Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vrouw van Bl0wer

test Cli-Mate FC2010-T Fancontroller met 5 ssh x diesel cheese

Recommended Posts

Wel lekker dat je opeens mij erbij haalt Sammy.

Dat is opgeslagen.

Bij deze een Black-ball voor Sammy.

Je krijgt op deze manier vast een mooie toekomst in deze industrie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer hoor....

 

Zo fucking mooi product. En al dit gezeik...

Waarom jongens..... We moeten trots zijn op dit soort gulle gevers.

Maarja als het product kuren heeft moet zoiets "direct" opgelost worden met de

Fabrikant of wie dan ook.

 

De service afhandeling is in mijn ogen belangrijker dan het product.

Want dat zegt een hoop over het totaal plaatje

 

 

 

 

Ik zeg stuur m maar door naar mij :D

Hoef niemand meer te dreigen of wat dan ook.

 

Want kom op zeg....echte mannen dreigen niet op een forum.

Die praten ff onder ogen..... Wees een vent en praat verstandig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee nee sammy wel goed lezen ik tikte dat whazzup al die tijd al welkom was omdat ik wel wil dat iemand getuige is van de brom voor jij mij nog meer als leugenaar afschilderd.

 

 

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wel lekker dat je opeens mij erbij haalt Sammy.

Dat is opgeslagen.

Bij deze een Black-ball voor Sammy.

Je krijgt op deze manier vast een mooie toekomst in deze industrie.

 

Ja, inderdaad DOC. Jij bent DE man in de industrie - was ik even vergeten... ik denk dat ik de tent nu wel kan sluiten :D Ik weet heel goed wie jij bent, alleen weet jij niet wie ik ben, dat maakt dit een grappige gewaarwording. Ik wachtte op je reactie en hij kwam snel...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er is nog nooit een product wat niet door een test kwam terug gegaan naar de voorziener dus zou niet inzien waarom ik dit nu wel zou moeten doen.

 

Dat klopt niet, die ice box met chiller werkte bij mij niet en heb deze terug gestuurd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zegt dus meer over jou als over mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het erg jammer dat de test sectie de laatste tijd zulke klappen te verduren krijgt.

ik heb het ook even doorgelezen en snap totaal de aanval op sammy niet. (los van de laatste paar gefrustreerde post's)

 

het lijkt me dan ook gewoon verstandig om dit nu allemaal naast ons neer te leggen, blower stuur gewoon dat ding terug want tegenover wie wil jij je zelf bewijzen, denk niet dat dat nodig is toch..?

sta er gewoon boven !

en sammy, ik vind het wel jammer dat jij gelijk het hele fourm over een kam scheert (ook al snap ik heel goed je frustratie)

maar dit is gewoon een samenloop geweest van omstandigheden en geen voorbeeld van hoe het normaal verloopt, dus ik zeg

laat iemand anders hem testen en daar mee het tegendeel bewijzen.

 

 

hoop echt dat jullie dit naast je neer kunnen leggen en zorgen dat hier niet nog meer betrokkenen de dupe van worden. (sammy/blower/de productleverancier/de klanten en forumgebruikers)

 

mvg stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet je niet zo belangrijk voelen, want dat ben je namelijk niet. En zeker niet bij de grotere groothandels, want daar weten ze niet eens wie je bent. Dus veel succes met je "blackballing".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kunnen we onze ego's even aan kant zetten?

 

Als niemand water bij de wijn doet kom je niet tot een oplossing, kijk maar naar de onderhandleingen in de politiek en economie... :D

 

Gaat het hier over de climate, of over wie Sammy of Blower is?

 

Dit gaat wel heel erg off topic, een schoonmaakploeg kan dit topic terug naar de essentie brengen waarover het ging, de climate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik scheer niet het hele forum over een kam, maar natuurlijk heb ik wel angst dit nog een keer te doen. Wat voor mij een leuke reclamestunt had moeten zijn, is uitgedraaid op negatieve reclame. Dat het bromt kan. Dat kan diverse oorzaken hebben, maar ik wilde, door het apparaat te testen een eventueel mankement uitsluiten. Toen ik aanbood het ding te laten controleren of te vervangen werd ik ongenadig aangevallen zonder enige reden. Vervolgens leg ik alles nog eens uit en krijg ik van allerlei kanten van alles over me heen. Ik vind dat niet gepast en wil dat niet nog eens meemaken. En dat ik bijvoorbeeld DOC erin betrokken heb, is omdat ik al veel langer op dit forum heb gezeten onder een andere naam en ik een gruwelijke hekel heb aan die meezwammers. Mensen die niks te melden hebben, maar met alle winden meelullen. Ik heb daar een broertje dood aan. En dit is een forum en dan wil ik dat kunnen zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sammy: de dingen lopen niet altijd zoals we willen... en ik begrijp ook jouw kant, alsook blower zijn kant, jullie hebben allebei gelijk.

