Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Onzeker

Vlaamse twintigers onwel na het eten van spacecake

Recommended Posts

zo 30/10/2011 - 07:41 In Lierneux in de provincie Luik zijn gisteravond 6 jonge Vlamingen onwel geworden na het eten van spacecake. Drie van hen waren buiten bewustzijn en zijn naar het ziekenhuis gebracht.

 

De feiten gebeurden in La Bosse, een deelgemeente van Lierneux. De Vlamingen uit de buurt van Tienen hadden er een vakantiehuisje gehuurd. Eén van hen ging joggen en trof zijn vrienden half bewusteloos aan bij zijn terugkomst. Hij waarschuwde de hulpdiensten en de gemeente kondigde het medisch interventieplan af. De slachtoffers zijn naar ziekenhuizen in Malmedy, Bastenaken, Marche en Luik gebracht.

 

Volgens de burgemeester van Lierneux, Francis Samray, hadden de Vlamingen van een drugstaart gegeten. De slachtoffers zijn tussen de 25 en 30 jaar oud.

 

bron

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd vermicelli, misschien hadden ze beter eerst het internet even kunnen checken hoe of wat haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlaamse twintigers onwel na het eten van spacecake

 

zo 30/10/2011 - 07:41 In Lierneux in de provincie Luik zijn gisteravond 6 jonge Vlamingen onwel geworden na het eten van spacecake. Drie van hen waren buiten bewustzijn en zijn naar het ziekenhuis gebracht.

 

De feiten gebeurden in La Bosse, een deelgemeente van Lierneux. De Vlamingen uit de buurt van Tienen hadden er een vakantiehuisje gehuurd. Eén van hen ging joggen en trof zijn vrienden half bewusteloos aan bij zijn terugkomst. Hij waarschuwde de hulpdiensten en de gemeente kondigde het medisch interventieplan af. De slachtoffers zijn naar ziekenhuizen in Malmedy, Bastenaken, Marche en Luik gebracht.

 

Volgens de burgemeester van Lierneux, Francis Samray, hadden de Vlamingen van een drugstaart gegeten. De slachtoffers zijn tussen de 25 en 30 jaar oud.

 

 

Tzijn ook altijd die gezonde mensen die het verpesten als

je juist lekker ligt te spacen ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op youtube staat een geluidsopname, Een agent die dacht dat hij dood ging na het nuttigen van wat spacecake.

Hij belt 911 voor een ambulance :lol: en verliest hierdoor natuurlijk zijn baan.

 

Een tip van de bakker. Ga je raar of out... gewoon je roes uitslapen naar mijn weten is er nog nooit iemand gestorven aan spacecake.

 

http://www.youtube.com/watch?v=CU6AVtQethw

Share this post


Link to post
Share on other sites

zODd eet toch aardig wat space dingen maar nooit mee gemaakt.

Wel eens zo uit me dak dat je in slaap valt maar omdat dan "half bewusteloos" te noemen?

 

/zODd die nog een plakje naar binnen schuift.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit gaat zeker weer aangegrepen worden door één of andere

politicus om een strenger cannabis-beleid te pushen ...

 

Nieuws van 7 uur

 

We zullen wel zien

 

PS : @onzeker : je stelt jezelf best eerst even voor in het

daarvoor bestemde subforum hier link de mods

van het forum zijn daar nogal gevoelig voor :lol:

Welkom beste landgenoot !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ kinkykoala:

 

Ik had me 4 dagen geleden al voorgesteld in het "Wie is wie en wie is hoe?" forum.

Of moet je dit in elk forum doen ?

Toch dacht ik dat ik goed bezig was. :lol:

 

Wie is wie en wie is hoe?

 

mvg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 keer voorstellen is prachtig mooi, for sure :lol:

 

Na al een aantal jaren snoepen van meerdere middelen is het mij overkomen

dat een pannekoek met 3 eetlepels spaceboter

ongeveer 2,8 lepels teveel was.

ik heb op het festival nog net mijn tent kunnen halen

een afstand van 200 meter waarover ik 3 kwartier gedaan heb

en ben toen zwaar out gegaan.

