Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

the-choca

wietplant geslachtsloos ?

Recommended Posts

ik heb white skunk gefeminiseerd zaden gekocht van The White Label Seed Company

nu heb ik 1 plant op 12 uur staan al 3 weken en nog steeds zie ik niet wat het geslacht

is van de plant heb iemand ooit wel is gehoord of gelezen of zelf mee gemaakt dat je plant

geen geslacht laat zien ik heb ook een ander soortje er bij staan uit zaad die bloei wel het leg niet

aan dat er iets niet klop met vals licht of in die richting de plant laat geen geslacht zien

hoor graag van iemand die iets weet :verrygood

 

Groetjes The_Choca

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoop dat tie niet telang twijffel :showoff: want als die andere 60 dat ook hebben ben ik mooi het zaadjeu :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
:icecool HeHehe ja ik la hem ook gewoon door gaan in de bloei heb geen andere optie ja als tie ech nix doe ken ik hem altijd nog met de kerst als kerstboompje gebruiken op taffel :verrygood spuit ik er wat sneeuw op lijk tog nog of tie wit is van de thc :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe lang heb je groei gegeven voor je de zaailing op 12/12 zette??Als dit maar een week is dan verklaart dit meteen waarom jij nog geen geslacht heb gezien.

 

Foto doet trouwens wonderen om betere conclusies te kunnen trekken.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb eut 6 weken onder TL gehad en 5 dagen mee laten groeie onder 600 watt toen naar 12 - 12

en ik test wel meer zaad meestal geef ik ze 4 weken groei nooit een probleem gehad dat ze niet in de bloei gingen . :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

en foto er van zie mijn album :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry om even in je album te neuzen

 

gallery_32069_13118_261548.jpg

 

maar als het een van deze is , zet ze dan maar SNEL in een groter potje!

en wat minder water , ze heeft bijna zwemvliezen nodig .

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

zwemles ?????? zal moerlijk gaan als er gaatjes aan de onder kant geprikt heb en net water gehad :P

en nee nix er van in een groter potje is groot zat voor me test B) en dit is een ander soortje van me zelf die wel in de bloei is gegaan

heb die andere vandaag ff bud booster gegeven kijke wat tie eind van de week doet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen proberen je te helpen

en je gaat er nog tegenin ook

jij komt er wel :P

in zon plastic bekertje krijg je een ini-mini wietplantje die dalijk allemaal problemen gaat krijgen verder in de bloei en je mag blij zijn als je er een gram of 5 vanaf haald

maarja... Eigenwijs is ook Wijs

Share this post


Link to post
Share on other sites
mensen proberen je te helpen

en je gaat er nog tegenin ook

jij komt er wel :P

in zon plastic bekertje krijg je een ini-mini wietplantje die dalijk allemaal problemen gaat krijgen verder in de bloei en je mag blij zijn als je er een gram of 5 vanaf haald

maarja... Eigenwijs is ook Wijs

 

 

Ook ik heb medeleven met het plantje,

zo te zien kan hij ook bijna geen zwaardere toppen dragen.

 

succes ermee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zulke dure zaden :) .... en dan maar 1 bekertjes aarde geven :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmzz mja mensen proberen mij tehelpen hehehe :P

die vind ik goed ten eerste heb ik niet om hulp gevraagt geloof ik ten tweede lezen jullie wel ten derdeu

jullie bemoeie je teveel met mij hobby jullie weten niet eens waarom die plant in dat bekkertje heb staan

ik had alleen maar hier gevraagt of iemand wel is mee gemaakt heb of ze een plant hebben gehad die geen geslacht laat zien en dan is er zo BELG :) !!! die zomaar een verx de foto van mijn album hier plak

en dan ook nog allemaal bull shit er over zeg terwijl die nix van de foto weet dus LEES EERST VOOR JE REAGEER !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

ik heb het ook wel es meegemaakt had ik een plant en na 4 weken 12/12 nog geen geslacht getoond.

tijdens de donkere periode ik met mn maclight naar de kast geslopen ik trek onverwachts die deur open

bleek het om een vingerplant te gaan. :P :) B) ;)

wie kent ze niet die goeie ouwe vertrouwde vingerplanten de fatsia japonica.gallery_7335_4882_67666.jpgnee die tonen niet snel hun geslacht die vermaken zich gewoon zelf een tijdje en doen er wat stiekum over

maar zo zijn we allemaal een beetje begonnen nix geks aan .

