Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
criticalwidow

Luchtverdeelslangen A&T

Recommended Posts

Hey forumgangsters,

 

 

 

Na vluchtig het topic "luchtverdeelslangen" te hebben gelezen van A&T is mijn intresse gewekt.

Alleen vraag ik me af of dat voor mijn inblaas-buisventilatortje wel zin hebt (s-vent 125)

Afmeting van de tent is 120x120x200 en afzuiging is een 4 standen ruck 330m3

Moet ik dan 5 of 3 meter nemen en moet de lucht echt van buiten komen??

En hoe moet ik dit gaan bevestigen eigenlijk.... moet ik erin gaan knippen ofzo ivm met de plastic hoeken/bochten?

Wie kan mij hierbij helpen tis voor een goed doel :P

 

Ps mochten deze vragen dom overkomen ....... ik ben alles behalve technisch en heb 2 linker handen!

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites
gwoon ff a&t bellen :)

 

Hey "pluk de dag" B)

 

 

Ik had al een mail gestuurd naar hun maar die hadden geen zin om alles uit te rekenen voor een paar 10tjes :P

Aan de ene kant begrijp ik het wel hoor dus ik neem ze niks kwalijk.....

Maar omdat ik toch wil weten waar ik uiteindelijk aan toe ben opende ik toch maar deze topic.

 

 

Greetzz Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je beter een stuk pvc pijp van diameter 110 halen en 120 cm lang ofzo en daar wat gaten in boren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adje houd niet zo van mailen...daarom zei ik ook bellen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
kan je beter een stuk pvc pijp van diameter 110 halen en 120 cm lang ofzo en daar wat gaten in boren

 

Tja dat is ook een idee, dat heb ik wel hier al gehoord maar nog niet gezien......

Heb jij dat toevallig ook zo gedaan dan?

 

 

Thanks :P Cw

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Adje houd niet zo van mailen...daarom zei ik ook bellen :)

 

AHA dat verklaard al een hoop B)

 

Bedankt c_d

 

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als meneer geen zin heb in kleine klanten !!! dan blijven de grote ook weg denk !!!! :P

 

 

HupHup ad !!!!

 

 

groetjes Podhead.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijk mij normaal als je je klanten normaal een mail stuur !!! of ze nu een iets van een paar tientje nodig hebben of iets van een paar rood !!!!

 

 

maar goed is niet de eerste keer dat ik dit zie .

 

 

groetjes podhead

Share this post


Link to post
Share on other sites

ga er maar eens langs....dan stel je je mening drastisch bij..... ;)

 

komop zeg...beetje top ondernemers bashen hier.. :P

 

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=59025&st=20

 

Dit topic is toch duidelijk zat.. :) ?

 

wat snap je niet dan B) ?

 

 

http://www.attrading.nl/luchtverdeelslangen.html

elke gs kan het ook bestellen voor je.... ;) loop daar even binnen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

He CW, je kan gewoon die van 3 meter nemen, en knippen kan ook icm plastic bochten, no probs, je kan 1 nemen met een grote diameter, of je afzuiger splitsen dmv t-stuk en dan twee nemen met een minder grote diameter, het is maar net wat jij wilt, ik heb ook 2 linkerhanden, maar samen zijn ze net handig genoeg, succes maat :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
ga er maar eens langs....dan stel je je mening drastisch bij..... :D

 

komop zeg...beetje top ondernemers bashen hier.. B)

 

 

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=59025&st=20

 

Dit topic is toch duidelijk zat.. ;) ?

 

wat snap je niet dan ;) ?

 

elke gs kan het ook bestellen voor je.... :P loop daar even binnen...

 

Yep je hebt gelijk...... ik heb nog eens het topic snel doorgelezen vanaf de link hierboven :)

Het is nu allemaal wel wat duidelijker maar vraag me toch af of die inblaasven van mij genoeg is....