 

Jouw oplossing is een zeer goede, en Blower kon even niet naar de oplossing kijken omdat hij dacht dat jij hem als leugenaar betichte...

 

Wat hij daarna wel deed, maar toen zat jij op je paard....

 

Verder denk iik niet dat Blower zich daarvoor zal laten kennen, om daarover te liegen, dus kunnen we dan even dit misverstand aan kant zetten en naar het onderwerp terug keren en ervoor zorgen dat we er allemaal wat wijzer van geworden zijn?

 

Het is eenvoudig, Blower stuurt hem via Whazzup terug , whazzup kan waarnemen bij Blower, zo voelt Blower dat hij niet van leugenaar beticht is geweest, dan heeft sammy de climate terug, kan die kijken wat er aan de hand is en dan kan hij zien wat hij verder wil ondernemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Leden,

hier komt nu een slotje erop!

In plaats van een discussie komen nu boze woorden en het gaat nergens meer over!

Jammer!

Ik had het leuker gevonden om misschien een oplossing te vinden

of de redenen van de brommende ventilator te zien.

 

Sammy had om het slotje gevraagd en aangezicht de reply´s toch niets meer met het topic te maken hebben,

gooi ik een slot erop.

 

Ik hoop dat Whazzup hierop nog iets te zeggen heeft!

Helaas is hij op dit moment in buitenland (als ik het goed heb).

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

jazeker stelletje kleuters :D

 

Kan ik dan niet effe een paar dagen naar het buitenland zonder dat het uit de hand loopt?

 

Een paar constateringen:

 

1. Bij blower bromt de controller (nou ja, de fans dus)

2. In eerste instantie was het allemaal heel beschoft in dit topic.

3. Er wordt af en toe niet helemaal goed gelezen en geïnterpreteerd en veels te veel op het forum gepost zonder even overleg te hebben met elkaar.

 

Ik weet als geen ander dat woorden op heel veel manieren gelezen en geïnterpreteerd kunnen worden, en zeker op een forum. Maar ik vind ook dat je als leverancier, als je een test laat plaatsvinden, daar bovenop moet zitten. We vragen niet van een leverancier om het hele forum te lezen maar wél om support te bieden in het topic wat daar over gaat. Dat is in eerste instantie wat laat gebeurd maar wel met de goede intentie, die wellicht weer wat verkeerd geïnterpreteerd is en toen ging sammy wel behoorlijk uit de bocht helaas. Maar Sammy is niet de enige die dit topic uit de bocht vloog.

 

Ik ga er nu geen consequenties aan verbinden want ik zit midden in de nacht in Praag op mijn hotelkamer nog binnenbrandjes te blussen, maar je mag verwachten dat een aantal mensen om verschillende redenen een flinke tik op de vingers zal krijgen.

 

Wat betreft de brom: Van meneer Ruck zelf heb ik ooit wel eens geleerd dat fase gestuurde controllers een motor aardig naar de kloten kunnen helpen, en de condensatoren die er in zitten ook. Ik heb er zelf ooit wel eens mee te maken gehad met een buisventilator die zelfs op een variac niet meer stil te krijgen was. Ik zeg niet direct dat het aan het type fan of de gebruikte controller ligt maar ik vind wel dat we dat moeten uitsluiten.

 

Simpele oplossing: Blower, ik kom effe bij je langs na mijn tripje en dan gaan we kijken welke fan er precies in je box zit, me dunkt dat ik daar ook een nieuw exemplaar van kan vinden zodat we dat kunnen uitsluiten.

 

En voor alle leden: Jullie verwachten klaarblijkelijk dat ik iedere dag op Wietforum zit. Helaas, ik heb ook een (weliswaar beperkt) leven en een drukke baan. Sinds 7 november 2005 poste ik 19238 Berichten (8.71 berichten per dag, dat is wel eens boven de 10 geweest!) en dat waren toch over het algemeen geen "leuk ga zo door" berichten. Met 83 pms en rapportages in 3 (!!!) dagen kun je echt niet meer van me verwachten dat ik overal inhoudelijk diep op in ga. Gelukkig hebben we een heel team van gekwalificeerde moderators die ook hun ding doen en mij over het algemeen helemaal niet nodig hebben.

 

Verder vind ik dat een aantal leden het testosteron gehalte in hun bloed eens in bedwang moet krijgen. Zij die bij het lezen hiervan nu al rood aanlopen weten precies wat ik bedoel. ;)

 

Wordt vervolgd. Partijen die de vredesvlag willen uitsteken kunnen zich bij mij melden. Maar verwacht niet binnen een dag antwoord deze week.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...