Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MaNo1

STOP HUISUITZETTING WIETTELERS

Recommended Posts

Hurende henneptelers komen op een zwarte lijst, zodat ze ook bij andere woningbouwverenigingen kansloos zijn. Het gaat hierbij niet zelden om gezinnen met kleine kinderen. Dit is in geen verhouding tot het delict! Bij een eerste keer een waarschuwing is meer op zijn plaats!!

Huiseigenaren die wiet kweken hebben weinig te vrezen. Bij een politie-inval zijn ze hun planten weliswaar kwijt, maar ze hebben nog steeds een dak boven hun hoofd

 

Link is verwijdert......

Hieronder is door Liquid een directe link geplaatst.

Bevestig je ondertekening wel even door op de link te klikken in de email die je is toegestuurd.

Edited by MaNo1
link naar registratie site

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan moet je link t wel doen he :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Huiseigenaren die wiet kweken hebben weinig te vrezen. Bij een politie-inval zijn ze hun planten weliswaar kwijt, maar ze hebben nog steeds een dak boven hun hoofd

 

Met een paar plantjes niet nee. Bij de grotere kan de fiscus komen kijken. Ooit gehoord van de pluk-ze wet?

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Huiseigenaren die wiet kweken hebben weinig te vrezen. Bij een politie-inval zijn ze hun planten weliswaar kwijt, maar ze hebben nog steeds een dak boven hun hoofd

 

Met een paar plantjes niet nee. Bij de grotere kan de fiscus komen kijken. Ooit gehoord van de pluk-ze wet?

 

Gr

 

Nee, maar die zijn ook bedrijfsmatig bezig.

 

Ik vind het ook wel schandalig dat als je met een klein hokje gepakt word dat je je huis uitgezet word hoor.

Kijk richt je een heel huis in tot hok kan ik het nog wel begrijpen want een huis is om in te wonen..

 

 

Feit blijft dat politie is een keer tegen de "belangrijke" dingen hard moet optreden.

Maak iemand dood en je bent zo thuis, heb je een verboden substantie in huis (waar meestal geld aan verdiend word) en je blijft wat langer weg.

 

Tuurlijk is dit ongenuanceerd maar het blijft een punt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier is de directe link voor degene die de petitie willen ondertekenen,

Als ik de link volg die Mano gepost heeft kom ik op de hoofdpagina van petities.nl om in te loggen,

Aangezien verhuurders meestal in het contract hebben opgenomen dat er zero-tolerance beleid is,

verwacht ik niet dat deze petitie een ommekeer veroorzaakt.

Is er ook nog een petitie VOOR het gedoogbeleid van 5 planten? Die ondertekenen we graag :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo groene helden,

 

Word je nu per definitie het huurhuis uitgezet bij wietteelt of alléén wanneer dit expliciet in de huurovereenkomst staat?

 

Groeten,

TedHankey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faal van mijn kant.

 

OT:@OT ik denk dat jij die link straight van je admin panel heb gecopieerd, dus tenzij je zo vrij bent om ons allen van je gegevens te voorzien denk ik dat je beter af bent als je die link fixt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo groene helden,

 

Word je nu per definitie het huurhuis uitgezet bij wietteelt of alléén wanneer dit expliciet in de huurovereenkomst staat?

 

Groeten,

TedHankey

 

 

Bij geen van beide! Ze moeten je eerst pakken :icecool

:verrygood :showoff:

 

Onze stelling is en blijft:

 

SMOEL HOUDEN, EN DRAAIEN!!!

 

Succes,

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Only Live Once,

ga je jezelf nog effe voorstellen,

zoals het in de welkoms-mail gevraagd was?

