Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

A-5

High Times Cup 2011/Wo 23 / 11 politieinval gesloten

Recommended Posts

Dat krijg je met een rechts kabinet.

Dit heeft volgens mij niks met het kabinet te maken. Eberhard is toch echt een PvdA'er. En toen de highlife beurs een paar jaar geleden werd opgerold zat de PvdA volgens mij zelfs in het kabinet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

blowsterke, twindaddy iig bedankt voor de moeite

om het te regelen voor ons

 

gr east

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig gaan ze lekker door, toen ik maandag op de cup was zag ik al wouten rondlopen, ze waren toen al aan het posten, als je Twindaddy hoort zeggen dat de meeste van hen niet eens wisten waarom ze nou zo nodig moesten invallen zegt dat genoeg lijkt me, stomme machtsvertoon, en wie betaald die grap :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
en wie betaald die grap :D
de rest van nederland natuurlijk, denk hierbij aan btw, loonbelasting, og belasting, en niet te vergeten de fijne lokale belastingen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fcking kutoverheid! Serieus, wat kan ik hier pissed over worden.. :P

 

Wat geeft die mannen in pakken die worden gekozen door een steeds oudere bevolking in Nederland t recht om onze vrijheden zo aan te tasten? Oudere mensen vinden misschien dat alles een beetje snel gaat in vergelijking met vroeger en juichen daarom dit soort plannen aan, hun hebben eerst de opkomst van drugs en roken meegemaakt, en toen in eens alle informatie over de gevolgen bekend werden zijn ze zich er tegen gaan afzetten en vinden nu juist de jonge generatie careless. Terwijl de meeste onder ons, precies weten wat ze gebruiken, wat de gevolgen kunnen zijn etc. :)

 

Daarbij wil ik gewoon even zeggen dat Cannabis juist een medicijn is wat heel veel mensen kan helpen bij fysieke en/of mentale problemen. :D Ook kan het plantje gebruikt worden voor meer toepassingen, ook in oa. handcrèmes zijn bestandsdelen van marihuana terug te vinden, helpt blijkbaar goed tegen huid aandoeningen. Verder wordt onze Aarde al jaren in zn greep gehouden door Global Warming. Weten die mensen van alle overheden dat de Cannabis plant 1 van de snelst groeiende planten ter wereld is, en in verhouding ontzettend veel CO2 opneemt en omzet! ;) Verder zouden we als we alle daken van gebouwen en velden vol met cannabisplanten zouden zetten, de zaadjes (na bevruchting) kunnen gebruiken om Biobrandstoffen te maken, en de hemp gebruiken om kleding ed. te maken ipv katoen te gebruiken, heb ik in Noord-Thailand veel gezien, daar gebruiken ze de hele plant en gooien ze niks weg! Overigens zag ik daar ook egt bomen van Cannabis, houten stammen zo dik als een 2liter cola fles, en planten van 6m hoog ofzo! Verder denk ik dat er in de toekomst ook nog allerlei dingen ontdekt kunnen worden over de Cannabis plant die van zeer groot belang kunnen blijken te zijn.

 

Maar voor alle soorten drugs op de wereld geldt, maak je het legaal.. haal je de criminele angel eruit, kun je het reguleren, en van die centen juist de mensen betere voorlichting en hulp bieden! :D Nu is iedereen op zichzelf aangewezen als je om eigen redenen verstrengelt /verslaafd raakt aan drugs. Vaak wordt je ook door de maatschappij gelabeld als een 'drugsverslaafde' wat het weer moeilijk maakt een baan te krijgen en uit die vicieuze cirkel te komen.

 

Het probleem is in mijn ogen gewoon dat bijna alle politici totaal geen idee hebben van hoe het op straat werkt! Ondanks professoren uit Engeland en andere criminologen die zeggen dat het verbieden en steeds strengere maatregelen nemen, juist meer criminaliteit met zich mee brengen, gaan ze hier toch mee door. Hoe dom kan de Nederlandse overheid zijn? :D (Wietpas pfff :P , Wiet +15%THC harddrugs? :D )

Die mannen zijn gewoon incompetent voor de beslissingen die ze moeten nemen, waar heeft de Nederlandse overheid niet allemaal een spoeddebat over? Denken ze nu echt serieus dat ze door het aanpassen en sluiten van coffeeshops juist minder gebruikers en criminelen krijgen? Juist meer criminelen komen er, de prijs zal omhoog schieten, daardoor zal het voor meer criminelen lonen om hier een stukje van de taart te pakken, het wordt gewoon een nieuwe harddrug, met meer rotzooi tot gevolg. :D Het aantal gebruikers is al jaren zo goed als constant,en dit zal ook niet veranderen, als gewone genieter van onze Mary Jane, zul je dan wel bij steeds hardere criminelen je wietje moeten gaan scoren.

