Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Phalanopsis

Mac donalds

Recommended Posts

Het is haast onmogelijk te vinden maar het bestaat echt.Antibiotica vrij vlees.Dan proef je pas echt een stukje vlees.

 

En voor de mac fans,er is ergens een filmpje van wat mensen die 24/7 van die drek moesten leven.Als je dat heb gezien ga je echt beperken om daar te eten.

 

En tja voedsel,het is allemaal maar een lachertje tegenwoordig.Synthetisch,genetisch gemanipuleerd,E-nummers het word er allemaal niet beter op hoor :lol:

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
En tja voedsel,het is allemaal maar een lachertje tegenwoordig.Synthetisch,genetisch gemanipuleerd,E-nummers het word er allemaal niet beter op hoor B)

 

Het lijkt wel alsof je het over wiet hebt, wordt net zo hard volgepropt met allerlei voedingsmiddelen :lol:

 

Voortaan maar gewoon onze eigen Big Mac kweken. hamburger.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen ik een ww had, was ik verplicht elke werkaanbieding te aanvaarden.

let op want mc donalds zoekt op werk.nl waar je verplicht bent je cv op te hebben

en toen werd ik gebeld, met de vraag wanneer of ik voor een gesprek kwam.

Ik zei dat ik niet eens een ei kon bakken, maar dat makte ze niets uit want ze hadden een interne opleiding.

 

Die bestond uit een schone jongedame die voorlas wat er op de poster stond.

 

Hoe je een hamburger moest maken.

 

maar eerst een instructie video:

 

1 doe een broodje in de broodrooster

2 druk op de [hamburgers] knop op de gril en de gril gaat omghooh met piepjes

3 als de piepjes zijn afgelopen betekend dat dat je de diepgevrorenhamburger erop mag leggen

4 nu gat er een ander piepje af,m en dat betekend dat het broodje warm is.

5 nu leggen we het bovenkantje van het broodje op de kop neer

6 nu pakken we de mosterd dispenser en houden deze oven het midden van de hamburger

7 nu druk je mop het knopje en er valt een juiste hoeveelheid mosterd op de hamburger

8 nu pak je de tomatenketchup dispenser en houd deze boven het midden van de hamburger

9 nu druk je op de knop en er valt een juiste hoeveelheid ketchup op de hamburger

10 nu pak je met een nieuw plastic handschoentje twee stukjes augurk en legt deze zo op de mosterd en ketchup, dat ze naast elkaar liggen en een heel klein stukje overlappen

11 nu pak je met het handschouentje nog aan een beetje gewelde gevriesdroogde uitjes en deponeert dit op de augurk zodat deze geheel bedekt zijn.

12 je vraagt aan je collega die bij de counter staat met het headsetje of er ook een plak kaas op de hamburger moet.

13 als er een plak kaas op moet, dan zal deze antwoorden dat er een plak kaas op moet.

14 je geeft een responds dat je gehoord hebt dat er een plak kaas op moet. dat zeg je zo "kaas op hamburger, dank je wel"

15 je geeft de tray met de hamburger erop aan de inpakker, die controleert of je alle ingredienten er juist op hebt gelegd. en legt daar het onderste broodje op de hamburger

16 de inpakker legt de hamburger in de warmhoud bin. en geeft door aan de counter voor dat er een hamburger in de warmhoud bin is gelegd.

17 de medewerker achter de kassa, haalt deze uit de warmhoudbin, en zegt "hamburger uit warmhoudbin"

18 nu weet de mat met de headset, dat de hamburger uit de bin is gehaald, en dat als er een nieuwe word besteld dt hij deze dan niet uit de bin kan halen, maar moet afroepen in de keuken.

19 als het druk is dan moet je soms 6 hamburgers tegelijk maken, maar de wwerste week loopt er een trainer mee, de je daarmee begeleid

 

----

 

hoofdstuk 2

 

De big mac.

 

 

 

en echt hoor, je ziet oip die manier hoe het hele assortiment word bereid.

en dan loop je de keuken in, en komt er iemand die schud je de hand, je krijgt een petje en een stropdas, "welkom bij mc Donalds, deze trainer zal je alles nog een keer uitleggen en voordoen hoe alles werkt.