Ik ga het gewoon proberen en zie wel of het me lukt :P :P

 

Cw

 

He CW, je kan gewoon die van 3 meter nemen, en knippen kan ook icm plastic bochten, no probs, je kan 1 nemen met een grote diameter, of je afzuiger splitsen dmv t-stuk en dan twee nemen met een minder grote diameter, het is maar net wat jij wilt, ik heb ook 2 linkerhanden, maar samen zijn ze net handig genoeg, succes maat :P

 

Hey Krasi,

 

 

Ik neem er gewoon 1 samen met die bochten en zie wel of het wat wordt.

Voorlopig heb ik nog helemaal niks :) :D

En wat je zegt 2 linkerhanden zijn samen net genoeg :D

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb dat zelf niet zo nee

ik heb het wel gezien hier in een topic , maar kan even niet meer vinden welke

die kerel was aan het testen hoe zn planten het deden in de kou

poppa ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om ff het een en ander duidelijk te maken, en dat is helemaal niet klantonvriendelijk bedoeld hoor.

 

dit is een copie van de mail die ik binnen kreeg,

Heren,

Na het uitpluizen van verschillende topics op www.wietforum.nl ben ik geintresseerd geraakt in de verdeelslangen van jullie.

Graag zou ik hier een prijsopgave van willen hebben.

De verdeelslangen moeten in een ruimte komen van 120x120x200

Ook wil ik weten of ik daar nog de benodigde bochten erbij zal krijgen ipv ze zelf moeten aanschaffen.

Verder wil ik jullie laten weten dat mijn afzuiger van ruck is (4 standen 330m3) en de inblaas maar een klein buisventilatortje is. (S-vent 125) Is dit genoeg??

 

Graag hoor ik van jullie.......

 

Hier mijn antwoord,

Beste ............,

Je zult zelf moeten kijken wat je eventueel nodig zou hebben, we kunnen er niet aan beginnen om voor die paar tientjes om alles uit te zoeken.Op onze site staan alle gegevens betreffende de maten en capaciteiten, bochten zijn niet in begrepen.

 

Ik hoop dat jullie toch wel begrijpen dat we hier niks mee kunnen en aan hebben, allereerst beginnen we daar niet aan, daar hebben we onze redenen voor, ten 2de, wat moet ik met deze info, waar komt de lucht binnen? onder, boven? bij elke situatie is dat anders, ten 3de op onze site staan de gegevens....maten en capaciteiten, lijkt me toch dat je daar genoeg aan hebt en zelf creatief genoeg bent om daar zelf in je eigen situatie te bepalen wat je daar voor nodig zou moeten hebben.

ten 4de, idd voor die paar tientjes gaat dat ook zeker niet.

al met al met de persoon in questie heb ik ook vanmorgen weer op een mail geantwoord en met wat er nu hier weer gebeurt ben ik er al weer een half uur aan kwijt en heb nog niks verkocht, wat denken jullie nu zelf???

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tss, ja twijfelachtig maar je vraag is indd. niet compleet genoeg en een half uur om zo'n stukje te typen?? tsja, ervaring met luchtverdeelslangen heb ik niet maar succes met je keuze.

Ikzelf heb gewoon een stuk flexibele luchtslang doorgetrokken en daar gaten ingemaakt uiteinde afdichten, vastgezet met tyrips, werkt goed..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Om ff het een en ander duidelijk te maken, en dat is helemaal niet klantonvriendelijk bedoeld hoor.

 

dit is een copie van de mail die ik binnen kreeg,

Heren,

Na het uitpluizen van verschillende topics op www.wietforum.nl ben ik geintresseerd geraakt in de verdeelslangen van jullie.

Graag zou ik hier een prijsopgave van willen hebben.

De verdeelslangen moeten in een ruimte komen van 120x120x200

Ook wil ik weten of ik daar nog de benodigde bochten erbij zal krijgen ipv ze zelf moeten aanschaffen.

Verder wil ik jullie laten weten dat mijn afzuiger van ruck is (4 standen 330m3) en de inblaas maar een klein buisventilatortje is. (S-vent 125) Is dit genoeg??

 

Graag hoor ik van jullie.......

