Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Exclusieve sativa

Recommended Posts

Voor het geval dat er een super pheno tussen zit,ga je ze ook allemaal stekken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi PH, dat is idd wel wat voor de toekomst, heb ik gemerkt bij m`n Killingfields, er zat een prachtige potentiële rose moeder tussen, ik heb het echter nog nooit gedaan, maar wil het wel graag leren.

Ik zal trouwens 1 soortje per keer gaan growen en pas na m`n eesrtvolgende ronde, ik heb nl nog 10 ice x silverhaze liggen, met als back-up 2 KF en 1 big buhdda cheese :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thanks zODd, ik ben al enige tijd gefacineerd van haar, topics van Art en ElAndy versterkten dit gevoel, morgen of overmorgen ga ik het huidige lijstje onder handen nemen, survival of the fittest :wave:

 

En mijn SP topic dan? :vape:

Haha zonder gekheid, het is echt een super leuke strain, maar wel veel onderlinge verschillen. Ook de enige strain tot nu toe waarmee ik 2x tegelijkertijd over de 1op1 ben gegaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is maar 1 oriental express,,,en die is van billygoat :lol:

Een mama ervan is de basis van casey jones ook,.............dunno what ace made out of it tho (or nectar seeds)

en om het lijstje een quest te maken: lambsbread,,,a5(c5 en familie :verrygood ),,,,colombia gold (tot red) ,,chocolat thai.....etc etc etc

greets,

Hups

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hupla, always a pleasure, mooie input ook, s5 is ook een mooie aanvulling en dat is nu net de strain waarmee ik aan de gang ga, moeders en eigen stekken, maar eerst nog een ronde C99, direct afgeleidt van de Cinderella99 van de Brothers Grim :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

s5??????????????????????

hehe daar hak het niet over,,,,,,ging over exclusieve sativa :verrygood

 

Hups

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know mate.....maar ik ben zo laaiend enthousiast over die strain, ruikt lekker, mooi en erg heftig, my kind of girl :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super lemon haze niet to de het lijstje? is erg lekker ze hebben er ook die cup in 2008 mee gewonnen.

Ik denk dat je gewoon zelf een soortje moet gaan kweken en een beetje uit moet proberen.

 

Ik had ooit mexican haze van (weet niet meer welke breeder) kreeg wel folders van sensi seeds erbij. Ik moet zeggen dat deze soort echt geweldig is/was. De toppen werden erg groot en hard. THC op de toppen viel mee ze plakten niet echt en stonken niet, wel erg vet.

 

De gedroogde toppen roken ook niet echt super lekker. Maaar ervan roken brengt je in een heel anders stadium haha.

Was zelf zo erg dat 2 ervaren rokers die dagelijks paar grammetjes oproken nog niet eens een hele blow op konden roken met zijn 2en haha.

 

ik zal is kijken of ik nog foto's kan vinden en welke site het vandaag kwam.

 

grtz palla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...