 

"waaaaaaah"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaaaaaaaa hahahahhahaaha klopt.

vooral dat aan de bin persoon vragen of er kaas op moet: kaas op 6 of 8 vroeg ik dan en dan zij de bin persoon kaas op 6 is 1 .

en dan moest je er 5 HB laten en van 1 een cheese burgermaken door er een plakje klaas op te doen.

dat gedeelt de noemen ze de grill.

er zijn 3 gedeeltes, 1) de friet station 2) voorheen KVA wat stond voor kip vis appel maar nu is het systheem veranderd en heet het bop

en 3) nog steeds de grill.

Ik hoor die stomme piepjes nog tttd tttd ttdd tuut tuut tuut ,de jaws tune zal ik het maar noemen. en die plaat die omhoog komt die is me toch heet jonge , daar heb ik me al vaak aan gebrand.

KVA of BOB staan is het best want dan kun je de hele tijd kip nuggets eten.

als introducktie moest ik op een pc naar een stom filpje kijken van een hamburger manetje die uitlegd hoe hij zelf gedressed word.

en idd meteen daarna als je in de keuken komt word het nog een keer uitgelegd haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

De big mac

 

1) Het broodje van de big mac bestaat uit drie delen de onderkant , het midden en de bovenkant met de zaadjes erop.

bij macdonalds noemen we dat de hiel , de schouder en de kroon.

2) Pak een broodje en leg de kroon onderste boven op een spatel

3) Pak een tray liner en leg die op een tray en plaats daarop de hiel en zet dat vervolgens onder in de toaster. pak de schouder en

plaats die in het midden van de toaster. sluit de toaster.

4) Als de toaster piept zijn de broodjes getoast. voordat je de hiel en schouder eruit haalt laat je kroon van de spatel boven in de toaster

glijden. leg nu de schouder naast de hiel op de tray en leg dan de tray op de dress tafel.

5) Open de grill aan de hb kant door op de groene knop te drukken

6) Doe een blauw handschoentje aan

7) Pak met de gehandschoende hand 2 patty's en plaats de ze in het midden van de grill 1 boven en 1 onder .

8) Doe het hadschoentje uit en werp deze in de plastick vuilnisbak .

9) Sluit de grill door op de rode knop te drukken

10) Pak nu de bigmac saus dispender met twee handen en plaats precies in het midden van de hiel en de schouder 1 toefje saus

11) Verdeel 3 gram gevriesdroogde uitjes over de hiel en de schouder

12) Verdeel big mac sla over de hiel en schouder

13) Plaats 1 plakje gele kaas boven op de sla van de schouder

14) Plaats 4 augurk schijfjes boven op de sla van de hiel.

15) Verplaats nu de tray met daarop het gedressde broodje van de dress tafel naar de gril kant.

16) Als de grill klaar is piept hij, er moet nog zout en pepper op uit de gele bus. houd de bus op zijn kop boven de patty;s en plaats met een hamerende beweging op elke patty 1 keer zout en pepper . pak een spatel en schuif daar de gegrillde patty's op.

17) Leg de patty's voorzichtig boven op de broodjes.

18) Verplaats de tray met de broodjes nu weer naar de dress tafel.

19) Plaats de kroon op de schouder.

20) Verplaats de tray met daarop het compleet gedressde broodje nu naar de bin.

21) Leg de bovenste gedeelte op de hiel en doe dat geheel dan in een bigmac doosje.

22) Leg het bigmac doosje met daarin de compleet gedressde bigmac op de bin.

23) Kijk op de klok en leg het plaatje met de juiste tijds aanduiding achter het doosje.

24) Atandeer het kassa personeel erop dat er een gedressde big mac in de bin licht door luid te roepen "bigmac in de bin".

25) Klok uit ga naar huis en steek een joint op hehe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eigenlijk is stap 1 een joint roken voordat j inklokt. de instruciteposters zijn zo gemaakt, dat je het werk kan doen als je lam bent.