Ook zal in een later stadia de kleine thuiskweker als zware crimineel gezien worden.

 

Wij waren altijd een voorbeeld voor andere landen over de hele wereld! Vele studies hebben altijd uitgewezen dat de verhouding gebruikers ook zeer laag ligt in Nederland, iedereen kan het hier zonder problemen testen, bevalt het je niet, was dat waarschijnlijk een van je laatste jointjes, bevalt het je wel, zul je er nog vele roken. Als het illegaal is werkt het hetzelfde, alleen de drempel na andere drugs ligt vooral bij jongeren veel lager als je het bij een dealer moet halen die je tog alles wil verkopen wat die heeft, of dat je het in een veilige omgeving koopt zoals een coffeeshop. We zien bijvoorbeeld dat ook Oost-Europese landen soepeler worden tegenover drugs, neem nou Tsjechië, In Praag mag je momenteel wiet, xtc-pillen, coke ed. voor eigen gebruik op zak hebben. In Nederland wordt je tegenwoordig zelfs als je in Amsterdam gepakt wordt tijdens het feesten met wat drugs bij de politie afgeleverd, buiten-feesten zoals Solar krijgen een zero-tolerance beleid, :D ? Ja je mag je helemaal na de klote zuipen en agressief worden, ma rustig een jointje roken bij het meer en intens genieten van de muziek, Ho maar!

 

Wordt egt tijd dat iedereen eens wakker wordt, ons Nederland, wat altijd zo anders was, en een voorbeeld voor andere landen als het gaat om verdraagzaamheid en vrijheid begint langzamerhand een gecontroleerde staat te worden waar je dalijk niet eens meer zelf mag beslissen aan welke kant van de stoep je wil lopen!

 

Keep them green mannen! No matter what :D

 

Peace, MJ ;) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ja da's een complete voordracht, dit weten we allen en niet alleen de rokers, het probleem blijft dat sommige partijen drugs als duivels zien..

Van kwaad tot erger effekt en daar krijg je die lui niet vanaf..stel nu een joint volgende week heroine, das hoe die generatie denkt.

Ik ben zelf mijn familie kwijt door mijn keuze...ook van die boerenlullen, je elke avond katslazerus zuipen is oke maar 2 jointjes op een avond is taboe..

Ze moeten eens gaan nadenken ik heb alles in mijn leven geprobeerd wat drugs is, en ik ben blijven hangen in de hash en de weed..wel rook ik nu behoorlijk meer dan voorheen ongeveer 3 gr per dag..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja is kut allemaal, maargoed we krijgen er iets moois voor terug. dalijk ff wat bier halen bij de pomp!

Share this post


Link to post
Share on other sites

en wat als je nie drinkt ma wel van een lekker wietje houd ?????? :D wat is er dan moois voor teruggekomen ?? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een idioterie in dit land zeg

 

en zowiezo :

Dat 1 plantensoort op deze wereld nog steeds verboden is kan ik niet begrijpen :D

de plantensoort die zoveel goeds in zich heeft

mag derhalve niet verboden zijn !

 

i rest my case

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

dat zal hem wel zijn ,, omdat dit plantje teveel goeds in zig heeft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even wat anders dan, vandaag ging toch gewoon door, zijn er winnaars bekend??

Share this post


Link to post
Share on other sites

te waardeloos voor woorden

in de melkweg mocht niet gerookt en geblowt worden

(medi) gebruikers die dit toch deden werden er uitgezet.

 

 

te triest voor woorden,

om cannacultuur te willen vermoorden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieptriest :D

 

Ze zien de mensen liever lijden,

om voor hun eigen kapitaal te strijden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Tsja, dat is NL tegenwoordig, maar voor hoelang. :D

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaaaaa,

 

Terug naar begin 80er jaren, 50 illegale coffeeshops in heel Nederland. Maar wel honderd of duizend+ huis dealers.

Waar dan kinderen zowel wiet, hash, maar dan ook de LSD XTC COKE of SPEED kunnen scoren...

 

Tja dat krijg je als landen door alcoholisten worden bestuurd waar sigaretten reclame verbannen word maar Heineken het voetbal mag sponseren.

