Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vrouw van Bl0wer

test Cli-Mate FC2010-T Fancontroller met 5 ssh x diesel cheese

Recommended Posts

Toch wil ik er een bestellen.

Maar ik wil weten waarom ie niet functioneert ;)

 

 

Storings gevoelig door iets in de buurt?

Telefoon.radio.schotel o.id?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan niet beoordelen op afstand wat er aan de hand is. Wat ik weet is dat ik dit apparaat zelf uitgetest heb op vele afzuigers. Helemaal nooit, maar dan ook echt nooit een brom gehoord. Dat er nu een brom is, dat kan, maar waarom dat is kan ik niet beoordelen.

 

Nu vind ik eigenlijk dat de tester het apparaat maar terug moet sturen naar mij, aangezien het zo hard bromt dat er niet mee te werken valt. Althans, dat is wat ik begrepen heb uit het verhaal en de PM die mij inmiddels is toegekomen. Ik wil namelijk eerst uitzoeken of het apparaat ok is en hem dan graag opnieuw aanbieden, ofwel aan hem ofwel aan een ander persoon, die het apparaat nog eens de kans wil geven. Indien het apparaat niet goed blijkt te zijn vervang ik deze voor een ander exemplaar.

 

Zoals het nu gaat wordt het helemaal niks, dat is duidelijk.

 

Ik wil er nog aan toevoegen dat de tester aangaf dat het om een duur apparaat gaat. Dit beaam ik en aangezien ik deze test financier, zou ik graag zien dat er een vervolg aan gegeven wordt. Dus dat het ding niet daar blijft liggen terwijl de tester er niks mee kan. Voor de duidelijkheid, de fabrikant heeft verder niks aan deze test gedaan. Die kwam van mijzelf. Het zou ook nog kunnen dat het apparaat gewoon kapot is en dat daardoor het niet wil vlotten. Vandaar dat ik vind dat ik dit moet uitzoeken.

 

Gr Sammy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig sammy ;)

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals het nu gaat word het helemaal niets ? implementeer je daar mee dat ik voor jou niet de juiste tester was ?

 

Omdat ik brommende afzuigers heb ?

 

Met een controler die ze niet zou laten brommen ?

 

Want ik zou niet weten hoe ik hem voor jou nog beter kan testen hoor maar brommen is brommen kan er niet veel meer uit halen voor je.

 

 

En sjah dat dat niet is wat het verwachte antwoord was ja daar kan ik ook niets aan doen.

 

Ik test het ding gewoon zoals ik hem gekregen heb en sjah het werkt niet.

 

Misschien andere tester zoeken idd een optie voor jou omdat ik te EERLIJK ben.

 

Nee hoor eerst word je hier zwart gemaakt en krijg je een uitbrander omdat je verteld wat er gebeurd en word er gezecht dat je een apperaat afbrand ? Nou sorry hoor heb hier totaal geen redene voor sterker nog zou graag willen dat het kreng werkte.

 

Ondertussen ook whazzup even pm gestuurd dat die zelf maar is moet komen luisteren. En kan die het ding ook gelijk weer menemen.

 

 

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is voor de tester niet leuk dat er een brom ontstaat, en hij kan hier ook weinig aan doen, daarom, stuur dat ding terug om te laten testen op een juiste werking, er zal toch een reden naar boven moeten komen, lijkt me niet nodig om hier een geschil over te krijgen ;)

 

Edit: mocht de cli-mate dus gewoon niet goed werken, is het natuurlijk wel zo dat BLOwer evengoed een andere wel correct werkende alsnog test.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry hoor maar als ik nog niet stoned genoeg ben is me lontje soms wat kort.

 

Maar wat ik al zij whazzup heb ik een pm gestuurd vind het namelijk wel handig als hij het ook even hoort voor de controler terug gaat.

 

 

GroeT Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste tester,

 

Wat jij in de laatste post allemaal schrijft, slaat wat mij betreft echt helemaal nergens op. Allemaal erg onvriendelijk en ondankbaar. Ik ga er verder niet op in, maar wil wel dat ding terug hebben. Daar hoeft Wazzup verder ook niet tussen te zitten. Iedereen hier kan lezen dat ik gewoon mijn best doe je te helpen en helemaal niks over jouw kwaliteiten als tester heb gezegd. Ook niet dat je te eerlijk bent of wat dan ook dat je allemaal brabbelt. Ik heb bij het apparaat zelf helemaal geen belangen. Doel van deze aanbieding is reclame voor mijn shop en iemand blij maken. Dat laatste is kennelijk niet gelukt. Jammer!

 

Neem maar even contact met me op, dan kunnen we het regelen. Ik vergoed je zelfs nog de verzendkosten.

 

Weer een les geleerd, dat dan weer wel.

 

Gr Sammy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol erg onvriendelijk ? wie begon daar mee dan ? want dat was ik neit hoor. Misschien je eigen posts nog is teruglezen met alle verwijten die er al instonden !