En dan iemand die werknemer van de maand is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Start ik net mijn pc op en neem even een kijkje op nu.nl en wat vind ik daar dan voor een juweeltje...

 

http://www.nujij.nl/algemeen/wat-zit-er-ec...x#axzz1cp6QzYm2

 

http://www.welingelichtekringen.nl/16175-w...4_nmzb_UA.nujij

 

de tweede link is het echte bericht.

@loadrunner . je hebt helemaal gelijk ! haha

 

@ f3lick 2 of 4 ach...... who cares hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bestelde een keer twee cheeseburgers van een euro, en de super double cheeseburger was 2,20. toen zei ik doe tie twee cheesburgers maar op 1 broodje. En eigenwijs dat ze was zei ze dat ik beter de dubbelle cheesburger kon nemen, en de manager zei,. nee dat kan niet.

 

ik nam toch de twee gewone. haalde bij de ene de bovenste broodje eraf, en legde m erop.

 

haha. had je ze eens moeten zien kijken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik echt in een melige bui ben dan haal ik net na openingstijd een euro hamburger, veeg de augurk en ui eraf, pleur de onderste helft van het broodje weg en vouw het ding dubbel in het sesamzaad gedeelte. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

cheeseburgers is het enigste wat ik daar wel es aanschaf en dan alleen via macdrive.

dan heb ik het voordeel dat ik al weet wat ik wil bestellen 3 cheeseburgers.

want die headsetgeiten zijn altijd zo gejaagd.

je hebt je raampje nog niet open of ze beginnen al te krijsen hawekompeimedonanskanustellinoneenne??

20 jaar geleden ging het er nog wat rielekster aan toe en weet ik uit die tijd nog dat ze altijd

de openingszin hartelijk welkom bij mac donalds kan ik uw bestelling opnemen bezigden .

3 cheesburgers roep ik dan uit het halfgeopende raam.

nee dank u is mn tweede en laatste zin want ze willen altijd superzizen of er iets bij aanlullen.

straal gas voor ik doorrijden naar het eerste raam hoor.

waar ik woon heeft de mac bij het eerste raam opgestroopt asfalt en stop ik wiegend bij weeeeerr een nieuwe .

die hoor je dan ekomijekdaonatastellingoneene tegen de auto achter je roepen.

bij het tweede raam altijd axie van pubers die proberen de indruk te wekken dat ze zo snel als ze kunnen

het allemaal speciaal voor jou proberen bol te werken.

uit de tijd dat ik er wel es friets bij nam weet ik dan te herinneren dat er dan optlaatst een jongen met zo n kartonnetje

frites om de hoek kwam draven alsof ie het net voor me had af gebakken en van de twee keer dat ik binnen heb gegeten weet ik dat ze het van een lopende band afpakken.

want acteren word hun ook een beetje bijgebracht daar.

the american dream .

als je een kater hebt is het lekker eten lekker zout.

en die dikke milkshakes waar je zo hard aan moet zuigen dat je twee dagen last hebt van een gehemelteverzakking yammy.

geef mij maar burgerking of kentuckyfriedchicken maar die heb je hier niet in de buurt.

die clown voor een goed doel gooi ik wel es wat in maar is nou niet bepaald van een ontwerp dat je meteen je hele portomonee

ondersteboven erin leeg schudt wat een afzichtelijk ding .

ik zit er beslist niet op te wachten maar als er een plastic bassie stond zou ik guller zijn dan bij die mislukte pierrrot

die er nu de wacht houdt.

 

houzgroen

macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mac is gooed voor 1 ding in mijn ogen.

 

Als je naar een concert of stad ofzo gaat waar je amper kan parkeren.

 

Men neme de mc drive,besteld iets wat ze zeker vers moeten maken(hamburger plain bijv) en je betaald gewoon.Het 2de raam zal je altijd verzoeken om op de parkings plaats te nemen.Daar zet je je auto neer,sluit hem af en gaat de stad in.Vooral in Amsterdam bespaar je zo een berg parkeergeld.

