Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rock fever

Lage dosissen LSD

Recommended Posts

:lol:

 

LSD is toch totaal iets anders dan paddo's hoor.

Paddo's zijn spirituele trips , LSD is als een achtbaan

 

met deze stelling ben ik het eens

 

ik zie paddo's meer als een soort medicijn voor de geest. een middel om jezelf beter te leren kennen, bepaalde situaties waarin je je bevindt heel helder en eerlijk te aanschouwen. een middel dat daardoor echt levensveranderend kan zijn op mentaal en spiritueel vlak.

ook met lsd zie ik wel die mogelijkheden maar voor mij persoonlijk in behoorlijk beperkte vorm. kan me voorstellen dat dit voor anderen weer anders kan zijn maar de lsd ervaringen die ik had waren voor mij hoofdzakelijk doldwaze achtbaanritten met een vleugje spiritualiteit en de paddotrips waren eigenlijk kwa verhouding het omgekeerde.

 

Kijk hier wel mee uit.. de kans is er dat verkeerde ''dingen'' tijdelijk je gedachten overnemen....En dit geld vooral voor gevoelige mensen.

Als je jezelf wil helpen/beter wil leren kennen denk ik dat je beter een goed medium kunt opzoeken dan paddo's slikken. Ze kunnen een poort open zetten waar je niet vrolijk van word.

hoe dat zit met LSD weet ik niet

Edited by GroeneShizzle

Share this post


Link to post
Share on other sites

goh je quote nu toch wel een behoorlijk oude uitspraak

maar geeft niks want ik ben het nog steeds roerend eens met mezelf :lol:

 

en ach iedereen moet hetgeen doen waar hij of zij zich fijn bij voelt en wat het beste voor hem/haar is.

paddo's werken voor mij zeer goed op de eerder genoemde en gewenste vlakken.

 

het is trouwens niet zo dat ik problemen heb of had en daardoor maar aan de paddo's ben gegaan. ik wilde ooit gewoon eens experimenteren met dit middel, lekker uit mn bol gaan ermee, maar ervoer toen de bijkomende geestelijke voordelen van dit middel.

 

en dat gezever over poorten openzetten en dergelijke klinkt mij als lariekoek van mediums in de oren :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey!

 

Ik wou ook nog even iets kwijt, minder dan 2 maanden terug hebben wij ook lsd geprobeerd voor het eerst

150 ug zegeltjes waren dat, helaas werkte dit bijna niet en zouden de volgende keer dubbele willen proberen.

 

volgens mij moeten mensen die met 50 ug al iets voelen psychedelica met rust laten

je kan heus wel 100 proberen als je nog geen enkele ervaring ermee heb en klein beetje normaal int leven sta

 

gegroet en succes :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ooit 1 maal lsd gedaan, was een "hoffmanneke", gelijk ze hie in begië zegge... Was meteen ook de laatste

keer... Heb er geen goede ervaring mee gehad (moet wel zegge, ik liep rond op een hardcore feest). Ik heb mij echt nooit zo slecht gevoeld... Ben helemaal beginne flippe, had paniekaanvallen, echt zwaar slecht gegaan... Zouden ze me nu geld geven om het nog is te doen, deed ik het nog niet... Geef mij maar paddo's, vind ik persoonlijk veel meer "controleerbaar".

Share this post


Link to post
Share on other sites

laatste keer dat wij aan de stamp gingen werden we wakker met een smeulende, weggesmolten tuintafel,,,,,,,,,,,,,,yes de stukken vlees er nog op!! was een top BBQ :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier juist precies omgekeerd,LSD gaf een mooie regelmatige trip,terwijl de paddo's juist een sterk 'rollercoaster-effect' hadden.

IMO juist door het 'chemische' tegenover het 'natuurlijke',ik gaf juist de voorkeur aan LSD,omdat je dan veel minder stoffen binnenkrijgt,die een niet gewenst bij-effect hebben.

Stoffen die je bij paddo's wel mee binnenkrijgt, die dan ook juist een coctail maken van verbindingen,gericht op het voorkomen van consumptie.

Waarvan de meeste geen enkel hallucinogeen effect hebben,maar wel onaangename lichamelijke effecten hebben,denk aan misselijkheid en vaak wat hoofdpijn de volgende dag.

Beiden nooit gehad met LSD en wel degelijk met paddo's(en zowel 'engels'/'mexicaans' of gewoon de (kaas :lol: )kaalkopjes).

