Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rock fever

Lage dosissen LSD

Recommended Posts

De laatste tijd hunker ik weer naar een trip dus heb ik besloten om een keer LSD te testen. Ik test graag alles eerst in lage dosissen dus ik vraag ik me af of er hier mensen zijn die al op lage dosissen LSD getript hebben(25-60µg)?

 

En ook, kunnen Belgen in Nederland hun LSD laten testen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil als Nederlander wel jou lsd testen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

T.ring

 

Er zijn 3 dingen die ik niet gedaan heb :D

2zal ik noooooit doen maar LSD staat open.

 

Wat die ander 2 zijn??

 

Heroine en mannen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lsd + ketta en dan een ballon ;)

 

als je lsd goed is heb je ni veel nodig.

zeker al niet als het een tijdje geleden is,of je het zelfs nog nooit gedaan hebt.

en bepaal hoeveel je gaat binne werken , hou u daar ook aan.

denk niet in the momen t:goh eigenlijk voel ik het niet,dus ik steek er nog 1 .....dat beklaag je meestal paar uur later :D

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites
T.ring

 

Er zijn 3 dingen die ik niet gedaan heb :D

2zal ik noooooit doen maar LSD staat open.

 

Wat die ander 2 zijn??

 

Heroine en mannen ;)

 

Jammer wou je net een pm sturen tijger

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

kijk er wel mee uit ik ken iemand die in een lsdtrip is blijven hangen en ook kun je zo van een flat

afvliegen .

en dan blijkt ineens dat je het niet kan , vliegen .

flatssschhhhhhspetterspetter is dan laatste geluid wat je maakt .

of een badtrip dan word je wakker in het ggz of je ligt in een lijkzak .

en veel mensen die lsd gebruikt hebben houden flashbacks ook van een badtrip en dat is niet lachen denk ik.

ik ben dan mischien een schijtluis maar wiet heb ik af en toe ook wel eens een badtrip van en dat vind ik al wreed genoeg .

ooit heb ik me 1 keer aan een neusje speed bezondigd en kon ik niet dronken worden hoeveel bier ik ook maar dronk

en dat is nix voor mij.

ik heb toen 3 nachten niet kunnen slapen en wat is daar de lol van niet kunnen slapen?

daar kunnen ze me midden in de nacht voor wakker maken een lekkere bak slapen .

anders neem je toch gewoon een kwart zegeltje dee ik vroeger ook altijd .

 

ps ; die vondeling die is blijven hangen was ik .

achteraf had ik ook liever een stukje gevlogen .

had ik het maar geweten dan had ik het niet gedaan .

 

houzclean

macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar stel, je neemt een 30µg, trip je daar al van of is het de moeite?

 

Het zouden " farao's " zijn. Iemand misschien bekend met ze?

Share this post


Link to post
Share on other sites
T.ring

 

Er zijn 3 dingen die ik niet gedaan heb ;)

2zal ik noooooit doen maar LSD staat open.

 

Wat die ander 2 zijn??

 

Heroine en mannen :D

 

Jammer wou je net een pm sturen tijger

;)

 

oh ja

het meervoud van dosis is doses!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

als ze dozen over hebben is ook niet lachen .

al zegt men dan vaak simpel ooh een overdosissen !

 

houzgroen

maceerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb wel ervaring met ''aardbeitjes''.

Lsd zegels met rond de 120 Microgram.

Dit gaf mij een bijzondere lachkick en een gevoel of ik een goede haze joint had gerookt maar dan 2 x zon sterk effect.

Ook een soort licht effect als Mdma qua euforie.

Geen trippen, maar pure lol en inspiraties.

 

30 mcg lijkt mij niet echt werken , ik denk dat het effect bijna niet te voelen is.

Ik denk zelf dat het vanaf 60 Mcg begint in de vorm van een (kleine)lachkick en een licht euforisch gevoel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om te kijken of het werkt kan je zeker laag doseren, kwart zegel, maar het levert mij vooral een zweverig warm rubberen gevoel op. De echte psychedelische effecten vinden plaats bij hogere doseringen.

 

LSD is chemisch gezien een heel groot zusje van psilocybine (paddenstoelen), het effect is sterk vergelijkbaar en duurt langer.