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

@green-lady:

 

Als we ooit nog eens gaan trouwens zetten we het huis wel op jouw naam :P

 

Verder word ik niet echt para van het idee dat de petten op bezoek kunnen komen maar ik wil bijvoorbeeld niet dat mijn werkgever er lucht van krijgt bijvoorbeeld door afwezigheid tijdens politie verhoren of door een roddel van huisuitzetting door de straat. Verder lijkt het met echt moeilijk om de kwekerij uit het zicht te houden wanneer er thuis gekweekt wordt aangezien de meeste mensen altijd overal in andermans zaken zitten te neuzen en zeker niet hun klep houden.

 

Groeten,

TedHankey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is een dak boven je hoofde geen recht?

 

Is dat eigenlijk wel in overeenstemming met het verdrag van de mensenrechten???

Share this post


Link to post
Share on other sites
@green-lady:

 

Als we ooit nog eens gaan trouwens zetten we het huis wel op jouw naam ;)

 

Verder word ik niet echt para van het idee dat de petten op bezoek kunnen komen maar ik wil bijvoorbeeld niet dat mijn werkgever er lucht van krijgt bijvoorbeeld door afwezigheid tijdens politie verhoren of door een roddel van huisuitzetting door de straat. Verder lijkt het met echt moeilijk om de kwekerij uit het zicht te houden wanneer er thuis gekweekt wordt aangezien de meeste mensen altijd overal in andermans zaken zitten te neuzen en zeker niet hun klep houden.

 

Groeten,

TedHankey

 

als je geruimd wordt ...reken maar dat het hele straat het weet hoor... :P ....

ze parkeren echt niet om de hoek :D .....en ze doen nog even "buurt onderzoek"....door bij je buren aante bellen...

 

in sommige gemeenten hangen ze ook een poster op dat je geruimd bent.. en die moet je 3 dagen laten hangen...zo niet...vette straf op verwijderen ;) ...

 

kdacht dat we die tijd met gele sterren al gehad hadden :) ....mja...

 

met een beetje pech komt er een foto in de krant.. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
@green-lady:

 

Als we ooit nog eens gaan trouwens zetten we het huis wel op jouw naam :)

 

Geen probleem TedHankey ;) . Ik zal alles doen om mensen te kunnen helpen, ik ben immers sociaal opgevoed B)

 

 

Is een dak boven je hoofde geen recht?

 

In dit klereland niet meer nee. Het klinkt discriminerend en is niet zo bedoeld, maar je kunt je beter zwart laten spuiten. Dan heb je eerder een dak boven je hoofd dan als je als Nederlander uit je huis wordt gezet! Je staat dan echt letterlijk op straat, zelf met een gezin met kleine kids of een baby.

 

 

met een beetje pech komt er een foto in de krant.. :P

 

Ja, daarom is een andere locatie toch wel een goede optie. Kun je tenminste gewoon blijven leven zonder dat iedereen je scheef aankijkt.

 

Gr. green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
@green-lady:

 

Als we ooit nog eens gaan trouwens zetten we het huis wel op jouw naam ;)

 

Verder word ik niet echt para van het idee dat de petten op bezoek kunnen komen maar ik wil bijvoorbeeld niet dat mijn werkgever er lucht van krijgt bijvoorbeeld door afwezigheid tijdens politie verhoren of door een roddel van huisuitzetting door de straat. Verder lijkt het met echt moeilijk om de kwekerij uit het zicht te houden wanneer er thuis gekweekt wordt aangezien de meeste mensen altijd overal in andermans zaken zitten te neuzen en zeker niet hun klep houden.

 

Groeten,

TedHankey

 

als je geruimd wordt ...reken maar dat het hele straat het weet hoor... :P ....

ze parkeren echt niet om de hoek :D .....en ze doen nog even "buurt onderzoek"....door bij je buren aante bellen...

 

in sommige gemeenten hangen ze ook een poster op dat je geruimd bent.. en die moet je 3 dagen laten hangen...zo niet...vette straf op verwijderen ;) ...

 

kdacht dat we die tijd met gele sterren al gehad hadden :) ....mja...