Mijn reizen als psychonaut zijn inmiddels wel aardig wat jaartjes achter me,maar ik heb wel in de tijd wel genoeg getript voor meerdere levens. :lol:

 

Grtz. Aad

Edited by Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst eten met z´n allen. Rotzooi opruimen.

 

Ik kan een huisje buiten het seizoen aanraden.

 

Alles aan kant?

 

Met z´n allen gelijk een hele droppen.

 

Stukkie wandelen of zo.

 

Je maakt van alles mee, maar blijf bij elkaar!

 

Dan komt alles goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb altijd hele mooie ervaringen met paddo's gehad. Toen kreeg ik voornamelijk hallucinaties en lachkicks.

 

tot de laatste 2 trips...mijn hoofd sloeg he-le-maal op hol. De 1e keer vechte ik er tegen. ik wou alleen maar slapen/ zorgen dat het overging. Lukte niet... Ik ging veel te veel nadenken over het leven en mijn brein sloeg helemaal op hol. Na de laatste keer ben ik een beetje huiverig geworden voor paddo's.

Ik moest stoppen met blowen werd me verteld. En nog veel meer dingen. Heb niet alles onthouden.

een feit is dat ik laatste 2 x ook niet helemaal lekker in mijn vel zat. En dat ik Cannabis heb gebruikt als een uitweg(misbruikt) En ik nam ze met de intentie om mezelf beter te leren kennen.

ben nu een tijdje cannabisvrij en krijg de laatste tijd vaak vervelende domen (iedere keer verschillend) en dan schiet ik zwetend in bed wakker en kan niet meer slapen

dat is ook de reden dat ik nu nog wakker ben.

 

heb nu ongeveer 8 trips achter de rug en ben voorlopig ff klaar met het voedsel van de goden

Edited by GroeneShizzle

Share this post


Link to post
Share on other sites
en dat gezever over poorten openzetten en dergelijke klinkt mij als lariekoek van mediums in de oren :lol:

Dat mag jij denken. medium is eigenlijk het verkeerde woord. er zijn veel mensen die zich medium noemen, maar eigenlijk alleen maar op geld uit zijn / Ipv dat de intentie is om mensen echt te helpen.

er zitten veel kwakzalvers tussen die de boel bedriegen. Maar ik heb onverklaarbare dingen meegemaakt, waardoor ik toch ben gaan denken dat er iets meer is in de wereld

 

Ik denk dat ieder mens anders is.. en dat ik beter geen paddos had kunnen gebruiken toen ik niet lekker in mijn vel zat.

zo heeft iedereen wel iets waar die beter vanaf kan blijven

Edited by GroeneShizzle

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Dit meisje tekende zelfportretten voor, tijdens en na haar LSD-trip

 

drugs-001-560x340.jpg

 

drugs-001.jpg

 

drugs-002.jpg

 

drugs-003.jpg

 

drugs-004.jpg

 

drugs-005.jpg

 

drugs-006.jpg

 

drugs-007.jpg

 

drugs-008.jpg

 

drugs-009.jpg

 

drugs-010.jpg

 

drugs-011.jpg

 

bron

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond laddos ook controleerbaarder dan lsd. Bij lsd kon ik mijn hallicunaties en de intensiteit ervan moeilijk inschatten en was ik echt waZig. Nu is dit ook weer een jaar of 6 geleden. Voor mij geen drugs meer. Voel me veel te lekker als ik nuchter ben

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik zo de plaatjes van Elmanito zie, ga ik Salvador Dali ook van lsd gebruik verdenken. Trouwens, als je lsd gebruikt is het handig om wat valium bij de hand te hebben. Mocht het verkeerd uitpakken dan kun je het effect met valium aardig onderdrukken.

Edited by Xtreme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook een paar dingen nog nooit gebruikt. Crack en andere harddrugs. Maar LSD lijkt me wel eens leuk om te proberen.

 

Ooit eens paddo's gehad met me maatjes maar dat liep niet goed af voor een van hun.