 

De risico's zijn hetzelfde. Niet mee experimenteren als je slecht in je vel zit of allerlei problemen hebt.

 

Vroeger, voordat de paddos er waren en weer verdwenen en mimosa onbekend, was het meest voorkomende middel LSD. Ik zag het vaak als zegeltjes met daarop een aardbei, een ohm teken of een bart simpson figuurtje. Microdots kwamen ook wel eens voor.

 

Ik had toen veel tijd en lef en zin en tripte met hoge doseringen (1,5-2 zegels) om het volle effect er uit te halen. Altijd volgens het boekje, dus met een nuchtere sitter en genoeg tijd. Prachtige tafrelen meegemaakt, ik hoefde niet op vakantie want als je op de vloer ligt heb je hetzelfde uitzicht als op een berg. Je kijkt mijlen ver uit over je brandende dampende bloemenvloerkleed. Begeleid rondlopen met een wieldop in mijn handen terwijl de rivier 1 grote kolkende schittering is, bewegende schilderijen op volledig bewegende muren. Begin van trip meestal na een uur, laatste effecten voorbij na een uur of 8. Ikzelf heb nooit een bad trip gehad en de meeste vrinden die begeleid (door mij) tripten ook niet. Soms was er wel sprake van een probleem met angsten maar dat is op termijn goed gekomen.

 

De paddestoelen waren "aangenamer" omdat je daarmee zeer sterke effecten kon bereiken terwijl het korter duurde (3-5 uur).

 

Zorg dat je fit en happy bent en nieuwsgierig en trip met een begeleider op een veilige plaats.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

LSD is toch totaal iets anders dan paddo's hoor.

Paddo's zijn spirituele trips , LSD is als een achtbaan

op paddos zal je sneller een bad trip krijgen , maar een breaktrough of egodeath zijn makkelijker te berijken met deze middelen.

paddos werken minder kort en geven minder slaapproblemen bij mij , op LSD kan ik zoiezo tot 12u na inname niet slapen

binnenkort gaan er nog eens paddos in met LSD heb ik het even gehad

Share this post


Link to post
Share on other sites

LSD kan inderdaad erg heftig zijn.

Mijn eerste keer was op 225 ug en vond dit voor de eerste keer eigenlijk teveel.

Voelde me erg vaag en zag het meer als overleven dan trippen.

Ik denk ook dat dat is wat de LSD van je vraagt.

Als je de lsd serieus kunt nemen, kan de lsd jou ook serieus nemen.

 

De eerste halve zegel die ik innam had een waarde van ongeveer 75 ug.

2 uur later de 2e en 3e halve ingenomen. ( had de opmerking van digi iets eerder moeten lezen)

Vanaf de eerste 1 tot 2 uur voelde ik het opkomen van de eerste halve zegel.

Het effect wat ik hierbij voelde was een beetje apart. Ik had niet het gevoel dat ik "nuchter/helder" was, maar ook niet dat ik tripte.

een soort tussenweg dus. Wel had ik toen al lichte visuele effecten zoals golvende gordijnen en schilderijen. ook de manier van denken was iets diepgaander maar wat chaotischer dan normaal.(dit verdween in hogere dosis)

wil je LSD eerst testen op een lage dosis zou ik je aanraden meer te nemen dan 20ug. ik denk dat dit erg weinig is om echt te voelen wat lsd voor je kan "betekenen''. voor een goed beeld zou ik zeker vanaf 40/50 ug aanraden. je kunt natuurlijk altijd nog bijnemen maar voor je dan weer bijgedoseerd bent, is het 2 uur verder. Ook denk ik dat je bij een dosis van 20ug meer moet zoeken naar het effect dan dat het je opvalt. Waarschijnlijk krijg je dan een tegenvaller te verduren als je later een hoge dosis neemt en een heel ander effect waarneemt dan je dacht te krijgen.

