Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Bassiey93

PC Grow 2x36 watt PLL

Recommended Posts

dan begint ze te rijpen ;) met een vergrootglas naar de trichnomen kijken and die ook bruin zijn schaar er in

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Bassiey93: dieven had je eigenlijk wat eerder moeten doen in plaats van te wachten tot je al zoveel bloeiverschijnselen ziet.

Het kan nu nog wel, maar nu heeft de dame al een hoop energie gegeven aan de uitloper met bloemvorming.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Bassiey93,

 

over die bruine haartjes zou ik me niet al te druk maken, tenzij de LV erg hoog is nu. weet je wat de lV is nu? En waait er een klein windje door de plant heen? Als dat niet zo is kan er wat vocht zich makkelijker ophopen tussen de plantjes, en geeft ook weer bruine haren.

 

verder is mijn ervaring dat onder TL de haren wat eerder bruin worden.

 

Succes verder.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er blaast 1 fan door bijna alle toppen, dus er is wel luchtcirculatie, toen ik net keek was de rv 55%

 

ff wa foto's :wacko:

 

gallery_28658_13105_63937.jpg

 

 

gallery_28658_13105_283194.jpg

 

 

gallery_28658_13105_54153.jpg

 

 

Oversight

 

 

gallery_28658_13105_306296.jpg

 

 

gallery_28658_13105_88792.jpg

 

 

Gr

Sebas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vindt ze er gewoon knap uitzien hoor, no worries :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 27 Bloei

 

Vandaag 0,5 liter water + 0,2 g Bacto + 0,5 ml BAC Bloeivoeding. Ik zie bij andere verslagen dat mensen 1/2x per week BAC bloeivoeding

geven, maar dit moet toch om de dag? Ook beginnen bladeren die dicht bij de aarde hangen te vergelen, maar zolang het oude bladeren zijn is dit niet erg toch?

 

gallery_28658_13105_172936.jpg

 

 

 

gallery_28658_13105_122993.jpg

 

 

 

gallery_28658_13105_329517.jpg

 

 

 

 

Gr

Sebas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey sebas, bladeren die geen licht krijgen onderin sterven vaak als eerste af, alleen moet je ff remmen met voeding, kijk naar je bladpunten, deze worden wit/geel en krommen wat naar opzij :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg verzwakte blaadjes die er onderhand bijna afvallen kan je eventueel weghalen.

Wanneer je een erg hoge lv hebt dan willen die onderste blaadjes nog wel eens gaan rotten/schimmelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krasi Ik heb gister alleen water geven, maar als de bladpuntjes nu weer normaal (recht) staan, dan weer een klein beetje voeding geven? Of beter

gewoon een paar keer alleen water?

 

Gr

Sebas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Sebas, geef nog een keer of 2 alleen water en dan langzaam weer opbouwen, eerst 1/4 van wat je gaf, de volgende beurt 1/2 enz. tot je weer op je max bent, krijg je weer puntjes doe je weer 1 stapje terug :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 31 Bloei

 

Bij witbalans van de camera stond ook een stand Fluo, volgesmij is die dus voor onder TL enzo. Dus met die stand heb ik ook de foto's gemaakt :rofl

Voorderest vind ik het goed gaan met het plantje, en ze is weer bijgetrokken na mijn kleine overvoedings capriolen. De geur opzich valt wel mee,

maar als je zachtjes langs een blaadje wrijft ruik je echt een intense lucht die me doet denken aan iets van graphefruit/vruchtensap ^^

 

enjoy :wacko:

 

 

gallery_28658_13105_232299.jpg

 

 

 

 

 

 

gallery_28658_13105_241198.jpg

 

 

 

 

 

 

gallery_28658_13105_216917.jpg

 

 

 

 

 

 

Gr

Sebas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtige foto die laatste, ze zijn mooi hersteld idd :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dacht dat bij overvoeding ook de randen gingen verkleuren maar het is dus ook als de punten scheef trekken ??