 

voorbeeldje uit je eigen text.

 

Nu vind ik eigenlijk dat de tester het apparaat maar terug moet sturen naar mij, aangezien het zo hard bromt dat er niet mee te werken valt. Althans, dat is wat ik begrepen heb uit het verhaal en de PM die mij inmiddels is toegekomen.

 

Dat woordje althans er tussen haal ik uit dat je hiermee bedoeld dat je je twijffels hebt of het echt zo is. (waarom zou ik liegen ben ik een fancontroler fabrikant ofzow ? )

 

 

 

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer dat het zo loopt,

hopelijk zien we gauw een uitgebreide test van deze controller..

 

want ik blijf erbij dat dit de toekomstige controllers worden !!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bl0wer, die althans slaat er op dat ie het zelf nog niet geconstateerd heeft en dus op de info uit de pm afgaat.

 

vondt nou niet echt dat zijn post je afbrandde of zo, hij zei gewoon dat het blijkbaar voor jou niet werkt en kan, als je het apparaat terug stuurt, het zelf ook uitproberen/constateren.

 

Zoals er al werd gezegd kan ook zijn dat er een defect in het apparaat zit, ook dan kan sammy het regelen dat er een andere van de fabrikant uit komt (garantie).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig zijn er ook nog mensen die snappen wat ik bedoel. Ik heb helemaal nooit de bedoeling gehad om jou op wat voor manier dan ook af te branden. Ik wilde juist helpen en je desnoods een NIEUWE opsturen om het nog eens te proberen.

 

Ik voel me echt in mijn zakken gezeken nu. Ik zit een hevige discussie te voeren, nadat ik een apparaat van normaal 400 euro heb weggegeven. Dat is toch niet normaal man.

 

Ik ben er he-le-maal klaar mee. Ik vraag je vriendelijk het apparaat naar me toe te sturen. Doe je het niet, dan niet, ook goed.

 

Ik heb Wazzup ook een PM gestuurd, dat wat mij betreft de test ten einde is en ik bied ook nooit meer iets aan. Dit terwijl ik weer een mooi product had liggen wat ik hier wou weggeven, maar dat ben ik wel afgeleerd.

 

Ik reageer verder niet meer. Wat mij betreft; EINDE TEST EN TOPIC. Jullie discussiëren maar lekker verder.

 

Gr Sammy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste leden,

effe vriendelijk blijven a.u.b. ;)

Het kan ook gewoon zijn dat het aan de ventilatoren (motoren) liegt.

Ik werk heel veel met slakkenhuisventilatoren en niet iedere ventilator is geschikt om erg laag gedimd te worden.

Ook speelt de weerstand ineens een wat grotere rol.

Er zijn types en merken van ventilatoren op de markt welke problemen hebben om met bepaalde manieren van dimmen

om te gaan.

De "goedkope" ventilator-dimmer werkt op fase-aan-of-af-snijding Hier ontstaat meestal een brom bij circa 80%.

Met een variac verander ik de spanning. Hiermee verander ik de sterkte van het magneetveld en de ventilator laat zich

tot tegen =% dimmen zonder te brommen.

Dit is denk ik bekend.

Ook zijn er nog productie-afwijkingen, welke ook nog van invloed kunnen zijn.

Wij hebben op de werkvloer massieve problemen met ventilatoren, welke op een professionele triac-schakeling op lage toeren brommen. Testen wij deze ventilatoren op een variac werken deze prima en andere ventilatoren van hetzelfde type hebben het probleem niet.

Maar sommige ventilatoren hebben ook een minimale aantal omwentelingen per minuut nodig om goed te lopen

en hier kan dan misschien ook het probleem met deze controller liggen.

 

Het kan dus wel zijn, dat Blower pech heeft met zijn combinatie van controller en ventilator terwijl deze combinatie

bij een andere tester prima werkt.

 

Groetjes

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

De hele discussie onstaat door het feit dat de ventilator toch bromt.

Maar er is nog geen poging gedaan door het op andere producten te testen

" behalve op de fan van whazzup"

 

Hier baal ik enorm van.

 

Dit is toch een test topic. Waar hevig gediscusserd mag worden mits goed onderbouwd.

Zo hou je vaak de beste producten aktief.

 

Hopelijk wordt er alsnog door iemand bekeken wat de oorzaak is.

Want ik geloof niet dat het een slecht product is g.v.d

 

 

Yes I believe

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) Het wordt zo wel een interesante test.

Ik vraag me wel af of het niet de bedoeling is dat deze controller op alle afzuigers werkt.

Anders moet er bij de controller een advies van de fabrikant komen op welke afzuigers hij wel en niet gebruikt kan worden.

Dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slechte motoren wil ik best geloven hoor mits het er niet 4 waren en ze alle 4 met een andere controler stil zijn.

 

Trieste opmerking Sammy heb je product gewoon getest had je een specifieke test gewild had je me daar van te voren over moeten informeren.

