Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MRT

WildGroei aan S5

Recommended Posts

Hallo allemaal..

 

Ik heb het hok een beetje aangepast.. er hangt een lamp bij en om de temp te drukken heb ik actieve inlaat gemaakt...

Het projectje is nog niet geheel af, ik moet nog een paar spullen hebben. Maar wegens tijd gebrek alvast gestart.

 

Nieuwe bulpen liggen klaar, ik heb de aarde alleen wat behandeld met kalk van b.a.c....

 

voeding is op, moet dus echt een keertje tijd vrij maken en een takke end rijden richting Doc.

 

Gold Label it is... iedereen die twijfeld over voeding... Hesi wortel complex, hesi groei en de Gold Label lijn..bijna gegarandeerde oogst!

ondanks ik de vorige ronde niet heb afgezuurd, helemaal niet zelfs..ga ik nu wel afzuren, naar 6,5.

 

Deze keer staan er moeders, moeders in spee en gewone stekken door mekaar...

 

Laatste ronde in dit hok, lets make it a good one! :P

 

gallery_25470_13135_948895.jpg

 

gallery_25470_13135_2994830.jpg

 

hier zijn we naar opzoek..

 

gallery_25470_13135_1274442.jpg

 

Vorige ronde ging goed, gewicht is nog niet bekend, maar nu ga ik voor 1 op 1...

 

omdat het de laatste ronde is doe ik niks meer kwa schoonmaken, nieuwe zwart wit folie ect ect...

 

Commands, tips? shoot...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom 6.5?

 

153309d1134012203-ph-chemistry-ph.gif

 

Edit: oeps, sorry voor het bevuilen van je topic haha. Ik zal is wat beter moeten lezen. Stom

Share this post


Link to post
Share on other sites

jooo mrt B)

 

 

ook deze ga ik volgen man ,,,

 

die top he als je mij vraagt , het lijkt niet op een amnees vind ik , zo amnees top hebbie tog vol clusterss :P

 

 

maar hij lijkt me wel gelikt om te smoke ;) mooie cristal :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vermecceli... Ik heb wat nu bijna droog is gister gewogen, en dat heeft me doen beslissen deze ronde ook niet af te zuren... Waarom moeilijk doen als ik zonder afzuren richting de 1 op 1 draai...

 

Hey juicy. Leuk man, pak een stoel en draaid een,joint... Hopelijk kan ik wat dingen voordoen waar je wat aan hebt...

 

Met 3 lampen aan hou ik de temp onder de 30 gr.. 29,8 max. Allen de lv is helemaal k.t, en moet ff wachten op zakgeld van de baas.. Met zwart zaad koop ik niks... Heb de bakken gevuld met 2 liter schoon water, de temp was 25,6 graden, heb de temp laten stijgen in de hoop dat de wat.grotere planten wat gaan zweten en daarmee de lv wat op te krikken..

..

 

 

Met de dames gaat het nu nog niet goed, ik had beter 1 week kunnen uitstellen, zodat ik met alle spullen kon werken, luchtbev ect ect... Maar ja.. Ik kon niet meer wachten..hahaha...

 

Binnekort een paar picaas..

 

Mzzl...

 

Edit; juicy.. Om eerlijk te zijn zou ik niet eens weten hoe een echte amnees top eruit ziet...

 

Lijkt me mooi om bv sticky een battle verslag te laten maken.. Amnees vs s5..

 

Dus sticky.. Als je tijd en zin hebt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

'..... Met de plantjed gaat het slecht...

 

Ze staan op instorten... Denk dat ik te ruim kalk heb gebruikt.. Blad hangt en is verbrand...

 

Kijk het nog een paar dagen.aan.. Geen verbetering dan trek ik alles eruit...

 

K...zooi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer komt t door de luchtvochtigheid denk je?? ik denk eerder de combi van de temperatuur op laten lopen, en lage lv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is een combi van van alles...

 

Het grootste euvel... Beginnersfouten en geen geduld.

 

Van het weekend kan ik wat slagen maken met aanpassingen in het hok.. Wie weet trekken ze dan bij...

 

Als ik nu het hok inloop dan springen me de traen in me ogen...

 

Zo is bv de timer blijven hangen van me inlaat.. Kwam gister net voor het licht aanging bij het hokkie.. Temp was 11 graden, en zovermoed ik.. Ging het al een paar dgen.. Max temp is 30 graden lv schommeld tussen de 19 en 61%...

 

Dus van het weekend ff flink aan de slag...

 

Naast dat, bleek dat ik in mijn voorgroei hokkie schimmel had, een weekje druk geweest, wel gekeken maar niet goed, was.een vijverfolie los gegaan van soort mdf, onderkant zat vol schimmel.. Heeft ook meeste planten heel erg aangetast...

veel blad moeten verwijderen... Flink met rosacur in de weer geweest..

 

Wat goed had moeten zijn is nu helemaal kut, kijken of ik hrt recht kan zetten.. Inmiddels is wrl alles geheel ontsmet met dettol en rosacur...

 

Wat een domper...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...