ;) Maar het gaat om de uitwerking! ;)

 

@DOC Thnx, jij echt dubbel bedankt, want het is allemaal op jouw brouwseltjes en mengseltjes gegroeid!

Heb vooraf bijna wakker gelegen tussen de keuze Ferro en jouw GL, maar de keuze aarde op voeding van dezelfde gaf voor mij de doorslag,

en achteraf bezien ben ik heel blij met deze keuze, en met jouw begeleiding er ook nog is bij kon dat natuurlijk niets anders als een succes worden toch? :D

 

@Tw!tchy TY gaat echt alle fantasieen te boven dit resultaat ja :P Oordeel zelf de kwali!? ;)

 

@Stikkie Thnx, De soort gaat zeker KillingField worden, maar wanneer en hoe is nog even de vraag!?

Heb nu voor bijna 2 jaar roken voor mijn maat en mij, dus geen haast ofzo, maar ondanks relatief goede opbrengst,

denk ik niet dat ik het zo nog een 2e keer ga doen zo hier, vind het toch wel een hoop werk en opoffering van mijn vrije leventje! :P

Wat niet wegneemt dat ik letterlijk en figuurlijk het licht heb gezien omtrent deze eenvoudige hobby :P

en dat BGB's inloopkast BiG Brother 1,2 en 3 allemaal al in de planning liggen,

maar dan wel bij allemaal minimaal de kans hebben om als het moet, het even automatisch te laten lopen allemaal,

want dat aan huis vast te zitten geeft mij een benauwd gevoel.

 

@greenf1ngers Dank je, het hoe en wat moet ik nog even bekijken, maar die 2.6 Kilo gaat wel een minimum worden,

om nog een volgende ronde op te zetten :)

 

@pacman Thnx ben er zelf ook erg blij mee :)

 

@Elmo TY ja het is zeker te roken! Zels nu na een maand komt het nog aan als de eerste joint! :D

Bedoel echt de eertse joint die ik rookte toen ik 16 ofzo was :)

Maar je zal het beleven ;)

 

@juicy Dank je, ja de volgende ronde wordt zeker dikker, het licht wat erboven komt te hangen ook ;)

alleen niet in dit hokje, dit soepel verlopen eerste kweekje opent deuren naar grotere ruimtes :(

 

De statistieken en foto's volgen nog maar heb op het moment even een over volle agenda, en alles behalve wat dit wietje wil is drukte aan je kop :D

 

Mvg BGB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topkweekje BigGreenBag, je nick doet je alle eer aan ;) echt, echt heel mooi gedaan, you've got it all, quality and quantity :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
@juicy Dank je, ja de volgende ronde wordt zeker dikker, het licht wat erboven komt te hangen ook :lol:

alleen niet in dit hokje, dit soepel verlopen eerste kweekje opent deuren naar grotere ruimtes ;)

 

Mvg BGB

 

 

laat maar komen dan :(

 

ben zelf ook opzoek naar een leuk pandje voor een kleine 100 stuks ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plannen na een mooie ronde, lekker vakantie gevierd en bovenal genoten van een prachtig eigen product, ik heb al een beetje mogen genieten van je Fairy Tail wietje

 

gallery_30844_12649_60965.jpg

 

gallery_30844_12649_59224.jpg

 

Lekker wietje, beetje fruitig, maar dan ruig.

Ik ben net weer beter van een kleine week griep, dus misschien niet heel opjectief, maar hij slaat gelijk hard toe, stevige stoned.

Geen last van hoesten, erg lekker in m`n vaporizer.

Lekker rustig genieten :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteravond nog even je Madly blue gerookt, in een joint deze keer, ze was nog niet helemaal droog.

Ruiken doet ze wel, erg lekker, ook is het de meest trichoomrijke van de 3.

De smaak was ietsje minder omdat ze nog wat vochtig was, maar de stoned was werkelijk heerlijk, lekker op de bank liggen een film kijken, vanavond nog even je White Widow roken.

 

Madlu Blue, ik heb er al een stukje afgehaald

 

gallery_30844_12649_2123902.jpg

 

gallery_30844_12649_144696.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kreeg ook wat in mn hand gedrukt

gallery_24304_11599_616678.jpg

heerlijk geurtje en 2 zaden

 

gallery_24304_11599_558183.jpg

prachtige top om te zien

haartjes nog onbeschadigd :lol:

 

gallery_24304_11599_396774.jpg

een beetje fluffie / zachte top , maar niet mider sterk

 

dank hiervoor BGB

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee laatste topje, White widow, erg lekker geurtje idd, smaak ook prima, beetje musky, en weer zo`n lekkere body stoned

 

gallery_30844_12649_1008452.jpg

 

gallery_30844_12649_165252.jpg

 

Thanks BGB, en de postduif, op naar nieuwe hoogtes :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...