 

ps ;vertel mij wat over de fatsia japonica daar kan ik wel een boek over schrijven en voor mensen die er wat meer over willen weten een omnibus no big deal .

sinds het sextaboe heb ik zoveel tijd over dat ik me ook veel meer toeleg op biologie en vooral plantkunde

daar heb ik nu tijd voor en ik heb het al eerder gezegd ik ben een heel ander mens geworden.

lekker het veld in wat determineren lekker zo.

is heel bevrijdend geweest.

en de gelijkenis met de wietplant is fnuikend op 1 klein dingetje na.

 

 

houzgroen

macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha lol macerror B) kijk aan deze info heb ik wat dan zal ik vanavond is ff stiekum met me zakamp gaan kijken

kijken of ze een orgie aan het houden zijn :P en vinger planten zijn ook wel makkelijk die hoef je geen water tegeven

die vingeren zig zelf wel nat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
gallery_32069_13118_261548.jpg

 

Lijkt er al bijna op :P

gallery_22925_8436_21247.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha ja ph donner :) ik ga kijken of ik een kweekvergunnig ken krijgen voor klein kwekerijtje

in madurodam :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is heel simpel, je planten zijn nog niet oud genoeg om hun geslacht te tonen. Net zoals jij als baby wel piemeltje had, maar NEE geen kids kon verwekken zo is het geregeld bij cannabis. Dus onafhankelijk van je lichtcyclus zal een cannabisplant de eerste weken na ontkiemen geen geslacht laten zien, je voorbloei is je eerste teken. en dat komt 3 tot 5 weken na ontkiemen ten vroegste en vaak stuk later dan dit trouwens. Das nou heel het punt van de onzin van kiemen op 12/12, je beroofd je planten van 6 uur per etmaal van energie.

 

Dus heb geduld, lees jezelf in want dit is echt hier op forum al meermaals aanbod gekomen, ow en wat betreft de trollen the-choca, die moet je gewoon niet voeren dan houden die vanzelf op. Heren trollen, flamez en andere leuke bezigheden hou je maar voor op kid.nl sites ofzo, hier blijven we ontopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat hou ik toch van deze uitleg van DLS.Die krijg je eenmalig en onthoud je voor de rest van je leven!!

 

:P :) B)

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag ik me toch af of zo'n klein potje ook invloed heeft op de ontwikkeling van de plant, en de bloeibereidheid, lijkt me wel dat ze ernstig worden beperkt..

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
potje is groot zat voor me test

 

Hoi,

Kun je even uitleggen wat je precies wil testen.

Dan begrijpen we misschien wat het nut hiervan is.

 

Als een plant zijn geslacht niet laat zien: nog kortere dagen en langere nachten geven.

12/12 is slechts een vuistregel, iedere plant/soort heeft haar eigen ideale foto-periode.

Door langbloeiers een uurtje minder, of kortbloeiers een uurtje meer licht te geven,

kun je de bloeitijd wat bijsturen.

 

Succes met de "test".

Doei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) ja het is net zoals bij ons mensen de 1 is er eerder bij dan de ander :)

maar je ga tog twijfelen als je je plant al 7 weken in de groei heb en 4 weken in de bloei

en een plantje met de zelfde leeftijd alleen van mijn eigen zaden en daar zit wel al een top in en je zie nog nix in die anderen dat je je zelf ff achter je oren krab :D waarom die nix doe

ik heb dit zaad ook gekocht dus weet ook nix van ze achter grond en ga je ook twijffel van wat zoude ze me voor

rommel verkocht hebben :P

ik was net weer ff wezen kijken of ik al wat zag en bingo eindelijk B) ik heb een dochter :P straks ff beschuit met muisje s maken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat test je nou eigenlijk, lachen dat je eigenlijk niet erg ingaat op de adviezen en vragen van medeleden.

mvrgr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn test heb nix met de bloei temaken die plant in dat bekkertje heb ik alleen als voorbeeld gebruik

omdat die plant eve oud is als de plant die niet in de bloei ging zie mijn album staan ze naast elkaar

en de plant in het koffie bekertje test ik op uiterlijk en smaak en geur en of het goed is gegaan met Feminized

het is een soort wat ik heb gekruist dus mij ga het alleen maar om hoe het er uit zie :) en niet om de opbrengst 1joint is genoeg om te testen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...