Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ziran

BattleField 3

Recommended Posts

Eindelijk is deze game dan (een paar dagen geleden) gereleased!

 

Wat een mother *PIEP* vet spel is het geworden zeg!

 

IK vroeg me af of er nog mensen hier zijn die het ook spelen? ik zelf speel het op de PS3.

 

Misschien kunnen we een keertje samen knallen? of gewoon tips en tricks met elkaar delen als je op een andere console speelt.

 

Greetz Ziran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker weten een hele gave game :o

Heb hem momenteel alleen nog maar als demo gespeeld...

Eerdaags zal ik hem aanschaffen,en dan kunnen we zeker wel even samen knallen :lol: Hier ook op PS3 overigens.. B)

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier toch ook kleine Battlefield addict van het eerste uur, pc aangepast aan het uren game plezier. Native resolutie van 5760x1080 :lol:

 

gallery_10252_13086_1506226.jpg

gallery_10252_13086_1078011.jpg

gallery_10252_13086_1136400.jpg

gallery_10252_13086_1028672.jpg

gallery_10252_13086_1117376.jpg

gallery_10252_13086_410676.jpg

gallery_10252_13086_1257234.jpg

 

Heerlijk jointje tussen de vingers, adrenaline pompend en knalluuhhhhh B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

DLS pakt het gelijk goed aan :lol:

 

Ik speel het ook, wel een gedownloade versie op de pc, dus alleen single player, maar het mag de pret niet drukken, wat een vette game, ik krijg al zin in de nieuwe call of duty B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

 

vindt hem zwaar tegenvallen, de single player.

AI loopt rond als een kip zonder kop en die idiote QTE die helemaal nergens op slaan.

 

COD MW2 10x beter

 

Beetje COD BO adapt die single player, online speel ik hem niet ,die beta heeft me overtuigd B)

als ze er nu een Nuketown 24/7 instopten

 

xbox360 met HD pack gespeeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo die DSL pakt het wel aan hoor hahah

 

Ik speel het ook op de ps3. Tof spel alleen wel veel gezeik met lag etc. en samen in een squad een spel joinen is ook elke keer gezeik.

Hoop dat ze dit snel oplossen.

 

 

En stiekum wil ik het ook op de pc gaan spelen (aimen sucks op ps3) maarja moet ik nieuwe pc kopen

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat wordt dan toch een nieuwe pc... :lol: want alle games die nu uitkomen zullen niet heel veel meer onder doen voor deze..!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ DLS :lol:

 

Heel vet! Ben geen Battlefield fan maar ik kan me wel een aantal games bedenken die ik zo zou willen spelen..

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat wordt dan toch een nieuwe pc... :lol: want alle games die nu uitkomen zullen niet heel veel meer onder doen voor deze..!

Ik zet er wel een grotere koeler op, Veel sneller dan een i7 op 4,5 Ghz is er niet. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel vet DLS! zo kan je nooit verrast worden haha :showoff:

 

@lostchild

De single player heb ik nog geen eens gespeeld en ben ik ook niet van plan :verrygood Multiplayer all the way!

 

@boefje030

De lag is inderdaad soms drama.. maar ik heb al gemerkt als je gewoon via Server Browser zoekt en dan de filter zet op Europa dat je dan al bijna geen lag meer hebt..

Met een squad joinen gaat soms idd nog lastig, maar dat komt heus wel goed dat kan niet anders.

Aimen op de PS3 is inderdaad lastiger dan op de PC! helemaal als je net als mij je PS3 langer dan een jaar niet had aangeraakt haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tijd voor een wf clan? peeps die origin/bf ids wille sharen om een potje te knallen stuur me gerust een pm :P

 

ivm specs en lag, geen pimpy set-up voor mij zoals bij dls.

specs waarop ik het op full hd en alles op high vlot kan spelen zijn :

 

core i5 2500k

16 gig 1333 gskill ripjaws

580 gtx oc

ocz agility 3

p67 chipset mobo

 

alles @ stock

 

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na enkele jaren CoD als mijn favoriete shooter aan te schaffen heb ik dit jaar overwogen om Battlefield3 te nemen.En daar heb ik geen spijt van.

 

Wat een supergame.Goede besturing,mooie maps,realistische wapens en gameplay.Het is wel een beetje de ubermarinier als je op easy speelt maar das met de meeste games zo.

 

De single player vind ik veel beter als die van CoD.Ik speel hem nu!!!Dat zegt voldoende,daar ik bij CoD alleen de multiplayer genoot.

 

De multiplayer loopt veel beter als bij CoD.Geen lags,geen halve potjes,gewoon weer lekker met een server.Heb je een slechte verbinding is dat je eigen probleem en niet die van heel je team zoals bij CoD.

 

CoD zal volgend jaar dus echt hun best moeten doen om mij weer terug te krijgen.Voor mij is Battlefield3 DE shooter bij uitstek momenteel.

 

Grtz twin

 

Ps ik speel hem op ps3 en zoek wat WF-squad members.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twindaddy ik hoor echt heel veel meer CoD-fans zeggen wat jij nu zegt.. veel van mijn vrienden spelen ook allemaal cod en vonden het maar stom dat ik BattleField had gekocht.. maar nu druipen ze allemaal al over naar Battlefield omdat ze CoD gewoon het zelfde vinden als de afgelopen 4jaar.. dus ze zijn er op uitgekeken.

 

Ik zal je even een Pb-tje sturen want ik speel ook op de Playstation.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe was eerder grapje, maar als je samen potje wilt knalle mag je me altijd je bf of origin id zenden in een prive bericht.

 

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb gisteren call of duty modern warfare 3 gekocht

maar heb nog niet gespeeld , hij zit nog in de sealing

ben benieuwd of het wat is

Share this post


Link to post
Share on other sites

is je systeem zwaar genoeg anders gaat het haperen.

 

ik heb mijn hele pc moeten upgraden anders was dat niet te spelen zeker met multiplay was altijd te laat ze knallen mij altijd eerst neer.

 

heb nu I7 CPU 960, Nvidia 580GTX, 8Gb ram mem en het draait als een straaljager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag ik jou setup weten :D ben al een aardige tijd opzoek naar een degelijke vga kaart die meer dan 3 schermen ondersteunt, liefst tot 4 met degelijke prestaties zoals het vlot draaien van BF3 op een lekkere resolutie.

 

Verder... ;) :D :) :D ;)

 

 

 

Hier toch ook kleine Battlefield addict van het eerste uur, pc aangepast aan het uren game plezier. Native resolutie van 5760x1080 ;)

 

gallery_10252_13086_1506226.jpg

gallery_10252_13086_1078011.jpg

gallery_10252_13086_1136400.jpg

gallery_10252_13086_1028672.jpg

gallery_10252_13086_1117376.jpg

gallery_10252_13086_410676.jpg

gallery_10252_13086_1257234.jpg

 

Heerlijk jointje tussen de vingers, adrenaline pompend en knalluuhhhhh ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...