 

Het word tijd voor A&W's hier in Europa of een Wendy's

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor 100% mee eens. (smakeloze business)

 

Conclusie, veel mensen hebben geen smaak. Om maar niet over het volk bij de meeste mac drives te praten. Petjes, in opgevoerde sjonnie golfjes. :icecool In een straal van 2-3km op de weg weggeflikkerd mac donalds afval. :verrygood

 

Mensen gaan vooral op zaterdag en zondag ook bij bosjes naar de ranzige chinees. Gewoon omdat ze te lui zijn om een echt lekker maal te koken, of het gewoon niet kunnen. :showoff:

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je wat je eens bijjezelf moet afvragen...

 

Waarom is de eerste hap altijd de lekkerste??

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zag dat ze een keer ton vol gebruiktfrituurvet lieten vallen, zo'n 100 literton, door het putje heen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan heb ik het vermoeden dat het de vetput is geweest.Voor lozen van frituurvet in het riool krijg je fikse boetes en dat gaat MC echt niet riskeren.Maar of jij het verschil ziet tussen de vetput of de afvoer vraag ik me af :verrygood

 

Het is een vreemd bedrijf,maar zulke acties doen ze niet.

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

het was zo'n put, en dat was zeker geen vetput

 

3110535943_465e68fd2f.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoe je een hamburger moest maken.

 

maar eerst een instructie video:

 

1 doe een broodje in de broodrooster

2 druk op de [hamburgers] knop op de gril en de gril gaat omghooh met piepjes

3 als de piepjes zijn afgelopen betekend dat dat je de diepgevrorenhamburger erop mag leggen

4 nu gat er een ander piepje af,m en dat betekend dat het broodje warm is.

5 nu leggen we het bovenkantje van het broodje op de kop neer

6 nu pakken we de mosterd dispenser en houden deze oven het midden van de hamburger

7 nu druk je mop het knopje en er valt een juiste hoeveelheid mosterd op de hamburger

8 nu pak je de tomatenketchup dispenser en houd deze boven het midden van de hamburger

9 nu druk je op de knop en er valt een juiste hoeveelheid ketchup op de hamburger

10 nu pak je met een nieuw plastic handschoentje twee stukjes augurk en legt deze zo op de mosterd en ketchup, dat ze naast elkaar liggen en een heel klein stukje overlappen

11 nu pak je met het handschouentje nog aan een beetje gewelde gevriesdroogde uitjes en deponeert dit op de augurk zodat deze geheel bedekt zijn.

12 je vraagt aan je collega die bij de counter staat met het headsetje of er ook een plak kaas op de hamburger moet.

13 als er een plak kaas op moet, dan zal deze antwoorden dat er een plak kaas op moet.

14 je geeft een responds dat je gehoord hebt dat er een plak kaas op moet. dat zeg je zo "kaas op hamburger, dank je wel"

15 je geeft de tray met de hamburger erop aan de inpakker, die controleert of je alle ingredienten er juist op hebt gelegd. en legt daar het onderste broodje op de hamburger

16 de inpakker legt de hamburger in de warmhoud bin. en geeft door aan de counter voor dat er een hamburger in de warmhoud bin is gelegd.

17 de medewerker achter de kassa, haalt deze uit de warmhoudbin, en zegt "hamburger uit warmhoudbin"

18 nu weet de mat met de headset, dat de hamburger uit de bin is gehaald, en dat als er een nieuwe word besteld dt hij deze dan niet uit de bin kan halen, maar moet afroepen in de keuken.

19 als het druk is dan moet je soms 6 hamburgers tegelijk maken, maar de wwerste week loopt er een trainer mee, de je daarmee begeleid

 

----

 

hoofdstuk 2

 

De big mac.

 

 

 

en echt hoor, je ziet oip die manier hoe het hele assortiment word bereid.

en dan loop je de keuken in, en komt er iemand die schud je de hand, je krijgt een petje en een stropdas, "welkom bij mc Donalds, deze trainer zal je alles nog een keer uitleggen en voordoen hoe alles werkt.