De dag daarna heb ik weing meegemaakt

in een zware hoofdpijn bubbel.

 

Zonder ervaring

had mij dit aardig van het pad kunnen helpen

dus tjah, dan kan een OD echt wel hard aankomen.

 

 

ps. het blijkt een salmonella vergiftiging te zijn door de eieren B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat ze deze hebben gegeten.

gallery_20039_12416_32497.jpg

Ik ging in ieder geval behoorlijk uit me dak met die 490 gram cananboter (cake/crème/glazuur zit boter verwerkt) erin B)

Spacecake FTW Houston we have a problem.

 

:lol:

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een tip van de bakker. Ga je raar of out... gewoon je roes uitslapen naar mijn weten is er nog nooit iemand gestorven aan spacecake.

 

Er is voor zover bekend inderdaad nog niemand gestorven door inname van spacecake, maar er zijn een aantal gevallen bekend van mensen (jong en oud) die in een coma raakten door het eten van spacecake en zelfs een tijd op beademing moesten. Dit heeft niet zozeer met een dikke overdosis te maken, maar met het hart en/of de luchtwegen (en veel van die mensen toonden geen afwijkingen in die delen van het lichaam). Er zijn genoeg studies op PubMed te vinden hierover.

 

Een roes laten uitslapen is in dat geval levensgevaarlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Er is voor zover bekend inderdaad nog niemand gestorven door inname van spacecake, maar er zijn een aantal gevallen bekend van mensen (jong en oud) die in een coma raakten door het eten van spacecake en zelfs een tijd op beademing moesten.

Komt meestal door een plotselinge daling van de bloedsuikerspiegel.

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, dit is wel grappig nieuws als je net met het gedacht zat om cake te maken (zoals ik en mijn vrienden gisteren, het waren 2 heerlijke cakes gisteren :lol: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daarom kan je beter i.p.v. softdrugs verbieden, betere informatie geven! :lol:

Zoals de effecten van verschillende vormen van inname zoals roken/eten/olie/vaporizen...

Bij het verbieden zal ook de informatie verminderen, en zullen er meer van dit soort dingen gebeuren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ kinkykoala:

 

Ik had me 4 dagen geleden al voorgesteld in het "Wie is wie en wie is hoe?" forum.

Of moet je dit in elk forum doen ?

Toch dacht ik dat ik goed bezig was. :o

 

Wie is wie en wie is hoe?

 

mvg.

 

 

Damn en dan nog zo'n mooie grote intro :lol:

dubbelsorry, kmoet erover gekeken hebben ...

Was trouwens een beetje in een rare mood gisteren,

mevrouw koala zei dat ik "schoolmeesterachtig" deed B)

 

Nogmaals van harte welkom !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er is voor zover bekend inderdaad nog niemand gestorven door inname van spacecake, maar er zijn een aantal gevallen bekend van mensen (jong en oud) die in een coma raakten door het eten van spacecake en zelfs een tijd op beademing moesten.

Komt meestal door een plotselinge daling van de bloedsuikerspiegel.

 

Namaste :lol:

 

Nee hoor, lang niet altijd. Ik heb het namelijk over personen die een cardiovasculaire ziekte onder de leden hebben (niet zo zeldzaam, een hart-/vaat-/longziekte) en dan edibles gaan eten. Tja, dan denk je vast: "Wie is nou zo stom?" Wel, lang niet alle mensen weten van hun ziekte af, dus als die dan onwetend toch lekker gaan spacen, gaan ze knock-out. Als je dan niet doorhebt dat het niet hun bloedsuikerspiegel is, zijn ze de lul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vette zoete cake eten en dan een hypo krijgen ....................

Dat is best een knap sterke cake geweest. Beter druivensuiker i.p.v. kristalsuiker gebruiken in de cake, dan wordt de kans op een spacecrash al een heel stuk minder lijkt mij zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...