 

Bij 225 ug snapte ik er niks meer van. plannen en organiseren was een no-go. als ik nadacht over het leven wat ik voor de trip had en na de trip weer moest oppakken zakte de moed me in de schoenen. snapte niks meer van en als ik nadacht over de meest simpele dingen zoals op het openbaar vervoer stappen werd ik angstig, snapte er niks meer van. ook voor andere mensen die ik tegenkwam werd ik angstig. wist niet wat ik in het dagelijks leven zou hebben gedaan als ik diegene was tegengekomen dus ging maar aan een heg van een buurtbewoner staan plukken in de hoop dat dit normaal zou zijn als jongere van mijn leeftijd. achteraf gezien doe je dit meestal niet zo heel vaak, dus die gast zal wel gedacht hebben...dies niet goed..!? :wacko:

 

Maar om terug te komen op de vraag van topicstarter.

Je kunt zeker in lage dosis proberen te testen of LSD wat voor je is.

wat wel echt belangrijk is, is dat je altijd iemand bij je hebt. ook in lage dosis.

ikzelf had geen tripsitter, maar wel mensen om mij heen die veel ervaring hadden en meededen.

In lage dosis kan het geen kwaad om het samen met een onervaren iemand te doen denk ik persoonlijk.

Een "bad trip" is namelijk in je eentje veel vanzelfsprekender. je hebt dan namelijk niemand die je gerust stelt.

 

sommige mensen zien een bad trip trouwens niet eens als iets "bads".

ze zijn zelfs blij als het hen is overkomen. LSD is namelijk confronterend. zeker als je alleen bent. je gedachten kun je niet even uitzetten. je zit in je gedachten. je leeft je gedachten. als je een bad trip krijgt betekend volgens sommigen dus dat je geconfronteerd word met angsten uit je ziel. angsten van vroeger die je hebt weggestopt in de hoop het te vergeten. veel ervaren psychonauten zien dit als leermoment en nemen dit mee in het dagelijks leven. zij zien het als leerzame ervaring en zijn zelfs dankbaar voor de bad trip die ze hebben gehad.

 

Hoop hiermee wat toegevoegd te hebben aan dit topic.

 

groeten!

 

ps. Ik weet niet welke zegels dit waren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hangt echt serieus af vant kartonneke,sommige zijn zacht andere :blink:

Zorg dat ge een goed adreske hebt dat te vertouwen is en begin met een halfke,na een paar uur weet je wel hoe het zit.

Als je geen tripervaring hebt zorg dan dat er iemand nuchter bij je is.

De beste kwalitatieve trips in omloop voort moment(belgië dan)dalai lama,shiva,hoffman

 

Take that square :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor de eerste keer zit je rond de 75/ 100 ug wel goed, neem je later bij word het effect niet sterker

maar slechts verlengd, dus zeg aub niet dat je eerste keer 225ug was want dan breng je mensen

echt op het verkeerde pad B)

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

LSD; heerlijk spul maar je kan er knap vaag van worden!

wellicht ietwat offtopic en tis behoorlijk wat tekst maar hieronder een tripreport die ik enige jaren geleden maakte. deze trip was op geteste zegels van 100 ug. totaal namen we ieder dus 150 ug.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

drugs: lsd , shiva

dosis: 1,5 zegel p.p.

locatie : amsterdam , appartement van een vriend

datum : zomer 2008

tijd van inname : rond 21.00u

personen : 2, m en ik

 

wat weekjes terug hadden m en ik besloten aan de lsd te gaan

omdat ik had gelezen dat lsd en speed een leuke combinatie kon zijn besloot ik het laatst

genoemde goedje ook mee te nemen.ook 2 hasj sticks zaten in de pocket en omdat ik wist dat

m er nieuwsgierig naar was had ik ook een kleine hoeveelheid dmt mee,deze hebben we echter

uiteindelijk niet gerookt.

 

toen ik gearriveerd was bij m ( amsterdam ) besloten we na even wat gepraat te hebben

ieder 1,5 zegel te nemen.

na ongeveer een kwartier begon ik al wat getintel in mijn hoofd te voelen.

dit was voor mij een verassing want bij mijn 3 eerdere lsd ervaringen duurde het elke keer

zo'n anderhalf uur voordat ik ook maar iets voelde.ook m zei al iets te merken en ik wist

dat dit een voorbode was van een bijzondere avond.na een half uur begonnen ook de eerste

visuals te verschijnen.kleine fonkelende stipjes schoten uit mn ooghoeken en de gezichten

op de tv begonnen er anders uit te zien.

op dat moment zaten we het programma 'groeten uit de rimboe' te kijken. daarin was te zien

hoe een westerse familie ergens in afrika verkleed was als leden van de stam bij wie zij

tijdelijk woonden. de moeder was half kaalgeschoren met een soort klein toupetje op dr

hoofd wat het hoofdhaar moest voorstellen. zit zag er zeer belachelijk uit en ons eerste

lachsalvo was een feit. ik dacht hardop dat ze zich moest schamen zo op tv te durven

verschijnen, schande!...