 

"waaaaaaah"

 

Haha,

Waren er nog vragen? :verrygood. :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan kurkdroog vragen of de hamburger ook moet worden omgedraaid, omdat je het broodje namelijk op de kop maakt. (eerst bovenkantje, dan de saus erop, dan de uitjes en aurgurk, daar de hamburger en dan de onderkant van het broodje)

Share this post


Link to post
Share on other sites
En dan kurkdroog vragen of de hamburger ook moet worden omgedraaid, omdat je het broodje namelijk op de kop maakt. (eerst bovenkantje, dan de saus erop, dan de uitjes en aurgurk, daar de hamburger en dan de onderkant van het broodje)

 

jaahaha dat had ik moeten doen ja...

en bij deze is het bewezen er bestaat dus toch ondergekwalificeerd mac donalds personeel.

 

ik weet niet waarom ik de broodjes vanzelf omdraaide...

serieuus niemand had het me ooit verteld.

hier ga ik over nadenken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
toen ik een ww had, was ik verplicht elke werkaanbieding te aanvaarden.

let op want mc donalds zoekt op werk.nl waar je verplicht bent je cv op te hebben

Blijkbaar wil niemand bij McDonald's werken, dus gaan ze zelf mensen benaderen. Ze snappen er alleen niks van. Zij denken dat mensen zich schamen om bij McDonald's te werken terwijl het eigenlijk gaat om de slechte behandeling en beloning. Overigens vind ik het een goede zaak dat een WW'er alles moet aanpakken. Al is het alleen maar om weer in een werkritme te komen en je weer een beetje nuttig te voelen. Je kansen op een betere baan zijn groter als je bewijst alles aan te pakken. Werkgevers hebben een hekel aan mensen die zich ergens te goed voor voelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die acteur uit dat filmpje blijkt uit Engeland te komen in Nederland konden ze niet zo een gek vinden...

Share this post


Link to post
Share on other sites
toen ik een ww had, was ik verplicht elke werkaanbieding te aanvaarden.

let op want mc donalds zoekt op werk.nl waar je verplicht bent je cv op te hebben

Blijkbaar wil niemand bij McDonald's werken, dus gaan ze zelf mensen benaderen. Ze snappen er alleen niks van. Zij denken dat mensen zich schamen om bij McDonald's te werken terwijl het eigenlijk gaat om de slechte behandeling en beloning. Overigens vind ik het een goede zaak dat een WW'er alles moet aanpakken. Al is het alleen maar om weer in een werkritme te komen en je weer een beetje nuttig te voelen. Je kansen op een betere baan zijn groter als je bewijst alles aan te pakken. Werkgevers hebben een hekel aan mensen die zich ergens te goed voor voelen.

 

ja id. ik zou elk baantje aannemen, behalve mc donalds. bij de rangeerterrein de tankwagons vanbinnen schoonmaken( heb hekel aan kleine ruimtes) of met explosieven werken.

 

ik heb met plezier in een verzorgingstehuiis de maatijden rondbebracht, en de wastafeltjes schoongemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
toen ik een ww had, was ik verplicht elke werkaanbieding te aanvaarden.

let op want mc donalds zoekt op werk.nl waar je verplicht bent je cv op te hebben

Blijkbaar wil niemand bij McDonald's werken, dus gaan ze zelf mensen benaderen. Ze snappen er alleen niks van. Zij denken dat mensen zich schamen om bij McDonald's te werken terwijl het eigenlijk gaat om de slechte behandeling en beloning. Overigens vind ik het een goede zaak dat een WW'er alles moet aanpakken. Al is het alleen maar om weer in een werkritme te komen en je weer een beetje nuttig te voelen. Je kansen op een betere baan zijn groter als je bewijst alles aan te pakken. Werkgevers hebben een hekel aan mensen die zich ergens te goed voor voelen.

 

Dankzij het jeugdloonstelsel willen zulke bedrijven liefst zo jong mogelijke mensen, da's lekker goedkoop en die zijn nog kneedbaar.

Alles aanpakken klinkt leuk maar in de praktijk werkt dat niet, een werkeloze kantoorpief heb je niets aan in een slachterij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...