 

Het is triest maar weinig aan te doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zit erop.De 24ste editie van de Hightimes Cannabis cup is een geeindigd.Na 23 vlekkeloze editie kwam er dit jaar een zwarte pagina in het boek.De politie wist het relaxte,gezellige en vooral rustige evenement om te toveren in een drama.Het voelde alsof we een stel krijgsgevangen waren die afgevoerd gingen worden.Totaal omringd door ss-lijkend volk.Waar was dit voor nodig??Was de eigen wietvoorraad op??Verveelden jullie jezelf?Amsterdam is al zo veilig dat er wel even 150-200 agenten gemist konden worden voor wat blowers te fouileren??Het word tijd dat de bevolking eens gaat staken met belasting betalen.Het voordeel wat ze hebben is dat jij al betaald heb voor je het op je rekening heb.Tijd voor acties word het zeker.

 

Maargoed,zuipen mochten we overal,dus volgend jaar de Hangover comadrinking cup dan maar ipv Hightimes??

 

De organisatie zei dat het volgend jaar gewoon weer doorging.Ik heb er persoonlijk een hard hoofd in.Zal het doorgaan ben ik uiteraard weer van de partij want ik heb een weddenschap met de jongens van de cannalytics.Dit jaar gewonnen van ze,op naar volgend jaar.

 

Wat was de weddenschap vragen jullie je dan af.Hun deden de ingezonden wiet testen op sterkte en op de beurs kon je zelf je wietje laten testen voor 30 euro.Na een gesprek met de mensen van Cannalytics bleek dat de sterkste wiet op de cup op 19% lag.Als ik wat sterkers had kreeg ik me test gratis.Dit was het resultaat van mijn AMG.

 

gallery_12558_6977_146910.jpg

 

21%!!!!!!!

 

Gratis test ;)

De deal voor volgend jaar is 25% dus er is werk aan de winkel.

 

Wel moet ik even melden dat soorten boven de 17-18% uitzonderlijk zijn.Mensen denken vaak dat ze ruim erover gaan tot je aan de testbank staat.Ik heb veel mensen teleurgesteld zien weglopen met 13-16%thc Het is nogsteeds een goede wiet,maar door de mediaberichten denken wij dat we iets matigs roken.

 

De uiteindelijk winnaar bij de coffeeshops was Barney's dus gefeliciteerd A-5.Bij de breeders ging DNA-Reserva Privada met de meeste prijzen ervandoor.

 

Ik heb weinig van de uitreikingen gezien,daar ik zat te smoken in de artiestenruimte :D Daar mocht je namelijk wel roken hihihihihi.

 

Ik hoop dat het volgend jaar weer doorgaat en er weer vele van jullie mogen komen.

 

Alle bezoekers van WF zeer bedankt voor jullie komst.Eindelijk landgenoten op dit evenement.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice one twinny :D

 

Precies waar we het gisteren even over hadden, ik ben er ook erg bang voor. Niet dat de cup zelf niet gehouden wordt maar vooral dat de mensen gaan weg blijven, juist die mensen welke de fundatie vormen voor het evenement.

 

Ik heb het ondanks alles toch erg naar mn zin gehad veel bekende koppen ;) en heel veel mensen van over de hele wereld gezien en gesproken.

De cup is en blijft voor mij een toonbeeld van hoe het ook kan; alle nationaliteiten, geloven en culturen verenigd door slechts 1 klein woord CANNABIS.

 

Organisatie, booths and stands bedankt!

 

Wij doen hem 2012 keihard nog een keer.

 

 

tot slot een kleine impressie van 2011

gallery_18400_7253_474791.jpg

gallery_18400_7253_543949.jpg

gallery_18400_7253_898899.jpg

gallery_18400_7253_106280.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoor wat me Oma er van zegt KLIK :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgend jaar ben ook weer van de party hoor! Al is het maar idd om me kop te laten zien.....

 

Ze mogen ons met dit soort belachelijke acties niet klein krijgen!

 

René

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd a-5 kan je ook een mooie foto van je soortje delen ?

 

Jammer voor de bezoekers voornamelijk buitenlanders want die schrikken er toch van

Ik denk niet dat na 24x goed en 1x fout het veel effect zal hebben

 

Mooi filmpje donner je hebt het dus niet van een vreemde :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
21%!!!!!!!

 

Gratis test :)

De deal voor volgend jaar is 25% dus er is werk aan de winkel.

Lekker die 21%! :D ;)

Veel succes met de 25%,dat word een stuk lastiger vermoed ik sterk. :D

 

Iemand enig idee wat de Omicron(draagbare BHO verdamper) in de category best product

gedaan heeft?

Edit : Inmiddels gevonden,niet in de prijzen 'gevallen'.

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites
en wat als je nie drinkt ma wel van een lekker wietje houd ?????? :D wat is er dan moois voor teruggekomen ?? ;)

dat vinden onze Grote Religieuze Leiders niet goed. Alcohol veroozaakt doden dus dat willen ze liever dat je drink! logisch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...