 

langzaam begon het effect sterker te worden.alles in het huis fonkelde en bewoog. m en

zijn vriendin hebben een mooi modern ingericht huis maar het begon nu echt een paleisje te

worden.ik waande mij in een soort luxe penthouse en omdat ik een net overhemdje aan had

begon ik mij een beetje jetset-achtig te voelen.ook voelde ik mij wat breder en groter

(terwijl ik een redelijk klein mannetje ben ) en als een ster in wording liep ik over-

zelfverzekerd door de kamer te drafen terwijl ik m aan het uitleggen was hoe vet lsd wel

niet was,"ik hou van lsd" momelde ik nog... ik voelde me te goed op dat moment. ook de

visuals waren nu erg dominant aanwezig.eigenlijk overal waar ik keek krioelde het van de

bewegende puntjes en sterretjes met alle kleuren van de regenboog.

ik sloot mijn ogen even om de closed eyes visuals te ervaren. de typische lsd tekeningen

werden razendsnel vertoond op mijn netvlies en ik dacht nog dat ik eigenlijk nu pas alles

begreep van die typische lsd kunst die door de jaren heen zo talrijk is gemaakt.

eigenlijk had ik het idee van alles in het leven en van het universum wel iets te

begrijpen.dit was vreemd want het was niet alsof ik het echt bewust wist maar meer dat ik

een soort feeling had hoe alles in elkaar steekt,intuitief,gevoelsmatig.

dit terwijl deze informatie niet doorgecommuniceerd werd naar mijn brein of bewustzijn

waardoor ik eigenlijk niet kan zeggen waarom ik alles begreep en hoe dit 'alles' dan

precies in elkaar steekt....m.a.w.: wazig!

 

op de tv was inmiddels het programma 'dit was het nieuws'begonnen. jan jaap van der wal (

je weet wel die met die hazenlip ) is altijd wel een favo van me geweest maar onder

invloed van de lsd werden zijn grappen echt monsters,heerlijk! . de ene na de andere

gortdroge opmerking wis hij eruit te persen en m en ik gingen af en toe behoorlijk stuk.

tv kijken kan toch zo ontzettend vermakelijk zijn onder psychedelica.

 

ondanks de hevigheid van de visuals en het gevoel was de lsd nog steeds aan het opbouwen.

eigenlijk kon ik nauwelijks goed zien doordat de visuals een ruis voor mn zicht veroorzaakte.

ook begon ik flarden van chaos te ervaren.de gedachtes en visuals stormden door mn

belevingswereld wat me kwa gevoel soms desorienteerdde. de controle begon langzaam weg te

glippen maar daar had ik niet veel moeite mee. ik kwam tot de conclusie dat ik te

voorbarig gedacht had dat paddo's meer mindfucking dan lsd zijn; dat lsd meer

controleerbaar zou zijn.weer daaruit concludeerde ik dat ik tot deze avond geen goede of

een te kleine dosis lsd heb gehad.

ook m ging erg lekker en ik zag aan hem dat ie het ook niet allemaal meer op een rijtje

had.ik dacht dat dit wel een mooi moment was om een lijntje speed te nemen,ook wel met de

achterliggende gedachte dat de chaos in mn hoofd dan misschien wat minder zou worden. ook

m had er wel oren na en zo gedacht, zo ge-dikkiedaan... ik schepte wat speed op een cd

hoesje en maakte er met mn pinpas 2 lijntjes van. nu alleen nog een snuifbuisje nodig.....

