Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

michdekerf

ip adres op gsm

Recommended Posts

jup ik zat ook een tijd op een pre paid kaartje via me telefoon aan me laptop op internet je kan zoon nummer bellen dan heb je een maand internet voor een 10-tje

 

moet je wel je simkaart contant afrekenen en ook ni op camara staan

en niet de gratis 10 euro nemen want dat hebben ze alles

en als je echt para bent activeer je hem in friesland ofzow :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

simpel via mobiel netwerk kunnen ze je op een bankje in het park zien zitten

het is een oud systeem je telefoon is met alle masten om zich heen verbonden maar loopt over degene die het beste ontvangst heeft

het enige wat ze hoeven te doen is peilen waar jou telefoon is t.o.v de mast dit doen ze met alle masten waarmee je contact hebt en voila een ouderwetse kruispeiling.

als je het goed doet 1 meter nauwkeurig wanneer ze maar willen.

De praktijk is iets moeilijker overheden moeten dit bij providers aanvragen en met een gegronde reden bv kidnap of vermissing.

Dit hele peilen is niet iets wat je zo maar ff doet ivm je eigen privacy.

 

Kortom als ze willen en het door de rechtbank krijgen dan kunnen ze het maar om jou te pakken nah gaan ze niet doen.

buiten het feit om dat ook via wifi van een ander kunnen ze dit doen op alles zit een mac adress ook op telefoons die zijn weer gelinkt met de imei code van een telefoon dus als ze je mac adres zien op een wifi netwerk weten ze bij welke mast je in de buurt moet zijn en weten dus ook het imei nummer van je telefoon en geloof het of niet zelf als hij uitstaat peilen ze je nog :D

 

Voor de mensen die denken dat we nog niet zo ver zijn ..prima mooi zo houden want het kost idd erug veel moeite om dit te doen maar ze kunnen het wel sterker nog ik heb het ze zien doen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebben ze echt geen toestemming voor nodig. als een misdadiger met een mobieltje rondloopt, dan doen ze het gewoon. zonder enige toestemming nodig van provider

 

Tegenwoordig is het een stuk gemakkelijker gemaakt, door de gratis en openbare WiFi. nee die is niet voor het gebruiksgekam en voor de aardigheid. Nee om mensen te peilen, omdat telefoons automatisch verbinding maken met gratis netwerken. om te peilen waar je bent.

 

En googlemaps, die word geactiveerd als je een e-mail stuurt via je telefoon. niet zichtbaar, maar je locatie is bekend. onder het mom van gebruiksgemak.

 

Als er geen mobiele telefoons waren, dan hadden we allang een microchip in onze huid zitten. ergens waar je die er niet makkelijk uit krijgt.

 

 

(Ja dit hoor je zoveel en zo vaak. Het komt er op neer. dat als je een illegale transactie doet, je een telefooncel moet gebruiken en met munten betalen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naja als ik niet wil dat mensen weten waar ik ben etc.

Dan laat ik mijn telefoon thuis, en gebruik een pre-paid telefoon.

Deze zet ik pas aan als ik een paar km van huis ben (simkaart en batt laat ik uit de tel als ik thuis ben)

En deze telefoon gooi ik na een paar keer gebruikt te hebben weg.

 

Dingen kosten nog maar paar tientjes, had er laatst één voor 12,50..

 

 

En het liefst smsen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je je foon thuis laat, dan komen ze daar kijken :D ;) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kat en muis ze vinden je wel

 

22;45 hoe houd ik het spannend

stukje recherche maar alles is mogelijk

 

ik speel geen enkele rol in dit alles

voor alle duidelijkheid

 

goei weekend all

 

gr east

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier is het als ze hje pakken met een phone :

op het bureau een verklaring afleggen bij elke nummer en elk gesprek/bericht.

dan vragen ze je shit op voor een periode bij je provider.

prepaid of niet .

dan moeten alle mensen komen waarmee je gebeld hebt en een verklaring afleggen waarom ze je belden,waarna jij nog keer het zelfde mag doen.

een telefoononderzoek he.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe wat ik wel een beetje vreemd vind is dat een boel mensen helemaal leip worden met telefoons enzo maar dat je niet realiseerd dat als jij iets illigaals aan het doen bent ze je toch wel vinden.

Je ben hier ook op het forum en met een beetje moeite als ze het echt willen rammen ze ook je ip eruit. er zijn vandaag de dag zoveel manieren om mensen ofwel persoon ofwel digitaal te volgen dat als je anoniem wilt blijven je eigenlijk alle communicatie moet afstoten.

Ik zou zeggen doe gewoon een beetje slim en niet al te neurotisch worden. bedenk wel dat het ook voor hun een enorme moeite is om je op die manier te pakken alleen het papierwerk is al gekkenhuis en dat gaan ze echt niet doen voor de hoeveelheden wiet die thuiskwekers kweken (niet lullig bedoelt en je mag er niet 100% van uitgaan dat ik hierin gelijk heb haha (disclaimer))

De meeste mensen worden volgens mij gepakt omdat ze overlast veroorzaken en of een beetje teveel hun smoel open hebben lijkt me :D nou simpel zorg daar niet voor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het beste is dat niemand het weet en dat je ineens ergens met een zak wiet naar binnen loopt. nadat je je zolder hebt opgeruimd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm ok edit had het fout maar kijk ff google

prepaid is ook gewoon in belgie dus kijk ook bij de grote maatschapijen en dan gewoon .be erachter he

Share this post


Link to post
Share on other sites
weet iemand waar ik zo een pre paid telefoon kan kopen in belgie?

 

Foon hoeft niet pre-paid, gewoon een foon van mediamarkt ofzo zonder abo. Kaartje moet pre-paid zijn. Als ze je naam vragen moet je de winkel uitlopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...