Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bassiey93

PC Grow 2x36 watt PLL

Recommended Posts

Ik ben nog steeds gefacineerd van je bijzondere plantje, echt geweldig Sebas :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi Bedanktt :rofl:)

 

Dag 51 Bloei

 

Foto's gemaakt aan het einde van de 'dag' vlak voordat de lamp uitging.

 

 

gallery_28658_13105_420168.jpg

 

 

gallery_28658_13105_266618.jpg

 

 

Day

 

gallery_28658_13105_275409.jpg

 

 

Night

 

gallery_28658_13105_422119.jpg

 

 

Gr,

Sebas

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind echt dat je het geweldig doet, zijn er alleen nog dingen die je volgende keer anders zou doen denk je, ofniet???

ben ik wel benieuwd naar, aangezien ik toch wat verbrande puntjes zie etc...

 

greetz lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lemonhaze Ja zowiezo de voeding rustiger beginnen en fatsoenlijk afmeten :wacko: zat eerst namelijk te kloten met een dopje waar je hoestdrank in kan meten. En de fans zijn aangesloten

op een regelaar van 2-12 volt, maar s'nachts moeten ze natuurlijk niet te koud staan, dus moet ik em handmatig lager (en hoger) zetten. Als ik em nu zachter moet zetten voor de nacht moet ik

fakking vroeg me nest uit, dus volgende keer de dag en nacht tijden beter uitmikken (of een fancontroller). Ook mischien iets meer dieven, want sommige kleine topjes hebben alleen maar bruine bladeren.

 

Dag 53 Bloei

 

Vandaag weer alleen water, ik blijf kloten met die puntjes :rofl maar ben tenslotte ook pas met de 1e ronde bezig.

Me plan is tot dag 60 voeding te geven, en dan op dag 60 nog 1x bacto en dan enkelt water tot oogst, of moet me plant langer door de PL-L lichten? me zakmicroscoop

van dealextreme.com is onderweg dus beter komt ie lang genoeg voor oogst aan :rofl

 

 

 

Feuteus:(klein door overzetten naar MS)

 

Topje links:

 

gallery_28658_13105_41710.jpg

 

top midden

 

gallery_28658_13105_139294.jpg

 

topje rechts

 

gallery_28658_13105_50838.jpg

 

overzicht

 

gallery_28658_13105_83616.jpg

 

Gr

Sebas

Share this post


Link to post
Share on other sites

die plantjes kunnen echt nog wel een hele tijd mee hoor, ik zie nog geen enkel bruin haartje, laat staan 1 bruine trichoom.

geef niet te vroeg alleen water, je plant zit nu in het stadium waar de topjes echt gaan knallen(hoewel ze voor een 72 watt kastje toch al redelijk aan de maat zijn hoor! :wacko: )

 

ik denk persoonlijk dat je nog wel 1 week voeding kan blijven geven, daarna 1 week rustig afbouwen met voeding en dan alleen water tot het oogsten, dat zou mijn strijdplan zijn.

 

lemon

 

edit: wat zien die topjes er toch lekker en lief uit... blijf er maar naar kijken! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi resultaat tot nu toe!! Ik heb je hele topic gevolgd en vind dat je het knap hebt gedaan dat binden zo.

 

Ik zou ze zo lang mogelijk laten staan zoals Lemonhaze zegt, beter te lang laten staan als te vroeg oogsten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat heb je toch maar ff mooi geflikt :rofl

 

mooie pheno heb je ook te pakken, lijkt wel amnezia.. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Stikkie 2.0 haha weet jij of dit de zoete pheno is? want hij ruikt namelijk meer naar ssh / amnesia :rofl

@lemonhaze ik zal er een aansteker naast houden voor de maat :wacko: sommige toppen zijn ook best breed aan het worden maar dat krijg ik niet goed op de foto :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 55 Bloei

 