 

wat er toen de komende anderhalf uur gebeurde was bizar.....

m en ik waren op dat moment namelijk alletwee zo van de wereld dat we niet echt snapten hoe

wij precies een snuifbuis konden fabriceren. normaal snuif je een lijntje natuurlijk met

een rietje, een stukje opgerold papier of briefgeld. dus ik vraag aan m of ie een rietje

heeft. hij loopt naar de keuken en begint de deurtjes en laatjes open te trekken. helaas

zonder het gewenste resultaat.

ook briefgeld denkt hij niet te hebben en ik graai wat in mn zak om te kijken of ik het

wel heb. ik voel wel van alles zitten maar ik associeer niks wat op briefgeld lijkt.m

loopt naar boven om te kijken of er in een andere kamer misschien iets ligt.ook nu komt

hij zonder iets naar beneden.waarop ik hem vraag of hij geen schaar en een stuk papier

heeft zodat we een snuifbuis kunnen maken. hij komt terug met een schaar en ik wil een

stuk papier van zn tafel pakken om een stuk af te knippen. op dat moment grist hij het uit mn handen en zegt dat ik dat papier niet mag gebruiken.ik vraag hem of hij een stuk minder belangerijk papier heeft waar wel wat van

afgeknipt mag worden. terwijl de hele tafel vol ligt met folders antwoord hij ontkennend.

vreemd genoeg komt het ook niet bij mij op om zo'n folder te gebruiken....

 

vanaf dit moment slaat een soort lichte paniek gecombineerd met dikke frustratie

toe.....we snappen er beiden erg weinig meer van maar hebben 1 doel voor ogen:die

snuifbuis fabriceren...

maar hoe,wat,waar?!...

ik begin wat rond te dwalen door de kamer op zoek naar iets waarmee we ons doel kunnen

bereiken.ik kijk zelfs buiten op het balkon of er niks bruikbaars ligt. ook m is op

jacht naar het kokertje. weer loopt hij naar boven, zoekt en graait in alle kastjes en

laatjes die maar in de kamer zijn...maar niks nakkes nada!... "ik snap er geen hout meer

van" zeg ik hem herhaaldelijk. hij vraagt me vertwijfeld wat we nu moeten doen.

even twijfel ik of ik voor zal stellen om zijn vriendin te bellen om die om raad te

vragen.achteraf blij dat ik dat niet gedaan heb!

we besluiten dat we gewoon maar door moeten blijven zoeken...

 

vanaf dit punt zijn we het spoort totaal bijster...we raken beiden 'gevangen' in een reeks

van dwangmatige handelingen...ik noem het voor het gemak maar een 'loop'

ik schuifel wat door het huis kijkend op tafels en kastjes,zoekend naar iets om mee te

snuiven. ik kniel voor de eettafel waar het cd-hoesje met de lijntjes speed klaar ligt

en mompel dat ik het echt niet meer snap,alle logica ontbrak mij op dat moment. waarna ik

het balkon op loop en daar wat tussen de plantjes begin te zoeken ( wat ik daar hoopte

tegen te komen,geen idee! )

dan ga ik weer naar binnen en begin de tafels en kastjes weer af te gaan, kniel even later

weer als een hongerige bezeten junk voor het cd-hoesje en loop vervolgens weer naar het

balkon om tussen de plantjes te zoeken....

ook m waggelt intussen door het huis, trekt de laatjes en kastjes tot vervelens aan toe

open,gaat de trap op en rommelt wat in een andere kamer waarna hij weer naar beneden

komt....daarna waggelt ie weer door het huis , trekt dezelfde laatjes en kastjes ook weer

open... etc etc....

ook hij zit dus compleet vast in een 'loop'. herhaaldelijk lopen we langs elkaar

heen,ieder ons eigen rondje door het huis makend, kijkend op steeds dezelfde plaatsen,

trekken dezelfde kastjes keer op keer open en lopen steeds dezelfde route door het

huis....compleet in ons eigen wereldje.....af en toe werpen we een blik naar elkaar als we

elkaar passeren....alles gaat dan in slowmotion....tis net een droom..... ik zie de

grauwe grimas op zn gezicht.het is me duidelijk dat hij net zo geirriteerd , gefrustreerd

en bijna wanhopig is als ik...maar we kunnen niks doen....ik voel me een robot dat door

hogere machten word aangezwengeld.....er valt niks tegen te beginnen...ik kan gewoon niks

anders op dat moment dan in die 'loop' te blijven hangen.....zuchtend,steunend vloekend

lopen we door het huis..."shit man" ,"pff ik snap er echt niks van" ,heb jij al wat

gevonden?" is het enige wat er zo'n beetje bij ons keer op keer uit komt....

