Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
LED_KROKET

[LED + HPS] > Bubbles in Aeorponic-Systeem

Recommended Posts

op deze manier kan ik het wel/niet uitsluiten als het bij alle 3 colturen gebeurt :huh: .

 

zonde.. planten op diverse media zetten zal als het er inderdaad inzit alleen maar meer planten/werk kosten.

 

pak een stek, zet die op klein potje met verse aarde en meteen op 12/12 onder je HPS/LED combi.

 

aan plantgroei/opbouw zou je direct moeten kunnen zien hoe of wat, zeker als je een bemeste mix neemt waarbij je zeker 3wk gewoon water kunt geven en dus ook geen ph/ec gedoe hebt :)

 

is het vergiftiging?

dan drinken ze amper, blad wordt steeds lichter groen en verdord aan de randen en ze kunnen ook geen voeding opnemen.

in de groei gaat alles nog wel (slaan ze lekker op), overschakelen naar de bloei schijnt het te triggeren en met een 2wk zie je het al duidelijk, blad blijft ook slap hangen en de planten geven een zeer iele indruk.

 

op aarde makkelijkst te ontdekken want je hebt ff buffer en kunt dus medium/voeding even in de koelkast zetten qua probleemveroorzaker en later gaan kijken of het daar dan in zit als het geen vergiftiging van weekmakers is.

 

hoop dat je je probleem snel boven water hebt

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ledkroket jammer van deze ronde wat ik me wel afvraag heb je ergens foto's staan van je hps +led opstelling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...