 

Hier mijn antwoord,

Beste ............,

Je zult zelf moeten kijken wat je eventueel nodig zou hebben, we kunnen er niet aan beginnen om voor die paar tientjes om alles uit te zoeken.Op onze site staan alle gegevens betreffende de maten en capaciteiten, bochten zijn niet in begrepen.

 

Ik hoop dat jullie toch wel begrijpen dat we hier niks mee kunnen en aan hebben, allereerst beginnen we daar niet aan, daar hebben we onze redenen voor, ten 2de, wat moet ik met deze info, waar komt de lucht binnen? onder, boven? bij elke situatie is dat anders, ten 3de op onze site staan de gegevens....maten en capaciteiten, lijkt me toch dat je daar genoeg aan hebt en zelf creatief genoeg bent om daar zelf in je eigen situatie te bepalen wat je daar voor nodig zou moeten hebben.

ten 4de, idd voor die paar tientjes gaat dat ook zeker niet.

al met al met de persoon in questie heb ik ook vanmorgen weer op een mail geantwoord en met wat er nu hier weer gebeurt ben ik er al weer een half uur aan kwijt en heb nog niks verkocht, wat denken jullie nu zelf???

 

 

De persoon in kwestie was ik dus.....

 

 

Het spijt mij oprecht dat hier een zinloze discussie uit voort is gekomen. :P

Ik heb mijn keuze al gemaakt :)

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schandalig hoe hier met een goed ondernemer en! één van de sponsoren van dit forum om wordt gegaan

Dan de tegenreactie van je criticalwidow....

Gelukkig zegt dit topic meer over jou als over a&t trading

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Schandalig hoe hier met een goed ondernemer en! één van de sponsoren van dit forum om wordt gegaan

Dan de tegenreactie van je criticalwidow....

Gelukkig zegt dit topic meer over jou als over a&t trading

 

Grtz Guesswho?

 

Ja je hebt gelijk guesswho?

Sorry!

 

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

@CW

nounou

 

1 blik op de tabel van AT&T...

je hebt 3mtr nodig en je S-Vent volstaat niet omdat je verlies hebt door de bochten en er 80M3 pmtr nodig is om de LVS zijn werk te laten doen

die s-vent doet 200M3? en je hebt zonder bochten al 240M3 nodig.

 

Snap echt niet waarom je hier nu een bash topic over gestart bent, dit soort dingen los je niet op deze manier op.

AT&T is een uitstekende ondernemer, gaat zelfs verder dan nodig is mijn ervaring.

 

hoelang bestaat de gemiddelde GS met die "uitstekende service" voor de laagste prijs?

ondertusen vernaggelen ze wel mooi de hele markt :P

 

jammer dat serieuze ondernemers hier de dupe van worden,

Share this post


Link to post
Share on other sites
@CW

nounou

 

1 blik op de tabel van AT&T...

je hebt 3mtr nodig en je S-Vent volstaat niet omdat je verlies hebt door de bochten en er 80M3 pmtr nodig is om de LVS zijn werk te laten doen

die s-vent doet 200M3? en je hebt zonder bochten al 240M3 nodig.

 

Snap echt niet waarom je hier nu een bash topic over gestart bent, dit soort dingen los je niet op deze manier op.

AT&T is een uitstekende ondernemer, gaat zelfs verder dan nodig is mijn ervaring.

 

hoelang bestaat de gemiddelde GS met die "uitstekende service" voor de laagste prijs?

ondertusen vernaggelen ze wel mooi de hele markt :P

 

jammer dat serieuze ondernemers hier de dupe van worden,

 

Ook jij hebt gelijk lostchild.

Sorry dat ik deze bash :) topic begonnen ben....

Ik heb mijn reacties maar gelijk aangepast voordat deze discussie helemaal uit zijn voegen wordt getrokken.

En bedankt voor de berekening ....... Nu weet ik dus zeker dat mijn vennetje te kort gaat komen ;)

 

Mods ken deze gelijk op slot aub?? B)

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mods ken deze gelijk op slot aub?? :)

Nou vooruit,is wel weer even genoeg drama geweest. B)

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...