Ik las over het spoelen ergens comments op het forum dat dat bij bio voeden helemaal niet nodig was, maarja lijkt met wel. ook zag ik in een topic van John Beton dat zijn sugar punches

bijna 90 dagen vanaf 12/12 hebben gestaan dus ik neem de tijd :rofl

Gister weer beetje voeding gegeven en vandaag alleen water, foto's zijn gemaakt met een andere camera met 5 mp maar ik zie niet echt verschil in kwaliteit :wacko:

 

gallery_28658_13105_59162.jpg

 

gallery_28658_13105_425728.jpg

 

gallery_28658_13105_540803.jpg

 

gallery_28658_13105_1547443.jpg

 

gallery_28658_13105_501862.jpg

 

 

Gr

Sebas

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon knallen met die rommel sebas, je hebt ietwat gele puntjes,

je plant begint volgens mij de blaadjes leeg te trekken.

ik zou gewoon wat bij gaan voeden, en even nakijken wat je plant met je blaadjes doet...

of je nou N, P of K moet gaan geven.

 

ik vind je topic zo tof dat ik uit een opwelling ook maar 2 36watt pll besteld heb :wacko:

nee, komen in een stek kastje te hangen, maar ik ga dr zeker een keertje in bloeien, lijkt me super!

baal er alleen wel van je mijn foto met een aansteker door me neus geboord hebt :rofl

 

lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wacko:

Echt hoor prachtig mooi ziet het er idd uit, een verder oordeel kan ik niet geven als beginner.

Heb trouwens ook een sannies startsetje genomen, na dit te zien maar voor sugar punch gekozen, hoewel ik eerst met autoflowers ga beginnen.

Hmm edit misschien kan ik er ook een sugar punch tussendoen:P

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bani Als het uitkomt met hoogte verschil is dat zeker een goed plan :wacko:

@lemonhaze ja het rare is dat kleine blaadjes onderin perfect groen zijn, midden zijn sommige een beetje aan het leegtrekken en bovenin verbrande puntjes (k dacht overvoeding?)

telkens als ik ook (veel)voeding geef worden puntjes die beetje wittig waren geel en erger, en die al geel waren echt verbrand =/ strange shit :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volg je verslag al vanaf het begin!

nu wil ik het graag zelf ook proberen heb je meschien een winkel/site waar je die lampen kan kopen?

 

Ga zo door!! ik blijf je volgen succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelden zo'n mooie toppen onder deze lamp gezien. er zijn mensen die dit onder HPS nog niet voor mekaar krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zelden zo'n mooie toppen onder deze lamp gezien. er zijn mensen die dit onder HPS nog niet voor mekaar krijgen.

AMEN

 

zou alleen wel even advies vragen aan een ervaren kweker...

voordat straks al je plantjes geel wegtrekken... zou zonde zijn!

 

lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 60 op 12/12

 

Heb de afgelopen dagen ipv 2 x kleine hoeveelheid water gewoon 1 x veel gedaan. Eerst had ik dan een beetje drain , maar nu niet meer, aarde lijkt wel meer aan te kunnen ;)

Deze week rustig afbouwen met voeding en daarna beginnen met spoelen. Foto's zijn niet de mooiste maargoed :execute

 

gallery_28658_13105_473365.jpg

 

 

gallery_28658_13105_284965.jpg

 

 

gallery_28658_13105_182682.jpg

 

 

gallery_28658_13105_476598.jpg

 

Gr

 

Sebas

 

 

gallery_28658_13105_687488.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Foto's zijn niet de mooiste maargoed
Dat vind ik ronduit lulkoek bassiey :wtf2:

 

Eerste 2 fotos zijn goed gelukt imo ;) Het hele kweekje eigenlijk :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wou net zeggen , die toppen mogen er best zijn en die eerste 2 foto`s ? mooi zat ;)

 

met poedersuiker gestrooid of niet ? of sneeuwt het ook in je hok

 

succes met de laastste loodjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...