 

tussendoor heb ik nog getracht de 'loop' te doorbreken door te vragen of m de dvd 'horton

hears a who' wilt afspelen. hierdoor kregen m en ik echter een soort

'mini-tussendoor-loop'. omdat we beiden te ver heen waren lukte het niet de dvd aan de

praat te krijgen.ook de tv zelf kregen we ineens niet meer op beeld...een extra frustratie

was geboren.....dit probeerde we tervergeefs wel tig keer opdezelfde manier op te lossen

dmv drukken op dezelfde knopjes van de afstandbediening en dvd-speler.maar het lukte

gewoon niet en even later legden we de focus weer op de snuifbuis. weer gingen alle

kastjes tig keer open,bekeek ik ieder plantje op het balkon en hing haast schuimbekkend

voor het cd-hoesje... dat we ook nu niks opschoten is onnodig om te zeggen natuurlijk...

 

deze 'loop' heeft ons zeker een dikke 1,5 uur bezig gehouden. toen de kracht van de lsd

eenmaal langzaam begon af te nemen kwamen we ook langzaam uit de 'loop'.het lukte m ineens

wonderbaarlijk genoeg om op de tv beeld te krijgen en we gingen beide voor pampus op de

bank liggen. langzaam begon het tot ons door te dringen wat er de afelopen 1,5 uur zich

af had gespeeld....de iritatie,frustratie,wanhoop en paniek begon plaats te maken voor

opluchting,euforie,blijdschap en vooral enorme lachbuien....

was het echt gebeurd?! hadden wij als 2 compleet doorgedraaide wannabee junks stad en land

afgezocht naar een snuifbuis? serieus?! fear and loathing @ amsterdam?! ik kon het bijna

niet geloven....m ook niet...dit was echt bizar! de rest van de avond was dit natuurlijk

het gespreksonderwerp nummer1.

het cd-hoesje met speed heeft vaak zo vlak voor me gelegen dat ik bij wijze van spreken

alleen mn neus had moeten op te halen om wat binnen te krijgen, ook een sleutelpuntje

nemen is nooit in ons op gekomen. in mn broekzak bleek uiteindelijk gewoon briefgeld te

zitten en ook de folders op tafel deed ons erg lachen, schaamtelijk lachen dat zeker....

uiteindelijk hebben we ook geen snuif meer genomen.hadden we ook totaal geen zin meer

in....tis echt troep! de ellende begint al voordat je het binnen hebt

 

uiteindelijk zijn we nadat de lsd flink wat power verloren had onder het genot van de

muziek van sphongle half ingedut voor de tv.met deze muziek en mn ogen dicht ben ik

overigens nog een tijd door de wereld van de sjamanen gevlogen. door oerwouden, over

hooggebergtes,woestijnen,kleuren universums,vreemde ruimtes...overal ben ik geweest,diep

verzonken in gedachtes en filosoferend over het leven... dat ik hier overigens in dit tripreport niet veel aandacht aan besteed wil niet zeggen dat

dit een onbelangerijk deel of nietszeggend iets van de trip was. ik heb er zeker

van genoten, als altijd. want soortgelijke werelden en het gefilosofeer kende ik al van de vele paddo en andere trips die ik heb meegemaakt en dit uitgebreid beschrijven het zou dit report wel erg lang maken.

 

rond half 7 s'ochtends had ik het idee dat de lsd zo goed als uit gewerkt was.er zat nog

wel een gloed om alles heen maar die leek verwaarloosbaar te zijn.bovendien voelde ik me

niet meer 'dronken' van het goedje. ik wekte m om te zeggen dat ik naar huis wilde

gaan.rijdend in een auto wel te verstaan,35 km afstand.dit was een zeer dom idee van mij.