 

en ze staan er inderdaad erg lekker bij man hahah ga zo door

Share this post


Link to post
Share on other sites

in eeen verder stadium KAN, hoeft niet persé :wacko:...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo aan de laatste foto te zien,

komt het wel goed met die toppen straks :(

 

mooi buig en knakwerk :rofl

 

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks allemaal voor de positieve reacties B) Op de laatste foto staan overigens nog een paar toppen niet, die

hangen tegen de achterkant van de reflector. Ja die kundigheid heb ik gewoon gekregen door heel veel verslagen

van anderen te lezen/bekijken en goed alles voorbereiden denk :rofl

 

Het is vandaag bloeidag 32, bloeitijd is volgesmij 9 a 10 weken, dus nog iets van 33+ dagen om aan te dikken en

af te bloeien. Als alles goed blijft gaan wilde ik een beetje vroeg oogsten, dus weinig amber trichomen, omdat ik een

high weedje lekkerder vind dan een couchlock weed. Maar aan de andere kant is het wel een sativa, dus mischien is

het voor de potentie beter om laat te oogsten :rofl

 

Moet zowiezo nog een loop/microscoop halen en weckpotten. Waarschijnlijk wordt dit hok(je) ook het drooghok omdat ik

1 juni op vakantie ga en volgesmij kan ik dan zowiezo net geen 2e ronde draaien, omdat ik toch vrij lang met voorgroeien

bezig was, of ik moet 2/3 zaden gelijk op 12/12 zetten. Optie 2 is een fan met filter inbouwen in een kartonnen doos, en dan

haal ik het mischien wel :( Maarja dat zie ik later wel weer ^^

 

Ik hoorde ook dat wanneer de lampen uitgaan de rlv stijgt , omdat de lucht minder vocht kan bevatten word deze automatisch vochtiger. Als

oplossing hiervoor stond de afzuiger zacht zetten als de lampen uitgaan, is dit waar??

 

Gr

Sebas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sativa`s kan je beter wat eerder oogsten Bassie, 10 tot 25% amber, en een indica wat later minimaal 50% amber. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 33 Bloei

 

Gister was het forum volgesmij ff down, dus wat foto's van gister. 1e keer foto's ook zonder lamp aan, damnn :rofl Had ook

alweer een keertje voeding meegegeven, maar zag dat sommige delen van de plant weer fokt op bladpuntjes hadden, terwijl

andere gewoon mooi groen waren.. dus nog ff alleen water

Zetten jullie trouwens de afzuiger gelijk zachter als de lampen uit zijn, ivm rustigere

temperatuur daling? of iets ervoor/erna of boeit het zowiezo niet ^^ laterr

 

 

 

gallery_28658_13105_170985.jpg

 

 

 

gallery_28658_13105_88867.jpg

 

 

 

gallery_28658_13105_134116.jpg

 

 

Greetz :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bassie93, wat een leuke PC is dat :( :rofl Hoe moeillijk het ook is, rustig met voeding zoals al eerder vermeld.

Teveel voeding veroorzaakt net een probleem met de opname van die voeding, wat dan op zich weer resulteert in een tekort :rofl Zoals Krasi aangeeft lijkt het me gewoon het beste.

Temperatuur hangt ook van de grote van het hok af, en dat is in jouw geval niet erg groot: weinig warmtebuffer, maar ik neem aan dat de PC in een kamer staat die wordt verwarmd (ikke overgelezen?)?

 

GeorgeKush

Share this post


Link to post
Share on other sites

He GeorgeKush,

De PC staat in een garage die semi-verwarmd is, meestal is het rond de 18/19 graden. Je hebt er niet overheengelezen want ik heb het

volgesmij niet gepost :rofl Heb nu ook de plant iets lager gezet, want op sommige plekken was ie op dezelfde hoogte of zelfs boven de reflector

aan het gaan, en ik las dat je dan beter de lamphoogte kan veranderen ivm de effectiviteit van de reflector

 

Gr

Sebas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet iemand wat voor groenten dit is, me ouders kregen dit van een bio-boer waar weten niet wat ze ermee moeten :rofl

 

gallery_28658_13105_54950.jpg

 

haha

gr

sebas

Share this post


Link to post
Share on other sites

i can only say.... I :rofl micro kweekjes!!!

en je doet het verdomd goed hoor, niks op aan te merken... volg je natuurlijk al wel een tijdje! :rofl

 

en die groente ziet eruit als een champignon soort...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...