Edited by GanjaRanja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zorg er in ieder geval voor dat je in "je comfort zone" zit en uitgerust bent als je lsd gebruikt. Gebruik het niet alleen, maar met een vriend(in) en laat er iemand bij zijn die niet heeft gebruikt. Trek er een uur of 8 voor uit en neem de eerste keer maar 1/4 of 1/2 trip. Zorg voor voldoende vers vruchtensap, verse fruitsalades, relaxte muziek en wat stripalbums (Asterix en Obelix). Drink zeker geen alcohol vooraf of tijdens de trip. Er zijn te veel gekke dingen gebeurd door trippen. Sommigen dachten dat ze konden vliegen en wilden dat bewijzen door van 10 hoog van een flat af te springen, weer anderen dachten dat ze geen pijn konden voelen en gingen zich met een mes mutileren. Je treedt gewoon uit je zelf. Probeer je gedachten in goede banen te leiden: tijdens mijn opleiding in militaire dienst heb ik ooit op een vrije dag 's morgens lsd gebruikt. Bij de middagmaaltijd werd er een frikadel speciaal geserveerd. Dat ding kreeg in mijn belevingswereld de omvang van een olifant en de uitjes leken gigantische rotsblokken. Ik werd doodsbenauwd dan wel panisch van een doodordinaire frikadel speciaal. Het kan een fantastische ervaring zijn maar ook een traumatische.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha voor t zelfde geld was die frikandel een olifanten lul geworden ......en jij maar slikken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet maar een pasfoto van je zelf op dit forum. Naar alle waarscchijnlijkheid zie ik overeenkomsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan me herinneren dat er een onderzoek is gedaan naar dagelijks lsd in zeer lage ( sub-trip) dosis in te nemen.

Het had een ongelofelijk antidepressief effect bij diegenen die dit een tijdje deden.

 

Heb zelf wel eens de stoute schoenen aangetrokken en een 5 dubbelgedrenkte "jubileum hoffman-trip"als groentje ingenomen ( in een stad ver weg van huis.).Veel van geleerd zullen we maar zeggen,,,

 

Tis een beetje russisch roulette ...het is op zich onschadelijk tenzij je vatbaar bent voor mentale problemen.

Vaak weten mensen bij zichzelf niet zo goed wat er allemaal speelt in hun koppie...dus als dat in een trip in eens naar bovenkomt kan dat schrikken zijn.

Trip-sitter is een zeer onderschatte taak...maar kan ervoor zorgen dat een bad trip niet de pan uit vliegt

dus als je al van plan bent om een experiment met LSD te doen: denk aan goede voorbereiding.

-Tripsitter ( een nuchter persoon die je vertrouwd is , en weet hoe deze om kan gaan met een tripper.

-Set en setting : welke mensen zijn er nog meer? Positieve mensen die je vertrouwt roepen prettiger associaties op dan mensen die je niet echt mag..en de plek waar je tript is ook erg belangrijk...comfortabel..met natuurlijke elementen ( tuin/planten/ mooi uitzicht, maar ook prettige dingen in de ruimt : iets moois aan demuur, een schaal fruit, een paar van die lichtgevende speeltjes, toffe positieve muziek..

je geest slurpt alles op wat er om je heen en in je is , en mixt het stevig door elkaar.

dan kan je maar beter veel positieve input regelen...en een rustige hoek met kussens om kalm te afteren met een pak appelsap en wat jointjes,

een pot met vitamine c tabletten is niet verkeerd om bij de hand te hebben

vitamine c helpt de trip iets beter te beheersen als je de pan uit dreigt te flippen

 

 

het kan best zijn dat je bijna niets van al die spullen gaat gebruiken , omdat je in de tuin met je lijsterbes aan het ouwehoeren bent..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meneer Jansen, mijn ervaringen met lsd waren ook niet altijd een genoegen. Allerlei tabletjes en soortgelijke dingen uitgetest: in Amsterdam ter plekke een druppel lsd uit een literfles op een suikerklontje, elders een papertrip, een blauw pilletje onder de naam "Blue Cheer", een groen pilletje onder de naam "Green Valley" of een oranje pilletje onder de naam "Sunny Explo". Sunny Explo heeft me de das omgedaan. Ik kan me niets ergers voorstellen dan een "bad trip". Gelukkig had ik librium en valium voorhanden om het effect te dempen. En een goede vriend bracht me naar het strand, maar weerhield me van mijn pogingen om naar Engeland te zwemmen. Om je te citeren: "veel van geleerd zal ik maar zeggen". Dus nooit meer lsd voor mij.

Edited by Xtreme
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahah LSD, Librium en valium..

Dikke geeeeek

 

@Agent Oranje. WAAROM EEN OLIFANTEN PIK?? hahaha

Edited by GanjaRanja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...