 

met een beetje pech komt er een foto in de krant.. B)

 

Ik heb in de straat handtekeningen verzameld dat het uit huis zetten in geen verhouding is tot het delict en dat ik nooit enige overlast veroorzaakt heb in de buurt. Tot nu toe heeft iedereen ondertekent...(behalve een politieagente)

Edited by MaNo1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb in de straat handtekeningen verzameld ............

 

dreig jij zelf op straat te worden gezet dan?

Als het goed is staat het in je huurcontract en heb je er dus zelf voor getekend.

Het gaat nergens over natuurlijk die huisuitzettingen, maar dat terzijde.

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je foto in de krant komt te staan dan woon je toch wel in een nette buurt waar nooit wat gebeurd .. :P

Was dat hier zo, dan stond de krant vol met dat soort foto's :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Huiseigenaren die wiet kweken hebben weinig te vrezen.

Is het nog altijd hun huis wat in de fik kan gaan, of waar beslag op kan worden gelegd.

 

 

Je huurt een woning van een ander, en bent accoord gegaan mijn zijn/hun huurvoorwaarden,....dus niet zeiken!.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk is het klote als jij je huis word uitgetrapt omdat je kweekt maar sta ook is in de schoenen van de huurder,

niet elke kweker kweekt met een tentje zonder al te veel ellende..

 

Er zijn er genoeg die nietjes en spijkers door het plafond en de muren jagen en dan weer met de noorder zon vertrokken zijn.

 

En dan heb je er ook nog mensen bij die van de hele teringzooi een electrisch zwembad van maken.

 

De eigenaar van die huizen moet dan voor de schade opdraaien.

 

Ik blijf erbij dat je gewoon moet kunnen kweken mits je schade veroorzaakt en stroom tapt.

 

Kweek apparatuur inbeslag nemen, straf geven, klaar.

 

En niet de basis behoefte van een mens afnemen en zelf met de wet kloten omdat het "drugs" is.

 

Zowiezo rammelt de hele wetgeving als jij tomaatjes voor in de soep kweekt is het oke

maar zodra jij onder dezelfde setup wiet kweekt is het brandgevaarlijk etc etc :)

 

Het is een plant kom op zeg! ookal kweken de meeste voor hun medicale zelf voorziening en andere voor hun portomonee is het nog raar.

 

Blijkbaar maakt het geen zak uit wat je er mee doet, als jij mannetjes onder je setup zet omdat je graag een strop wilt vlechten voor ivo is het nog strafbaar.

 

Alle nieuws berichten en wetswijzigingen de afgelopen tijd ik snap er zelf niks meer van waar gaat het nou om?

 

De brandveiligheid? het feit dat de regering niet zo veel geld maakt dan ze uiteindelijk willen? de jeugd beschermen?

 

Pfffff, ik ga maar weer met een schaal snoep bij de deur staan. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
@green-lady:

 

Als we ooit nog eens gaan trouwens zetten we het huis wel op jouw naam :D

 

Geen probleem TedHankey :) . Ik zal alles doen om mensen te kunnen helpen, ik ben immers sociaal opgevoed :P

 

Gr. green-lady

 

 

Voor het trouwen zijn alle vrouwen sociaal maar daarna ......... :P

 

als je geruimd wordt ...reken maar dat het hele straat het weet hoor... :) ....

ze parkeren echt niet om de hoek :D .....en ze doen nog even "buurt onderzoek"....door bij je buren aante bellen...

 

in sommige gemeenten hangen ze ook een poster op dat je geruimd bent.. en die moet je 3 dagen laten hangen...zo niet...vette straf op verwijderen :P ...

 

kdacht dat we die tijd met gele sterren al gehad hadden ;) ....mja...

 

met een beetje pech komt er een foto in de krant.. ;)

 

 

Als ze een poster ophangen kun je nog altijd het zonnescherm naar beneden doen B). Maar misschien is het inderdaad beter om een garagebox/opslagruimte o.i.d. af te huren.

 

Greetz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...