 

Vind dus ook dat als jij alleen het apperaat terug wil hebben omdat de test in jou ogen niet goed is gegaan je pech hebt.

 

 

Er is nog nooit een product wat niet door een test kwam terug gegaan naar de voorziener dus zou niet inzien waarom ik dit nu wel zou moeten doen.

 

Omdat ik niet lief gezecht heb dat het een top ding is ?

 

Ik voelde me eigen wel degelijk aangevallen en sjah dan bijt ik van me af.

 

Gelukkig heb ik nog meer contacten en zal ik dus zelf de controler op andere merken afzuigers gaan proberen

 

Om toch te zien waar het probleem zit.

 

 

 

 

Groet Bl0wer

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu bewezen is dat dit toestel niet voldoet aan het vooropgestelde verwachtingspatroon mag ik aan nemen dat per direct een prijsverlaging zal worden doorgevoerd?

 

 

mvg ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat een ander hem testen zou ik zeggen , bromt hij dan nog steeds dan terug brengen en een nieuwe vragen want dan is de kans groot dat het ligt aan het apertuur.

Met deze test schiet niemand wat op en dat kan niet de bedoeling zijn van een test toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij bromt en is niet mee te werken, maar blower wil hem wel houden !!!!! ;)

 

Lekker terug sturen en dan kan hij een ander aanbieden, kan goed zijn dat je een maandag model heb toch !!!

 

Ik vind je reacktie ook een beetje kort blower, en helpt ook niet echt mee aan een oplossing van het probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nu bewezen is dat dit toestel niet voldoet aan het vooropgestelde verwachtingspatroon mag ik aan nemen dat per direct een prijsverlaging zal worden doorgevoerd?

 

mvg :D

 

Beetje triest om zoiets te vragen terwijl duidelijk te lezen is dat het nog niet helemaal duidelijk is wat het probleem is ;)

Ben ook wel benieuwd waar het probleem met de afzuigers nu ligt, misschien dat Blower bij zijn 4 setups een product gebruikt dat voor de storing zorgt wat niet door Whazzup en anderen wordt gebruikt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je luisterd niet goed.

 

 

Bl0wer wil hem helemaal niet houden Bl0wer wil dat het ding fatsoenlijk getest word en dat gaat die regelen aangezien Sammy er niets meer mee te maken wil hebben

 

Daar ik niet lief genoeg geweest ben.

 

GroeT Bl0wer

 

En ga geen test articelen terug sturen om vervolgens er niets meer van te horen en te zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gelukkig heb ik nog meer contacten en zal ik dus zelf de controler op andere merken afzuigers gaan proberen

 

Om toch te zien waar het probleem zit.

 

Lijkt me een goede manier van werken. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beste tester,

 

Wat jij in de laatste post allemaal schrijft, slaat wat mij betreft echt helemaal nergens op. Allemaal erg onvriendelijk en ondankbaar. Ik ga er verder niet op in, maar wil wel dat ding terug hebben. Daar hoeft Wazzup verder ook niet tussen te zitten. Iedereen hier kan lezen dat ik gewoon mijn best doe je te helpen en helemaal niks over jouw kwaliteiten als tester heb gezegd. Ook niet dat je te eerlijk bent of wat dan ook dat je allemaal brabbelt. Ik heb bij het apparaat zelf helemaal geen belangen. Doel van deze aanbieding is reclame voor mijn shop en iemand blij maken. Dat laatste is kennelijk niet gelukt. Jammer!

 

Neem maar even contact met me op, dan kunnen we het regelen. Ik vergoed je zelfs nog de verzendkosten.

 

Weer een les geleerd, dat dan weer wel.

 

Gr Sammy

 

 

Sammy,

 

We zijn nog niet uit getest, ik vind dat als het bij blower niet goed werkt we niet meteen kunnen stellen dat het apparaat niet functioneerd.

 

Tim of iemand anders is nu aan de beurt lijkt me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat mij een beetje verbaast in deze dicussie , is dat ik niemand hoor over de ingebouwde coolfan in het apparaat ?

 

Heb de controller al ruim een half jaar probleemloos draaien ( met behoorlijke belasting ) , ben er echt zwaar over te spreken , alleen die ingebouwde fan , die maakt zoveel geluid !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoii Sammy

Ik vind het ook vervelend want niemand heeft hier baat bij , hopelijk stel je hem aan een ander ter beschikking en laat je door deze test door gaan

groeten pac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een tester met een kort lontje en een shop-eigenaar met een kort lontje :D .

Hoe hebben jullie elkaar gevonden?!

 

Haal beide eens diep adem en kom er uit samen. Over een forum is gewoon kut! Laat de shopeigenaar dat ding even live in actie zijn bij de tester, en dan kan hij het zelf ervaren. Dat is de enigste correcte uitvoering.

Einde discussie en aan het werk jullie! Wij willen de oorzaken weten! :)

 

green-lady ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...