wel had ik afgesproken met m dat mocht ik niet goed in staat zijn om te autorijden dan zou

ik meteen terugkeren.toen ik in de auto zat had echter ik geen twijfel dat ik gewoon

normaal naar huis kon rijden.ook toen ik de straat uit reed voelde ik me zeker en ik

besloot de snelweg op te gaan. daar aangekomen merkte ik pas dat ik eigenlijk nog

behoorlijk onder invloed was.het hele wegdek golfde heen en weer,alles resoneerde en

diepte kon ik erg lastig inschatten . als een andere auto mij inhaalde leek het soms of

hij dichterbij kwam ipv dat ie uit het zicht geraakte.ook zag alles er onherkenbaar

uit,terwijl ik daar al vele malen gereden heb. ik ben blij dat ik de borden wel goed kon

lezen want anders had ik echt een probleem gehad .ik had het gevoel dat er nu echt geen

 

weg meer terug was en ik besloot gewoon in 1 stuk door naar huis te rijden.voorover

gebogen turend naar de weg, met mn hartslag op tilt en een bezweet hoofd van de angst

hield ik krampachtig mn stuur vast. met een gangetje van 90 over de snelweg ben ik

uiteindelijk heelhuids thuis gekomen.

daar aangekomen heb ik nog in mijn tuintje onder het genot van een kopje thee en het

heerlijke warme ochtend zonnetje overdacht hoe bizar de avond was verlopen.en ook hoe dom

ik ben geweest door achter het stuur te kruipen in die toestand en zodoende mezelf en

andere weggebruikers in gevaar te brengen

maar ach ja dacht ik...niks gebeurd...goeie les geleerd.....eind goed al goed...

de grijns die op mn gezicht verscheen was in ieder geval niet te onderdrukken...

heerlijk,wat een nacht!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi. Gaaf verslag. Dankjewel voor het delen. Als jij het doet hoef ik het niet te doen, lezen is voor mij genoeg op het moment.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

B)

 

LSD is toch totaal iets anders dan paddo's hoor.

Paddo's zijn spirituele trips , LSD is als een achtbaan

 

met deze stelling ben ik het eens

 

ik zie paddo's meer als een soort medicijn voor de geest. een middel om jezelf beter te leren kennen, bepaalde situaties waarin je je bevindt heel helder en eerlijk te aanschouwen. een middel dat daardoor echt levensveranderend kan zijn op mentaal en spiritueel vlak.

ook met lsd zie ik wel die mogelijkheden maar voor mij persoonlijk in behoorlijk beperkte vorm. kan me voorstellen dat dit voor anderen weer anders kan zijn maar de lsd ervaringen die ik had waren voor mij hoofdzakelijk doldwaze achtbaanritten met een vleugje spiritualiteit en de paddotrips waren eigenlijk kwa verhouding het omgekeerde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Ik heb laatst es iets nieuws geprobeerd...

namelijk 2CB... Had vroeger vaak trips genomen maar nog nooit dit...

Toen er een vriend van me is ingebleven ( na 10jaar nog steeds) had ik besloten om er even mee op te houden...

 

Na bijna 10 jaar, vorige week es zo'n 2cb genomen...

man man, lekker trippen... maar het leuke eraan is; dat je nog steeds jezelf onder controle hebt...

Ik was even bad aan het gaan en heb toen rechtgestaan en tegen mezelf van Blueberry, je bent thuis, don't worry, just chill...

 

Het was na al die jaren nog es een super leuke ervaring...

maar wees toch voorzichtig!

Have fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paddo's & andere natuurlijke genotsmiddelen.....................

 

ik wist niet dat lsd...................ach laat maar............

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ja LSD is half natuurlijk, en qua effect, toxiciteit en eventuele problematiek niet veel anders dan de puur plantaardige/fungale middelen.

 

P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat paddo's zo enorme chaos zijn op je gedachten. en zo zwaar aanvoelen in je benen. LSD meer een visuele achtbaan met golven van kraakhelder bewustzijn (in afwisseling met een lichte vorm van krankzinnigheid, waar het normaal lijkt om een sigaret in een borrelglas te doen en dan een beetje water geven om dat het filter anders te heet word.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij Drugs Inc op National Geographic, vanacht docu hierover.

 

Drugs Inc.

 

Reportageserie

Een LSD-trip was voor een generatie hippies geen onbekend terrein. Een nieuwe generatie riskeert zware gevangenisstraffen met hun experimenten.

 

 

 

 

 

In het kort

Titel:

Drugs Inc.

Zender:

National Geographic

Datum:

25 februari 2012

Uitzendtijd:

02:00 - 03:00 uur

Genre:

Documentaire

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...